Geweldige service

Er was iets fout gegaan bij het inpakken van mijn bestelling maar dat is heel snel opgelost. Die dag erna had ik gelijk het juiste item in huis, top service!

Telefoonglaasje altijd goed.

Perfecte pasvorm, prijs en levertijd. een 10 waard.

Goede ervaring

Snelle en correcte afhandeling van het door mij ingezonden contactformulier

Hi Peter, Bedankt voor je recensie! Team telefoonglaasje

Een betrouwbare site met goede service!

Over het algemeen heb ik een goede ervaring met Telefoonglaasje. Ik had een fast charger kabel besteld, deze kwam toe in 3 werkdagen. Toen ik mijn gsm aansloot, werkte de kabel niet. Mijn gsm gaf altijd aan dat hij niet aan het opladen was. Ik had een mailtje gestuurd met de uitleg dat de kabel niet werkt. Ze hebben snel geantwoord een nieuwe kabel op te sturen. Deze kwam terug in ongeveer 3 werkdagen toe. Snelle service en de nieuwe kabel werkt wel. Dankjewel voor de snelle hulp!

Beste Celine, Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor je. Team Telefoonglaasje

Topbedrijf!

Al veel besteld, altijd prima!

Goedemiddag F.J., Bedankt voor je mooie recensie! Team Telefoonglaasje

Super snelle en fijne producten!

Ik had op maandag bestel en vrijdag kwam het aan. Het zijn fijne producten. Het glasplaatje was makkelijk aan te brengen met de meegegeven spullen. Dankjewel!

Goedemiddag Yentel, Bedankt voor je mooie recensie! Team Telefoonglaasje

Wat 3en top service!

Ik heb 4 stuks telefoon glaasjes gekocht. Twee ging zonder problemen maar er laatste twee glazen gingen niet zo gemakkelijk plakken. Ik heb ze allebei kapot gemaakt. Dat vond ik erg jammer en heb door wanhoop contact opgenomen met de klantenservice. Mijn situatie uitgelegd met foto's erbij. Ik heb eigenlijk helemaal niet verwacht dat ze mij opnieuw een glaasje gaan sturen maar dat hebben ze dus gedaan. En inderdaad is het deze keer wel gelukt. Ik was in tranen. Wat een top service en super lieve mensen. Ook de kwaliteit van de glazen zijn super goed. Ze glanzen mooi en de pakketjes komen meteen al de volgende dag binnen. Ik ga nooit meer ergens anders glazen kopen. Jullie zijn fantastisch! Bedankt!!!

Beste Meltem, Heel erg bedankt voor je mooie recensie, daar doen wij het voor! Bij een volgende order helpen wij je graag opnieuw. Groeten, Team Telefoonglaasje

Prima geregeld binnen een dag in huis, en top kwaliteit!

Beste Patrick, Bedankt voor je mooie recensie! Bij een volgende order helpen wij je graag weer verder. Team Telefoonglaasje

Snelle levering, goede service

Zoals gewoonlijk, snel geleverd kwaliteit en een goede ook telefonische klantenservice. Ga zo door.

Beste Vincent, Bedankt voor je mooie woorden! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

Stevig glaasje!

Heb hier nog al glaasjes besteld en zijn de enigste tot nu toe waarvan de randen het langste onbeschadigd blijven.

Beste Lynn, Bedankt voor je mooie recensie! Groeten, Team Telefoonglaasje

Prima service! Goede kwaliteit

Prima service, had klein issue met een screenprotector maar fijn en snel opgelost.

Beste Bart, Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat het probleem goed opgelost is voor je. Groeten, Team Telefoonglaasje

Niet kopen

Een beschermglaasje voor mijn galaxy s10e gehaald. Deze had een zwarte rand die te klein was waardoor er een stukje van het scherm weg viel. Hij plakte amper en bij elk hoesje liet ie los. Misschien werkt ie voor andere mensen wel, maar mijn persoonlijke ervaring is niet goed.

Beste Tatum, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Natuurlijk kun je hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij mee kunnen kijken wat het probleem precies is en dit samen met je kunnen oplossen. Groeten, Team Telefoonglaasje

Leuke aanbieding, volgende dag in de brievenbus

Telefoonglaasje besteld met korting. De volgende dag ontvangen door de brievenbus. Op de verpakking staat stapsgewijs hoe je het glaasje moet plaatsen en alle benodigdheden zijn erbij geleverd. Al meerdere keren besteld op deze site, voor o.a familie. Altijd heel tevreden.

Beste Patricia, Bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat je altijd tevreden bent. Bij een volgende order helpen wij je graag weer verder! Groeten, Team Telefoonglaasje

Goed product en snel bezorgd.

Goed product met duidelijke instructie om aan te brengen.

Beste Amadé, Bedankt voor je mooie recensie! Groeten, Team Telefoonglaasje

Snelle bezorging en een heel fijn en mooi hoesje!

Het telefoonhoesje voelt heel fijn en zit heel mooi om mijn telefoon. Ook blij met de kleur! Verder heel tevreden over de snelle bezorging!

Beste Rebekka, Goed om te horen dat je blij bent met je bestelling! Bedankt voor je recensie. Bij een volgende order helpen wij je graag opnieuw! Groeten, Team Telefoonglaasje

Wat. Een. Service. Dit bedrijf is goud waard. Ik beveel deze eindbazen in mijn hele omgeving aan!

De klantenservice is zo immens snel, de toon van de gesprekken zijn meedenkend en enorm vriendelijk. Ik ben al jaren klant en ben enorm tevreden over hun werkwijze en de kwalitatieve producten die ze leveren. Ik blijf voor het leven klant en hoop dat deze eindbazen een lang en succesvol voortbestaan hebben! 5 sterren is meer dan verdiend. Ga zo door!

Beste Thomas, Heel erg bedankt voor je mooie recensie! Daar doen we het voor! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

geheel tevreden met het nieuwe telefoonglas

Alles naar webs verlopen, zoals altijd snel bezorgd en goede verpakking. Zeer gemakkelijk aan te brengen, fijn bedrijf om bij te bestellen. De stelling boost your device gaat hier zeker op. Prachtig resultaat! Bedankt

Goedemiddag Emile, Heel erg bedankt voor je mooie woorden, dat doet ons goed! We zien je graag terug bij je volgende bestelling! Groeten, Team Telefoonglaasje

Glaasje plakt wel érg vast

Ik heb 2x een glaasje (case friendly) besteld voor de S9 plus en 2x is deze geleverd zonder het aanbrengtool, terwijl erbij stond dat deze meegeleverd zou worden. Het plakken van het glaasje is erg lastig, het kleeft meteen muurvast, waardoor je het breekt als je het weer los wil halen. Dus opnieuw een glaasje besteld en nu ook weer erg lastig te plakken zonder aanbrengtool. Nu plakt ie, maar zitten er luchtbellen onder die ik er niet uit krijg en ik kan het glaasje er ook niet af halen, want dan breekt het weer..

Goedemiddag Mascha, Vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We kijken dan graag even met je mee. Groeten, Team Telefoonglaasje

Zeer klantvriendelijk

Door mijn eigen onoplettendheid heb ik een product besteld die uiteindelijk niet was wat ik nodig had. Ondanks alles heb ik een snelle en vriendelijke probleemsoplossing voorgesteld gekregen. Zal zeker ik de toekomst op deze site iets voor mijn nieuwe iPhone kopen.

Goedemiddag Dimitris, Bedankt voor je mooie woorden! Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te horen dat je ook in de toekomst bij ons wilt bestellen. Wij helpen je dan graag verder! Groeten, Team Telefoonglaasje

Nepartikel geleverd

Je besteld een Apple hoesje en je krijgt namaak. Uit de omschrijving mag je opmaken dat een een orgineel produkt is en bij levering blijkt het namaak te zijn. Wees dan eerlijk en vermeld gewoon dat het namaak is. Bespaard iedereen een hoop gezeur.

Goedemiddag Patrick, Op onze website staat bij het artikel niet vermeldt dat dit een origineel Apple product is (zie https://www.telefoonglaasje.nl/apple/iphone-12-pro-max-magsafe-leren-hoesje-bruin/ ). Er staat aangegeven dat het het merk "Telefoonglaasje" betreft. Ook de verpakking van Telefoonglaasje staat weergegeven op de afbeeldingen. Wel ondersteund het hoesje "Magsafe" van Apple, maar dat doen hoesjes van heel veel merken. Het gaat hierbij dus niet om een nep product, maar om een hoesje voor een iPhone 12 Pro Max van ons eigen merk. Zoals ook al aangegeven in ons contact per mail mag je het product natuurlijk retourneren naar ons. Je zal dan het aankoopbedrag teruggestort krijgen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag!

Net als de telefoonglaasjes. Glashelder! ;)

Duidelijke "glasheldere" site. Makkelijk en snel zoeken en vinden. Top klantenservice! Zowel telefonisch als per mail.

Goedemiddag Norman, Bedankt voor je mooie woorden, daar zijn wij erg blij mee! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

Snel geleverd en goed verpakt om de trip te overleven.

Dankjewel! Goed om te horen! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

Perfect telefoonhoesje!

Precies wat ik wilde! Geen fratsen!

Goedemiddag Michael, Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe telefoonhoesje! Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder. Groeten, Team Telefoonglaasje

Super tevreden

Ik bestelde glaasjes en houdertje, allemaal goed en stevig verpakt. Prijs kwaliteit zeker in orde! Makkelijk in gebruik met zeer duidelijk, simpel filmpje via de Qr code.

Goedemiddag Jenny, Bedankt voor je mooie woorden! Hier zijn wij heel blij mee. Bij een volgende bestelling helpen wij je graag weer verder! Groeten, Team Telefoonglaasje

Ekkersrijt 4413

5692DL Son en breugel

Over Telefoonglaasje

Telefoonglaasje, boost your device - Beoordeel ons hier!