Onzichtbaar beschermend glas

Het beschermglaasje beschermd mijn telefoon optimaal en dit tegen een zeer democratische prijs. Mijn glas van mijn telefoon is zoals bij vele al gebarsten en de herstelkosten hiervoor zijn veel duurder dan deze bescherming

Snelle service zonder problemen

No nonsense leverancier; als er een probleem is wordt het netjes opgelost

Alles is naar wens verlopen

niet passend

Ik heb ook voor mijn nieuwe IPhone 13 pro max een gehard glas Edge to Edge screenprotector besteld. Maar naar mijn mening zijn deze niet Edge to Edge! Terwijl dit met m'n vorige iPhone 's geen probleem was. Jammer, want het zijn verder goeie kwaliteit screenprotectors, Alleen deze zijn niet Edge to Edge! oftewel te klein! De volgende wordt waarschijnlijk van een ander webshop.

Beste Stefan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met het formaat van je screenprotector. Het formaat van de screenprotector die je hebt besteld, is wel degelijk een edge to edge screenprotector. De millimeter ruimte die je rondom over hebt, is nodig om ruimte voor een hoesje open te laten. Tegenwoordig gebruikt vrijwel iedereen ook een hoesje om een smartphone. Indien we deze ruimte kleiner zouden maken zou de screenprotector omhoog gedrukt worden. Naar aanleiding van de foto van je toestel die mijn collega ontving valt het op dat de screenprotector te hoog op het toestel is aangebracht. Dit zorgt voor extra ruimte aan de onderzijde van je toestel. Indien deze opnieuw uitgelijnd zou worden, is dit opgelost. Tevens heeft mijn collega aangegeven dat je de producten kon retourneren als je niet tevreden was. Hier wenste je echter geen gebruik van te maken. Dit kan natuurlijk nog altijd. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

goed te monteren en goed resultaat

Excellent!

Snelle levering, echt top. Kwaliteit is wat minder

Goede screenprotectors die blijven verbeteren

Ik koop de afgelopen 2 jaar standaard mijn screenprotectors bij Telefoonglaasje. De producten blijven steeds verbeteren. Het glas sluit goed aan waardoor je het product niet eens meer ziet. De keren dat er iets mis was met mijn bestellen ben ik altijd goed geholpen!

Prima.

Duidelijke website, snel besteld en nog. sneller geleverd.

correcte levering

alles in orde verlopen

Snel ontvangen en werkt goed

Past perfect en zo gepiept

Altijd keurig netjes per post afgeleverd. Inclusief schoonmaaksetje.

Vlotte aankoop en levering.

Oké !

Snel en juist geleverd binnen de tijd

Alles in goede orde aan huis gebracht door de post eerste klas

Top watch Hoesje met Screenprotector & Top levering

Apple Watch Hoesje met Screenprotector is top.

Doen wat ze zeggen!

Binnen no time geleverd, en het geleverde telefoonscherm glas zat in een prima verpakking met allerlei spullen erbij zodat je het glas prima kon plaatsen op de telefoon!

Perfecte screenprotector! Makkelijk aan te brengen en bijna onzichtbaar.

snelle levering, redelijk tevreden over kwaliteit, prijs aan hoge kant

de bestelling werd snel geleverd mbt prijs-kwaliteit verhouding vind ik de prijs aan hoge kant afmeting is goed voor voor Garmin 4S, maar is lastig aan te brengen zonder luchtbellen alleen het glas wordt bedekt dus de rand eromheen niet

Als altijd TOP!

Als zeer regelmatig iets besteld. Altijd een vlotte levering, producten snel huis. Goed geregeld.

Snelle levering en goede pasvorm

Zeer goed product

Ben zeer tevreden met deze bescherming

Goede prijs-kwaliteit

Een goede en duidelijke webshop met lekker vlotte afhandeling. Een aanrader

Goed gegaan

Ben uitstekend geholpen!

5 sterren voor deze internet winkel!

Snel zoals altijd

Dag na bestelling ontvangen. Goed verpakt en intact ontvangen. Nog niet nodig gehad. Is als reserve als huidige kapot gaat

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!