Redelijk

Weekends ontvangen maar maandag op werk haal ik me tel uit me broek zak was rechtsboven al gebarsten en afgebrokkeld. Gewoon van het in me broekzak te hebben.

Beste Patrick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector zo snel en zonder aanleiding defect is geraakt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan dit ook direct voor je oplosen. Onze klantenservice heeft ondertussen contact opgenomen via de mail. We zouden het op prijs stellen als je hierop zou willen reageren zodat we het snel op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Normal

Als de glaasje wat groter is dan zou dat beter zijn en de rondtjes zwart zijn dan kan je niet zien dat het glaasje geplakt is.

Beste M, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector niet helemaal naar wens is. We zien in je bestelling dat je de smalle variant hebt besteld voor een Huawei P20 Pro. Deze heeft bewust niet de eigenschappen die je wil, zodat deze te combineren is met een hoesje. We hebben wel een edge to edge variant die precies is zoals je wil, deze heb je alleen niet besteld. Dit exemplaar heeft zwarte randen en is volledig dekkend. Onze klantenservice heeft je ondertussen een mail gestuurd om het voor je op te lossen. We komen graag met je in contact. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Mwa

Ik heb een glaasje gekocjt en deed hem op mijn telefoon maar naar de eerste dag liet hij al een beetje los. Hij blijft dus niet heel goed plakken

Ik heb het nog niet

Eerdere ervaring prima, nu nog niets ontvangen. Maar door Corona zal alles wel wat langer op zich wachten vermoed ik

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector nog niet is geleverd. Het is inderdaad zo dat er vertragingen zijn ontstaan door de huidige situatie. Ondertussen had de screenprotector echter al wel geleverd moeten zijn. Onze klantenservice heeft je een mail gestuurd om het direct voor je op te lossen. We zien graag een reactie tegemoet zodat we het spoedig kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goede service maar slechte screenprotector

Eerst het verkeerde model binnengekregen aamgezien ze de verkeerde gestuurd hadden, wat jammer was. Echter wel meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Bij aankomst bleek de verpakking al beschadigd en de screenprotector al gebroken. Dit kan natuurlijk door Postnl komen. Ik kreeg weer een nieuwe opgestuurd, was geen enkel probleem. Vervolgens kreeg ik die binnen. Pasvorm is wat aan de kleine kant, je mist bij zo'n groot (volledig) scherm wat hoekjes. De screenprotector volgens de procedure er op geplakt. Echter, de touch gevoeligheid is waardeloos. Moet op sommige delen van het scherm echt heel hard drukken. Dit is jammer van het geld.

Beste M.M.F, Wat vervelend dat je nog niet tevreden bent met de screenprotector. Na onze oplossing hebben we niets meer vernomen en dachten dus dat het opgelost was. We zouden graag met je in contact komen om alsnog tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

positief

positief

top service, top producten

zeer tevreden.......

Sneller levering, goede service, vriendelijk

Ik kreeg in eerste instantie een verkeerde bestelling binnen. Na contact was het zo geregeld, de goede bestelling had ik twee dagen later in huis en de eerste bestelling mocht ik houden. Super goede service en erg vriendelijk contact.

Past uitstekend

Glaasje past uitstekend en is zeer makkelijk aan te brengen. Precies zoals in de beschrijving staat.

Gewoon goed

Levering goed ontvangen, schermen zijn makkelijk te plaatsen.

Cava

Zondagmiddag besteld, pas vrijdagmiddag geleverd. Op de dag van de levering mail gekregen van telefoonglaasje dat je toen op alles 20% korting kreeg.

Beste Pieter-Jan, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je enige tijd geleden een mail gestuurd over de problemen omtrent je levering. Helaas hebben we daar nog niets op gehoord. Mocht je het nog opgelost willen hebben, ontvangen we graag een reactie op onze mails. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

De volgende dag geleverd, goede instructies waardoor gemakkelijk zelf aan te brengen.

De volgende dag geleverd, per brievenbuspost dus erg handig. Goede en gemakkelijke instructies waardoor gemakkelijk zelf aan te brengen. Sluit mooi aan op het scherm, is alleen wel zowel aan de boven en onderkant enkele millimeters te kort (Galaxy S9plus).

Snelle Service

Het product wat ik bij u bestelde kwam snel aan en was keurig naar wens. Ook was het product van goede kwaliteit en heb daarom besloten om vaker bij u te bestelen. Dit ook omdat deze website heel vertrouwd voelt. Heel erg bedankt voor de goede en snelle service. :)

Perfecte bescherming

Makkelijk aan te brengen, en te vervangen. Snelle levering , echt een goed product zéker aan te raden.

Snelle en goede levering. Beveel het aan.

Snelle en goede levering. Fijn product.

Ontzettend goeie service

Mijn schermpje kwam los na hem mischien zelf verkeerd te hebben aangebracht, en ze waren zo vriendelijk mij toch een nieuwe te sturen heel erg bedankt!

snelle oplossing

Het glaasje bleek niet voldoende te kleven, na enkele mails van telefoonglaasje is probleem snel en simpel opgelost. Zeer goeie service. Blijf in de toekomst zeker nog zaken bestellen

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je screenprotector niet goed lijkt te hechten. We lossen dit natuurlijk graag voor je op als je even contact opneemt. Onze klantenservice heeft je ondertussen een mail gestuurd, we zouden het op prijs stellen als je hier op zou willen reageren zodat we de situatie passend voor je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Goed product en goede service

snel geleverd goed produkt

Snel te vinden en te vergelijken online voor het type telefoon welke telefoonglaasjes er beschikbaar zijn. De levering was de volgende dag. Het telefoonglaasje zelf was makkelijk erop te zetten.

Product zoals verwacht en snelle verzending

Voor mijn iphone 6S de ‘dark olive’ besteld. Prachtige kleur en een super fijn siliconen matte hoes. Daardoor heb ik veel meer grip en sluit mooi om de telefoon. Fijnste hoesje wat ik tot nu toe heb gehad en heb deze telefoon al 3 jaar. Aanrader

Top bedrijf

Ik heb een screenprotector erop gezet op mijn Samsung Galaxy S20. Hier zat alleen nog een extra bescherming op die heel moeilijk te zien was, dus ik kon de screenprotector niet meer gebruiken. Gemaild en ik krijg als coulance een nieuwe. Top 👌👌

Snelle levering. Makkelijk te plaatsen. Goed sterk glas. Perfect.

Perfecte pasvorm correcte snelle levering

Artikelen voldoen 100% aan de verwachtingen en beschrijving. Top service

Wel oke

De screen protector ziet er goed uit en past over het hele scherm. Het was makkelijk aan te brengen met duidelijke instructies. Het nadeel is dat de meeste telefoon hoesjes tegen de randen van het beeldscherm komen en de screen protector een soort van opliften waardoor het op sommige plekken ervoor zorgt dat je bescherm minder gevoeligheid heeft.

netjes verpakt

gekregen wat ik bestelde

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!