Voldoet aan alle verwachtingen

beschermglas was makkelijk aan te brengen en het scherm werkt perfect . Totaal geen hinder om de gsm te gebruiken .

niets ontvangen wel goede ervaring

Mijn besteld telefoonglaasje kwam niet op afgesproken tijd. Contact opgenomen met klantyenservice. Bestelling geannuleerd. nette terugbetaling en verder keurige afwikkeling.

Beste Jos, Fijn om te horen dat de klantenservice netjes met u heeft kunnen afhandelen, en zo toch nog voor een prettige ervaring heeft kunnen zorgen. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling.

2e poging goede poging

Na het niet ontvangen van eerste bestelling heeft men mij bij de klantendienst goed geholpen. Men heeft de bestelling dan ook opnieuw verzonden en deze heb ik dan wel degelijk ontvangen. Alsnog een tevreden klant dus

Beste Johan, Bedankt voor de mooie woorden. fijn om te horen dat je tevreden bent over de manier van handelen.

Top! Glashelder.

Al diverse keren besteld en ik ben dik tevreden. Service en levering is ook top! Houdt dit vast.

Beste Norman, Goed om te horen dat je dik tevreden bent. Wij zullen zeker altijd ons uiterste best doen om top service te leveren.

Topbedrijf

Na bestelling van screenprotectors die niet waren aangekomen,hebben ze uit colance 2 ander toegestuurd gehad die dan toch zijn aangekomen. Gewoon topbedrijf en zeer goede communicatie.

Beste Roland, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Goede producten en een snelle levering

Meerdere malen besteld. Regelmatig een leuke korting. Snel geleverd.

Beste Gino, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd en past perfect, duidelijke instructies over het plaatsen. Beide bestellingen die ik heb gedaan passen uitstekend en zien er goed uit

Beste Pim, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Deze keer valt het tegen

Voor de 3e keer een screenprotector gekocht bij "telefoonglaasje". 2 x heel tevreden, nu heel veel problemen met de vingerafdrukscanner. Vorige keren werkte deze probleemloos, nu heel slecht als in 3 van de 4x gaat het niet goed. En juist vanwege eerdere uitstekende ervaring hier weer besteld....

Beste Rob, Vervelend om te horen dat je problemen hebt met de vingerdrukscanner. Bedankt voor het laten weten. Wij zullen het intern oppakken, om er voor te zorgen dat dit niet meer voor komt.

Goed product, snel bezorgd

Dit is precies wat je zoekt, een sterke en foutloos aan te brengen screenprotector. Ik heb hiervoor van die folie dingetjes geprobeerd, maar die werken echt voor geen meter. Deze is makkelijk en zonder luchtbelletjes aan te brengen. Je ziet eigenlijk niet dat hij erop zit. Enige minpunt is dat de markeringen voor de uren wit zijn, terwijl die grijs zijn op je venu 3, maar ik stuur me er niet aan. Kortom goed product met fijne snelle verzending.

Beste Bart, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Goeie service

Goede communicatie nadat het plaatsen van een beschermglaasje niet naar wens is verlopen. Daarna verleende Telefoonglaasje coulance. Zo als het hoort. Zeer positieve ervaring.

Beste Geert-Jan, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met producten van telefoonglaasje.

Heel goede producten ,gemakkelijk aanbrengen zonder luchtbellen.

Beste Romain, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Uitstekende glaasjes

Gemakkelijk aan te brengen. Vingerafdruk werkt goed. Passen zeer goed op mijn S23+

Beste Pascal, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Top geweldige service

Zeer snelle en accurate levering. En dat geldt ook voor de snelle reactie op de mail.

Beste Nico, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

2 halen 1 betalen, ik had er maar 1 in mijn winkelmand medewerker heeft dit meteen rechtgezet 10/10

2 halen 1 betalen, ik had er maar 1 in mijn winkelmand medewerker heeft dit meteen rechtgezet en heb er alsnog 2 geleverd gekregen 10/10!! Telefoonglaasje ga ik zeker aanbevelen!!!

Beste Besim, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Zeer tevreden.

Verzendtijd, prijs en kwaliteit waren altijd uitstekend. Nog nooit een kapotte bescherming ontvangen, verpakking is top.

Beste Jacob, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Prima bescherming voor m'n telefoon scherm, makkelijk aan te brengen.

Beste Hans, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Zeer snelle levering via de brievenbus post

Beste Thijssen, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Meh..

Glas was stuk ontvangen en de “tool” om het glas recht op de telefoon te krijgen zat er niet eens bij. Ik heb het product weggegooid en mijn geld terug gekregen dus dat is dan wel weer netjes

Beste Marco, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Fijn dat onze klantenservice dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen met je. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Goede producten en super snelle service!!

Wat een goed bedrijf zijn jullie; vriendelijk en razend snel!!

Beste Hanneke, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

goede producten; snelle levering.

Al diverse keren besteld bij Telefoonglaasje. Snelle levering, goed verpakt. Blij mee !

Beste Wilma, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Screenprotector snel bezorgd en gemakkelijk aan te brengen

Screenprotector besteld en een dag later al in huis. Bevestigen was eenvoudig, gebruiksaanwijzing volgen en klaar.

Beste Linda, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Verschil in kwaliteit

De 2 bestelde beschermlaagjes waren snel en goed geleverd! Over ‘iPhone 13 pro €11,49’ zijn we erg tevreden maar bij ‘iPhone 13 screenprotector edge to edge €14,95’ zijn de hoekjes van het glaasje afgebrokkeld terwijl ik er alleen overheen voog. Dit vind ik matig aan de kwaliteit..

Beste Iris, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Wij hopen dat je volgende keer geen problemen meer ondervindt. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Super tevreden

Al een paar keer een tempered glass besteld op deze site en stelt nooit teleur. Handig aanbrengen. Blijft lang, beschermt en trekt geen blaasjes. Zonder prutsen met lijm.

Beste Eveline, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Screen protector met cirkel

Screen protector voor Samsung galaxy S21 ultra aangeschaft. Hecht slecht en zit een cirkel in de protector voor de finger print scanner. De cirkel is duidelijk zichtbaar in het scherm wat niet echt mooi staat. Het is bedoeld om de finger print beter te laten werken, maar omdat deze scanner gebruik maakt van ultrasoon werkt hij juist slechter. Heb contact gezocht met het bedrijf, en gevraagd om op de site te vermelden dat er een cirkel op je scherm komt met deze protector. Hopenlijk doen ze wat met de feedback. Ik kreeg in ieder geval een financiële tegemoetkoming, dat is wel netjes van ze. Echter het product zal ik niet aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Fijn dat onze klantenservice dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen met je. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Mooi glas

Mooi glas. Goed verpakt. Wel lastig om recht te plakken

Beste Gerko, Bedankt voor je recensie. Het blijft inderdaad een precies werkje om de screenprotector recht op het toestel te krijgen, maar fijn dat het gelukt is! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten Team Telefoonglaasje

Bedrijfsgegevens

Ekkersrijt 4413

5692DL Son en breugel

085-3033583

[email protected]

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.