Snelle levering van een goed en passend product!

Bestelling verliep soepel via de site en het telefoonhoesje werd de volgende dag, zoals beloofd, al geleverd.

Snelle levering en verzending in handige brievenbusverpakking. Klasse

Ik had een back cover die niet compatible was met de screenprotector. Die blijft niet op in de hoek van de screen Telefoonglasje heeft mij gratis een vervanging screenprotector als ik een andere back cover gebruikt.

Snelle levering en een goede service

De service is uitstekend en zeker aan te raden. Mijn scherm was binnen no-time verstuurd en binnen. Zelfs toen de vingerprintscan niet werkte, werd er snel gereageerd. De volgende middag had ik kosteloos alweer een nieuwe binnen. Echt eem top service!.

Prima hoesje, mooie kleur, netjes afgeleverd in de brievenbus.

Prima product

Zeer tevreden.

Na het bestellen kwam alles de volgende dag snel in huis.

In de winkel kost het 30 euro en ik heb het voor 17,50. Helaas heeft mijn zoontje het op de grond gegooid en is het scherm stuk en moest ik het opnieuw kopen.

Voldoet aan verwachtingen

Goed verpakt, tijdig geleverd

Alles goed verpakt en geleverd.

Perfecte levering

Perfect product

Zeer snelle levering. Past perfect op mijn oneplus 6!

Voldoende bescherming

Het glaasje biedt goede bescherming en blijft ook goed zitten. De meegeleverde tool is erg handig. Denk eraan om via instellingen de gevoeligheid van je scherm aan ta passen. Dan is hij perfect!

Voorbeeldig !

Het ontvangen glaasje bleek een barstje te vertonen, een foto genomen en per mail verstuurd naar Telefoonglaasjes...zelfde antwoord én excuses én volgende werkdag een nieuwe (perfect) glaasje in mijn brievenbus, past perfect op mijn smartphone. Dat noem ik service !

Supemooi glaasje die de hele voorkant van mijn iphone se 2020 bedekt en mooi aansluit bij het hoesje. Je ziet amper dat er een glaasje opzit. Aanbrengen is goed te doen met bijgeleverde materialen. Snelle levering.

Duidelijke omschrijving en het zat direct goed!

Echt goed voor herhaling vatbaar

Tevreden!!!

Zeer tevreden over dit product!! Voldoet volledig aan de verwachtingen!!

Kei goed

Elke keer als ik een nieuwe telefoon koop, schaf ik glaasjes aan. Gelukkig voor mij dat ze lang meegaan, minder voor jullie als omzet maar wel positief voor de naam, toch?

Kan niet beter!

Normaal ben ik niet zo van de reviews invullen, maar bij deze bestelling heb ik zelfs de moeite genomen een mailtje te sturen... Zo blij mee! Levering was boven verwachting snel, binnen 24u... En heb nog nooit zo makkelijk een screenprotectors aangebracht Zonder bubbels onder het scherm... Echt heel fijn. Zeker een aanrader!

de eerste goeie indruk is gemaakt.

De bestelling was er op tijd .en prijs qualiteits verhouding vind ik goed.

Gewoon goede glaasjes die na een paar dagen bij je thuis zijn. Goede klantenservice ook, ze reageren snel als je een probleem hebt.

snel en goede verzending

Voor een volgen bestelling zie ik bij u assortiment

Prima bevestigingsmails en bezorging.

De screenprotector voldoet prima. In 1x zonder belletjes kunnen aanbrengen.

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!