Correct bedrijf en super klantenservice

Levering liet even op zich wachten, na contact met de klantendienst gevolgd door onmiddellijke en correctieve actie. Hier kunnen veel grotere organisaties een voorbeeld aan nemen.

Goedemiddag Marc, Bedankt voor dit mooie bericht. Dit waarderen we enorm. Team Telefoonglaasje

De perfecte schermprotectors!

Ook nu bij mijn nieuwe telefoon zit deze weer als gegoten. Aangezien ik nogal geregeld mijn telefoon laat vallen, hebben we er al zat getest. En mijn scherm is nog altijd al! Hopelijk bij mijn nieuwe telefoon ook weer!

Goedemiddag Charlotte, Bedankt voor de positieve review. Hier zijn we uiteraard heel blij mee. Team Telefoonglaasje

Snel en makkelijk

Makkelijke site, snel besteld, snel geleverd! Top.

Goedemorgen Casper, Bedankt voor de mooie review. Team Telefoonglaasje.

Levering top en hebben veel keuze

One 6 geharde glazen cover breekt veel te vlug bij minste stoot of val. Dus weet niet of ze origineel zijn , maar kwaliteit stelt dus niet veel voor voor die prijs.

Goedemorgen Peter, Vervelend om te horen dat de screenprotector kapot is gegaan. Heb je hierover contact opgenomen met ons? Je kunt is bereiken op [email protected]. Misschien kunnen we kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Team Telefoonglaasje

Gemakkelijk en stevig hoesje. En ook al is het Apple-model al enkele jaren uit productie, toch is het hoesje nog beschikbaar. Prachtig toch?

Goedemorgen Luigi, Bedankt voor de mooie review. Team Telefoonglaasje!

Snelle levering en goed product

Uitstekende levering en product

Het glas geleverd volgens afspraak. Schoonmaaksetje erbij en goede beschrijving voor montage. Goede pasvorm. Erg tevreden!

Mooie en strakke screenprotector!

Negatieve reviews worden geblokkeerd

Mijn product liet veel wensen na. Minpunten van hun producten staan niet eerlijk aangegeven op de website. Negatieve reviews verschijnen niet op de site, waardoor de klant vals vertrouwen krijgt.

Goedemorgen Sebastian, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over het product. Wat is je bestelnummer wij kijken graag na wat je bedoelt. We kunnen samen vast tot een oplossing komen. Zou je ons willen bellen of een berichtje sturen?

Gsm voelt als nieuw

Vrij snel geleverd. Gemakkelijk bevestigbaar met duidelijke instructies. Voelt degelijk aan. Ook geen overbodig grote verpakking voor een klein pakketje. Misschien een klein detail, maar als er elders iets gekocht wordt en dat komt in een te grote doos voelt dat ongemakkelijk aan als je denkt aan de klimaatimpact.

Defect product vervangen

Defect product ontvangen en een nieuwe thuis gekregen

Goed product!

Zeer tevreden met de screenprotector. Deze werkt beter als protectors van andere websites. Enige nadeel is dat de levertijd wat langer duurt owv dat brievenbuspost is.

Erg goede service

Ik had per ongeluk een verkeerde screenprotector besteld. Kon erg makkelijk retourneren en kreeg netjes een code om daarna de juiste te bestellen. In de toekomst haal ik al mijn screenprotectors hier!

tevreden met aankoop

Product snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

goed product voor redelijke prijs

bezorging volgens afspraak, monteren redelijk simpel

Goed passend maar rondje voor vingerafdruk irritant

Het glaasje wat ik heb besteld pas perfect op mijn Samsung S21 ultra. Echter vind ik de ronding in het glas heel storend. Mijn vingerafdruk werkt niet ondanks dat deze hiervoor is bedoeld. Ik bewerk veel foto's op mijn telefoon en ik kijk steeds tegen de cirkel aan, ook als ik iets lees. Dat had achterwege mogen blijven. Qua reactie op typen werkt hij perfect.

Geweldige service

Er was iets fout gegaan bij het inpakken van mijn bestelling maar dat is heel snel opgelost. Die dag erna had ik gelijk het juiste item in huis, top service!

Telefoonglaasje altijd goed.

Perfecte pasvorm, prijs en levertijd. een 10 waard.

Goede ervaring

Snelle en correcte afhandeling van het door mij ingezonden contactformulier

Hi Peter, Bedankt voor je recensie! Team telefoonglaasje

Een betrouwbare site met goede service!

Over het algemeen heb ik een goede ervaring met Telefoonglaasje. Ik had een fast charger kabel besteld, deze kwam toe in 3 werkdagen. Toen ik mijn gsm aansloot, werkte de kabel niet. Mijn gsm gaf altijd aan dat hij niet aan het opladen was. Ik had een mailtje gestuurd met de uitleg dat de kabel niet werkt. Ze hebben snel geantwoord een nieuwe kabel op te sturen. Deze kwam terug in ongeveer 3 werkdagen toe. Snelle service en de nieuwe kabel werkt wel. Dankjewel voor de snelle hulp!

Beste Celine, Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor je. Team Telefoonglaasje

Topbedrijf!

Al veel besteld, altijd prima!

Goedemiddag F.J., Bedankt voor je mooie recensie! Team Telefoonglaasje

Super snelle en fijne producten!

Ik had op maandag bestel en vrijdag kwam het aan. Het zijn fijne producten. Het glasplaatje was makkelijk aan te brengen met de meegegeven spullen. Dankjewel!

Goedemiddag Yentel, Bedankt voor je mooie recensie! Team Telefoonglaasje

Wat 3en top service!

Ik heb 4 stuks telefoon glaasjes gekocht. Twee ging zonder problemen maar er laatste twee glazen gingen niet zo gemakkelijk plakken. Ik heb ze allebei kapot gemaakt. Dat vond ik erg jammer en heb door wanhoop contact opgenomen met de klantenservice. Mijn situatie uitgelegd met foto's erbij. Ik heb eigenlijk helemaal niet verwacht dat ze mij opnieuw een glaasje gaan sturen maar dat hebben ze dus gedaan. En inderdaad is het deze keer wel gelukt. Ik was in tranen. Wat een top service en super lieve mensen. Ook de kwaliteit van de glazen zijn super goed. Ze glanzen mooi en de pakketjes komen meteen al de volgende dag binnen. Ik ga nooit meer ergens anders glazen kopen. Jullie zijn fantastisch! Bedankt!!!

Beste Meltem, Heel erg bedankt voor je mooie recensie, daar doen wij het voor! Bij een volgende order helpen wij je graag opnieuw. Groeten, Team Telefoonglaasje

Prima geregeld binnen een dag in huis, en top kwaliteit!

Beste Patrick, Bedankt voor je mooie recensie! Bij een volgende order helpen wij je graag weer verder. Team Telefoonglaasje

Snelle levering, goede service

Zoals gewoonlijk, snel geleverd kwaliteit en een goede ook telefonische klantenservice. Ga zo door.

Beste Vincent, Bedankt voor je mooie woorden! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

Ekkersrijt 4413 5692DL Son en breugel

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!