Alles goed en snel geregeld

De contactmogelijkheden met de huurder verliepen goed en snel

Voor de eerste keer met een camper en een fijne vakantie gehad.

Door de eigenaren, Jan en Trees, uiterst correct en vriendelijk ontvangen met daarbij een uitstekende uitleg over de diverse zaken betreffende de camper. We hebben in deze camper een fijne en mooie vakantie gehad en alles aan en in de camper heeft prima gefunctioneerd. We zijn schadevrij na 3 weken weer in Wijk beland en ook de overdracht is prima en op afspraak goed verlopen. Kortom: prima. Ook de contacten met Goboony zijn goed verlopen. Voor herhaling vatbaar. Veel dank! Greet en Reinder

Geslaagde vakantie!

Onze allereerste vakantie ervaring met een camper is heel goed verlopen. Met een korte vakantie naar Nederland hebben we voor de eerste keer kennis gemaakt met het rondtoeren met een camper. Dit is ons goed bevallen en voor herhaling vatbaar. De boeking via Goboony verliep vlotjes en geheel zonder problemen. Het uiteindelijk contact met de vriendelijke eigenares van de camper verliep vlotjes. Na haar zeer behulpzame uitleg van de camperfaciliteiten (voor ons dus geheel nieuw) zijn we dan vertrokken naar onze vakantiebestemming.

Hebben weinig v mij betekend

Hebben weinig v mij betekend. Zit nog steeds te wachten op antw.op een mail die ik op 9/10 verstuurd heb.!

Prima website maar centrale service erg langzaam

Prima om te zoeken en te boeken maar vragen aan de centrale organisatie worden traag beantwoord

Goede ervaring met deze boeking

Het was mijn 1e ervaring om te boeken via Goboony maar het is allemaal goed verlopen, complimenten.

Voor de eerste keer een reservering gedaan via Goboony. Er wordt snel gereageerd.

Ronduit bedroevend

Borgsommen worden ten onrechte vast gehouden bij schades. Indien het te vorderen bedrag hoger ligt dan de borgsom, wordt de borgsom pas uitgekeerd als de huurder het resterende bedrag heeft voldaan. Denk bijvoorbeeld aan twee of meer gebeurtenissen waar de borg niet toereikend is. Zo zat ik het gehele seizoen te wachten op een bedrag van € 2100,- aan borgsommen. Dit terwijl de claimen waren goedgekeurd en de borgsommen in het bezit waren van Goboony of afgekocht was. Men moest eerst het proces afgerond hebben was het antwoord. Men verwacht wel dat jij als verhuurder dit maar even ophoest. Dat dit wel jaren kan duren moge duidelijk zijn. In het verloop van de procedure krijg je totaal geen inzicht. Zodat je ook niet weet of wanbetalers überhaupt wordt aangepakt. Als de huurder een peperdure eigen risico verzekering afsluit via Goboony en de verzekering keert niet, of maar voor een deel uit, omdat het bijvoorbeeld om vermiste inventaris gaat, dan kan je het als verhuurder vergeten. Goboony betaald niet uit tot aan je opgegeven borgsom, maar vergoed alleen het uitgekeerde verzekeringsbedrag. In het kort, Goboony de lusten en de verhuurders de lasten. Dit noemt men een onderdeel van de Goboony filosofie, als men om uitleg vraagt. In het geval dat de huurder geen verzekering heeft afgesloten, krijg je wel deze schade uitgekeerd. Geen touw aan vast te knopen.

Zeer goede en duidelijke begeleiding!!!

Ik heb de samenwerking met goboony als zeer prettig ervaren, ruim op tijd de juiste informatie gekregen en het contact met de verhuurder was ook top!!! Een dikke 10 voor beide partijen!!!!

Snel duidelijk ook de reacties van de verhuurders

Duidelijk site met heldere foto’s van de campers. Goed in te stellen filters. Waardoor de keuze voor het type camper eenvoudig is. Misschien nog een tip. Voor ons is het type bed belangrijk terwijl het geen filteroptie is. Dat zou het nog makkelijker maken

ondanks vertraging toch goed opgelost

Onze oorspronkelijke boeking kon door pech met de camper niet doorgaan, Goboony bood mij vlot enige goede alternatieven aan. Na acceptatie van een van die campers had men problemen met het omboeken van de betaling, na enkele dagen en een paar maal heen en weer contact is dit tot tevredenheid opgelost.

Great

Mooimooimooi

Duidelijk en vlot geregeld.

Vlotte duidelijke afhandeling met zowel boeken van de camper als het terug storten van de borg.

Perfecte oplossing bij technisch niet in orde camper bij oplevering

Camper vertoonde gebreken. Goboony reageert direct en adequaat met alternatieven. Open plezierige communicatie en kleine tariefreductie. Neemt communicatie over als buffer/intermediair. Voorop staat snelle adequate oplossing. Helpt en denkt mee. Tip: Wanneer u stand-alone gaat staan vermijdt dan overdracht wanneer Goboony gesloten is (weekend). U loopt dan zo twee dagen onnodig vertraging op. Goboony doet aan goede follow-up en heeft een goede overeenkomst huurder/verhuurder.

Duidelijk, gebruiksvriendelijk en mooi concept!

Dit jaar voor t eerst onze camper verhuurd! Wat ontzettend leuk om zoveel mensen blij te maken door onze camper te verhuren!

Uitstekende ervaring vol vakantievreugd!

Snel accuraat en voelt veilig. Kan het mijn vrienden aanbevelen. Prettige manier om te communiceren met verhuurder. Kortom top.

De aanpak,communicatie en de werkwijze is zeer klantvriendelijk.

Voor de 2 de maal , en wederom alles goed geregeld. Prima!Volhouden

Super !

Snelle reactie , vriendelijk en makkelijke betaling !

Geweldige reis.

Vooraleerst hebben wij een heel positieve ervaring achter de rug in het contact met de verhuurder van de Camper die wij huurden. Afspraken met Stefaan zijn zeer vlot verlopen, hij was zeer vriendelijk en behulpzaam. Over de website en de algemene werking zijn wij ook zeer tevreden. Zeer gebruiksvriendelijk en duidelijke informatie.Verder verliep onze reis zeer vlot, in stappen naar Zuid Frankrijk en zo verder naar Noord Italie tot de Toscaanse kust. Zeer tevreden over de Camper op zich en de reis was zeer relaxerend en interessant. Een aanrader.

Super camper

Voor de tweede keer bij Gerard en Astrid een camper gehuurd. Super camper, rijdt als een zonnetje,groot maar makkelijk wendbaar. Verhuurders super aardig en behulpzaam. Echt een aanrader

Zeer vriendelijke mensen En een perfecte camper heeft alles wat camper moet hebben

Goed en overzichtelijk aanbod en duidelijke afspraken

De website geeft een fraai overzicht van door verhuurders aangeboden campers met duidelijke omschrijvingen van de campers.

zeer correcte en snelle service! Top!!

zeer correcte en snelle service! Top!!

Gewoon goed

Door ons werd de gekozen camper beoordeeld als zeer goed ( jonge 2 jaar oude camper) de camper was voorzien van een automaat. De afwikkeling met de verhuurder was erg prettig. Dit was Robert Blankert uit Zwolle. Het contract via Goboony was helder en begrijpelijk te lezen. Kortom goed.

Goed en duidelijk geregeld

Je wordt door mailtjes goed en volledig geïnformeerd