Niet goed

Ik ben wat negatief verrast en wel om 2 redenen: - op de site vermeldt men dat het over een nieuwe camper gaat. Ik bel met de eigenaar en die zegt mij dat de camper is ingeschreven in 2019. Hij aarzelt wat. Op de foto zie ik een dag later een Franse nummerplaat! De camper is dus niet ‘nieuw’. Gewoon de waarheid zeggen zou een betere indruk maken. - de eigenaar vd camper is eigenaar van een garage. Hij is gewoon commercant.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

te hoge borg

De service was goed, kreeg een app of alles naar tevredenheid was. Personeel was behulpzaam en aardig. Het enige wat mij stoorde is. Ik een hoop borg moest betalen. Dit moest met credit card. Het bedrag te veel was om te kunnen afschrijven. Ik voor een bepaalde datum contact over heb geappt heb gezocht. Ik geen reactie heb gekregen. Ik contact heb gezocht met de verhuurder, deze verwees mij naar goboony. Het kwam er op neer dat ik de borg heb afgekocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een complete e eenvoudige site om een mooie camper te huren. Snelle antwoorden, vertrouwenwekkend.

Via internet de site ontdekt, al vrijwel direct een mooie camper ontdekt. De kalender geeft heel mooi de beschikbaarheid aan en met de eigenaar goede afspraken kunnen maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We hebben 2 prachtige vakantieweken gehad, mede dankzij de mooie, complete camper van Jose en Frans.

2 weken Noorwegen met de camper van Jose en Frans. Het was geweldig. De camper was perfect, heel compleet. We grepen nooit voor niets tot spellen en kaarsjes aan toe. Handzeep, poetsspullen, noemt het maar alles stond er in. Heel verassend was het lekkers wat in de koelkast lag. Erg bedankt dat we jullie camper mochten gebruiken Groetjes Frans Mien

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Proficiat, dat is nu eens een vlotte en heel gebruiksvriendelijke website

Heel veel keuzemogelijkheden (ouderdom camper, aantal personen, provincie waarin verhuurder woont, voldoende info over de camper zelf, inclusief foto's en indelingsplannetjes).

Perfecte zorgeloze organisatie!

Echte aanrader!

Betrouwbaar

De boeking ging perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top!!! Vanaf het eerste contact tot eind gewoon top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk goede service snel afhandeling heb geen negatieve woord Sorrie gewoon goed. Een 10 met een griffel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer correcte afhandeling van de booking

ben zeer tevreden over de service!

Rectificatie

Laatst heb ik een negatieve review geschreven ivm een camper in slecht staat. Bij deze wil ik mijn beoordeling over de service aanpassen. Ik ben vriendelijk gebeld om te horen hoe en wat en er was alle begrip voor mijn beoordeling. Daarnaast krijg ik een deel van de huurkosten terug en gaan ze de camper laten opknappen of uit het bestand halen. Bij deze een 9 voor klantvriendelijkheid en service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een geweldige organisatie. Helemaal top.

Een geweldige organisatie, die afspraken nakomt. Goede voorlichting. In 1 woord top

Goed en handig geregeld.

Alles op rolletjes verlopen. En de borg zeer snel terug mogen ontvangen.

Geweldige ervaring

Alles van begin tot einde zeer goed geregeld. Hadden klein probleem onderweg maar dit werd zeer goed en direct via whatsapp uitgelegd zodat probleem verholpen was.Ook na beeindiging vakantie alles snel en netjes geregeld en snel de waarborg teruggestort gekregen. Dankjewel Elly en Rene

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles naar volle tevredenheid verlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

positief servicegericht contact gehad met goboony

goboony reageerde servicegericht en snel op onze vragen. Het was onze eerste ervaring met een camper op vakantie en vinden het een top manier van reizen. De eigenaars van de camper waren vriendelijk en flexibel en ook tijdens de reis goed bereikbaar. De volgende keer gaan we voor een camper die een maatje groter is. Wij vinden het te enthousiast om een bed van krap 1.20 cm als 2-persoons aan te bieden.

Alles prima geregeld!!

Ik ben naar een workshop van Goboony geweest en dit was leuk en leerzaam . Dit heeft me ook over de streep getrokken om onze camper te gaan verhuren.

Heel erg goed!

Allemaal heel duidelijk en goed verlopen.

Slechte prijs-kwaliteit verhouding

De verhuurder was erg aardig en makkelijk qua haal en breng tijden. De camper zelf was in slechte staat. Paddestoelen groeiden uit het dak in de badkamer (letterlijk), kauwgom op de vloer in de badkamer. Deur zonder sluiting en dus klapperen tijdens het rijden (gevaarlijk en kwetsbaar), de blindering moest met een gebroken stokje omhoog gehouden worden, er lag gras op het bed en de tafels waren vies. Ik vind het slecht dat goboony deze camper in zn bestand heeft staan. Deze camper zou niet in de verhuur horen te zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Leuke camper, enthousiaste verhuurders

De eigenaren zijn erg secuur en namen echt de tijd om ons vertrouwd te maken met de camper. `communicatie met hen verliep vlot en ook de afhandeling ging soepel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goboony fits like a glove

Duidelijke website en zoekfunctie. Eigenlijk wijst het zich vanzelf. Geen poespas

Prima.

Goede communicate. Afspraken werden nagekomen. Prima

Vriendelijke ontvangst prima informatie

De ontvangst bij afhalen is uitstekend, kopje koffie duidelijke instructies (via DvD). Ook het inleveren gaar vlotjes. De gehuurde camper was een nostalgisch beestje van 26 jaar jong. Dat is even wennen als je een auto hebt waar overal sensoren en camera's op zitten .....maar eer dat je 50 kilometer gereden hebt weet je niet beter. Slaapplaatsen zijn prima, wij waren met 2 en dat is eigenlijk voldoende wil je ook nog zuurstof overhouden. Verder was het een leuke week.

Goeie club

Onze gereserveerde camper bleek een dag van tevoren stuk te zijn gegaan. Het team van GoBoony heeft er alles aan gedaan een alternatief te vinden. En dat is gelukt.!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geregeld, top camper!!

Goed geregeld, top camper!

Over Goboony

Filter op Taal