in orde

zeer te vreden over mijn bescherming !!

Was een snelle levering en heb gekregen waar ik om vroeg

Snel binnen en goede kwaliteit

Souabier is altijd tevreden, omdat het snel binnen is en makkelijk te gebruiken.

Beste screenprotector die er is.

Heb al meer dan 8x screenprotector hier gekocht en ze bevallen 100%. Makkelijk aan te brengen en zeer goede kwaliteit .

Kwaliteitsvolle screenprotector voor een scherpe prijs en snelle geleverd.

Beste Kevin, Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de bezorgtijd. In je order kan ik zien dat je zending op 7 November is verzonden met de briefpost. Zendingen naar België doen er 2-4 werkdagen over om bezorgd te worden. Dat dit niet duidelijk voor je was betreuren we, onze excuses hiervoor. Ondertussen heb je vanuit onze klantenservice een mail ontvangen. Als je hierop zou willen reageren kunnen we samen tot een oplossing komen. We gaan kijken hoe we dit duidelijker kunnen maken voor onze Belgische klanten. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Niet zo goed

Het glaasje bleef niet goed plakken. Heb het niet kunnen gebruiken.

Beste Amelieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je screenprotector niet goed heeft gehecht. Onze excuses voor het ongemak. We lossen de situatie natuurlijk graag voor je op. Onze klantenservice heeft ondertussen al contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Als je hier op zou willen reageren komen we daarna zo snel mogelijk bij je terug met een passende oplossing. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goeie service maar niet tevreden over glaasje zelf

Het glaasje zorgde bij de vinger afdruk sensor voor een lelijke stip. Het leek net alsof er een vette vinger op de sensor zat. Ik heb alles volgens de instructievideo gedaan. Zonde van mijn geld.

Beste Robin, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je de speciale lijm om je vingerafdruk te laten werken niet had verwacht. Deze proberen we op onze website zo goed mogelijk te laten zien. De lijm zorgt ervoor dat de nieuwe techniek voor vingerafdruk scannen kan functioneren. Deze werkt namelijk met behulp van ultrasone geluidsgolven die, zonder deze lijm, je vingerafdruk niet zou kunnen lezen. Ondertussen heeft onze klantenservice contact met je opgenomen om het voor je op te lossen. Als je hierop zou willen reageren zouden we dit erg op prijs stellen zodat we het kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

glaasje zuigt zich onvolledig vast

bij het volgens instructie aanbrengen van het glaasje bleef een deel aan de zijkant niet vast te zuigen. Bij opnieuw aanbrengen, ondanks alle voorzorgen, toch natuurlijk enkele stofjes.

Beste Joop, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je screenprotector niet helemaal goed lijkt te hechten. Onze excuses voor het ongemak. We lossen dit natuurlijk zo snel mogelijk voor je op. Ondertussen begrijp ik dat onze klantenservice contact met je heeft gezocht via de mail. Als je hierop zou willen reageren, komen we zo snel mogelijk samen tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Altijd goede kwaliteit

Goed product

Makkelijk op te zetten. Helaas wel na een keer vallen zat er een scheur in aan zijkanten. Scheur is niet zo zichtbaar. Toch heb ik een tweede product gekocht want bij vallen had mijn mobile scherm geen kras scheur of barst erin.

Snelle service en zeer tevreden over het product

Zonder gedoe een goede service en super snelle verzending!

Zonder problemen retour zending gedaan en binnen 2 dagen het goede product in huis. Was mijn eigen fout trouwens. Geen gedoe, en snelle levering!

Topservice!

Ik ben al jaren vaste klant bij telefoonglaasje.nl door hun goede service. Ooit een product ontvangen die binnen 2 dagen stuk was, en deze werd meteen gratis vervangen. Verder zijn er regelmatig kortingsacties die zorgen dat de producten goed betaalbaar blijven. Topsite!

Matig !

De kwaliteit van mijn aangeschafte (ONEPLUS 3T) glaasje is toch niet wat een originele heeft. Gelijk na het aanbrengen toch wat kleine scheurtjes. Jammer.

Beste Aloys, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat de screenprotector een scheurtje had bij het aanbrengen. We lossen dit natuurlijk graag voor je op als je contact met ons op neemt. Onze klantenservice heeft je een mail gestuurd met een oplossing voor de situatie. We zouden het op prijs stellen als je hier op zou willen reageren zodat we dit snel kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering. Goede kwaliteit

Makkelijk besteld. Snelle levering. Goede kwaliteit. Ze doen wat ze beloven

2x besteld 2x tevreden

Heb net mn tweede glazen beschermer op mn note 9 zitten. Vorige is stuk gegaan door eigen toedoen. Beschermt wel je telefoon. Aanbrengen met het meegeleverde hulpmiddel gaat super. Wil je zeker geen stof onder je screenprotector, breng hem dan aan in de badkamer met wat stoom. Ik ben er tevreden mee. (Note 9 - case friendly protector)

Snel geleverd en het glaasje past.

Het was allemaal goed gegaan.

Best

Snel geleverd, fijn glas

Echt super goed en betrouwbaar

Ik heb tot nu toe al mijn screenprotectors gekocht bij telefoonglaasje.nl en ik ben zeer tevreden. Ik heb nooit meegemaakt dat er vertraging was. De kwaliteit van de glaasjes is echt top.

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!