Filters

8

Teun is een topkerel

Na slechte ervaring met een huurder was er eerst een beetje miscommunicatie tssn mezelf en Goboony. Maar na een paar telefoontjes was er snel duidelijkheid en is er toch een oplossing gevonden, ik moet Teun bedanken om dit allemaal persoonlijk op te volgen. Zoiets schept vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Wim, Wat ontzettend fijn om te lezen dat er een oplossing is gevonden en er duidelijkheid is gekomen. Zo hoort het natuurlijk altijd te gaan. Onze excuses voor de eerdere miscommunicatie! Ik zal de complimenten aan Teun persoonlijk doorgeven. Fijne week gewenst! Cherelle van Goboony

8

Prima service!

De medewerkers van Goboony zijn vriendelijk en behulpzaam. Zelfs tijdens een kampeerweekend van hun team werd ik geholpen toen de site op mn telefoon niet werkte. Ook de tips tijdens de reis zijn een aardige geste. Nu nog de borg terug en dan ben ik 100% tevreden (maar ik ben pas 3 dagen thuis...).

  • Aanbevelen? Ja
2

Goboony hulp na inbraak

Camper gehuurd bij Goboony. Mooie camper en leuke vakantie. Helaas op weg terug werd ingebroken. 2 ramen kapot en de camper was niet meer af te sluiten. We wilde nog een week in NL op pad maar zonder de camper af te kunnen sluiten konden we niet meer openbaar parkeren. Onze eigen bijdrage gaat nu op aan de reparatie. We hebben de camper terug gebracht voor de reparatie. Goboony kon geen alternatief bieden en weigert de dagen terug te betalen sinds we gestrand zijn. Dit staat duidelijk in de voorwaarden. Goboony stuurt ons naar de verhuurders om het zelf te regelen. Erg vervelende hulp in een voor iedereen vervelende situatie

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ruud, Fijn om te lezen dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Wat ontzettend vervelend dat er bij jullie is ingebroken. De camper was tijdens de huurperiode via de verhuurder verzekerd voor pechhulp en vervangend vervoer. In overleg met de verhuurder had dit geregeld kunnen worden maar helaas hebben jullie ervoor gekozen om de camper eerder terug te brengen. We vinden het jammer dat we niet de mogelijkheid hebben gekregen om je hierin te ondersteunen voordat jij deze review hebt geplaatst. We willen jullie graag helpen dus wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Groetjes Calden van Goboony

10

Een fantastische vakantie

We hebben enorm van onze vakantie met de camper van Mien genoten. De camper was goed uitgerust en voldeed volledig aan onze verwachtingen. We kregen een degelijke uitleg voor vertrek van Mien en ze stond altijd klaar om bijkomende info te geven als we hierom vroegen. Heel vriendelijke dame! Wij kunnen zeker Goboony, maar ook de camper van Mien aanraden voor een zorgeloze vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
2

Nooit meer via Goboony

Helemaal mee eens met de andere gasten die niet erg positief zijn. Ook wij niets dan ellende. Onze huurders hebben woensdag J.l schade gehad op de grens Italië / Zwitserland. Tijdens een korte stop is er iemand tegen de achterkant aan gereden en door gereden. De bumper lag los en ze konden niet verder rijden. Ze hebben ons gebeld en wij hebben geadviseerd Goobony en het S.O.S nood nummer te bellen. Goobony was in de avond geheel NIET bereikbaar! S.O.S hulp diensten deelde mede niets te kunnen doen. Dus probeer maar door te rijden! Omdat onze camper na deze mensen weer is verhuurd hebben wij straks een probleem. Zelf Goobony gebeld. Telefoniste: Ja ik zou het ook niet weten meneer! Kunnen ze nog rijden? ( terwijl de dames die hem huren zelf deze dame ook aan de telefoon hebben gehad. Er werd niet gevraagd hoe de schade eruit zag of om een foto. Sorry kunnen niets voor u doen was de mededeling. Huilend zijn ze daar achter gebleven) Gelukkig was er iemand WEL zo aardig de dames te helpen en heeft tijdelijk de bumper vast gezet. Telefonisch werd gezegd dat er normaliter vervangend vervoer gezocht wordt maar dit er op dit moment niet is omdat alles is verhuurd. Als de camper terug is zouden ze wel verder kijken en krijgen onze volgende gasten ( als het goed is) wel vervangend vervoer. De boeking wordt er dan bij ons uitgehaald dus zijn wij ook de inkomsten kwijt! En dat terwijl wij € 20,00 per dag extra betalen aan de verzekering bij Goobony! Ook voor vervangend vervoer! Mede gedeeld dat ik de manager wilde spreken en dat hij mij moest bellen maar u snapt het al…..helaas… Wij hebben inmiddels 10 boekingen gehad en er komen er nog aan. Goobony heeft genoeg aan ons verdiend. Ze pakken provincie op de schoonmaak, op boekingskosten en op annuleringen terwijl de eigenaar dan niets krijgt! Wij weten wat ons te doen staat! Na onze verhuur periode ( willen onze gasten niet teleurstellen) is het einde Goobony! Gaan nu in gesprek met een jurist.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Christianne, Wat verschrikkelijk om te horen dat jullie huurders een ongeluk hebben gehad! En jammer dat je de communicatie zo hebt ervaren. Mijn collega heeft vorige week al even telefonisch contact gehad met je partner om het e.a. te bespreken. Ook is mijn collega een onderzoek gestart bij de alarmcentrale met wat er zich precies heeft afgespeeld. Mijn collega heeft inderdaad met de huurders gesproken. Ze heeft toen aangegeven dat ze de pechhulp mochten bellen als ze niet verder konden rijden. Ze hebben daarna met de pechhulp gebeld en die zeiden het volgende: “Gisteren heeft iemand ons een tik gegeven, we hebben het zelf geprobeerd aan elkaar te binden en een buurman op de camping heeft het vast geboord, maar de achterbumper is wel stuk en die moet gelast worden, denk ik. De vraag is nu; hoe gaan we dat doen?”. Op het moment van bellen is de schade inmiddels in zo verre verholpen, dat er prima met de camper te rijden valt. De medewerker van de alarmdienst checkt dit door de vraag te stellen of ze denken dat er 100 km p.u. mee te rijden valt. De huurder bevestigt dat ze dat alweer gedaan hebben en de bumper goed vast zit. Aangezien de camper kan rijden, er geen nood aan is. En dus de alarmcentrale geen sleepdienst hoeft in te schakelen. de huurder heeft dit vervolgens bevestigd, maar geeft wel aan mogelijk eerder terug te komen om de schade te laten herstellen. Goboony is doordeweeks van 09:00 t/m 17:30 telefonisch bereikbaar, buiten openingstijden is de alarmcentrale 24/7 beschikbaar. Die kunnen ook actie ondernemen in geval van nood of pech omdat zij direct in contact staan met de verzekeraar. Tot zover wij weten was de schade dus opgelost. Uiteraard is er vervangend vervoer en verblijf beschikbaar als de camper naar de garage had gemoeten. Maar het leek er in dit geval niet op dat de camper gerepatrieerd moest worden naar Nederland. Eventueel had een garage daar een noodreparatie kunnen uitvoeren. Als de camper niet meer kon rijden en de schade niet meer hersteld kon worden, dan moeten we inderdaad zo snel mogelijk de volgende huurders op de hoogte brengen om vervangend vervoer voor ze te organiseren. Uiteraard zoeken wij graag mee voor de volgende huurders naar vervangend vervoer, maar het kan een uitdaging zijn, omdat er heel veel campers onderweg zijn i.v.m. het hoogseizoen en er weinig beschikbaar is. De verzekeringspolis dekt niet jouw inkomsten als de camper bij de volgende huurder niet mee kan. Het is een overmachtsituatie en niemand kan hier natuurlijk iets aan doen. Als je geen camper kan uitgeven, dan staat daar helaas ook geen vergoeding tegenover. Vervangend vervoer is alleen inclusief voor de huidige huurder met pech. Mijn collega heeft daarom geadviseerd om direct de garage te bellen voor een afspraak of voor de juiste onderdelen, zodat de volgende huurder gewoon weer snel op pad kan gaan! Verder spijt het ons dat het voor jullie zo is gelopen. Ik heb gelukkig van mijn collega begrepen dat jullie een goed gesprek aan de telefoon hebben gehad. We wensen jullie vooralsnog een fijne week toe! Met vriendelijke groet, Team Goboony

1

Minimale hulp bij problemen

Minimale hulp bij problemen Echt jammer hoe ze omgaan met problemen.. en goobony is totaal niet meewerkend! We hadden een camper geboekt voor f1 in oostenrijk. Toen we de camper wilde ophalen bleek hij niet te starten en niet te repareren. Dit kan gebeuren en is overmacht. Toen goobony gebeld voor een oplossing. In eerste instantie wilde ze pas voor de dag erna zorgen voor vervangende camper. Na aandringen ging de vriendelijke mevrouw toch voor een oplossing zoeken. Na een een uur kregen we een alternatief aangeboden. Echter we moeten wel 250km heen en terug rijden op deze op te halen. Dus al met al hadden we 6 uur vertraging en liep alles mis. Vervolgens krijgen we de mededeling dat de vervangende camper ruim 230€ duurder. Tevens komen we maandag avond thuis en mogen we weer in eigentijd 2x500km extra afleggen om de camper terug te brengen en te halen. Hiervoor krijgen we geen compensatie. Als “tegenmoetkoming”. Krijgen we 100€ van goobony. Ons kost het - aanschaf van extra bestek, - 8uur extra tijd voor brengen en halen, - 6 uur extra vertraging, -4x250km aan extra brandstof kosten Goobony krijgt 20% van de verhuur prijs. Dus ze verdienen hier nog 100€ aan, wij hebben ruim 500€ schade… Dus wees gewaarschuwd. Bij problemen ga je gigantisch de boot in met deze club… Ps. Beide verhuurders hebben de maximale medewerking verleend. Ik hoop dat hun dan ook naar een andere verhuur organisatie zullen gaan die wel gerant staat voor hun klanten

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Roy, Wat super vervelend dat de camper niet naar behoren werkte tijdens het ophalen! Uiteraard ook heel vervelend dat je geen borden en bestek hebt in de camper. Ik kan me voorstellen dat je dan flink baalt. Ik heb van mijn collega begrepen dat je uiteindelijk €518,36 terugkrijgt. Wij hebben €500 voorgeschoten en we hebben nog aangeboden om een compensatie aan te bieden van 50% van de extra kosten. We hebben vervolgens jou zelf de keuze gegeven om te wachten tot de volgende dag, omdat we een dag later een groter aanbod campers en ook goedkopere campers beschikbaar hadden. Vaak is dit last minute enorm lastig om te regelen, ook voor ons. We hebben diezelfde avond nog een heel team aan collega's ingezet om particuliere verhuurders te bellen met de vraag of ze jou konden helpen aan een vervangende camper. Jij besloot vervolgens zelf om toch voor de optie spoedservice te kiezen en een camper op te halen in het verre opperdoes. Mijn collega heeft vervolgens aangegeven dat dit bij Enkhuizen, en dus niet bij jou in de buurt, ligt. Maar je koos er ook zelf voor om wat andere mensen die kant op te sturen, omdat jullie zo snel mogelijk op pad wilde gaan. Dat is natuurlijk logisch en begrijpelijk met deze tijdsdruk en wij begrijpen ook heel goed dat jullie lekker van F1 in Oostenrijk willen genieten. Misschien goed om te weten dat Goboony geen compensatie aan hoeft te bieden voor het vervangende vervoer, je hebt namelijk een huurcontract met de verhuurder afgesloten en Goboony werkt als tussenpersoon. Omdat wij het zo'n vervelende situatie voor jullie vinden, willen we je uiteraard in een overmachtsituatie tegemoet komen en dat is dan ook wat wij aangeboden hebben. We hopen dat je de situatie en tegemoetkoming nu iets beter begrijpt. Met vriendelijke groet, Cherelle van Goboony

9

Mooie mobilhome en prachtige service

Wat een mooie mobilhome! Dit prachtexemplaar is voorzien van alle comfort en bevindt zich in een prima (bijna nieuwe) staat. Zowel qua uitvoering maar ook qua indeling en voorzieningen (bestek, tafel en stoelen voor buiten, ...) is deze mobilhome heel volledig. De verhuurders, Marc & Els, zijn vriendelijke mensen, leggen alles goed uit en staan open voor suggesties (niet dat wij hier nog iets aan toe te voegen hadden). Het enige waar zij niet voor konden zorgen was het goede weer en zelfs dat was een schot in de roos. Het feit dat wij er aan denken om in de toekomst nogmaals op hen beroep te willen doen, zegt veel. Bedankt Marc & Els om ons mee te laten delen. Het was een week die wij niet vlug zullen vergeten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste keer, graag nog eens op reis met Goboony!

Eerste keer met een camper. Lang gezocht via Goboony (drukke periode) en uiteindelijk eentje gevonden. Website is heel duidelijk en overzichtelijk. Veranderingen, vragen over de reservatie en betaling verliepen probleemloos. Ook klantenservice is via mail goed bereikbaar en je krijgt snel antwoord! Tot nu toe geen (slechte) verrassingen....... Graag tot een volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
1

Eens maar nooit weer

Eens maar nooit weer. Het leek allemaal zo mooi, maar helaas. Toen we de camper op gingen halen, kregen we te horen dat de koelkast net kapot was gegaan. In plaats daarvan kregen we een koelbox mee die ook kapot bleek te zijn. Bij aankomst dus al onze etenswaren weg kunnen gooien. De camper heeft een airco maar deze koelt niet. En we kregen te horen dat de douche alleen maar koud water gaf. Voor dit alles hebben we geen compensatie voor ontvangen! Wees je er verder van bewust dat elke schade, hoe klein ook, je 1000 euro kost. Dus ga je 2 weken weg en wordt je bijv elke dag aangereden, ook al is het niet jouw fout, dan kun je nog even 14000 euro bijbetalen. Sta je met pech dan mag je zelf letterlijk 100 telefoontjes doen naar de verzekering, hulpdiensten etc, voordat je na uren in 35 graden langs een snelweg te hebben gestaan eindelijk naar een hotel mag. Na nog eens 100 telefoontjes kregen we eindelijk vervangend vervoer om naar huis te kunnen. Voor de gemiste vakantiedagen zijn we ook niet gecompenseerd. Wij zijn zwaar teleurgesteld in hoe dit allemaal is gegaan. Goboony schrijft op elke review site onpartijdig te zijn, maar zijn dit totaal niet. Ze moeten natuurlijk hun verhuurder tevreden houden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Erik, Heel vervelend om te lezen dat jullie de camper niet aantroffen zoals verwacht en afgesproken. Dat is inderdaad niet de bedoeling! We kunnen ons voorstellen dat dat niet zo'n fijn begin van de vakantie is. We hebben begrepen dat jullie tijdens de vakantie inderdaad zijn aangereden door een vrachtwagen en dat deze vrachtwagen direct is doorgereden, zonder dat jullie het kenteken hebben kunnen noteren. Daardoor kan de schade van de camper niet worden verhaald op de verzekering van de vrachtwagenchauffeur, aangezien deze dus vluchtmisdrijf heeft gepleegd. Wat een vreselijke situatie moet dat voor jullie zijn geweest! We vinden het echt balen dat dit zo gelopen is, wij hadden dit uiteraard ook graag anders gezien. Daarnaast hebben we vernomen dat je zelf ook nog een schade hebt gereden, waarvoor je inderdaad aansprakelijk bent voor het bedrag van de schade tot en met het eigen risico. Echter: als je een krasje van 50 euro maakt, dan betaal je ook slechts 50 euro. Dus het klopt niet helemaal dat je sowieso 1000 euro kwijt bent voor elke kleine schade die je rijdt. We willen je ondanks alles een fijn week toewensen en we hopen dat een eventuele volgende camperreis wel naar wens zal verlopen. Met vriendelijke groet, Team Goboony

10

superservice! Tot nu toe heel tevreden.

Er ging iets mis met de betaling en het bedrijf heeft mij geholpen om dit op te lossen.Ook ivm de verminderde vrijstelling .Dit moet je er zeker bijnemen.Bedankt,Lieve

  • Aanbevelen? Ja
10

Ideaal platform om motorhome te verhuren als particulier!

Minder dan een week na het plaatsen van onze advertentie, hadden we reeds 3 boekingen binnen. We hadden zelfs 2x voor dezelfde periode reserveringsaanvragen ontvangen. Na het aanvaarden door ons van de aanvraag, was snel betalen dus de boodschap voor de huurder. We zijn dus zeker tevreden over Goboony. In het begin is het een beetje uitzoeken hoe alles werkt, maar het wordt snel duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Kathy & Dirk, Wat super om te lezen dat jullie camper zo populair is en dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor de review. Wij wensen jullie nog vele succesvolle verhuurperioden toe. Een fijne dag toegewenst. Groetjes, Cherelle van Goboony

10

Goboony is gewoon perfect snelle reacties en hele goede service.

Camper geboekt bij coboony snelle afhandeling heel goede service en vriendelijk personeel aan de telefoon gewoon top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey Peer, Wat goed om te lezen dat je zo'n top ervaring hebt! Dankjewel voor jouw review. Fijne dag toegewenst! Groetjes, Cherelle van Goboony

6

Goede ervaring maar hoge kosten.

Als sporadische verhuurder van mijn privécamper is mijn bedoeling enkel en alleen om de kosten wat te drukken en hoef daarom geen winst te maken op mijn verhuurprijs. De huurprijs die ik wil innen is daarom best laag tov de markt maar door de hoge kosten die Goboony aanrekent, lees 20% bovenop mijn prijs, komt de totale huurprijs alsnog heel hoog uit. Daarom ben ik eigenlijk nog lager moeten gaan in vraagprijs om geen excessief hoge totaalprijs te bekomen die een potentiële huurder hoeft te betalen. Een makelaarskost van 10% lijkt me een eerlijkere deal want om eerlijk te zijn, behalve het samenbrengen van huurder en verhuurder zie ik niet in waarom de kosten zo hoog moeten zijn. Alles wat Goboony als service aanbied kan ikzelf ook zoals het opmaken van een huurovereenkomst, document ter plaatsbeschrijving vooraf/achteraf en raadplegen van mijn verzekeringen indien nodig. Al bij al, een mooi ogende en goed werkende website en snelle uitbetaling van zowel de huurprijs en terugbetaling van de borg.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Jan, Bedankt voor je review en input! Fijn om te lezen dat je wel goede ervaringen met de website en de betalingen hebt. We willen je graag uitleggen waarom we 17,5% aan servicekosten rekenen. We zorgen allereerst dat betalingen veilig en op tijd gebeuren. We laten dit extern beheren, zodat elke verhuurder de garantie heeft dat de huurinkomsten of borg veilig staan. Daarnaast houden een website in de lucht waar dagelijks 20.000 tot 30.000 mensen gebruik van maken. Hiervoor is een groot team van developers, marketeers en een support team dat dagelijks klaarstaat voor gebruikers en te helpen met vragen of problemen noodzakelijk. Tot slot bemiddeld Goboony wanneer er een geschil is tussen huurder en verhuurder. We zijn daarin de neutrale partij die helpt tot een oplossing te komen. We faciliteren niet alleen de overeenkomsten maar ook het proces van naheffingen en de administratieve afwikkeling van de boekingen. Mocht er een schade zijn, dan helpen we ook dit z.s.m. op te lossen. Hopelijk geeft dit je iets meer inzicht/duidelijkheid wat betreft de servicekosten! Groetjes, Cherelle van Goboony

10

Eenvoudig, gebruiksvriendelijk en goede service

Onze ervaring met Goboony is nog pril, maar zeer positief. Het platform is gebruiksvriendelijk zowel voor de huurder als voor de verhuurder. De service die je krijgt van het Goboony-team is snel, to the point en zeer vriendelijk. Ook de afhandeling van het financiële is heel correct en snel. Alle lof. Doe zo voort! mvg Luc

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Luc, Wat fijn dat je ervaring zo positief is, daar doen we het voor! Bedankt voor je fijne review. Groetjes, Cherelle van Goboony

9

Top vakantie met camper!

We hebben van Roy een camper gehuurd om met het gezin een rondreisje door Nederland te maken. Na de kennismaking met Roy kregen we een uiterst uitgebreide rondleiding en instructie over het hoe, wat en waarom. Super gave camper, goed uitgerust, praktisch ingericht, het ontbrak aan niets. Het reed erg makkelijk ondanks dat het onze 1e keer met onze 3 jongens was. Binnen in is er ruimte genoeg voor 5 personen. Heerlijk om alles mee te hebben. Ergens aankomen, stroom aansluiten en de pret is volmaakt!!! Beetje ombouwen om te kunnen slapen. Met mijn lengte(2.04 mtr) was het vaste bed prima, languit erin géén probleem. Heerlijk relaxed deze 5 nachten verbracht

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hey, wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gemaakt met de camper van Roy! Groetjes, Cherelle van Goboony

9

Zeer snelle en positieve reactie

De verhuurders gekoppeld aan Goboony geven je direct een vertrouwd gevoel. Wij hebben al geboekt en kijken nu al uit naar een zorgeloze vakantie met de camper van Saskia

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Victor, Goed om te horen dat je zo'n vertrouwd gevoel kreeg. Hopelijk inderdaad een fijne, zorgeloze vakantie gehad. Groetjes, Cherelle van Goboony

4

Problemen met locatie advertentie, soms onzichtbaar

Ik ondervind problemen met de locatie van mijn advertentie. Ik hen zelfs gehad dat hij niet verschijn, de advertentie

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Christof, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met de locatie van jouw advertentie! Ik help je graag verder om dit op te lossen want ik vind uw mobilhome namelijk wel gewoon terug op het platform! Wanneer ik zoek vanuit een locatie nabij uw mobilhome zie ik de advertentie zelfs als eerste naar boven komen. Ik stuur je even een mailtje om te kijken of we dit probleem samen kunnen oplossen. Vriendelijke groet,

9

Zeer prettige ondersteuner maar ben nog een beetje zoekend op de site

De verhuur wordt zeer goed behandeld. Goede mailcommunicatie, voor / tijdens en na de verhuur periode. Ook een webseminar meegedaan, was erg interessant. Ben alleen nog zoekend op de site, maar dat lukt steeds beter!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Marjan, Wat goed om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad! Hopelijk gaat het zoeken op de site inderdaad steeds beter. Mocht je tips hebben, dan zijn die natuurlijk altijd welkom. Met vriendelijke groet, Cherelle van Goboony

8

Fijne ruime camper - perfect voor gezin van 3

Nog een kleine aanvulling op onze eerdere review voor gezinnen. Er zitten slechts goede 3 gordels in. Voor gezinnen met 2 kinderen is dit lastig omdat er dan 1 kind niet een goede gordel kan. De 4e gordel is namelijk alleen een heupgordel die alleen heel onhandig om de bovenbenen vlakbij de knieën kan zitten, dus niet zoals normaal bij de heup.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een fantastische eerste ervaring!

Onze eerste ervaring met het huren was een fantastische ervaring. De camper werd keurig en kompleet opgeleverd. De buscamper rijdt als een auto. De fietsen waren mee op de handige standaard achterop. We hebben uitstekend geslapen op de heerlijke lengtebedden. Het was matig weer dus de schotel/satelliet tv was zeer welkom en deed het goed. Met mooier weer kan het alleen maar beter worden dus voor herhaling vatbaar!! De verhuurprocedure via Goboony is ook prima verlopen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Pieter, Wat fijn dat de ervaring zo fantastisch was! Bedankt voor je review, vinden we erg fijn om te horen. Groetjes, Cherelle van Goboony

9

Superfijn

Alles goed geregeld. De manier van communiceren spreekt me erg aan, simpel en duidelijk. Ook de camper en de verhuurder waren erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Tim, Wat fijn dat alles goed geregeld was! Daar doen we het voor. Groetjes, Cherelle van Goboony

8

Erg goed

Onze ervaring nu voor de tweede keer was gewoon goed. Wij hebben een hoed kontakt mrt de verhuurder. Camper eerst gezien en dan huren. Ik denk dat er voor uw organisatie een soort certificaat moet komen van de verhuurder over de staat van de camper ivm de onderhoudstaat. Zou bijvoorbeeld een bepaalde eis van goboony kunnen zijn. Dat geeft veel vertrouwen voor de huurder. Het zijn tenslotte vnl private verhuurders. Het is maar een suggesti!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Wim, Bedankt voor je review! Fijn dat het contact zo goed verlopen is. En bedankt voor de tip, daar zullen we eens naar kijken. Groetjes, Cherelle van Goboony

9

Luxueus uitgeruste camper

Wij hadden er al meerdere lange campertochten opzitten, steeds op andere continenten. Huren van privépersonen leek eerst een beetje vreemd, maar de kennismaking met Filip en Tanja verliep zeer vlot. Filip was ook flexibel wat het ophalen en terugbrengen van de camper betreft. De camper is volledig uitgerust met alles erop en eraan, zonnepaneel en dubbele LPG-flessen geven extra comfort als je een langere reis maakt en meermaals in de wijde natuur overnacht. Wij hebben er in elk geval geweldig van genoten!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Paul, Wat fijn om te lezen dat jullie ervaring zo positief was en dat jullie goed genoten hebben. Daar doen we het voor! Groetjes, Cherelle van Goboony

6

Helaas niet wat ik ervan verwacht

Als camper verhuurder heb ik helaas een slechte ervaringen of misschien kan ik beter zeggen een probleem ontdekt waar goboony niet erg goed in is en dat is namelijk de afhandeling bij schade Zo kan je bv als w.a verzekerde ook de dagverzekering afsluiten en wordt er ook premie ingehouden ,maar als er dan schade ontstaat van meer als de vastgestelde borg geeft de verzekering geen thuis erger nog er wordt op geen enkele manier tegemoet gekomen wat bij mij een schade post opgeleverd heeft van 2500 euro met een huuropbrengst van 150 euro Dus mijn tip is bekijk eerst goed je verzekering vraag hogere borg en bij twijfel niet verhuren !!!!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Gewoon in een woord super.

Onze ervaring met deze camper is gewoon top. Alles zit erop en aan zelfs het waterpas zetten van de camper gaat automatisch. Zeer gast vrije mensen René en corrie hartelijk ontvangst prima uitleg gehad bij het ophalen en het terug brengen ook super. Je kan René altijd bellen als er wat is of als je iets weten wil. Nee wij zouden huren deze camper. Fam. Oosterwijk.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd