keuze, selectie en reservering ging erg makkelijk en duidelijk

keuze, selectie en reservering ging erg makkelijk en duidelijk. Na de trip zal ik nog een ervaring achterlaten

Vlot een eenvoudig verhuren

Als verhuurder ben je veilig bezig. Je krijgt een bericht of aanvraag . Je hebt dan de mogelijkheid om contact te nemen met een huurder en/of de aanvraag te accepteren. Je informatie is veilig en ook je huurder is veilig. Vlotte afhandeling en je weet ook onmiddellijk wat je opbrengst is. De dag verzekering om te verhuren is super makkelijk. Zo wordt onze mobilhome meer gebruikt en leren we andere mensen kennen met dezelfde passie

Goboony zoekt mee naar oplossingen voor een probleem

Wij kregen te maken met een verhuurster die onze eenvoudige vragen (zoals de afmetingen van de camper) wekenlang straal negeerde. Goboony trachtte haar nog aan te sporen om met ons contact op te nemen, tevergeefs. Daarna annuleerde Goboony de huur, zodat wij opnieuw een andere camper konden zoeken, bij een verhuurder die wel reageert als je er iets aan vraagt.

goboony ga zo door jullie snelle afhandelingen

pas aangemeld bij jullie verhuur platvorm snel een foto bedrijf bij ons thuis gehad voor een mooie foto sessie op de site gezet en de eerste aanvragen kwamen al snel binnen groetjes ben ada vis

De website is volgens mij prima, de nodige informatie over de verhuurperiode, verder heb ik nog niet meer ervaring omdat we gisteren voor de eerste keer pas gehuurd hebben, we hebben reeds een eerste afbetaling gedaan en heb de nodige informatie wanneer de volgende betaling moet gebeuren. Voor ons is het een aanrader. Groetjes Els

Goed duidelijk prettig

De kalender loopt inmiddels mooi vol.

Ben verbaasd dat er zoveel aanvraag is maar wel interessant, tot nu geen klachten. Al leuk contact gehad met huurders.

Topservice en enorme kennis van zaken!

Topservice en enorme kennis van zaken!

Professioneel. De bevestigingen enoverzichten

Eerste gevoel bij deze boeking en verhuurder positief!

Contact geslaagd/Aanbetaling error systeem

Via Goboony contact gelegd met verhuurder, op mijn verzoek bus bekeken en proefritje gemaakt alvorens aanbetaling te doen. Via het systeem van Goboony tot 3x toe een poging gedaan aanbetaling te doen, werd door systeem iedere keer als niet betaald aangegeven. Nu blijkt dat betaling tot 3x wel heeft plaats gevonden, ben met de VISA dit aan het regelen om de betaling retour te krijgen. 1x aanbetalen lijkt me namelijk wel voldoende!! Ik hoop dat Daan het busje nog voor een groet beurt laat gaan, en olie ververst e.d. want het is een oude diesel. van oliepijl meten nog nooit gehoord, busje ziet er verder uitstekend uit!! het lijkt me een fantatstsich avontuur te worden!! MVG M.Luger

Super gebruiksvriendelijke website

De filter criteria voor het opzoeken van een camper waar jij naar op zoek bent zijn goed doordacht. Dat maakt de zoektocht een stuk eenvoudiger.

Snelle reactie en alles keurig geregeld

voor verbetering vatbaar

Ik vind het fijn dat een dergelijke bemiddeling-site bestaat, dat allereerst. Zowel voor verhuurders als ook voor huurders. Het selectieproces is makkelijk en overzichtelijk. En goed gedocumenteerd. Complimenten hiervoor. Ik had eerst een camper geboekt bij Camptoo, maar heb dat afgewezen, vanwege de absurd hoge aanbetaling, namelijk 600 euro op een bedrag van 1500 euro. Zodoende bij Goboony terechtgekomen, waar ik slechts 180 euro hoefde aan te betalen (meldt Goboony). Wie schetst echter mijn verbazing, toen ik na het afsluiten van de order, een heel ander betaalschema ontving, dat nogal afweek van mijn verwachtingen. Immers, een aanbetaling is om de verhuurder zekerheid te bieden en niet om de organisatie te financieren. Dit noem ik de kleine lettertjes. Voorbeeld ook de borg, die zou je strikt genomen pas hoeven te betalen op de dag, dat je de camper ophaalt. Kortom, ik vind dit een punt van verbetering, in elk geval in de communicatie vooraf

Super verzorgd fijn om mee te werken

Een perfect verzorgde site en ontzorgt de verhuurder compleet.

Makkelijk en snel geregeld

De site bekeken, en een mooie keuze gemaakt. Alles staat duidelijk beschreven

Gezellig kennis gemaakt

Leuke fam waar we graag onze camper aan verhuren. Al leuk contact gehad.

Goed en makkelijk geregeld

Voor het eerst een camper gehuurd. Via Goboony. Vlot geregeld. We hadden nog een paar vragen, hier werd snel op gereageerd door de verhuurder. Deze hebben daarna de deal goedgekeurd, waarna we de volgende dag de huur definitief gemaakt hebben via de aanbetaling. Op naar een mooie campervakantie.

Goede duidelijke correcte behandeling

Snel mijn wens in vervulling gegaan. Duidelijke website. Top

Succesvol

Het is fantastisch om met Goboony zaken te doen. De berichten zijn snel en duidelijk. De communicatie is duidelijk en zorgvuldig. Onze samenwerking is echt tof en ok streef er naar dat zo te houden.

Graag zou ik nog een email ontvangen van mn eigen reactie. Nu weet ik soms niet meer op wie ik gereageerd heb! Verder super!! Voor het eerst een camper geboekt.ben benieuwd!

Super makkelijk en snelle klantenservice!

Het zoeken van de camper was super makkelijk dankzij alle filters die je kan toepassen. Eens geboekt kan je vragen stellen per mail die ook nog eens snel beantwoord worden. Kortom: zeer geslaagd!

Duidelijk, toegankelijk, snel en to the point.

Mijn eerste ervaring met Goboony: zeer overzichtelijke en toegankelijke site, prima opvolging van voor-reservering en def. boeking geven het gevoel ‘alles is onder controle’. Heerlijk om te merken hoe soepel alles verloopt.

Geweldig goed geregeld!

Heel fijn om via Goboony zo een camper te boeken. Erg snelle en vriendelijke service, het huren en inleveren ging snel en gemakkelijk en in goed overleg.

Snelle en correcte handeling

Wij mogen onze camper binnen 14 dagen gaan afhalen bij de dealer. Hij staat al enkele maanden op goboony en met succes! De boekingen komen vlot binnen. Goboony is een zeer goed platform en de app werkt ook super. Je kan er al je aanvragen en boekingen netjes op bekijken. Doe zo verder! PS: zo een trui winnen zou leuk zijn 😜

Een heel mooi concept!

Ik had een verlangen, ik zocht en ik vond mijn wens op Goboony!