Zoals al de andere keren echt super

Al meerdere malen besteld en altijd snel geleverd en altijd goed

Hele snelle levering en geen verzendkosten

Veel keus in producten en scherpe prijzen.

Een 10

Een hele fijne en duidelijke website,evenals de snelle levering.

Niks te klagen

Goede service, goed product en een mooie prijs. Wat wil je nog meer

Prima produkt, snel in huis

Beste Elles, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te zien dat je tevreden bent met het product en de service. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Zeer positief

Supersnelle levering en heel gemakkelijk aan te brengen. En ook nog van goede kwaliteit en betaalbaar.

Beste Harry, Bedankt voor je mooie beoordeling. Prettig te vernemen dat het aanbrengen goed is gelukt en de kwaliteit naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Uitstekende service na verkeerde levering.

Van de 2 bestelde producten was 1 het verkeerde. Na melding direct alsnog het juiste toegestuurd gekregen zonder gedoe over het terugsturen van het verkeerd geleverde. Van een dergelijke excellente service wordt je als klant blij.

Beste Lucas, Bedankt voor je beoordeling! We doen ons uiterste best om alles zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Indien er onverhoopt toch een verkeerd product verstuurd is lossen dat uiteraard netjes voor je op. Goed om te horen dat dit naar tevredenheid gelukt is. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Uitstekende kwaliteit en levering

Snelle levring, juiste verpakking (niet te groot) en perfect passende screen protector.

Beste Ron, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Dat de screenprotector perfect past en de verpakking naar wens is doet ons natuurlijk goed. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

prima prijs en goede kwaliteit

snelle levering en ruime keuze.

Beste Thijs, Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen

Beste Johnny, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima produkt

Prima produkt goed verpakt snelle verzending

Beste Henk, Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snel, goed produkt

Snel geleverd, goed product. Prima klantenservice

Beste Mirjam, Dank je wel voor je review! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd en een goede kwaliteit. Ben zeer tevreden

Beste Tom, Dank je wel voor je review. Prettig te vernemen dat je tevreden bent met de snelheid van levering en kwaliteit. Hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

S21 screenprotector

Besteld en snel geleverd goed verpakt Top zeer tevreden .

Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima kwaliteit panserglas en zeer snelle levering.

Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en levering. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Product valt zeer tegen

De materialen om het frontglas erop te zetten is ok. Maar het frontglas ligt niet vlak op het scherm aan. Binnen 2 dagen zat de eerste barst er al in, wat uiteraard geen gezicht is. Terwijl ik me geen gelegenheid kan voornemen hoe dit gebeurd kan zijn, waarschijnlijk is dit gebeurd toen ik m in mijn broekzakhad op de fiets. Geen val of stoot schade in ieder geval.

Beste Ralph, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je tegen dit soort problemen bent aangelopen. Ik zie echter in ons klantenservice systeem dat er geen contact is geweest om tot een oplossing te komen. Uiteraard willen wij tot een passende oplossing komen, zodat je wel tevreden bent met je bestelling. Vandaar dat ik je wil vragen om een mail te sturen naar klantenservice@telefoonglaasje.nl, zodat we het direct voor je kunnen oppakken! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

De screenprotectors vragen genoeg aandacht om aan te brengen, maar zijn van goede kwaliteit!

Mooi hoesje. Ben tevreden.

Prima, conform informatie website

Product en levering goed.

Probleem met luchtbelletjes

Misschien ligt het aan mij maar die luchtbelletjes blijven Iemand heeft mij gebeld en gaat mijn bestelling herhalen,dit vind ik super Had zulke service niet verwacht,ga hier wel reclame voor maken Vriendelijke groeten Marcel

Beste Marcel, Bedankt voor je beoordeling. Het is absoluut niet de bedoeling dat er luchtbelletjes blijven na het aanbrengen van de screenprotector. Ik zie dat er nog geen correspondentie is geweest om tot een oplossing te komen. Ik wil je graag vragen om een mail te sturen naar klantenservice@telefoonglaasje.nl, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

hier kon ik dat hoesje bestellen wat ik graag wilde hebben.

bestellen..... betalen en ontvangen: klaar.

Al eerder eens besteld

Zoals de afgelopen keren snel besteld snel in huis en makkelijk zelf te doen .super tevreden

Snelle levering, netjes verpakt en goede info via de mail.

goed product met duidelijke handleiding

Vlot geleverde het product voldoet zeker aan wat men aanbied zeker voor vervolg verkoop indien nodig

Top service en kwaliteit!

Glazen screenprotector gekocht voor mijn s 21 na bevestiging werkte mijn vingerafdruk niet meer, heb toen een mail gestuurd en kreeg zeer snel antwoord en bleek dat ik de fabrieks screenprotector er nog op had laten zitten dus eigen schuld! Maar kreeg ondanks dat het mijn eige schuld was toch een nieuwe opgestuurd e die werkt super!

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!