Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden! Echte aanrader!

Goed om te horen Pawel, Bedankt voor je vertrouwen! Als klant heb je een blijvende korting van 20% op de huismerk toners dus de volgende keer gewoon weer bellen! :) groeten

Goede communicatie, Goede Prijzen, Top!

2 Printers met Extra Lade's besteld, gebeld, betaald en verstuurd. 2 dagen later, netjes op een pallet geleverd. Uitgepakt en aangesloten en de specs kloppen zoals op de website beschreven!

Hi Jody, Fijn dat het allemaal zo goed is bevallen! :) Je weet ons te vinden wanneer je ergens hulp bij nodig hebt! Groeten team de Printerstore

vlotte respons, vriendelijk contact, snelle levering

Het contact via email werd binnen de dag beantwoord. Vriendelijke en persoonlijke uitwisseling. Correct geïnformeerd. Verkoop heeft wel voorkeur op herstel. Aankoop werd de dag zelf verstuurd. Printer zelf nog niet getest, zal wellicht/hopelijk goed werken!

Beste Bart, Bedankt voor de mooie review! We hopen je nog vaker te kunnen helpen met al je vragen over duurzaam printen! :) Succes in België.

Heel goede service!

Met dank aan Bas.

Leuk om te horen Jan Harry! We staan voor je klaar! Groeten Bas

Mooi aanbod, snelle service, de printer (refurbished) is prima

Mooi aanbod, snelle service, de printer (refurbished) is prima

Bedankt voor de mooie reactie. Succes op Schiermonnikoog!

Goede snelle duidelijke communicatie en snelle levering in goede verpakking

Prima geregeld!

Snel, vriendelijk en een mooi apparaat geleverd

Mij n ervaring is zeer goed

Hetgeen ik besteld heb , is snel geleverd , goed verpakt en in goede staat. Zeker een bedrijf waar ik vaker zaken mee wil doen

Netjes

Contact goed verlopen

Precies zoals beloofd

Precies zoals beloofd. Installatie was een eitje! Snel geleverd.

Snel en goed!

Wij zochten snel een goede refurbished printer en zo kwamen we bij deprinterstore.nl. Na kort overleg met Dennis zijn we overstag gegaan en hebben we de printer op de maandag in zeer goede staat ontvangen (was vrijdag besteld). Echt super!

Keurig geholpen een moeilijk onderdeel te krijgen. Daarbij ook uitstekend geholpen met tips om mijn printer weer te fixen.

Vandaag besteld, morgen aan het printen!

Twee woorden voldoen: prima service!

Bedankt!

Gewoon top

Ik kon nergens meer een printer uithalen. Hij moest aan een aantal eisen voldoen. Echter door Corona is er schijnbaar een probleem met aanleveringen en is de vraag toegenomen. De printer store heeft me uitvoerig te woord gestaan en een ongedwongen advies gegeven. Heel prettig. Ik had het apparaat 's middags besteld en de volgende dag al op de zaak. Ideaal.

Goed advies

Eerst even telefonisch contact gehad waarna ik netjes per mail een aantal printers ontving die het beste bij onze wensen pasten. Wij hebben ook uiteindelijk besteld en dit is allemaal snel geleverd. Enige minpunt was de levering want de koerier die deze heeft afgeleverd heeft deze gewoon voor de voordeur achter gelaten omdat er even niemand was. Maar dit is uiteraard niet de schuld van de Printer Store

Goed om te horen dat alles naar wens was! Jammer van de actie van de koerier, daar hebben we inderdaad geen invloed op, maar wel goed om te weten. Veel print plezier!

klantvriendelijk

nvt

Uitdagende stage plaats!

Ik heb de afgelopen 8 weken stage mogen lopen bij de Printerstore. Het was een ontzettend leerzame ervaring. Als stagiair kreeg ik de ruimte om zelf onderzoek te doen en dit te implementeren in mijn werkstijl. Onder de begeleiding van Bas Bouman heb ik verschillende aspecten van het bedrijf leren kennen. Veel succes met het verder ontwikkelen van de Printerstore!

Bedankt Glenn! Veel succes verder met je studie!

De PrinterStore is een fantastisch bedrijf!

In de afgelopen 7 weken heb ik als interim marketeer stage mogen lopen bij De PrinterStore. Het was een super leuke stage en heb er ook heel veel mogen leren! Mijn collega’s bij De PrinterStore waren allemaal toppers! Het zijn mensen met een goud hart! Mocht je er ooit in de toekomst stage willen lopen, dan raad ik dat zeker aan! Mijn medestagiaire en ik hebben trouwens een super mooie HP printer cadeau gekregen! Waar wij ontzettend dankbaar voor zijn! Bedankt De PrinterStore!

Bedankt Nordin! Veel succes verder met je studie!

Prima prijs-kwaliteit

Keurig op pallet geleverd, goed verpakt. In de advertentie stond dat de doos beschadigd was maar de printer is nieuw! Doos ligt al bij het oud papier ;-) Zou weer kopen in de toekomst!

Super en efficiënte dienstverlening !

Printer om 15h30 besteld en de volgende dag voor 12h geleverd. TOP !

Goede uitleg en bereikbaar

Duidelijke uitleg. Snelle levering.

Goede service en snel!

Zeer tevreden over de geleverde printer. Goede maar vooral snelle service en levering.

Goed en vriendelijk geregeld

Prima service , en snel geleverd

Prima en snelle service

De informatie op de website was niet helemaal duidelijk, maar na een telefoontje werd alles netjes duidelijk uitgelegd. Bestelling liep prima en snel.

Prima geholpen

Per ongeluk een verkeerde printer besteld , na overleg retour kunnen sturen.