Het telefoonglaasje is topkwaliteit en zeer gemakkelijk aan te brengen!

Goede producten, snel geleverd.en top klantenservice

Uitstekende, vlotte en vriendelijk service. Duidelijke site. Heldere communicatie en uitstekend beschermglaasje.

geweldig

nogmaals geweldig

Geweldige service

Verkeerde beschermglas geleverd, een belletje en het was geregeld en oude gratis retour.

Hele fijne telefoonglaasjes!

Al voor meerdere telefoons glaasjes besteld, altijd goede pasvorm! Snelle en goede service en garantie!

Snelle levering van een goed product!

Het zou mooi zijn om te kijken hoe de levering nog duurzamer zou kunnen met minder plastic. Verder helemaal prima!

Had een protector besteld, ging niet helemaal goed met plakken. De volgende dag gelijk een nieuwe in huis gehad. Top SERVICE

Snelle levering, product voldoet aan verwachting!

Snelle levering, product voldoet aan verwachting! Eigenlijk gewoon zoals het hoort:)

fantastisch!

snel en goede levering, duidelijke site.

Geweldig en zeer goede klantgerichte service

Ik kan Telefoonglaasjes aan iedereen aanbevelen, ze leveren snel en komen na wat ze beloven. Daarbij hanteren ze ook nog eens goede prijzen.

Super goede service!

Telefoonglaasje al snel kapot maar ze hebben het netjes opgelost! Dank jullie wel!

Fijne glaasjes, Makkelijk aanbrengen en supersnelle verzending

Levering goed en beloofde product ontvangen

Levering goed. Screenprotector minder voor de samsung s8 minder. Past goed maar moet flink kracht leveren om het scherm te laten reageren. Dit is jammer want hier ga ik mij aan irriteren. Schuif menu van boven aan het scherm opent lastig zo ook de letters je tikt een a maar krijgt een s. Vind deze ook vrij dik wat dan wel maximale bescherming bied. Dus het is maar wat je wil.

Werkt zeer goed met vingerprint scan.

Heb hem geplaats en hij zat goed en de vingerprint scan werkte nog steeds. Jammer genoeg was ik niet zo goed te werk gegaan en zat er vuil onder. Moest hem los halen. Blijkbaar werkt dat niet zo goed voor de vingerprint scan. Daar zit nu bleur van de plak en werkt dus nu jammer genoeg niet meer helemaal. Eigen fout. Heb wel gelijk een nieuwe besteld ;)

De protector was heel snel geleverd en paste perfect!

Screenprotector besteld voor mijn telefoon, kwam de volgende dag al binnen en past precies! Erg blij

Vlotte en verzorgde levering

En daarbij is de kwaliteit van de screenprotector ook van uitstekende kwaliteit zoals je van telefoonglaasje mag verwachten.

Redelijk duur, maar goede producten en snelle levering

Ik koop altijd mijn screen protectors voor mijn mobiel via Telefoonglaasje. Ze zijn duur, maar je krijgt ze erg snel geleverd, je ziet duidelijk dat ze zorgvuldig en goed zijn verpakt en je kunt rekenen op een goede bescherming van je scherm.

Wauw!!

Al meerdere dingen bij jullie besteld en altijd snel geleverd! Als er iets met het produkt is, geen probleem,jullie staan klaar met een snelle oplossing. Geen discussie maar oplossen. Top bedrijf.

TOP!

Super snelle en goede levering

Goed, niet duur en snel

Besteld tegen een goede prijs. Volgende dag al in huis, keurig. Nu alleen nog even erop plakken zonder luchtbellen, hahahaha! En jammer dat jullie het glaasje van mijn vriends telefoon niet hadden, anders had ik dat ook nog besteld!

helemaal prima

Kwaliteit van het glas is goed.

Helemaal prima!

Snelle levering voor een mooie prijs en keuze uit een zeer ruim assortiment.

goede snelle service

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!