prima produkt

Helemaaal top

Goede en snelle service zeer te vreten over het product zeker vaker te bestellen

Top alles zat er bij

Alles zat er bij schoon maak doekje ontvetter en stofstickers

Zeer goed!!

Weer den goede ervaring met Telefoonglaasje. Dit keer voor mijn Samsung S21 plus.

Goed spul, snel geleverd

Goed spul, snel geleverd

Goede kwaliteit producten voor kleine prijs

Mijn telefoonglaasje van telefoonglaasje.nl sneuvelde laatst en ik had een nieuwe nodig. De prijs is niet hoog bij het bedrijf en ze hadden kortingen op snelladers. Besteld en in zeer korte tijd binnen. Goede service, goede communicatie en een lage prijs, voor zeer goede kwaliteit producten. Aanrader!

passende glaasjes en prima levering

Top leverancier

Duidelijke site, uitstekende producten en komen afspraken na.

Vlotte levering goed product

Goede ervaring

In tegenstelling tot ander bedrijven worden hier geen valse beloftes gemaakt. Zeer snel verstuurd,goed verpakt en een passend product.

Heel tevreden

Door het hulpmiddel is het telefoonglaasje makkelijk te bevestigen op de Samsung S21

De klantenservice is super! Bestellingen zijn snel geleverd. Snel antwoord op vragen vanuit de mail!

Snelle service en perfect passende spullen.

Snel geleverd en goed product

Ik had al eerder een glaasje besteld en dat beviel prima .dus voor een vriendin ook gelijk geregeld .makkelijk te plakken en de juiste bescherming

prima! op tijd en goed

op tijd geleverd, is wat wordt beloofd. Prima dus

Snelle levering, goed product en schappelijke prijs

Snelle levering en zonder breuken TOP

Snelle levering top

Snelle levering en goed te plaatsen

Snelle levering en goed te plaatsen

Snelle levering van het juiste product.

Website geeft snel en overzichtelijk je gewenste product welke ook weer snel wordt afgeleverd.

Mooi

Past perfect

Goed product en snelle levering

Glaasjes voor 2 verschillende typen telefoons besteld. Deze ware goed te vinden op de site. Snel geleverd.

Alleen wel wat lang wachten

Snelle levering van een goed product

Verzending in een bubbel-envelop is wat eng, want soms gooit de post er gewoon een zwaar pakket bovenop. De vorige zending was hierdoor geplet, alhoewel het product niet beschadigd. Deze zending kwam echter keurig netjes in de brievenbus. Het aanbrengen gaat prima als je er even goed en rustig voor gaat zitten en de instructies volgt. Moet me wel van het hart dat het positioneren van een rond glaasje op een horloge niet echt handig is (lees: een toevalstreffer om hem 100% gecentreerd aan te brengen), een extra hulpmiddeltje zou helpen. Het glaasje van mijn telefoon moest ik vervangen omdat het vorige glaasje (zelfde merk) gebroken was door een val. Hij heeft denk ik een klap(je) opgevangen, alleen vind ik wél dat het érg snel brak. Het is hard materiaal en dat breekt duidelijk sneller dan zachter materiaal.

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!