Meh..

Glas was stuk ontvangen en de “tool” om het glas recht op de telefoon te krijgen zat er niet eens bij. Ik heb het product weggegooid en mijn geld terug gekregen dus dat is dan wel weer netjes

Beste Marco, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Fijn dat onze klantenservice dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen met je. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Goede producten en super snelle service!!

Wat een goed bedrijf zijn jullie; vriendelijk en razend snel!!

Beste Hanneke, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

goede producten; snelle levering.

Al diverse keren besteld bij Telefoonglaasje. Snelle levering, goed verpakt. Blij mee !

Beste Wilma, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Screenprotector snel bezorgd en gemakkelijk aan te brengen

Screenprotector besteld en een dag later al in huis. Bevestigen was eenvoudig, gebruiksaanwijzing volgen en klaar.

Beste Linda, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Verschil in kwaliteit

De 2 bestelde beschermlaagjes waren snel en goed geleverd! Over ‘iPhone 13 pro €11,49’ zijn we erg tevreden maar bij ‘iPhone 13 screenprotector edge to edge €14,95’ zijn de hoekjes van het glaasje afgebrokkeld terwijl ik er alleen overheen voog. Dit vind ik matig aan de kwaliteit..

Beste Iris, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Wij hopen dat je volgende keer geen problemen meer ondervindt. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Super tevreden

Al een paar keer een tempered glass besteld op deze site en stelt nooit teleur. Handig aanbrengen. Blijft lang, beschermt en trekt geen blaasjes. Zonder prutsen met lijm.

Beste Eveline, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van :) Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Screen protector met cirkel

Screen protector voor Samsung galaxy S21 ultra aangeschaft. Hecht slecht en zit een cirkel in de protector voor de finger print scanner. De cirkel is duidelijk zichtbaar in het scherm wat niet echt mooi staat. Het is bedoeld om de finger print beter te laten werken, maar omdat deze scanner gebruik maakt van ultrasoon werkt hij juist slechter. Heb contact gezocht met het bedrijf, en gevraagd om op de site te vermelden dat er een cirkel op je scherm komt met deze protector. Hopenlijk doen ze wat met de feedback. Ik kreeg in ieder geval een financiële tegemoetkoming, dat is wel netjes van ze. Echter het product zal ik niet aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met onze screenprotector. Fijn dat onze klantenservice dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen met je. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Mooi glas

Mooi glas. Goed verpakt. Wel lastig om recht te plakken

Beste Gerko, Bedankt voor je recensie. Het blijft inderdaad een precies werkje om de screenprotector recht op het toestel te krijgen, maar fijn dat het gelukt is! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten Team Telefoonglaasje

Op tijd geleverd en goede kwaliteit prijs verhouding

K heb niet lang hoeven wachten voor mijn bestelling binnen was, een bestelling doet helemaal aan verwachting zoals ik beschrijving omschreven stond. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Ramon, Bedankt voor je positieve recensie! Daar worden wij vrolijk van! Groeten Team Telefoonglaasje

Prima service !

De eerste screenprotector die ik besteld had werkte niet naar behoren. Een telefoontje naar Telefoonglaasje was voldoende: ik kreeg een vervangend exemplaar toegestuurd. Die doet het goed !

Beste Peter, Bedankt voor je mooie recensie! Goed om te horen dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten Team Telefoonglaasje

Zoals altijd, prima voor elkaarm

Prima screenprotector, snel geleverd en als het nodig is, uitstekende service.

Beste FJ, Bedankt voor de mooie recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Goede aanbiedingen.

Goede aanbiedingen , geen echt vervelende reclame in je inbox. Makkelijke site, alles eenvoudig te vinden. Soms komt een bestelling iets later dan gepland maar dit is afhankelijk van wanneer en hoe laat je iets besteld. Verwacht niet dat als je zaterdags in de namiddag iets besteld dat je het dan ook nog gegarandeerd op zondag thuis bezorgd krijgt.

Beste Rene, Bedankt voor je positieve recensie! Wat op doordeweekse dagen voor 17:00 uur wordt besteld, wordt dezelfde dag nog verstuurd en is vaak de volgende dag in huis (afhankelijk van PostNL). In het weekend zijn wij gesloten, dus deze orders worden maandag verstuurd. Bij een volgende bestelling zijn wij je graag weer van dienst! Team Telefoonglaasje

Altijd goed

Als je bij Telefoonglaasje een nieuwe screenprotector besteld, dan krijg je het altijd snel toegestuurd. Past perfect en eenvoudig aan te brengen.

Beste Hijlko, Bedankt voor je positieve recensie. Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en de snelle levertijd! Groeten Team Telefoonglaasje

Beste screenprotector voor OnePlus 7T Pro

Meerdere screenprotectors gehad voor de OnePlus 7T Pro, maar deze is de allerbeste! Gemakkelijke applicatie met duidelijke instructies en de lijm is erg sterk!

Beste Nathalie, Bedankt voor je positieve recensie, daar worden wij blij van! Groeten Team Telefoonglaasje

Afhandeling en bezorging prima. Glaasje brak bij plaatsen

Prima afhandeling, contact met servicedesk netjes en snel. Bezorging snel. Glaasje brak alleen bij plaatsing. De stap plastic plaatshulp om de telefoon en glaasje erin paste net niet. Misschien de handleiding duidelijker maken of glaasje eerst in de plaatshulp moet of eerst op de telefoon en dan het glaasje erop. Beide varianten bleken niet helemaal te passen helaas.

Beste Suzanne, Bedankt voor je recensie. Vervelend dat je problemen ondervonden hebt met het plaatsen van de screenprotector. Gelukkig ben je wel tevreden over het contact met de servicedesk en hebben wij het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Groeten Team Telefoonglaasje

Hoge kwaliteit met realistische prijs

Erg blij met mijn ervaring bij Telefoonglaasje.nl. Het glasplaatje voor het beeldscherm zit er eenvoudig, zonder luchtbubbels op en het hoesje zelf is prettig vast te houden.

Beste Shanya, Bedankt voor de mooie recensie! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Groeten Team Telefoonglaasje

Snelle en goede levering

Door de makkelijke bestelmethode via de site was het product snel in huis

Beste Gerrie, Bedankt voor je positieve recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Glaasje stevig, past perfect en makkelijk aan te brengen.

Beste Isis, Bedankt voor je positieve recensie. Groeten Team Telefoonglaasje

De glaasjes zijn van goede kwaliteit en de service is zeer goed.

Ik koop al jaren de telefoonglaasjes bij telefoonglaasje.nl. Zo ook mijn laatste aankoop voor de iPhone 15 pro. Het edge to edge glaasje is precies goed qua formaat. Ook de kits die meegeleverd worden om het glaasje zo goed mogelijk te kunnen plaatsen zijn top! Al met al weer opnieuw een zeer tevreden klant.

Beste Robbert, Bedankt voor je positieve recensie! Wij zijn blij met opnieuw een tevreden klant! Groeten Team Telefoonglaasje

Werkt in principe goed

Alleen jammer dat je vingerafdruk lezer met natte vinger moet activeren om schermbeveiliging op te heffen!

Beste F.W.M. van Sas, Bedankt voor je recensie. Meestal is het gelukkig niet nodig om een natte vinger te gebruiken, maar soms geeft het toestel dat inderdaad aan omdat de vinger lastiger te lezen is door de screenprotector. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van de screenprotector, maar het toestel is het niet "gewend" dat er nu glas tussen de vinger en het display zit. Gelukkig is de natte vinger dan alleen nodig bij het eenmalig instellen van de vingerscan en vervolgens niet meer bij het gebruik ervan. Groeten Team Telefoonglaasje

Gemakkelijk

Heel gemakkelijk aangebracht. Duidelijke uitleg. En snelle levering

HI Sofia, Bedankt voor je mooie recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Niks mis mee

Makkelijk aan te brengen zonder bubbels, door de meegeleverde schoonmaak kit. Scherm voelt veel schoner aan door minder vette vingers op het scherm.

Beste Harm, Bedankt voor je positieve recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Snelle levering van een goed product

Screenprotector kwam heel binnen, instructies waren duidelijk voor het installeren van de screenprotector

Hi Waut, Bedankt voor je mooie recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Heb reeds meermaals glaasjes hier besteld omwille van hoge kwaliteit en snelle levering.

Beste Johan, Bedankt voor deze positieve woorden! Groeten Team Telefoonglaasje

Geweldig hoesje en razendsnelle levering!

Ik heb recentelijk een hoesje gekocht voor mijn Galaxy Buds en ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop. Het hoesje is niet alleen stijlvol, maar biedt ook uitstekende bescherming voor mijn toestel. De kwaliteit van het materiaal is merkbaar hoog, en het ontwerp past perfect bij mijn persoonlijke stijl. Wat me echter nog meer heeft verrast, is de ongelooflijk snelle leveringsservice. Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik het hoesje binnen 24 uur al in mijn brievenbus (Zelfs al was het bijna nieuwjaar). De efficiëntie van de levering was werkelijk indrukwekkend en overtrof mijn verwachtingen. Al met al ben ik zeer tevreden met zowel het product als de service die ik heb ontvangen. Ik zou deze webshop zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve smartphoneaccessoires en een snelle levering waardeert.

Beste Loïc, Bedankt voor je mooie woorden! Hier worden wij blij van en daar doen we het voor! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten Team Telefoonglaasje

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!