2 keer het verkeerde telefoonglaasje ontvangen maar na een belletje stuurde ze direct een nieuwe op! Gelukkig de 3e keer wel de juiste ontvangen :)

Alles Prima

Deze glaasjes hebben mijn iPhone al regelmatig beschermd tegen valbreuk. En verder snelle verzending en logistiek. Zeer Tevreden.

Goed en sterk glaasje

Is redelijk goed glaasje alleen is wat kleiner dan het scherm van de Apple Watch serie 8 45 mm

Ik was opzoek naar een nieuwe iphone usbc oplader omdat mijn konijn de oplader de avond voor ik de oplader bestelde op deze site kapot knaagde. Het was de goedkoopste kabel van alle sites en het is egt de kabel die ik zocht die je normaal bij een nieuwe iphone er bij krijgt! Ben er erg blij mee en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima glas

Gemakkelijk te plaatsen.

Makkelijk te bestellen, snelle verzending

Via de website makkelijk gegevens invullen zodat je bij het juiste product komt. Vervolgens snelle verzending en je wordt op de hoogte gehouden via email. Goede kwaliteit product en makkelijk aan te brengen via duidelijke omschrijving. Volgende keer weer.

Goed product en goede klantenservice

Glaasje past perfect. Sluit zeer goed aan met zwarte rand. Klantenservice vriendelijk en reageren snel.

Correcte en snelle levering

Mooi geleverd product en correcte en snelle levering.

Degelijk en kwalitatieve protector

Duidelijke omschrijving en alles erbij wat nodig is om dit vlekkeloos te plaatsen. Schermpje zeer sterk en kleeft heel goed. Luchtremmen verdwenen vlot en touchscreen werkt vlekkeloos. Mijn volgende protectors zullen ook die van jullie zijn. Snelle en goede service ook.

Alles zoals omschreven, gemakkelijk te bevestigen, prima telefonisch contact.

Een eerste zending werd niet ontvangen, na telefonisch contact werd het product nogmaals verzonden. Hierna telefonisch goed geholpen toen het mij niet geheel duidelijk was hoe de sticker veilig verwijderd kon worden. Prima service!

snelle levering en een goed product

Het product werd in de brievenbus geleverd en was snel. Ook is het een goed en handig product dat niet fragiel en duurzaam is.

Screen protector waardeloos

Zou moeten passen voor Samsung J3, maar past toch niet helemaal. Geeft ook problemen met hoesje (waardoor bij het gebruik van de knoppen het hoesje tegen de protector duwt en losmaakt).

Gewoon perfect

Zeer goede pasvorm. Duidelijke instructies op de doos en op het inlegvel. Schoonmaakmaterialen zijn bijgeleverd.

Top en goede service

Bij problemen met verzending werd ik keurig geholpen en uiteindelijk toch opgelost❗️ Meedenken is wel hun service hoor dus blijf zo doorgaan met deze manier van handelen. Mvgr en hele fijne feest dagen dagen toegewenst, Gonny Hummel

2 geweldige producten

Privacy glass en camera protectie zijn geweldig en makkelijk aan te brengen.

Geweldige service

Goede service gegeven

Weer super ervaring

Snel geleverd en nooit angst voor vergissingen e.d. of zo; wordt direct opgelost is mijn ervaring.

Kwalitatief goed spul.

Snelle levering. Enveloppe gewoon door de brievenbus. Wel zo fijn.

Screenprotector meteen barst

Toen ik de screenprotector op mijn telefoon plakte zat er al meteen een barst in het glas. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Dat is balen want je betaald toch wel een redelijk hoge prijs voor zo'n screenprotector. De telefoon (samsung s9) past ook niet in de bijgeleverde installatie tool, waarschijnlijk zit de verkeerde installatie tool bij het doosje in. De vorige keer dat ik een screenprotector bij telefoonglaasje had besteld zat er namelijk een andere installatie tool bij waar de telefoon wel in paste. Vorige keer wel een goede ervaring gehad, nu helaas niet, jammer.

Slechte service en glasje

Schrijf op de website ‘voor 17u besteld, volgende week geleverd’ ipv ‘morgen geleverd’ Het glasje sluit niet mooi aan, de rand is ‘scherp’. Als je aangeeft in de mail dat je niet blij bent, kom je niet op een review-pagina, dus er staan alleen reviews op van mensen die blij zijn, erg…

Zoals steeds snelle service .

Steeds een snelle levering in de brievenbus. Kwaliteitsglas en gemakkelijk om te plaatsen.

Toppie!

Snelle service met top producten

Snel geleverd en top kwaliteit producten

Altijd goede producten en razendsnel geleverd

In één woord: uitstekend!

Reeds meerdere keren iets besteld en altijd een snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!