De printer werkt naar behoren

De tweede keer hetzelfde verhaal

Gewoon goed Ze doen wat ze zeggen en komen de gemaakte afspraken na Ook in de service na de tijd ben je geen vreemde, directe reactie op de gestelde vragen Een professionele printer nodig? Koop dan bij dit professionele bedrijf

Prima geleverd, machine in orde.

Bij De Printer Store uitgekomen voor een specifiek model printer voor op kantoor, gezien het systeem kon deze als enige op en deze werkte na aansluiten direct. Printer zag eruit als nieuw en gebruiken hem enkele weken naar volle tevredenheid. Verpakking was keurig, voldoende bescherming.

Snel, goede klachtafhandeling

Refurbished printers, altijd opletten: zit er nog toner in, zijn de rest van de onderdelen in orde. Mijn printer kwam snel, maar toen ik hem aansloot zei hij 'fuser einde levensduur'. Kennelijk erdoor geglipt, aldus de medewerker. Snel kwam hij met de enige juiste reactie: een nieuwe fuser, zonder kosten. Die kwam de volgende dag binnen. Snelle levering is goed, snelle en goede klacht afhandeling is nog beter!

prima!!

goede service voor mijn printer

Prima printer voor een schappelijke prijs

Snelle levering, goed verpakt , zonder problemen meteen aan de slag kunnen gaan.

Doen wat je zegt en zeg wat je doet

Netjes voor de deur afgeleverd, prima apparaat, ook na levering nog de vraag of alles naar tevredenheid is

good sales experience

Working with DePrinterstore is really "relaxing". They are understanding and easy to talk. We appreciate working with them.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Een nette prijs voor een goede machine. Ook de service achteraf was dik in orde.

Zeer goed!

Printer kwam, met de nodige info, uitmuntend verpakt en keurig schoon aan. Begon dus al goed. Wat later een kleinigheid moeten melden. Er werd meteen gereageerd, en dus niet een week later! Reactie was uiterst vriendelijk en adequaat. Zulke goede service zie je niet vaak meer, helaas. Top indruk gekregen van De Printer Store.

De bestelde printer is de volgende dag al geleverd en werkt naar behoren. Ook duidelijke informatie op de website.

Printer besteld en is geleverd de volgende dag al (volgen met track-trace) en goed verpakt de printer ziet er perfect uit geïnstalleerd en werkt uitstekend. Printer is zoals vermeld op de website en niks op aan te merken zeer tevreden.

Goede service is blijkbaar gewoon mogelijk !

Ivm slechte beschikbaarheid van diverse nieuwe printers een refurbished aangeschaft. Zeer prettig telefonisch contact gehad. Na levering was er een probleempje met de printer, maar is direct opgelost. Service bestaat dus nog.

Goede persoonlijke service

Refurbished printer gekocht voor onze voetbalclub. Elke vraag die we hadden werd snel en persoonlijk beantwoord. Printer werkt prima!

Prima printer voor een scherpe prijs

We zochten een goede printer met alle functionaliteiten (printen, scannen etc.) Deze vonden we bij De Printer Store. Een Canon MF met alle toeters en bellen ;-). Door Patrick zijn we goed voorgelicht over de functionaliteiten. We bevelen De Printer Store ten zeerste aan.

goed en snel, dat bevalt me wel

Top service, snel verzonden en uitstekende prijs. en goede proactieve aftersales. ga zo weer terug

Top bedrijf

Top printer. Top service. Was een fout gemaakt met de informatie over de status van de toners. Deze fout is hersteld door een compleet nieuwe set toners op te sturen. Kortom, toppers.

Een refurbished printer gekocht en prima geholpen met het instellen

Super service en altijd snel bereikbaar.

Er zijn nog weinig webshop die zo klantvriendelijk en behulpzaam zijn. Top service en veel geduld. Ik kan ze alleen maar aanraden.

Snelle levering, goede service en prima printer.

Ik wilde voor privé gebruik een degelijke printer. Boven de consumentenkwaliteit. De HP Color LaserJet Pro M255dw was een prima keus

Een geweldige printer vlot bezorgd!

Met mijn kleine bedrijf zocht ik een alleskunner en die vond ik hier. Twee dagen later had ik de printer en wat een fantastisch apparaat! Dit gaat ons zoveel tijd schelen en die tijd kunnen wij steken in onze cliënten. Top!

Snel contact en duidelijkheid.

Wij waren op zoek naar een specifieke printer, via internet terechtgekomen op deprinterstore.nl, want daar was de prijs goed en was er voorraad. Telefonisch contact gezocht om te kijken of de voorraad ook echt was, want sommige webshops hebben voorraad, doe je betaling, blijkt het toch niet op voorraad te zijn. Telefonisch gesproken met Nick, gelijk duidelijk antwoord en gelijk het gevoel van dit komt goed. Dag later printer bij ons gearriveerd.

Helemaal zoals het zijn moet

De klantenservice was goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Omdat ik niet uiteindelijk zelf niet kon bestellen, heeft mijn collega het overgenomen. De levering was supersnel en -last but nog least- superfijne, snelle printer die makkelijk te installeren is.

Klantvriendelijk en snelle levering

Er werd snel antwoord gegeven op de mail. En volgende dag was de printer in huis zoals ook was beloofd.