overzichtelijke en duidelijke informatie en een snelle afhandeling!

Last minute een camper gehuurd. Alles verliep snel en overzichtelijk en komt betrouwbaar over. Prettig contact met verhuurder.

Lekker onbezorgd een mooie reis gemaakt met een leuke camper

Een heerlijke camper gehuurd. Duidelijke afspraken. Een prachtige reis gemaakt door Kroatie. En daarna deze onbezorgt weer ingeleverd.

Fantastic experience

Edwin was a super host- great communication and the camper was exactly as advertised. Will definitely recommend

Wij hebben 3 weken door Frankrijk gereden en hebben genoten. De camper voldeed aan onze verwachtingen en het verhuur was prima geregeld. Wij hadden begrepen dat als je boven 110 km p/u. rijdt gedurende enige tijd er een begrenzer geactiveerd wordt waardoor je niet sneller dan 85 km p/u kan rijden voor de rest van de vakantie. Wij hielden ons er aan met het enige nadeel dat de kilometerteller 10 km teveel aanwijst. Werkelijke snelheid is 100 km bij 110 km op de teller. Verder functioneerde alles prima. Kortom wij zijn zeer tevreden. Gerard Verhoeff Harkema

Duidelijk, Transparant, goede Filters in te stellen om keus te bepalen.

Was op zoek om een Camper te huren. Via Google keuze gemaakt voor Goboony. Meteen duidelijk overzicht met goede foto's. Ook makkelijk om filters in te schakelen. We zochten binnen een straal van 35 km van onze woonplaats. Ook de gewenste datums voor huur waren in te stellen. We merkten dat er vaak een minimale huurperiode van 7 dagen werd gevraagd. Gelukkig ook een klein aanbod voor huur voor een weekend. Na digitale aanvraag binnen een paar uur een bevestiging dat eigenaar het goedkeurde. Nog gemaild met de vraag of de ophaal- en inlevertijd wat ruimer kon. Dat ging, dus daarna meteen de aanbetaling gedaan via Goboony zodat de huur definitief vastgelegd was. Ook voor de zekerheid nog een Zorgeloos Reizen Verzekering afgesloten. Ook mooi dat hierdoor de borg tevens wordt verlaagd naar 150 euro. Hoop, en verwacht, dat de uiteindelijke huur volgens plan zal gaan. Nu nog een route uitstippelen en 1 of 2 Camperplaatsen uitzoeken. Veel voorpret en zin in dit uitstapje !

Seamless experience

Uptill now, the experience with Goboony has been an enjoyable one! A lot of choice, easy to get in touch with renters, fair prices. Up for a new adventure :)

Goed concept

Wij hadden driemaal gereageerd op een camper om deze te huren. Tweemaal was het afgewezen. Eenmaal omdat de verhuurder niet wist of hij de camper wilde gaan verhuren in de tijd van Corona en de andere gaf aan dat de prijzen niet meer juist waren. Gevraagd wat dan wel de juiste prijzen waren maar daar geen antwoord meer op gekregen. Bij de derde camper werd het verhuurverzoek geaccepteerd.

Super goed.

Het huren van een camper. Het ontvangst bij de eigenaar. Het verloop van het verhuur proces je krijg van alles een snelle bevestiging. Je krijg daarna leuke e-mails of je voor het eerst ga met leuke tips en routes. Ik zou dit bedrijf aan iedereen willen aanraden die een camper wil gaan huren.

Fantastische ervaring

Voor de eerste keer een camper gehuurd. Wij hebben genoten van onze week door Nederland. Correcte organisatie door Goboony en super verhuurders. Zeer goed onderhouden camper, net een jaar oud. Alles was aanwezig om direct te kunnen vertrekken. Materiaal van de beste kwaliteit. Kortom, wij zijn zeer tevreden van boeking tot aflevering.

Helemaal top!

Voor ons de eerste keer een camper gehuurd via Goboony. En dat is ons zeer goed bevallen! Communicatie verloopt goed en ze reageren snel. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer een camper huren en dan doen we het zeker via Goboony! Kortom een echte aanrader! De website is ook heel duidelijk daar kun je al een hoop informatie vinden.

Ruime keuze in campers en alles heel duidelijk. Contact met de verhuurder liep soepel.

Alles goed geregeld

Bij Goboony is huren zonder zorgen alles word netjes geregeld n afgehandeld op de site kun je alles vinden en overzichtelijk

Zeer goed geregeld

Alles was gereld met de verhuurder Camper was zoals hij op de website voorgesteld word. Ook de optie ZORGELOOS REIZEN raad ik iedereen aan want een ongelukje is snel gebeurt zeker als je voor de eerste maal rijd met een grootte camper!!! Over de verhuurders Wendy en JORIS uit Pelt niets dan lovende woorden !! Hebben reeds opnieuw geboekt voor Oktober voor 15 dagen Frankrijk. Dank aan Wendy en JORIS en Goobony Guido&Moniek uit Zonhoven

zeer tevreden!!

Wij gaan in augustus pas op reis, maar tot nu toe afhandeling boeking, betaling, het contact met verhuurder e.d. Alles top!!

Alles van A tot Z super geregeld

Onze eerste camperervaring en daarvoor hadden we Goboony uitgezocht. Super ervaring omdat alles goed en snel geregeld is. Overzichtelijke site en ook wat betreft afhandeling borg, binnen 4 dagen het bedrag weer retour ontvangen. Als we 1 positief advies mogen geven dan zou dat zijn dat wij “met levelsysteem” graag terug zouden vinden in de filters. Kunnen we de volgende keer ook daarop zoeken.

Perfect verlopen

Boeking is heel vlot verlopen. Overzichtelijke site!

Snel en correct afgehandeld

Het boeken verliep heel vlot, evenals het daaropvolgende contact met de verhuurder. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Tot nu toe loopt het vlotjes

Wij hebben een dag of twee geleden een camper gererveerd voor september . Tot nu toe verloopt alles volgens wens ... het voorschot is betaald en de info die we al kregen hebben we netjes afgeprinten , is al ruim voldoende info om ons voor te bereiden voor het vervolg van onze reis ... alles de verdere verloop ook zo vlotjes gaat...zal het zeker niet de laatste keer zijn dat we met goobony reizen .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nieuwe verhuurder, telefonische support erg behulpzaam

Het is even zoeken en wennen aan de site en hoe ik eea moet doen. twee keer een dubbele zelfde aanvraag gehad (van dezelfde persoon voor dezelfde periode) dat was even verwarrend. De meeste mensen reageren snel en zijn vriendelijk. 10% ongeveer vraag om informatie waar verder niet meer op gereageerd wordt. Een huurder vroeg om een optie, die wilde de camper drie weken huren en moest nog overleggen. Uiteindelijk bleek dat hij een aantal van dit soort aanvragen had lopen. Hij annuleerde de boeking, en heeft dit niet met mij gecommuniceerd. les geleerd; geen opties in hoogseizoen geven. Gelukkig is de camper weer verhuurd Maar verder is de meerderheid van de contacten goed en soms ook heel grappig, Het kost wel even tijd, maar ik merk dat het al sneller gaat. En de telefonische support van Goboony is goed, snel en adequaat, mooi dat dit zo kan. Carla

Goboony denkt met je mee.

Mijn ervaring met goboony zijn erg positief. Ik heb et idee dat de gedachte bij goboony is, twee kunnen meer dan één. Dus niet het eigen gewin wat voorop staat maar samenwerking is waar het om draait.

Op reis met de Burstner van Edwin was een geweldige ervaring! Edwin neemt uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en je vertrouwd te laten voelen met de camper. Erg prettig. Net als de rest van het contact. De camper rijdt super fijn. Qua benodigdheden en inventaris is aan alles gedacht, fantastisch. Ook via GoBoony verliep alles vlot en helder. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijk, vlot, transparant en betrouwbaar boekings process

Eerste maal een camper gehuurd via de Goboony site. Zeer tevreden over het selectie en boekings process. Dwz van aanvraag tot boeking, goedkeuring verkrijgen van de eigenaar, positieve bevestiging boekingsperiode mbt beschikbaarheid en meteen eerste 10% aanbetaling gedaan werd dit alles binnen één uur via de zeer gestructureerde, overzichtelijke & beveiligde Goboony site gerealiseerd. Ik heb er alle vertrouwen in dat de rest van dit "camper verhuur process" even professioneel in alle vertrouwelijkheid zal worden afgehandeld.

Goed gevoel bij boeking met Goboony

Er is toezicht op de gedane reservering. Deze verliep na 3 dagen maar kon zonder problemen nog een keer verlengd worden alvorens wij definitief geboekt hebben. Het feit dat er toezicht op gehouden wordt geeft voor een nieuwe klant een gevoel van zekerheid; er zit een goede organisatie achter bij wie wij ook aan denken te kunnen kloppen indien dit nodig mocht zijn. Fijn contact gehad met de eigenaar van de camper die wij gaan huren.

correcte service en update

to the point info