Goede service, ondersteuning en nazorg

Na het leveren van mijn schermbeschermer bleek deze niet zo functioneel als verwacht. Er werd kosteloos een nieuwe geleverd om nog een keer met extra instructie het schermpje te plaatsen. Ook dit mocht niet baten. Daarna is er afgesproken het volledige bedrag terug te storten wat na 2 dagen op mijn rekening stond. Helaas kreeg ik niet een product waar ik wat mee kan maar ik vind dit service ten top.

Super met handige tool👍👍

Geen klachten

Prima telefoonglaasje en snelle levering

Snel en goed afgeleverd

Het glaasje in goede staat ontvangen en geplaatst op mijn telefoon, past prima en ziet er goed uit

Perfecte en snelle afhandeling

Alles snel en goed afgeleverd

Snelle levering, prima prijs en top kwaliteit product. Full cover glasplaatje voor mijn iPhone 11 Pro Max is echt super, dit glas ‘veegt’ nog gladder dan het eigen iPhone glas. Ook geen vingerafdrukken en makkelijk aan te brengen zonder luchtbellen.

Service uitstekend

Wij hebben een bestelling geplaatst van drie verschillende screenprotectors. Bij ontvangst bleek er één te missen en een ander dubbel in het pakketje te zitten. We hebben gebeld en de vergissing werd direct en heel vriendelijk rechtgezet: er is diezelfde dag een nieuwe screenprotector verstuurd. Ondanks de vergissing zijn we zeer tevreden over de service en levering. Over de kwaliteit van de screenprotectors kan ik nog geen oordeel geven.

Gewoon SUPER !!

Snelle en correcte levering van een mooi produkt !!

Perfect!

Perfect!!

Product de volgende dag geleverd. Aanwijzingen duidelijk. Product voldoet aan de verwachting

Snel en duidelijk.

Snelle levering, duidelijke aanwijzingen.

Snelle levering, goed telefoonglaasje

Ok

Goed product, snelle levering

Het is een goed product en het is op tijd geleverd.

Prima ervaring

Snel en correcte levering van schermbeschrrming voor Samsung Galaxy note 9

Prima ervaring, alweer.

Al vaak besteld bij deze webshop. Altijd vlotte levering. Goede producten en prima after sales.

Levering was snel, goede kwaliteit en goede uitleg!

Snelle levering van top kwaliteit product!

Snelle levering en uitstekend product. Heel makkelijk aan te brengen zonder één luchtbel. Super mooi glas en lekker glad voor fijn swipes. (nog gladder dan originele iPhone glas). En fijn dat het de hele voorkant bedekt want die glaasjes met inkeping vind ik geen gezicht.

alles goed

We hadden 2 glaasjes besteld 1 ervan was niet goed, gebeld en er werd meteen een ander opgestuurd. top service.

Vingerafdruk werkt ronduit slecht

Heb hem gekocht voor de Samsung S10. Plakken ging handig, zo gebeurd! Nou was de aanraakgevoeligheid slecht. Heb het in de instellingen veranderd dat ie beter ging. Ging ook iets beter. In de screenprotector zit kleur verschil op de plek van de vingerafdrukscanner. Zie je erg in zonlicht. Bij weinig zonlicht niet zo erg. Geadviseerd werd om de vingerafdrukscanner opnieuw je vingers te laten scannen. Dit ging tergend langzaam. Heel vervelend. Ook het ontgrendelen met de vinger afdruk lukt ongeveer één op de zes keren. Ik was touch ID van Apple gewend, ook met glazen protectors. Dit werkte velen malen beter. Helaas geen aanrader, ondanks de goede pasvorm (zwarte randje om scherm) en de case friendly-heid. Webshop zelf is goed.

Hi Abe, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de screenprotector voor de S10. Uiteraard gaan we dit direct voor je oplossen. Allereerst een beetje achtergrond informatie. De beeldschermen van Apple smartphones zijn onderhevig aan weinig verandering, waardoor het ontwikkelen van een screenprotector een relatief eenvoudige taak is. Door de innovaties in de beeldschermen van Samsung smartphones staan wij iedere uitvoering voor nieuwe uitdagingen in het ontwerpen van de optimale screenprotector. Uiteindelijk hebben we een screenprotector weten te ontwikkelen die op subtiele wijze de functionaliteit van de under-display ultrasonische vingerafdrukscanner weet te behouden. Hiervoor is een extra sterke lijm gebruikt op de plaats van de scanner. Je ziet dan weliswaar een kleurverschil, maar dit is beter dan de alternatieven zoals bijvoorbeeld een gat in de screenprotector. Vanwege de sterke curve in het beeldscherm en de screenprotector is het in de praktijk onmogelijk om de screenprotector aan te brengen zonder dat er een kleine tussenruimte ontstaat. De grootte van deze ruimte heeft een negatieve invloed op de gevoeligheid van het touchscreen. Vermoedelijk werkt het een stuk beter als je het product nogmaals probeert aan te brengen. Daarom willen je een nieuw product aanbieden, vanzelfsprekend dekken wij de kosten voor je. De reden dat jouw scanner niet werkt is lastig te bepalen op afstand. We hebben je een mail gestuurd met instructies om de kans zo klein mogelijk te maken dat het misgaat met het vervangend product. We zijn er voor je om het product toch nog werkend te krijgen zodat ook jij een positieve ervaring met ons bedrijf erop nahoudt. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje.

Past perfect en is makkelijk te plaatsen

Plaatsen lukte mij makkelijker dan ooit tevoren, binnen 30 sec zit ie er perfect op. Hij beschermt de hele voorkant, hierdoor zie je ook geen randje aan de zijkant van je scherm.

goeie service

mijn 1e scherm was na 2 dagen al gescheurd. heengebeld en nieuwe gekregen. super service helaas is deze na 4 dagen ook al kapot.

Perfect heb er al meerdere keer besteld

Ik heb er al meerdere keer besteld. Helemaal goed en wordt meestal al de volgende dag geleverd.

Uitstekend!

Snel geleverd en top kwaliteit!

Niet heel best, wel geld terug

Goede service en snelle levering, niet tevreden over het product. Het touchscreen werkt nu uiterst belabberd. heb een keer een nieuwe ontvangen en heb wel mijn geld terug gekregen. Ik had eerst een goede screenprotector, maar die was van plastic en ik vind een glazen fijner aanvoelen. Ik heb dus de screenprotector die ik er eerst op had (die wel prettig in gebruik was) eraf gedaan in ruil voor deze downgrade, erg frustrerend.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je screenprotector niet naar behoren lijkt te werken. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Onze klantenservice heeft ondertussen contact met je gekregen. We gaan dit zo snel mogelijk met je oplossen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje.