Top kwaliteit

Goeie kwaliteit en altijd snel bezorgd en geen verzendkosten

Beste Benjamin, Bedankt voor je mooie recensie! Groeten Team Telefoonglaasje

Alles prima verlopen

Goedemorgen Johan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles is verlopen zoals we mogen verwachten. Fijne jaarwisseling! Team Telefoonglaasje.nl

Er waren enkele problemen met de bestelling en de levering. Contact opgenomen met de klantenservice, en meteen opgelost! Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden.

Goedemiddag Hümeyra, Bedankt voor je mooie beoordeling. Gelukkig zijn alle problemen opgelost zoals het hoort. Fijne jaarwisseling. Team Telefoonglaasje.nl

Prima glaasje maar waarschijnlijk de verkeerde besteld

Glaasjes zien er prima uit. Punt is dat ik een Garmin 7x saphire solar heb en het lijkt erop dat ik zelfs twee glaasjes heb besteld waarvan de mooie zwarte rand net over de zonnecellen aan de rand vallend. Stom van mezelf. Niet goed gekeken maar waarschijnlijk heb ik de glaasjes voor niks besteld. Jammer!

Goedemiddag Michel, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het niet precies is wat je zocht. Je mag het verkeerd bestelde artikel ten alle tijde retourneren. Fijne jaarwisseling. Team telefoonglaasje.nl

Screenprotector past niet

Ik heb een screenprotector voor de Fairphone 5 gekocht, maar toen deze aankwam bleek dat hij helemaal niet past op het scherm. De screenprotector heeft dus niet dezelfde vorm als het scherm van de telefoon. In de mail met de vraag 'wilt u ons beoordelen' worden er twee opties gegeven; een knop met een duim omhoog en een knop met een duim omlaag. De knop met de duim omhoog leidt naar de review-pagina van kiyoh, maar de knop met de duim omlaag leidt naar de contactpagina van telefoonglaasje. Hierdoor zijn de beoordelingen op kiyoh kunstmatig goed. Heel misleidend.

Goedemiddag Niels, Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat de screenprotector niet paste. De duim omlaag bij de beoordeling leidt inderdaad naar de contactpagina. Dit is bewust omdat we graag willen dat klanten die ontevreden zijn contact met ons opnemen zodat we het probleem kunnen oplossen. Volgens mij heeft u hier inmiddels ook gebruik van gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Telefoonglaasje.nl

Snelle levering, duidelijke handleiding, goed product

Zie header

Goedemorgen Bart, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles is verlopen zoals we mogen verwachten. Wij wensen je hele fijne feestdagen toe! Team Telefoonglaasje.nl

Geweldige service

Na het plaatsen van de Apple Watch 4/5/6/SE screenprotector - 40mm bleek na een aantal dagen proberen dat de touchscreen minder goed reageerde dan voordat er een screenprotector op zat. Hierop heb ik contact gezocht met de klantenservice om te vragen of dit een bekend probleem was. Het was geen bekend probleem en zonder erom te vragen kreeg ik gratis een nieuwe screenprotector thuis gestuurd. Na deze geplaatst te hebben merk ik gelukkig geen verschil meer in de gevoeligheid van de touchscreen. Al met al top service!

Beste Veerle, Dank je wel voor je mooie woorden en cijfer. Dit waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat het toch goed is gekomen door een nieuwe te plaatsen! Wij lossen het graag op als er iets niet goed is gegaan. Hele fijne feestdagen gewenst namens Team Telefoonglaasje.nl

super

super screenprotector dat de hele voorkant bedekt. True Edge to edge screenprotector voor mijn pixel 7a

Hoi DK, Dank je wel voor het mooie cijfer en je duidelijke berichtje. We wensen je een fijne Decembermaand! Team Telefoonglaasje.nl

Goede service!

Al vaker hier een screenprotector aangeschaft, die altijd makkelijk op te brengen zijn en onze telefoons goed beschermen. Duurde dit keer door drukte bij post.nl wat langer voor het in huis was dan we gewend zijn, maar klantenservice houdt je goed op de hoogte!

Hi Bibi, Wat fijn om te lezen dat je vaker bij ons besteld en het altijd goed gaat. Het is helaas in de Decembermaand zo druk bij de bezorgdiensten dat sommige pakketten wat langer onderweg zijn. Dank je wel voor je geduld hierin. We wensen je een hele fijne Decembermaand :) Team Telefoonglaasje.nl

Snelle levering en goed product

Gebruiksvriendelijke website, Snelle levering en het telefoonglaasje voldoet aan de verwachtingen

Hoi Clarice, Dank je wel voor je bericht en mooie cijfer :) We wensen je een hele fijne Decembermaand! Team Telefoonglaasje.nl

Vertrouwen

De bestelling is geheel conform de toezeggingen afgeleverd op de juiste dag. Dat geeft vertrouwen om in de toekomst, indien noodzakelijk, wederom een bestelling te plaatsen.

Goedemorgen Olaf, Heel fijn om de week zo van start te gaan. Hiervan krijgen wij energie en blijven we doen waar we goed in zijn. Bedankt voor het invullen van de review en een hele fijne Decembermaand gewenst! Team Telefoonglaasje.nl

Heel tevreden met het product en de snelle levering

Heel betrouwbaar bedrijf dat doet wat het beloofd.

Beste Jeroen, Onze week begint goed door je mooie cijfer en woorden. Heel erg bedankt voor je bestelling en review! Fijne Decembermaand Team Telefoonglaasje.nl

Uitstekende klantenservice

Uitstekende klantenservice en prima producten voor een passende prijs. Had een telefoonglaasje en hoesje besteld. Het hoesje bleek niet leverbaar, er was al betaald. Na een week nam ik telefonisch contact op, er werd meteen een oplossing aangeboden. De volgende dag ontving ik een (beter) hoesje door de brievenbus. Dank voor de fijne en snelle service.

Goedemorgen Maria, Bedankt voor je mooie cijfer en bericht. Door deze mooie woorden blijven wij doen waar we goed in zijn. Juiste artikelen leveren en een oplossing bedenken waar dit nodig is. Fijne Decembermaand gewenst! Team Telefoonglaasje.

Snelle zending

Goed produkt vlotte verzending!

Goedemiddag Martin, Bedankt voor je positieve bericht en mooie cijfer. Fijne Decembermaand gewenst! Groet, Team Telefoonglaasje.nl

Een fijn glaasje voor de Huawei P30. Dat Ding heeft afschuinde kanten en niet ieder product houdt daar rekening mee. Deze dus wel.

Goede service!

Top dat mijn kleine bestelling alsnog gratis werd verzonden. Hij was snel verzonden. postnl liet lang op zich wachten. Ik heb contact opgenomen met Telefoonglaasje en werd ook erg fijn geholpen. Al met al een goede ervaring :-)

Beste Marlissa, Bedankt voor je mooie woorden en gegeven top cijfer! Hier worden wij erg vrolijk van. Fijne dag gewenst namens Team Telefoonglaasje.nl

Weg moeten gooien

OnePlus7 Pro curved gehard glas screenprotector gekocht. Aanbrengen ging prima, alleen moest ik zo hard drukken om iets aan te klikken dat typen niet te doen was. Zelfs als ik softwarematig de gevoeligheid van mijn telefoon aanpas. Screenprotector er af gehaald en weg moeten gooien. Miskoop dus.

Beste Thimo, Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan. Ik heb je geprobeerd te bellen maar helaas zonder succes. Zou je ons willen bellen om naar een oplossing te kijken? Wij lossen het graag voor je op! Ons telefoonnummer 085-303 35 83.

Aanbieding snel geleverd

Voor mijn vorige telefoon en nu weer voor mijn nieuwe telefoon een beschermglas gekocht, de volgende dag geleverd door de brievenbus. Doosje bevat alles wat je nodig hebt. Beschrijving hoe je het glas moet aanbrengen staat op het doosje. Regelmatig een leuke korting op de telefoonglaasjes. Ben zeer tevreden.

Beste Patricia, Dank je wel voor dit mooie cijfer en duidelijke review! Fijn te horen dat alles goed is gegaan met het aanbrengen :) Fijne dag en een vrolijke groet, Team Telefoonglaasje.nl

Na meerdere ervaringen in de afgelopen jaren, wederom bestelling geplaatst. Eenvoudig en overzichtelijke website. Als aangegeven keurig één dag erna bezorging.

Beste Ruud, Bedankt voor je geweldige cijfer en je geschreven bericht. In verband met de sint&kerst drukte bij PostNL lukt het helaas niet altijd om een dag later te leveren. Daarom zijn we nu wel blij dat het toch gewoon gelukt is! Fijne dag namens Team Telefoonglaasje.nl

Goed bedrijf

Snelle levering. Mooie prijs nu met de Black Friday actie. Goed product en super klantenservice.

Hi Pietersma, Bedankt voor je mooie woorden en gegeven top cijfer! Hier worden wij erg vrolijk van. Fijne dag gewenst namens Team Telefoonglaasje.nl

Perfecte service!

Nadat de eerste zending beschadigd was, werd er een tweede opgestuurd. Super snelle service! Ook past het beschermglas perfect op de telefoon!

Beste Bart, Dank je wel voor het mooie cijfer! In verband met de drukte bij de bezorgdiensten wil het wel eens in de verdrukking komen op een sorteerband. Wij nemen deze schade op ons en versturen uiteraard direct een nieuwe screenprotector. Fijne dag namens, Team Telefoonglaasje.nl

Goeie Service en snelle levering

Ik had een oplaadkabel besteld, maar kreeg bij aankomst een ander product. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en had nog geen uur later al een reactie. Er is toen een nieuwe kabel opgestuurd die de volgende dag al in huis was!

Hi Dana, Bedankt voor je mooie cijfer. Wij lossen het uiteraard graag op mocht er iets niet goed zijn gegaan! Fijne dag :) Team telefoonglaasje.nl

super!

De verkeerde screenprotector was opgestuurd, na een mail aan supportdesk binnen 3 dagen de juiste ontvangen.

Hoi Nicole, Bedankt voor je mooie cijfer en het schrijven van een review. Helaas maken zelfs wij fouten maar lossen wij het uiteraard netjes op. Fijne dag namens Team Telefoonglaasje.nl

Zeer snelle levering

Goede screenprotector van gehard glas, helaas zat er geen installatietool erbij, deze is wel aanwezig bij de iets duurdere screenprotector, maar die was op dat moment uitverkocht. Heb gelukkig nog een installatietool van een eerdere bestelling bewaard. Met de installatietool kun je heel gemakkelijk en in een keer de screenprotector aanbrengen zonder fouten.

Beste Gersom, Bedankt voor het mooie cijfer en de uitleg over onze aanbrengtools. Zo komen wij de maandag wel weer door! Groet, Team Telefoonglaasje.nl

Top product

Snelle service, goed product heel tevreden mee

Beste, Fijn om te zien dat we weer iemand blij hebben kunnen maken. Namens ons bedankt voor je mooie cijfer en woorden! Groet, Team Telefoonglaasje.nl

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!