Top site

Fijne site, overzichtelijk en snel ontvangen.

Persoonlijke services

Fijn om snel iemand persoonlijk aan de telefoon te krijgen. Ook prima snelle reactie via de email. Uiteindelijk heb ik een nieuwe printer aangeschaft omdat dit beter bij mij paste.

Goedemorgen Michel, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service die wij verleend hebben! We proberen voor elke klant een oplossing op maat te vinden, goed om te horen dat de HP Color LaserJet Pro M479fdn het beste bij jou past. Als je nog vragen hebt, kun je ons altijd bereiken! Met vriendelijke groet, Nick van de Printerstore

Echt een zéér goede service!!

Bij mijn zoektocht naar een printer met de juiste toner voor het inbranden op glas ben ik zeer prettig en proactief geholpen door de medewerkers! Met hun hulp en actief meedenken heb ik mijn doel bereikt. Hartelijk dank!

Goedemiddag Harma, Goed om te horen dat je de juiste printer hebt gevonden! Wij zijn blij dat we hebben bij kunnen dragen aan het behalen van jouw doel. Je weet ons te vinden wanneer je ergens hulp bij nodig hebt! Met vriendelijke groet, Nick van de Printerstore

Service maakt alle storing goed

Als klant word je niet afgescheept, De Printer Store is betrouwbaar en gaat door (zo snel mogelijk, dat gelukkig wel) tot de storing is opgelost. Topservice.

Niks op aan te merken!

Vooral goed contact! Je kan overal een printer kopen, maar bij deze mensen speelt gunning een grote rol. Goed advies een zetten een stap extra voor de klant!

Goedemiddag Justin, Goed om te horen dat je tevreden bent over de service die we verleend hebben! Bij ons staat de klant altijd op nummer één! Wij proberen voor elke klant een oplossing op maat te vinden, fijn om te zien dat je met de HP Color LaserJet Pro m479dw een goede printer in huis hebt gehaald. Als je vragen hebt, kun je ons altijd bereiken! Met vriendelijke groet, Nick van de Printerstore

TOPservice!

Wij hadden bij https://www.sunvig.com een nieuwe printer nodig die de capaciteit aankan. Gebeld en goed advies gekregen en een dag later stonden ze voor de deur met de printer. Wij zijn zeer tevrreden

Hi Marcel, Leuk dat je zo enthousiast bent geworden! We proberen inderdaad voor iedereen een oplossing op maat te vinden. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag! Fijne dag! Groeten team de Printerstore

Conform afspraak

Snelle levering van een top product.

Hi Arjen, Fijn dat de Printer goed is bevallen! Je weet ons te vinden wanneer je ergens hulp bij nodig hebt! Groeten team de Printerstore

Prima en klantvriendelijk !!!

Prima en klantvriendelijk !!!

Hi Herman, Bedankt voor je review!. En goed om te horen dat de printer goed is bevallen. Als je met vragen zit, kun je ze altijd aan ons stellen! Groeten team de Printerstore

Vlotte en betrouwbare service

Prettig is wel dat je een uitdraai krijgt van de configuratiepagina van de netwerkkaart zodat je weet dat er een IP adres wordt toegekend. heb de kaart kunnen configureren in mijn ethernet zij het niet via een poort van de ethernetswitch maar wel via de LAN 1 poort van mijn router. Maar dat kan komen doordat het oude printer is (CLJ HP4500).

Snelle levering van een top product!

Nadat onze printer het begeven had, contact gezocht met de Printer Store. Vriendelijk geholpen door heer Bouman. In goed overleg de juiste printer voor ons bedrijf weten te vinden. Vervolgens super snelle levering, waardoor wij weer snel ons werk konden hervatten. Tevens erg scherpe prijs voor en top product. Daarnaast zijn ook de toners direct leverbaar. Al bij al, goede ervaring met de Printer Store en daarom zou ik anderen ook zeker aanraden om hier jouw printer aan te schaffen.

Hi Jack! Leuk dat je zo enthousiast bent geworden! We proberen inderdaad voor iedereen een oplossing op maat te vinden. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag! Fijne dag! Groeten van Bouman!

Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden! Echte aanrader!

Goed om te horen Pawel, Bedankt voor je vertrouwen! Als klant heb je een blijvende korting van 20% op de huismerk toners dus de volgende keer gewoon weer bellen! :) groeten

Goede communicatie, Goede Prijzen, Top!

2 Printers met Extra Lade's besteld, gebeld, betaald en verstuurd. 2 dagen later, netjes op een pallet geleverd. Uitgepakt en aangesloten en de specs kloppen zoals op de website beschreven!

Hi Jody, Fijn dat het allemaal zo goed is bevallen! :) Je weet ons te vinden wanneer je ergens hulp bij nodig hebt! Groeten team de Printerstore

vlotte respons, vriendelijk contact, snelle levering

Het contact via email werd binnen de dag beantwoord. Vriendelijke en persoonlijke uitwisseling. Correct geïnformeerd. Verkoop heeft wel voorkeur op herstel. Aankoop werd de dag zelf verstuurd. Printer zelf nog niet getest, zal wellicht/hopelijk goed werken!

Beste Bart, Bedankt voor de mooie review! We hopen je nog vaker te kunnen helpen met al je vragen over duurzaam printen! :) Succes in België.

Heel goede service!

Met dank aan Bas.

Leuk om te horen Jan Harry! We staan voor je klaar! Groeten Bas

Mooi aanbod, snelle service, de printer (refurbished) is prima

Mooi aanbod, snelle service, de printer (refurbished) is prima

Bedankt voor de mooie reactie. Succes op Schiermonnikoog!

Goede snelle duidelijke communicatie en snelle levering in goede verpakking

Prima geregeld!

Snel, vriendelijk en een mooi apparaat geleverd

Mij n ervaring is zeer goed

Hetgeen ik besteld heb , is snel geleverd , goed verpakt en in goede staat. Zeker een bedrijf waar ik vaker zaken mee wil doen

Netjes

Contact goed verlopen

Precies zoals beloofd

Precies zoals beloofd. Installatie was een eitje! Snel geleverd.

Snel en goed!

Wij zochten snel een goede refurbished printer en zo kwamen we bij deprinterstore.nl. Na kort overleg met Dennis zijn we overstag gegaan en hebben we de printer op de maandag in zeer goede staat ontvangen (was vrijdag besteld). Echt super!

Keurig geholpen een moeilijk onderdeel te krijgen. Daarbij ook uitstekend geholpen met tips om mijn printer weer te fixen.

Vandaag besteld, morgen aan het printen!

Twee woorden voldoen: prima service!

Bedankt!

Gewoon top

Ik kon nergens meer een printer uithalen. Hij moest aan een aantal eisen voldoen. Echter door Corona is er schijnbaar een probleem met aanleveringen en is de vraag toegenomen. De printer store heeft me uitvoerig te woord gestaan en een ongedwongen advies gegeven. Heel prettig. Ik had het apparaat 's middags besteld en de volgende dag al op de zaak. Ideaal.

Goed advies

Eerst even telefonisch contact gehad waarna ik netjes per mail een aantal printers ontving die het beste bij onze wensen pasten. Wij hebben ook uiteindelijk besteld en dit is allemaal snel geleverd. Enige minpunt was de levering want de koerier die deze heeft afgeleverd heeft deze gewoon voor de voordeur achter gelaten omdat er even niemand was. Maar dit is uiteraard niet de schuld van de Printer Store

Goed om te horen dat alles naar wens was! Jammer van de actie van de koerier, daar hebben we inderdaad geen invloed op, maar wel goed om te weten. Veel print plezier!