Perfect geregeld

Goed en zeer compleet setje screenprotector ontvangen. Bestelling en levering ook top in orde. Kortom: perfect geregeld.

Goedemiddag, Bedankt voor je bestelling en het invullen van de beoordeling. Door zulke mooie woorden beginnen wij de week goed! Fijne dag namens: Team Telefoonglaasje.nl

Snelle levering en prima service

Ik had 2 screensavers besteld en de volgende dag kreeg ik een nieuwsbrief waarin stond dat je korting kreeg, hierover een mailtje gestuurd en het was snel geregeld . Dat noem ik nou super service

Hoi Frits, Bedankt voor je mooie berichtje en het gegeven cijfer. Hier zijn we erg blij mee! Prettige dag verder namens Team Telefoonglaasje.nl

Goede product

Goede product, makelijk aan te brengen. Fingerprint sensor werkt nog goed.

Hi Luc, Bedankt voor het mooie cijfer en je review! Team Telefoonglaasje wenst je een fijne avond.

Goede klantvriendelijk bedrijf

Goede klantvriendelijke service en leveren prima producten.

Beste Ed, Bedankt voor je mooie worden en gegeven cijfer 8. Hier doen wij het voor. Groet, Team Telefoonglaasje.nl

Goed assortiment

Uitgebreid assortiment en supersnelle levering

Beste Frank, Wij kunnen een mooi cijfer erg waarderen! Bedankt namens ons allen Team Telefoonglaasje.nl

Perfect glaasje

Het glaasje is gemakkelijk aan te brengen en zuigt zich vast zonder luchtvellen. Perfect.

Beste Frans, Bedankt voor je gegeven cijfer en bericht! Hier doen we het toch voor met zijn allen. Fijne dag gewenst! Team Telefoonglaasje.nl

Prima glaasje

Prima glaasje en het erop leggen/plakken was ook zonder moeite

Hi Kredah, Fijn om te lezen dat het in één keer is goed gegaan. Bedankt voor je gegeven cijfer 9! Hopelijk tot de volgende keer! Team Telefoonglaasje.nl

Goede screenprotector.

Goede screenprotector die tot nu toe goed werkt met mijn vingerafdruksensor. Makkelijk aan te brengen en werkt goed samen met mijn hoesje. Vriendelijk personeel die goed met je meedenkt en goede service verleend.

Goedemorgen Fam Scherpenzeel, Bedankt voor de mooie recensie! Hier zijn we blij mee. Bij een volgende order helpen wij je graag weer verder. Team telefoonglaasje

Snel in huis .

Nadat er een luchtbel onder het glas kwam tijdens het douchen, netjes een nieuwe gekregen. Top service

Prima service, wel iets minder snel soms dan beloofd

Ik bleek het verkeerde besteld te hebben. Retour is keurig afgewerkt. Communicatie soms wat verwarrend, om retourcode te krijgen moest ik zelf de status opvragen. De tegoedbon waar ik voor koos kwam na een dag of 4, niet de volgende dag zoals beloofd. Maar nu heb ik het toch goede glaasje erop zitten. Al met al toch heel tevreden.

Altijd een goede service

Telefoonglaasje.nl, is naar mijn mening een bedrijf met goede service, vriendelijke medewerkers en prima producten. Het is mijn vaste website om screenprotectors te bestellen. Ben ik op zoek naar een andere accessoire voor mijn telefoon kijk ik altijd even of telefoonglaasje.nl het heeft. Ondertussen heb ik al heel wat bestellingen gedaan en is er ook af en toe wel iets fout gegaan, maar dit is altijd direct zonder gedoe opgelost. Loop je ergens tegenaan met dit bedrijf, stuur ze een mail. 9 van de 10x dat ik een mail heb gestuurd werd er binnen een uur geantwoord, maar antwoord krijg je altijd! Telefoonglaasje.nl is echt aan te bevelen!

Beste Marij, Wat leuk om te lezen dat je eerst op onze website zoekt. Onze werkweek begint goed door je mooie woorden en het gegeven cijfer. Dit is echt de reden waar wij het voor doen en blijven doen! Bedankt namens het hele team van Telefoonglaasje.nl!

Goede service en tevreden klant

Via de site makkelijk te bestellen en te betalen. Goede communicatie vanuit hun kant. Verpakking prima! Nette uitleg hoe het glaasje op de camera te plaatsen en werkt prima.

Goedemiddag Sergio, Bedankt voor je bestelling en mooie review! Wij zijn erg verheugd op het moment dat we iemand blij hebben kunnen maken een geslaagde bestelling. Hele fijne dag gewenst, groet Team Telefoonglaasje.nl

Service is echt perfect!

Service is echt heel fijn hier! Al reactie binnen een dik uur. Screenprotector ontvangen die niet helemaal goed werkte, dit bleek een fabrieksfout te zijn. Meteen dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd gekregen. Helaas bleek hier ook de fout in te zitten, waar deze site zelf natuurlijk niks aan kan doen. Uiteindelijk mijn geld meteen terug gekregen. Heel fijne service!

Hoi Romy, Erg vervelend dat het niet gewerkt heeft. Wel zijn we erg blij met je mooie woorden (en cijfer) over onze service! Bedankt en hopelijk tot snel!

Professionele, behulpzame en vriendelijke bedrijf.

Bestelling voor soft case, screenprotector en camera protector voor iPhone 14 pro besteld. Snel geleverd. Echter bleek camera protector voor andere model ingepakt te zijn. Contact opgenomen met Telefoonglaasje. Ze hebben gelijk de juiste gestuurd die de volgende dag geleverd was. Uitstekende service en prima bedrijf. Sterk aan te bevelen.

Goedemorgen Miro, Bedankt voor je bestelling en mooie review. Dit is toch waarvoor we het doen. Team Telefoonglaasje wenst je een hele fijne dag!

Wauw

Ik had niet verwacht dat een telefoon glaasje zoveel verschil zou uitmaken Zo helder makkelijker schoon te maken Nog mooier als nieuw is mijn telefoon geworden Zo blij ermee

Goedemorgen Lisa, Bedankt voor je bestelling en mooie woorden. Hier doen wij het als team telefoonglaasje voor! Fijne dag! Gr, team Telefoonglaasje.nl

Blij met mijn bestelling

De website is makkelijk in gebruik en de screenprotector is van goede kwaliteit, is precies zoals omschreven van edge tot edge beschermend en perfect te combineren met een beschermhoes.

Hoi Inge, Bedankt voor je gegeven cijfer en mooie woorden. Een hele mooie dag gewenst! Team Telefoonglaasje.nl

Veel begrip en service

Bestelde glaasje mogelijk niet helemaal recht. Zijkanten bleven niet kleven. Gebeld, uitgelegd en kreeg per omgaande nieuw glaasje opgestuurd. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Het assortiment bevatte precies wat ik wilde hebben in 1 website, waar andere soortgelijke websites maar 1 van beide dingen hadden die ik nodig had (smartwatch glaasje en telefoonglaasje). De aanbieding was goed en de bestelling werd binnen een dag geleverd. Toen bleek dat ik per ongeluk een verkeerd item had gekregen had ik na een mailtje binnen een paar dagen het juiste binnen zonder gedoe. Super service!

Goedemorgen Mendy, Bedankt voor je mooie woorden. Dit is waar wij het met ons hele team voor doen. Wij wensen je een hele fijne dag! Team Telefoonglaasje.nl

Snel prima keuze kunnen maken.

Helaas, mijn telefoon viel op een harde ondergrond. Screensaver gebarsten, maar……verder geen schade! Dus weer eenzelfde gekocht. Is prima aan te brengen dus helemaal oké.

Hi Francien, Bedankt voor uw mooie cijfer en bericht. Team Telefoonglaasje.nl

Betrouwbaar, snel en kwalitatief goed

De levering kwam, zoals afgesproken, binnen de juiste termijn. Na één dag had ik het product al in huis. Kwalitatief goed, omdat het glaasje ijzersterk is en goed op de telefoon blijft plakken.

Hoi Lisa, Bedankt voor je bestelling en mooie woorden! :) Hier doen wij het als team voor. Team Telefoonglaasje.nl

Zeer correcte afhandeling goede prijs goede kwaliteit

Goedemiddag Dirk, Bedankt voor je mooie cijfer en woorden. Team Telefoonglaasje.nl

Goeie service en garantie.

Ik had voor mijn Huawei P30 pro een glazen screenprotector ontvangen. Na enkele weken ontdekte ik dat er een barst zat in het beschermglas. Ik weet echter nog steeds niet hoe het gekomen is. Na contact met Telefoonglaasje is er uit coulance besloten mij een nieuw glaasje toe te sturen! Daarom krijgen ze van mij 5 sterren *****

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hoi Jurgen, Bedankt voor je bestelling en positieve review! Team Telefoonglaasje.nl

Mijn ervaring was top

Mooi verpakt en goeie snelle levering

Goedemiddag Jitske, Bedankt voor de positieve review. Team Telefoonglaasje

Snelle goede service

Al meerdere keren beschermglaasjes hier besteld. Altijd snelle levering en altijd het juiste geleverd.

Correct bedrijf en super klantenservice

Levering liet even op zich wachten, na contact met de klantendienst gevolgd door onmiddellijke en correctieve actie. Hier kunnen veel grotere organisaties een voorbeeld aan nemen.

Goedemiddag Marc, Bedankt voor dit mooie bericht. Dit waarderen we enorm. Team Telefoonglaasje

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!