Toppie!

Snelle service, ruime keuze en goede prijskwaliteit verhouding.

Snelle levering en top service

Ik heb vaker een screenprotector besteld bij dit bedrijf. Makkelijk om te bestellen en snel geleverd. Laatste keer zat er een scheurtje in de protector en kreeg ik binnen een dag een nieuwe opgestuurd. Top service dus!!

Snel en betaalbaar

Snel, betaalbaar en betrouwbaar, dat willen wij allemaal. Dank hiervoor.

Snelle levering van een zeer goed product

Snelle levering van een zeer goed product. Al meerdere keren ervaren

Snelle volledige levering van top product!

Bij Telefoonglaasje klopt de bestelling, wordt snel geleverd en is gewoon het fijnste product!

Echt super ook met de adapter erbij makkelijk plakken en zit perfect

Prima website

Goede en vriendelijke service. Komen na wat ze beloven. Had problemen met een aankoop. Deze werd meteen kosteloos verstuurd. Telefoonglaasje is echt een aanrader voor mobiel aankopen.

Wederom helemaal super

Heb al diverse keren bij Telefoonglaasje besteld en wederom helemaal super, snelle levering en daarnaast nog eens super scherpe tarieven. Ik beveel Telefoonglaasje dan ook aan iedereen aan die een betrouwbaar bedrijf zoekt die doet wat ze zeggen en hun afspreken nakomt. Wederom bedankt voor jullie super goede en snelle service.

Erg fijn

Alle benodigde items zaten in het doosje om het scherm perfect aan te brengen op mijn telefoon

Beste Ciro, Hartelijk dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Super snellenlevering

Al mijn glaasjes die ik bij jullie bestel zijn top, makkelijk om te plaatsen en ook super snel geleverd.

Beste Minouk, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de snelheid van de bezorging en onze producten. Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima! Bestelling snel verzonden en goede beschrijving.

2e keer besteld, beide keren netjes verzorgd.

Beste Bert, Dank voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goed product, snel geleverd

Goed product met duidelijke instructie. Was na bestellen snel in huis.

Beste Alina, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Zeer fijn hoesje (aangenamer dan het soortgelijke hoesje dat ik eerder had van Samsung zelf), zachte prijs en verzorgde verpakking en verzending.

Beste Nora, Dank je wel voor je beoordeling. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Veel plezier van het hoesje en hopelijk tot ziens op Telefoonglaasje.nl! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Betrouwbaar

Ik ga al enige periode naar deze site om beschermglaasjes te bestellen, de verzending en verpakking is altijd al perfect uitgevoerd. Op het product staan ook duidelijk instructies en de accessoires die bij het glaasje zitten voor het reinigen zijn mooi en kwaliteitsvol verpakt. Ook heb ik al eens contact gehad met hun in verband met een vraag en deze werd perfect behandeld!

Beste Jari, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat je al enige tijd bij ons terugkomt voor je screenprotectors. We hopen je natuurlijk terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima service en snelle levering

Snelle levering van het pakketje. Alles wat nodig is voor het voorbereiden van de gsm zit er bij. Handige link met een video voorbeeld over de plaatsing. Zeker aan te bevelen.

Beste Robert, Dank je wel voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snel besteld

Voor de eerste keer besteld bij Telefoonglaasje. Bestellen zelf verliep snel, je kon achteraf betalen, wat ik erg fijn vind. Mijn product kwam volgende dag binnen en is volgens mijn verwachtingen. Ga zo door!

Beste Tomas, Dank je wel voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent met het verloop (en product!) van je eerste bestelling bij ons. Hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle verzending , makkelijk op te plakken alles zat erbij om dat heel simpel zelf te doen.

Beste Janneke, Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Top ervaring

Bij mijn levering zat een product er niet bij. Gebeld en het werd direct opgelost. Volgende dag had ik het ontbrekende product alsnog. Top!

Beste Eef, Dank je wel voor je beoordeling! Wat goed om te lezen dat het probleem met je bestelling snel is opgelost door onze klantenservice. Ik zal doorgeven dat je tevreden bent met de snelheid van het oplossen! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Was niet de eerste keer dat ik iets bestelde. Opnieuw ben ik heel tevreden! De glaasjes werden snel geleverd en pasten mooi in de brievenbus, zonder leveringskosten. De tool om het glaasje te plaatsen is supergemakkelijk en er bleef geen lucht onder zitten. Mijn vingerafdruk werkt nog altijd even goed, dus ik zal alleszins nog bestellen indien nodig

Beste Evelien, Dank je wel voor je review! Wat goed om te lezen dat je weer tevreden bent met je bestelling bij ons. Hopelijk zien we je t.z.t. terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Het hoesje en de screenprotector passen, zoals beloofd, goed bij mijn telefoon. Ook de bezorging was er binnen 1 dag. Het hoesje ligt fijn in de hand en voelt stevig.

Beste Melany, Dank je wel voor je 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

snel geleverd, super kwaliteit en groot assortiment

service en kwaliteit van de screenprotectors is zoals bij eerdere bestellingen super.

Beste Jo, Dank je wel voor je beoordeling. Wat prettig te vernemen dat je tevreden bent met onze screenprotectors en service! Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens op Telefoonglaasje.nl! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Fantastische dienstverlening

Bij de bestelling had ik een foutje gemaakt. Snel gemaild en direct erna was mijn foutje hersteld. Super accuraat. Product is prima.

Beste Gert, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Altijd goede service,snelle levering,goede kwaliteit!

Altijd goed geholpen ,ook als er bvb een zending beschadigd is,zeer snelle levering,zeer goede klantenservice,en screenprotectors van zeer goede kwaliteit.

Beste Karin, Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en klantenservice. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Erg positief!

Ik bestel al een tijdje screenprotectors bij telefoonglaasje. Nu voor meerdere telefoons besteld. Screenprotectors zijn altijd goed passend, ook bij telefoons die afgeronde schermen hebben. Plaklaag zit onder het hele scherm. Het glas voelt normaal aan en aanrakingen worden goed geregistreerd.

Beste Egbert, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent met onze screenprotectors. We hopen je natuurlijk terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Gewoon goede glaasjes

Ik haal ze nooit ergens anders

Beste Wouter, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze screenprotectors. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!