Bestelling niet tijdig

‘Vandaag besteld, morgen in huis’ Dit blijkt helaas niet waar. Contact gehad met bedrijf en ik werd zeer vriendelijk terug gemaild met excuses dat ik helaas niet had gezien dat er op twee items een andere levertijd zat, wat pas duidelijk werd toen ik al betaald had. Ik maakte erop attent dat het eerder item ook pas 5 dagen nadat ik het besteld had arriveerde. Hiervoor excuses en een korting aangeboden gekregen en belofte dat de bestelde items twee dagen later in huis zouden zijn. Ik heb van de korting afgezien daar ging het niet om maar hoopte op naleven belofte. Helaas ook dit maal ging het niet lukken een van de items op de beloofde dag bij mij thuis te krijgen. Geld terug gevraagd. Dát stond overigens wel de volgende dag alweer op de rekening.

Beste Tosca, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet compleet in huis hebt. Ik zie in je bestelling dat het gaat om 2 artikelen die ten tijde van het bestellen niet op voorraad waren. Onze excuses voor het ongemak als je dit niet hebt gezien. De producten verwachten we morgen weer te kunnen leveren. Deze kan je dan Woensdag in huis verwachten. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goede service en het product voldoet aan mijn verwachting.

Makkelijk

Goede helpvideo

Goede service! Te vrede

Ik ben zweer te vrede over telefoon glaasje. Ik bestel hier vaker mijn glas screen protector. Er was een klein probleempje voortgekomen, waarbij ik netjes een mail hebt ontvangen en ze het super netjes hebben opgelost! Bedankt hier voor!

Beste Aleksandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je toestel defect is geraakt met een edge to edge screenprotector op je toestel. Onze gehard glazen screenprotectors voorkomen in verreweg de meeste gevallen schade aan je beeldscherm. Helaas kan een toestel nog precies zo vallen dat er alsnog schade ontstaat, dit hoeft niet per se van heel hoog te zijn maar op de verkeerde plek. Onze klantenservice heeft contact met je gezocht om toch naar een oplossing te zoeken voor de situatie. We zouden het fijn vinden als je hierop reageert. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Perfect product geleverd!

Ik moest door de feestdagen alleen even wat langer wachten op mijn product, maar vervolgens was het product prima in orde en heb ik er veel plezier van. Bedankt Telefoonglaasje, ga zo door! :)

Het schermpje is nog geen dag blijven zitten Waardeloos!

Slechte ervaring De aanwijzingen precies gevolgd maar nog geen dag volgehouden en liet alweer los Hierop is direkt gereageerd en hebben een aangepast tekefoonglaasje kosteloos opgestuurd ! Top!

Beste Gerrit, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector niet helemaal goed lijkt te hechten. We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Onze klantenservice heeft ondertussen contact met je opgenomen om het voor je op te lossen. We zouden het op prijs stellen als je hierop zou willen reageren. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

2x besteld, 2x beschadigd product

Ik heb voor de 2e keer mijn telefoon screenprotector besteld en spijtig genoeg is deze voor de 2e keer beschadigd. Erg jammer want jullie screenprotectors zijn super fijn en handig qua gebruik.

Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je screenprotector defect hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We proberen onze producten zo goed mogelijk te verpakken. Helaas komt het nog wel eens voor dat tijdens het verzenden de producten beschadigd raken ondanks dat we alles zo goed mogelijk verpakken. Onze klantenservice heeft ondertussen contact met je gezocht om het voor je op te lossen. Graag horen we wat van je. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Niet goed

Ik heb het telefoonglaasje zo de prullenbak in kunnen gooien. Duidelijke uitleg gegeven welke ik nodig heb en krijg ik iets wat veels te smal is voor mijn scherm.

Beste Christel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de screenprotector niet lijkt te passen. Dit probleem hebben we nog niet eerder vernomen bij de Xperia XZ2 screenprotector. Om het voor je op te lossen heeft onze klantenservice ondertussen contact met je gezocht. We willen het graag zo snel mogelijk voor je oplossen dus we zouden het op prijs stellen als je op onze mail zou willen reageren. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goed bedrijf

Goed!

Goede kwaliteit hoesjes voor een lage prijs!

Perfecte service

Bij het plaatsen van het glaasje en het verwijderen van de blazen, brak het glaasje onmiddellijk. Het sluit niet goed aan op de backhoes waardoor het brak. Na contact hebben ze me onmiddellijke verder geholpen. Uitstekende service

Beste An, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector bij het aanbrengen defect is geraakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan helaas geen correspondentie tussen ons terug vinden, anders hadden we het natuurlijk meteen opgelost. Onze klantenservice heeft je ondertussen een mail gestuurd. Als je hier op zou kunnen reageren, komen we zo snel mogelijk bij je terug met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goede service na verkoop!

Mijn protectie scherm was na een paar dagen al lichtjes los gekomen en derna ook helemaal los. Heb dit gemeld en de klantendienst heeft hier zeer snel op gereageerd. En naar een oplossing gezocht. Blijkbaar kwam dit door mijn hoesje die te strak rond men gsm zit en hierdoor duwt op de protectiescherm. Het zijn eerlijke mensen en hebben mij hierbij geholpen. Ik kan wel nog niet zeggen of ik dit product kan aanbevelen maar de vriendelijkheid en klantenservice verdiend wel een pluim.

Beste Trixy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector snel en zonder aanleiding los heeft gelaten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen het graag voor je op. Onze klantenservice heeft ondertussen contact met je gezocht. Zij zullen de situatie zo snel mogelijk in kaart brengen en met een passende oplossing voor je komen. We komen graag met je in contact, Trixy. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering en super kwaliteit!

Aangezien ik elke week mijn telefoon laat vallen en ik hem toch wil beschermen, beschouw ik mijzelf hier inmiddels als een vaste klant. Mijn ervaring met telefoonglaasje.nl is dat zij snel en adequaat leveren. Ik heb nog nooit problemen gehad met de geleverde producten en daarbij wordt er netjes altijd een gebruiksaanwijzing geleverd wanneer dit nodig is.

Telefoonglaasje onvoldoende functie

Ik had dit glaasje besteld wegens extra functie vingertouch. Helaas werkt dit niet. Heb gevoeligheid aangepast maar geen resultaat. Verder is het prima telefoonglas. Na bovenstaande reactie hebben ze contact met mij opgenomen. Ze helpen me echt super voor een goede oplossing zodat het werkt. Top bedrijf voor klantgerichtheid.

Beste Mariette, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je screenprotector niet helemaal naar behoren lijkt te werken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen het graag voor je op. Onze klantenservice heeft via de mail contact met je gezocht. We zouden het op prijs stellen als je hierop zou willen reageren zodat we het snel recht kunnen zetten. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

snel gevonden, snel geleverd.

Snel geleverd, goed verpakt en eenvoudige montage. Het werkt!

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Zending was te laat maar door snelle reactie toch tevreden.

Gewoon een fijn bedrijf

Snelle levering tegen een goede prijs. Toen er achteraf een productiefout in m’n screenprotector bleek te zitten kreeg ik een dag later kosteloos een nieuwe opgestuurd. Deze was wel goed.

mooi product !!

Correcte en snelle levering !

Te klein

Helaas is het glaasje te klein.

Beste Birgit, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector niet helemaal goed lijkt te passen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. We lossen het graag voor je op. Als je op onze mail reageert, komen we zo snel mogelijk tot een passende oplossing. De klantenservice staat voor je klaar! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Klantvriendelijkheid!!!

Het bestelde (hard) glasplaatje voor mijn iPhone Xs zorgde ervoor, dat de apps links onder op het display niet meer werkten; na verwijdering van het plaatje weer wél! Telefoonglaasje.nl stuurde mij daarom - gratis ! - een nieuw glaasje van dezelfde dikte, maar niet meer helemaal ‘van edge to egde’. Zo zorg je voor tevreden klanten!

Snelle levering en goede klantenservice

Mijn bestelling werd netjes verpakt de volgende dag geleverd. Bij problemen met het aanbrengen van het glaasje was de klantenservice goed en snel bereikbaar en werd goede hulp geboden.

Topservice!!!

Glassprotector besteld voor Samsung A8 (2018). Ik kreeg in eerste instantie de verkeerde versie toegezonden die ik niet had besteld. Na 1 telefoontje naar de servicedesk kreeg ik vrij snel alsnog de juiste toegezonden. Kortom topservice en ik zal zeker mijn volgende glassprotector bij dit bedrijf bestellen.

In een keer goed

Het beschermglaasje past uitstekend en is zeer makkelijk aan te brengen.

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!