Snel geleverd, goed product!

Mooie screenprotectors, je ziet niet eens dat ze op je telefoon zitten. En natuurlijk snelle levering.

Volgens afspraak

Goed afgehandeld

Degelijk, jammer van de matte vlek op de vingerscanner plaats

Degelijk verpakt, en glaasje van goede kwaliteit. Eeg handig is de monteerhulp! Dit is een grote plus. Wel jammer dat op de plaats van de vingerscanner een matte cirkel te zien is. In het verleden glaasjes gehad die zonder deze plek in het glaasje de vingerscanner deden werken.

Perfecte deal !!

Prachtige beschermcase, mooie uitvoering en past perfect!

Alles weer top geregeld!

Simpel, snel en netjes.

Het was in orde goede service

Beste Rita, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en onze service! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering goede kwaliteit

Beste Yrkie, Dank voor je 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle service.

Perfecte pasvorm, geweldig product voor de Galaxy S10

Beste Gerrit, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de screenprotector voor je Samsung Galaxy S10. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

snelle antwoorden op vragen en levering

goede communicatie per email en snelle levering

Beste Ben, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de communicatie en levering. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering en super goed verpakt!

Mijn pakje kwam er snel aan en toen ik het opende was ik verrast hoe goed alles verpakt was. Heel blij met mijn aankoop.

Beste Jeroen, Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat je bestelling netjes op tijd is bezorgd. We doen ons best om de producten zo goed mogelijk te verpakken. Leuk dat dit op viel! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Kwalitatief product!

Ik ben blij met mijn product!

Beste Jef, Dank voor je beoordeling. Prettig te vernemen dat je blij bent met het product en de kwaliteit er van. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goed prijskwaliteit glasprotectie

Beste Milan, Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze prijs/kwaliteit verhouding. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Top service en product

Duidelijke website, eenvoudig bestelproces en snelle levering. Bij onjuiste bestelling snel oplossing door retourneren product. Wacht wel nog op terugontvangen geld, of voucher.

Beste Ruud, Dank je wel voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de website en levering. Ik ga er van uit dat je retour snel verwerkt zal worden op de manier die je wenst! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima kwaliteit

Netjes op tijd bezorgd en de kwaliteit van het schermpje is erg goed.

Beste Frank, Dank je wel voor je 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Op zich wel goed.

De regel voor 1700 u besteld de volgende dag in huis. Gaat niet op

Beste Geert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling met enige vertraging is bezorgd. Onze excuses hiervoor. Normaliter bezorgd PostNL de zendingen de volgende werkdag direct. We vinden het erg vervelend dat dit bij jou niet het geval was. Indien je ons een mailtje kunt sturen via klantenservice@telefoonglaasje.nl kijken we graag nog even wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering en makkelijk te gebruiken

Beste Rob, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Huawei P Smart 2020 screenprotector gehard glas Edge to Edge past perfect en snelle levering.

Beste Guy, Dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat de screenprotector voor je Huawei P Smart 2020 naar wens is. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goed, naar verwachting

Zoals mag worden verwacht

Beste Gerria, Dank je wel voor je review. Goed om te lezen dat je bestelling naar je verwachting is. Hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Kwaliteit

Zoals steeds goede kwaliteit

Beste Niko, Dank je wel voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Perfect !

Goede instructievideo voor eenvoudige plaatsing en zeer goede kwaliteit

Beste Erik, Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te lezen dat de instructievideo en kwaliteit naar wens zijn. Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goede en mooie screen protector voor mijn Apple smartwatch

Snelle levering en goede kwaliteit

Beste Piet, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met je Apple Watch screenprotector. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima Service en vlotte afhandeling

Helaas heb ik een product ontvangen wat niet aan de verwachting voldeed. Dit wordt vervolgens zeer netjes behandeld en krijg een nieuw product toe gezonden

Beste Rob, Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te vernemen dat onze klantenservice je verder heeft kunnen helpen met een passende oplossing. Hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Alles was naar wens.

Alles was naar wens

Beste P., Dank je wel voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima dik tevreden juist wat ik wilde.

Zocht een pakketje waar voorfrontbescherming en fotolensbescherming samen in aanwezig was voor mijn iPhone dus ben ik tevreden.

Beste Jozef, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met je screen- en cameraprotector. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!