Zeer snelle en positieve reactie

De verhuurders gekoppeld aan Goboony geven je direct een vertrouwd gevoel. Wij hebben al geboekt en kijken nu al uit naar een zorgeloze vakantie met de camper van Saskia

Problemen met locatie advertentie, soms onzichtbaar

Ik ondervind problemen met de locatie van mijn advertentie. Ik hen zelfs gehad dat hij niet verschijn, de advertentie

Hi Christof, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met de locatie van jouw advertentie! Ik help je graag verder om dit op te lossen want ik vind uw mobilhome namelijk wel gewoon terug op het platform! Wanneer ik zoek vanuit een locatie nabij uw mobilhome zie ik de advertentie zelfs als eerste naar boven komen. Ik stuur je even een mailtje om te kijken of we dit probleem samen kunnen oplossen. Vriendelijke groet,

Zeer prettige ondersteuner maar ben nog een beetje zoekend op de site

De verhuur wordt zeer goed behandeld. Goede mailcommunicatie, voor / tijdens en na de verhuur periode. Ook een webseminar meegedaan, was erg interessant. Ben alleen nog zoekend op de site, maar dat lukt steeds beter!

Fijne ruime camper - perfect voor gezin van 3

Nog een kleine aanvulling op onze eerdere review voor gezinnen. Er zitten slechts goede 3 gordels in. Voor gezinnen met 2 kinderen is dit lastig omdat er dan 1 kind niet een goede gordel kan. De 4e gordel is namelijk alleen een heupgordel die alleen heel onhandig om de bovenbenen vlakbij de knieën kan zitten, dus niet zoals normaal bij de heup.

Wat een fantastische eerste ervaring!

Onze eerste ervaring met het huren was een fantastische ervaring. De camper werd keurig en kompleet opgeleverd. De buscamper rijdt als een auto. De fietsen waren mee op de handige standaard achterop. We hebben uitstekend geslapen op de heerlijke lengtebedden. Het was matig weer dus de schotel/satelliet tv was zeer welkom en deed het goed. Met mooier weer kan het alleen maar beter worden dus voor herhaling vatbaar!! De verhuurprocedure via Goboony is ook prima verlopen!

Superfijn

Alles goed geregeld. De manier van communiceren spreekt me erg aan, simpel en duidelijk. Ook de camper en de verhuurder waren erg fijn.

Erg goed

Onze ervaring nu voor de tweede keer was gewoon goed. Wij hebben een hoed kontakt mrt de verhuurder. Camper eerst gezien en dan huren. Ik denk dat er voor uw organisatie een soort certificaat moet komen van de verhuurder over de staat van de camper ivm de onderhoudstaat. Zou bijvoorbeeld een bepaalde eis van goboony kunnen zijn. Dat geeft veel vertrouwen voor de huurder. Het zijn tenslotte vnl private verhuurders. Het is maar een suggesti!

Luxueus uitgeruste camper

Wij hadden er al meerdere lange campertochten opzitten, steeds op andere continenten. Huren van privépersonen leek eerst een beetje vreemd, maar de kennismaking met Filip en Tanja verliep zeer vlot. Filip was ook flexibel wat het ophalen en terugbrengen van de camper betreft. De camper is volledig uitgerust met alles erop en eraan, zonnepaneel en dubbele LPG-flessen geven extra comfort als je een langere reis maakt en meermaals in de wijde natuur overnacht. Wij hebben er in elk geval geweldig van genoten!

Helaas niet wat ik ervan verwacht

Als camper verhuurder heb ik helaas een slechte ervaringen of misschien kan ik beter zeggen een probleem ontdekt waar goboony niet erg goed in is en dat is namelijk de afhandeling bij schade Zo kan je bv als w.a verzekerde ook de dagverzekering afsluiten en wordt er ook premie ingehouden ,maar als er dan schade ontstaat van meer als de vastgestelde borg geeft de verzekering geen thuis erger nog er wordt op geen enkele manier tegemoet gekomen wat bij mij een schade post opgeleverd heeft van 2500 euro met een huuropbrengst van 150 euro Dus mijn tip is bekijk eerst goed je verzekering vraag hogere borg en bij twijfel niet verhuren !!!!!

Gewoon in een woord super.

Onze ervaring met deze camper is gewoon top. Alles zit erop en aan zelfs het waterpas zetten van de camper gaat automatisch. Zeer gast vrije mensen René en corrie hartelijk ontvangst prima uitleg gehad bij het ophalen en het terug brengen ook super. Je kan René altijd bellen als er wat is of als je iets weten wil. Nee wij zouden huren deze camper. Fam. Oosterwijk.

Prima verhuurder en erg fijn contact.

Voor het eerst via Goboony gehuurd en meteen vanaf eerste moment goed contact en duidelijke communicatie. Ook bij het ophalen en weer terugbrengen was het een erg plezierig contact. Ook de camper was prima mbt tot rijcomfort en campeer gemak. Alle belangrijke zaken en toebehoren waren aanwezig. In de toekomst zou ik zowel de camper als ook de verhuurder van harte aanbevelen.

Snelservice

Alles zoals steeds prima geregeld, en op elke mail onmiddellijk antwoord.

Vertrouwd en veilig huren!

Prettige bemiddeling waar het gevoel heb veilig te horen. Dit gaan we vaker doen

Super ervaring

Voor het eerst een camper gehuurd. Goeie communicatie. Tot op heden erg tevreden

een mooie camper ervaring

onze gehuurde camper voldeed aan alle verwachtingen. We hebben een prettig contact met de verhuurder gehad. Tip: de laatste vakantiedag ben je tijd kwijt aan het schoonmaken. Deze dag zou gecompenseerd kunnen worden.

Duidelijk

Ervaringen met Goboony zijn tot nu toe erg goed. Zeer duidelijke website, je weet gelijk waar je aan toe bent. Weet niet hoe het gaat als je een geschil met de verhuurder van de camper hebt, de tijd zal het uitwijzen. Tot nu toe zeer tevreden.

onze eerste keer via Goboony verhuurd

We hebben voor het eerst onze camper via Goboony verhuurd. In het begin wel wat spannend gezien er relatief weinig info komt vanuit Goboony. Uiteindelijk loopt alles vlotjes en komt het allemaal goed. We hebben onze camper ook nog via een ander platform in de verhuur. Hier gaat veel meer digitaal. even wennen. Goed onze huurders waren tevreden en wij ook dus een dikke pluim voor dit platform. René

Fijne site

Jammer dat het afhandelen van de borg zo lang duurt

Beste Dian, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik heb even gekeken hoe de borg afhandeling is gegaan en ik zie hier terug dat de borg binnen 24 uur na terugkomst meteen is vrijgegeven. De transactie gaat wel op naam van onze betaalprovider, dus wellicht dat je de betaling daarom niet meteen herkend had? Hartelijke groet, Team Goboony

Goede geregeld, waar voor mijn geld

Goboony is goed georganiseerd, vragen kun je gemakkelijk kwijt, Snel en actuele informatie.

Wat een avontuur

Het was onze eerste keer met de mobilehome. We zijn Naar Normandië en Bretage geweest. We hebben echt prachtige plaatsen gezien. Het was soms wel zoeken naar een mooie plaats om te overnachten. We hadden ons misschien beter moeten voorbereiden. Maar toch was het was super gezellig en echt een avontuur. Veel gereden,veel stadjes gezien. Onze mobilhome was tip top inorde. Het enige wat we miste waren de wielblokken. We gleden een paar keren snachts naar beneden. Ook de GPS geeft geen signaal als je van rijbaan moesten veranderen, waardoor we soms onze afslag miste. Dit zijn maar een paar details, voor de rest was

Zeer goed bevallen

Ik ben zeer tevreden hoe dit allemaal werkt zal zeker nog eens de camper weer huren onze vriendelijke dank fam Hanssen

Goede ervaring mee gehad

Een goed systeem dat je snel koppelt aan een verhuurder. Het was professioneel en de service was goed. Helaas geen 5 sterren omdat de terugbetaling van de borg een beetje lang op zich liet wachten, maar buiten dat genoten van deze service

in het algemeen zeer positief

mobilhome in super correcte toestand eigenaar super behulpzaam echter bij klein technisch probleem kon goboony geen hulp bieden toen ik om raad vroeg telefonisch

Alles perfect verlopen zoals ze vermelden op site

Bij volgende vakantie met camper terug via goboony

Prima geregeld en heerlijke camper

Snel en eenvoudig online geboekt. Goed contact met verhuurder. Schone en ruime camper. Echt genoten!!