Klant is koning!

Ik had wat problemen met het product en nam contact op met support. Binnen een paar uur was alles geregeld en deden ze echt hun best om het mij naar de zin maken. Ik voel me een gehoorde klant. Blij mee

Prima producten,;goede service!

AltijdcTop producten en service.

Snelle levering en prima kwaliteit!!

Altijd dik tevreden

De screenprotector werkt echt super! Ik ben nogal onhandig en ga niet altijd even voorzichtig om met mijn telefoon, maar heb altijd een edge to edge screenprotector van telefoonglaasje op mijn nieuwe telefoon zitten en op het scherm is nog geen krasje te zien! Het is heel makkelijk in gebruik en om het te plaatsen op je scherm, de doekjes die je erbij krijgt werken goed. Levering is ook altijd goed en duurt niet lang. Het glaasje is ook niet storend en bijna niet zichtbaar, met een nieuw glaasje ziet mijn telefoon er weer als nieuw uit!

Aanbrengen van screenprotector heel makkelijk

Dankzij de aanbrengtool is het plaatsen van de screenprotector een fluitje van een cent. Eerst even een stofarme plek vinden, badkamer of zo, voor het beste resultaat

Goed product, snelle levering.

ik had een nieuw glaasje nodig en de dag erna was het er. klaar!!

Snelle levering van fijn product

In eerste instantie misgelopen korting werd alsnog snel verrekend. Producten zijn van goede kwaliteit en beschermen goed tegen vallen e.d.

Case friendly screenprotector (galaxy S9) past totaal niet

Screenprotector was niet compatiebel met mijn hoesje. Telefoonglaasje heeft dit probleem voor mij goed opgelost.

Beste Kristof, Hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat we dit glaasje net wat groter gemaakt hebben. Dit komt omdat we nog wat extra speling hadden en het toestel graag nog beter willen beschermen. Wat vervelend dat het aanbrengen hierdoor helaas niet goed is gegaan. Natuurlijk lossen we dit graag netjes voor je op. Ondertussen begrijp ik dat het allemaal netjes voor je is opgelost. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Telefoonglas

Niks op aan te merken, snel ontvangen

Top bedrijf

Van het moment van bestellen, tot levering, alles perfect afgehandeld!

prima glas! past goed, prijs goed.

Telefoonglaasje heeft haar werk goed gedaan alleen post NL heeft weer eens de jaarlijkse najaar perikelen waardoor brievenbus pakketje 3 dagen later arriveerde dan de beloofde volgende dag. Dat ze na al ie jaren dat nog niet onder de knie hebben is echt slecht.

Prima service.

Goede webshop, snelle levering, goed verpakt.

Telefoonglaasje verprutst

Helaas is mijn glaasje verprutst. Er staat op de gebruikshandleiding dat eerst de screenprotector van het toestel verwijderd moet worden. Helaas zitten er 2 op (1 zichtbaar en 1 onzichtbare). Ik heb de bovenste verwijderd, maar wist niet dat er nog 1 op zat. Glaasje plakte en werkte niet goed waarna ik hem er af heb gehaald. Weggegooid geld. Op zich denk ik wel goed, maar een waarschuwing hiervoor zou wel fijn zijn geweest, want bij navraag bleek dit heel vaak voor te komen (?!). Waarschuw je klant dan duidelijker dat er 2 en niet 1 beschermfolie op een nieuw toestel zit, i.p.v. met vage kleine lettertjes.

Beste Claudia, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat de handleiding niet duidelijk genoeg bleek te zijn. We hebben expres een extra handleiding in de verpakking van een Galaxy S10 en S20 gedaan waar op staat dat de originele screenprotector van het toestel verwijderd dient te worden. Je feedback gaan we meenemen om nog duidelijker te maken dat zowel het cellofaan laagje als de screenprotector verwijderd dienen te worden. Ondertussen is er al mailcontact geweest en heb je netjes kosteloos een nieuw exemplaar ontvangen. We hebben hierna niets meer vernomen en gaan er van uit dat we het hiermee netjes op hebben kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Telefoonglaasje

Altijd goed

Vaak snelle levering en soms komt het scherm gebarsten aan. Maar na bellen wordt het altijd vervangen.

Snelle service en goed product

De plaatjes worden goed ingepakt met schoonmaakdoekjes voor je glas erbij. Ik had na ontvangst een vraag over het product en ik werd heel snel en fijn geholpen.

Top webshop

Al meerdere keren producten besteld. Keurig op tijd geleverd en altijd de juiste spullen.

Snel geregeld

Website gemakkelijk te bedienen

Mooi

Redelijk goed!

Al menig screen protector besteld in de jaren, helaas de laatste keer een voorgebarsten exemplaar er bij, Helaas er niet aangedacht om meteen fotos te maken etc..

Alles ok.

Alles vlot verlopen.

Goede koop

Is van goede kwaliteit enkel vingerafdruk werkt niet optimaal.

Snelle levering en kwaliteit producten

Helemaal top!!!

in één woord, geweldig !

Goed bedrijf wat ze zeggen gebeurd.

Ik koop hier al jaren en het is een top zaak ook als er eens een keer wat stuk gaat bij het vervoer maak een foto en het word gelijk vervangen ik weet geen beter bedrijf als dit als het om deze producten gaat.

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!