Past perfect

Screenprotector voor Samsung S22 ultra past perfect ook aan de randen zonder lucht er tussen. Vinger print ontgrendeling werkt ook goed.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie woorden:) Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling.

Snel geleverd, makkelijk te bevestigen en goede prijs!!

Zoals hiervoor omschreven. Kortgeleden bij een ander bedrijf besteld, maar snel weer terug naar onze Tessa van de telefoonglaasjes. Duidelijke foto’s en goede beschrijving op de website. Lang geleden zeide we nog van : toet toet, dat is snel, lijkt ….. wel. Die …. kunnen we vervangen door Tessa. De kwaliteit is prima. De aangegeven sterren, zijn het aantal echt waard.

Beste Dirk, Wij vinden het heel fijn om dit te horen :) Deze mooie woorden doet ons goed, wij zullen ons best blijven doen. Wij helpen jou graag weer bij een volgende bestelling.

Goede kwaliteit

Heb vaker mijn schermpjes bij jullie gekocht en nooit problemen gehad.

Beste Danielle, Bedankt voor de mooie feedback. Wij helpen je graag weer bij jouw volgende bestellingen :)

Snelle levering en goede service.

Het is snel volgens afspraak geleverd. Dat is een prima service. Echter is het artikel in mijn ogen te klein. Net iets teveel ruimte aan boven- en onderkant. Het is niet erg, maar toch een punt van aandacht.

Beste Ben, Bedankt voor de mooie woorden en de feedback. Wij zullen in de gaten houden of de volgende leveringen te klein zullen zijn.

Goeie kwaliteit, service en prijzen!

Altijd goeie kwaliteit producten, snel verzonden en als er onverhoopt iets mis is, goeie service! Ik bestel nergens anders...

Beste Arij, Bedankt voor de mooie woorden. Wij zijn blij met jou als klant en zullen altijd ons uiterste best doen om een top service te leveren. :)

kreeg het glas beschadigd thuisbezorgd even contact met de klantenservice geen probleem had de volgende dag al een nieuwe gewoon geweldig

Beste Peter, Bedankt voor de positieve feedback! Dit is fijn om te horen. We helpen je graag weer bij een volgende bestelling.

De levering is super snel! Als je het beschermlaagje op je telefoon plaatst heb je geen last van bubbels die eronder blijven zitten. De edge to edge is echt mijn favoriet aangezien je niet merkt dat je een beschermlaagje op je telefoon hebt zitten!

Beste Fenna, Dat vinden wij heel fijn om te horen. Wij helpen jou graag weer bij een volgende bestelling :)

Voldoet aan alle verwachtingen

beschermglas was makkelijk aan te brengen en het scherm werkt perfect . Totaal geen hinder om de gsm te gebruiken .

Beste Nico, Bedankt voor de mooie woorden :) Fijn dat je ons product zo prettig ervaart. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling.

niets ontvangen wel goede ervaring

Mijn besteld telefoonglaasje kwam niet op afgesproken tijd. Contact opgenomen met klantyenservice. Bestelling geannuleerd. nette terugbetaling en verder keurige afwikkeling.

Beste Jos, Fijn om te horen dat de klantenservice netjes met u heeft kunnen afhandelen, en zo toch nog voor een prettige ervaring heeft kunnen zorgen. Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling.

2e poging goede poging

Na het niet ontvangen van eerste bestelling heeft men mij bij de klantendienst goed geholpen. Men heeft de bestelling dan ook opnieuw verzonden en deze heb ik dan wel degelijk ontvangen. Alsnog een tevreden klant dus

Beste Johan, Bedankt voor de mooie woorden. fijn om te horen dat je tevreden bent over de manier van handelen.

Top! Glashelder.

Al diverse keren besteld en ik ben dik tevreden. Service en levering is ook top! Houdt dit vast.

Beste Norman, Goed om te horen dat je dik tevreden bent. Wij zullen zeker altijd ons uiterste best doen om top service te leveren.

Topbedrijf

Na bestelling van screenprotectors die niet waren aangekomen,hebben ze uit colance 2 ander toegestuurd gehad die dan toch zijn aangekomen. Gewoon topbedrijf en zeer goede communicatie.

Beste Roland, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Goede producten en een snelle levering

Meerdere malen besteld. Regelmatig een leuke korting. Snel geleverd.

Beste Gino, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd en past perfect, duidelijke instructies over het plaatsen. Beide bestellingen die ik heb gedaan passen uitstekend en zien er goed uit

Beste Pim, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Deze keer valt het tegen

Voor de 3e keer een screenprotector gekocht bij "telefoonglaasje". 2 x heel tevreden, nu heel veel problemen met de vingerafdrukscanner. Vorige keren werkte deze probleemloos, nu heel slecht als in 3 van de 4x gaat het niet goed. En juist vanwege eerdere uitstekende ervaring hier weer besteld....

Beste Rob, Vervelend om te horen dat je problemen hebt met de vingerdrukscanner. Bedankt voor het laten weten. Wij zullen het intern oppakken, om er voor te zorgen dat dit niet meer voor komt.

Goed product, snel bezorgd

Dit is precies wat je zoekt, een sterke en foutloos aan te brengen screenprotector. Ik heb hiervoor van die folie dingetjes geprobeerd, maar die werken echt voor geen meter. Deze is makkelijk en zonder luchtbelletjes aan te brengen. Je ziet eigenlijk niet dat hij erop zit. Enige minpunt is dat de markeringen voor de uren wit zijn, terwijl die grijs zijn op je venu 3, maar ik stuur me er niet aan. Kortom goed product met fijne snelle verzending.

Beste Bart, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Goeie service

Goede communicatie nadat het plaatsen van een beschermglaasje niet naar wens is verlopen. Daarna verleende Telefoonglaasje coulance. Zo als het hoort. Zeer positieve ervaring.

Beste Geert-Jan, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met producten van telefoonglaasje.

Heel goede producten ,gemakkelijk aanbrengen zonder luchtbellen.

Beste Romain, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Uitstekende glaasjes

Gemakkelijk aan te brengen. Vingerafdruk werkt goed. Passen zeer goed op mijn S23+

Beste Pascal, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Top geweldige service

Zeer snelle en accurate levering. En dat geldt ook voor de snelle reactie op de mail.

Beste Nico, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

2 halen 1 betalen, ik had er maar 1 in mijn winkelmand medewerker heeft dit meteen rechtgezet 10/10

2 halen 1 betalen, ik had er maar 1 in mijn winkelmand medewerker heeft dit meteen rechtgezet en heb er alsnog 2 geleverd gekregen 10/10!! Telefoonglaasje ga ik zeker aanbevelen!!!

Beste Besim, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Zeer tevreden.

Verzendtijd, prijs en kwaliteit waren altijd uitstekend. Nog nooit een kapotte bescherming ontvangen, verpakking is top.

Beste Jacob, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Prima bescherming voor m'n telefoon scherm, makkelijk aan te brengen.

Beste Hans, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Zeer snelle levering via de brievenbus post

Beste Thijssen, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder!

Meh..

Glas was stuk ontvangen en de “tool” om het glas recht op de telefoon te krijgen zat er niet eens bij. Ik heb het product weggegooid en mijn geld terug gekregen dus dat is dan wel weer netjes

Beste Marco, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Fijn dat onze klantenservice dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen met je. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Ekkersrijt 4413

5692DL Son en breugel

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!