Helaas niet wat ik ervan verwacht

Als camper verhuurder heb ik helaas een slechte ervaringen of misschien kan ik beter zeggen een probleem ontdekt waar goboony niet erg goed in is en dat is namelijk de afhandeling bij schade Zo kan je bv als w.a verzekerde ook de dagverzekering afsluiten en wordt er ook premie ingehouden ,maar als er dan schade ontstaat van meer als de vastgestelde borg geeft de verzekering geen thuis erger nog er wordt op geen enkele manier tegemoet gekomen wat bij mij een schade post opgeleverd heeft van 2500 euro met een huuropbrengst van 150 euro Dus mijn tip is bekijk eerst goed je verzekering vraag hogere borg en bij twijfel niet verhuren !!!!!

Gewoon in een woord super.

Onze ervaring met deze camper is gewoon top. Alles zit erop en aan zelfs het waterpas zetten van de camper gaat automatisch. Zeer gast vrije mensen René en corrie hartelijk ontvangst prima uitleg gehad bij het ophalen en het terug brengen ook super. Je kan René altijd bellen als er wat is of als je iets weten wil. Nee wij zouden huren deze camper. Fam. Oosterwijk.

Prima verhuurder en erg fijn contact.

Voor het eerst via Goboony gehuurd en meteen vanaf eerste moment goed contact en duidelijke communicatie. Ook bij het ophalen en weer terugbrengen was het een erg plezierig contact. Ook de camper was prima mbt tot rijcomfort en campeer gemak. Alle belangrijke zaken en toebehoren waren aanwezig. In de toekomst zou ik zowel de camper als ook de verhuurder van harte aanbevelen.

Snelservice

Alles zoals steeds prima geregeld, en op elke mail onmiddellijk antwoord.

Vertrouwd en veilig huren!

Prettige bemiddeling waar het gevoel heb veilig te horen. Dit gaan we vaker doen

Super ervaring

Voor het eerst een camper gehuurd. Goeie communicatie. Tot op heden erg tevreden

een mooie camper ervaring

onze gehuurde camper voldeed aan alle verwachtingen. We hebben een prettig contact met de verhuurder gehad. Tip: de laatste vakantiedag ben je tijd kwijt aan het schoonmaken. Deze dag zou gecompenseerd kunnen worden.

Duidelijk

Ervaringen met Goboony zijn tot nu toe erg goed. Zeer duidelijke website, je weet gelijk waar je aan toe bent. Weet niet hoe het gaat als je een geschil met de verhuurder van de camper hebt, de tijd zal het uitwijzen. Tot nu toe zeer tevreden.

onze eerste keer via Goboony verhuurd

We hebben voor het eerst onze camper via Goboony verhuurd. In het begin wel wat spannend gezien er relatief weinig info komt vanuit Goboony. Uiteindelijk loopt alles vlotjes en komt het allemaal goed. We hebben onze camper ook nog via een ander platform in de verhuur. Hier gaat veel meer digitaal. even wennen. Goed onze huurders waren tevreden en wij ook dus een dikke pluim voor dit platform. René

Fijne site

Jammer dat het afhandelen van de borg zo lang duurt

Beste Dian, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik heb even gekeken hoe de borg afhandeling is gegaan en ik zie hier terug dat de borg binnen 24 uur na terugkomst meteen is vrijgegeven. De transactie gaat wel op naam van onze betaalprovider, dus wellicht dat je de betaling daarom niet meteen herkend had? Hartelijke groet, Team Goboony

Goede geregeld, waar voor mijn geld

Goboony is goed georganiseerd, vragen kun je gemakkelijk kwijt, Snel en actuele informatie.

Wat een avontuur

Het was onze eerste keer met de mobilehome. We zijn Naar Normandië en Bretage geweest. We hebben echt prachtige plaatsen gezien. Het was soms wel zoeken naar een mooie plaats om te overnachten. We hadden ons misschien beter moeten voorbereiden. Maar toch was het was super gezellig en echt een avontuur. Veel gereden,veel stadjes gezien. Onze mobilhome was tip top inorde. Het enige wat we miste waren de wielblokken. We gleden een paar keren snachts naar beneden. Ook de GPS geeft geen signaal als je van rijbaan moesten veranderen, waardoor we soms onze afslag miste. Dit zijn maar een paar details, voor de rest was

Zeer goed bevallen

Ik ben zeer tevreden hoe dit allemaal werkt zal zeker nog eens de camper weer huren onze vriendelijke dank fam Hanssen

Goede ervaring mee gehad

Een goed systeem dat je snel koppelt aan een verhuurder. Het was professioneel en de service was goed. Helaas geen 5 sterren omdat de terugbetaling van de borg een beetje lang op zich liet wachten, maar buiten dat genoten van deze service

in het algemeen zeer positief

mobilhome in super correcte toestand eigenaar super behulpzaam echter bij klein technisch probleem kon goboony geen hulp bieden toen ik om raad vroeg telefonisch

Alles perfect verlopen zoals ze vermelden op site

Bij volgende vakantie met camper terug via goboony

Prima geregeld en heerlijke camper

Snel en eenvoudig online geboekt. Goed contact met verhuurder. Schone en ruime camper. Echt genoten!!

Goed en vertrouwd.

Goede website met duidelijke informatie. Brengt je voor het huren van een camper in contact met leuke eigenaren. Zo kan je voor een redelijke prijs een leuke en goede camper huren.

Super ervaringen

Mijn verhuur via Goboony verloopt altijd uitstekend. Heel leuk om op die manier een stilstaande camper te kunnen delen met anderen. Dikke Merci !

geweldige camperverhuurorganisatie!

Voor het eerst met een camper wilden we op vakantie en waren opzoek naar een huurcamper. Al snel hadden wij contact met een verhuurder en werd door Goboony alles perfect geregeld. ook tussentijds prima informatie en tips. Heel geruststellend als je voor het eerst op pad gaat met een camper en bijgedragen aan een geweldige vakantie!

Als eerste camperervaring was dit voor ons een toppertje!!!

Ondanks de kinderziektes van het oldtimer busje hebben wij een reuze weekendje Veluwe gehad. Het was onze eerste camperervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn er fan van,

Fantastisch.

De 2 zussen zijn heel aardig en netjes. Volgende keer bij hun weer huren.

Prima service, uitstekende afhandeling

Top, veel meer woorden zijn niet nodig. Van begin (je advertentie aanmaken) tot eind (de verhuur van je camper) levert Goboony een geweldige service. En als je ergens onderweg een vraag hebt geven ze snel en adequaat antwoord. Kortom, top!

Je kunt er niet omheen!!

Tot nu toe prima. We worden overstelpt met info en mails. Goed wat mij betreft.

Wij hebben voor het eerst dit jaar een camper gekocht en hadden gelijk besloten om deze te gaan verhuren om een beetje de kosten te dekken. we hebben de camper 4 keer verhuurd wat heel goed is gegaan we hebben 1 keer schade gehad maar dat is allemaal vergoed en gerepareerd vind de site overzichtelijk en goed in te vullen vond de bereikbaarheid in het hoogseizoen iets minder maar oke er was ook topdrukte ivm de corona dit jaar ik ben heel tevreden op naar volgend jaar.