Goede, duidelijke, vriendelijke service

Goede, duidelijke, vriendelijke service, goed benaderbaar

De klant is koning bij de Printer Store!

Mijn oude printer vertoont kuren, de Printer Store denkt met de klant mee, helpt eerst mee zoeken deze te repareren alvorens direct een andere te verkopen. De refurbished printer wordt zeer snel, helemaal compleet als nieuw geleverd! De Printer Store is een super bedrijf, ik kan het iedereen aanbevelen!

Hoi Rens, we bedanken je graag voor je positieve review! We hopen je nog vaker te kunnen helpen! :)

Top en snelle levering

Besteld op de website, binnen 48 uur bezorgd. Netjes alle testen erbij en status van de printer. Werkt perfect. Top service

Goede en snelle levering

Makkelijk besteld en vantevoren even gevraagd of de printer wel op voorraad was. Daarna goed en snel geleverd.

Dankjewel voor je positieve reactie Dirk Jan! Veel plezier met je aankoop.

Goede en vriendelijke service

Voldoende keuze. Telefonisch netjes geholpen en de bestelling ook snel geleverd. Helaas was er een klein foutje in de levering welke echter binnen een dag wed opgelost. Prima service!

Dankjewel Marc, we gaan voor de best mogelijke service. Fijn om te horen dat je tevreden bent met het snel oplossen van het foutje in de levering.

Snelle service en levering

Snelle en professionele services

Bedankt voor je review! Altijd goed om te horen dat mensen tevreden zijn.

Positief

Zeer positief......super nazorg

Dankjewel Marco voor je positieve review!

Vriendelijke sales en helpdesk, goede feedback

Aan mijn printer bleken door het transport wat mankementen zijn ontstaan, dit werd door De Printer Store correct opgelost

goede ondersteuning

Bedankt voor je review!

Goed, snel en duidelijk

Duidelijk en eerlijk behandeld. Wat ik wel jammer vindt is de extra kosten voor paypal. Ik bestelde en wilde ideal betalen. Mijn random reader lag thuis. Normaal lukt dat met telebankieren op de ipad zonder. Omdat de producten die ik wilde hebben, betaalde ik met paypal. Niet correct gekeken en de printer is opeens meer dan ik voor ogen had.

Goede prijs en goede service

Goede prijs van refusbished printer. Printer werd snel geleverd in originele verpakking en oogt als nieuw. Tijdens installeren wat issues, maar adequaat geholpen door de service Desk met goed resultaat.

Geweldige service!

Problemen met installatie printersoftware, uitstekend geholpen!

goede service en daarna puike printer

Medewerker Dennis hielp mij erg goed via de chat. Mijn twijfels over de gekozen printer, waarvan ik toch dacht dat het te mooi was om waar te zijn, werd vrij snel weggenomen, waarbij een beetje extra werk totaal geen probleem was. Geleverde printer is zoals beloofd als nieuw. Heerlijk. Hier kan ik jaaaaaaren mee vooruit. Prima CP5225n voor een meer dan prima prijs. Vragen na levering werden zelfs na voortijdig sluiten van het chatvenster door mij alsnog via de mail beantwoord. Da's nou service. Enige minpuntje: mijn opmerking over de afleverdatum is totaal genegeerd...

Perfect! en heel goed geadviseerd

Pieter heeft me goed geadviseerd en snelle levering

perfect,

alleen de komst van de printer verliep lastig. Mijn Users-Id wist ik niet en heb ik ook niet!

Goed en betrouwbaar

Met complimenten!

Heb sinds lange tijd een eigen laserprinter gekocht. Volgende dag was hij binnen. Alles functioneert prima. Per ongeluk zag ik op internet dat ik bij een andere leverancier de printer nog goedkoper had kunnen krijgen. Omdat PrinterStore werkt met de laagste prijsgarantie heb ik ze een mail gestuurd. Binnen een half uur kreeg ik een reactie dat ik het verschil teruggestort ga krijgen. En een waardebon te besteden bij de PrinterStore. Goede actie, snelle reactie en het product functioneert prima. Zeer tevreden dus.

Top ! Nette prijs, super snelle levering en aardig personeel !

Top ! Nette prijs, super snelle levering en aardig personeel !

Goed product, service en snelle levering

Goed product, service en snelle levering

Scherpe prijs, uitstekend product.

Voordeligste adres voor HP printer, snel en correct geleverd. 100% tevreden. Aanrader.

Goede prijs, goed product, snelle levering

Een printer met kapotte doos werd goedkoop aangeboden. Product besteld en snel ontvangen. De printer in de beschadigde verpakking was nogmaals, omgeven door schokdempend materiaal, in een stevige doos verpakt. Zeer tevreden over prijs, levering en uiteraard het belangrijkste, tevreden en blij met het product!

Snelle levering goedkoopste en een top product

snelle reactie en keurige levering

na chat met vraag een printer besteld en al de volgende dag geleverd.

Product goed omschreven

Snelle levering, product goed omschreven. Ziet er supermooi uit. Ik ben er heel blij mee.

Tussendonk 3 4878AM Etten-leur

+31(0)76 7621 132