Super service!!

Mijn screenprotector was onderweg tijdens het vervoer geknakt. Heb dit gemailt en de volgende dag lag er een nieuwe in de bus. Super service, zo hoort het!

Helemaal top!

Ik bestel altijd bij telefoonglaasje top service !

Supersnel en makkelijk aan te brengen

Het bestelde glaasje kwam heel snel en het aanbrengen op mijn telefoon was appeltje eitje. Volgende telefoon weer!

vlotjes!

passende protector, goede uitleg, vlotte service

Goeie service

Prima aankoop

Ik heb een duoPack: Samsung Galaxy S10 screenprotector gehard glas Case Friendly besteld, levering was snel en de screenprotectors passen perfect en reageren nog steeds prima op aanrakingen, aanrader!

Snelle en goeie service!

Galaxy S10E Edge to edge screen protector besteld, volgende dag al in huis! Super snel en goed verpakt :) gemakkelijk te bevestigen met goeie uitleg.

Degelijke screen protector

Alles was aanwezig om de screen protector goed aan te brengen en de screen protector gemaakt van degelijk glas.

Heel goed service en prima product.

Doordat de screenprotector niet goed afsloot bij de sensor waren de twee screenbeachermers niet goed bruikbaar. Nadat ik contact met telefoonglaasje naam heb ik twee nieuwe artikelen gekregen. Bij het aanbrengen van de beschermer moet goed druk bij de sensor geplaatst worden zodat er geen lijmresten te zien zijn. Daarna werkte het prima!

Ik besteld in het weekend en op dinsdag die pakket gekregen in mijn brievenbus. En ik ben tevreden ook met mijn nieuw screenprotection.

Fantastisch product!

Product is zoals omschreven. Verpakking ziet er netjes uit. Ook was het product snel in huis.

zoals het hoort

snelle afhandeling. Correct geleverd

Snel geleverd en product naar verwachting

Helemaal tevreden, precies wat ik ervan verwacht had.

Kwalitatieve hoe scompatibel met screenprotector

Ik heb deze hoes aangekocht omdat het gebruikt kan worden met een screenprotector zonder dat de screenprotector loskomt. Werkt perfect !

Vlotte levering, makkelijke bevestiging ! Top

Het glaasje over de camera past geweldig en de screenprotector is zeer makkelijk. Een kleine opmerking is dat het glaasje over de camera lens foto's met flits wel wat waziger worden, maar toch een geweldig product!

Prima en op tijd

Prima en op tijd

Goed afsluitende en stevige glaasjes

Zijn stevige glaasjes en kwamen goed op tijd binnen. Het glaasje sluit goed af en is makkelijk aan te brengen.

prima service goede prijs

shop waar je moet zijn voor telefoonglas

Levering uiteraard prima zoals gebruikelijk.

Na 'n paar dagen vknd ik dit glaasje het gebruik teveel verstoren omdat te hard gedrukt moest worden. Kk heb het dus verwijderd en ben alsnog overgestapt oo een volledig hoesje ter bescherming.

Vlotte service

De levering ging zeer vlot, materialen zijn zoals beschreven op de site. Top !

prima, tevreden over product en supersnelle levering

prima, tevreden over product en supersnelle levering

Goed product en top levering

op tijd , correct, zoals verwacht

Past perfect, goed verpakt en snel geleverd.

Past perfect, goed verpakt en snel geleverd

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!