Alles perfect verlopen zoals ze vermelden op site

Bij volgende vakantie met camper terug via goboony

Prima geregeld en heerlijke camper

Snel en eenvoudig online geboekt. Goed contact met verhuurder. Schone en ruime camper. Echt genoten!!

Goed en vertrouwd.

Goede website met duidelijke informatie. Brengt je voor het huren van een camper in contact met leuke eigenaren. Zo kan je voor een redelijke prijs een leuke en goede camper huren.

Super ervaringen

Mijn verhuur via Goboony verloopt altijd uitstekend. Heel leuk om op die manier een stilstaande camper te kunnen delen met anderen. Dikke Merci !

geweldige camperverhuurorganisatie!

Voor het eerst met een camper wilden we op vakantie en waren opzoek naar een huurcamper. Al snel hadden wij contact met een verhuurder en werd door Goboony alles perfect geregeld. ook tussentijds prima informatie en tips. Heel geruststellend als je voor het eerst op pad gaat met een camper en bijgedragen aan een geweldige vakantie!

Als eerste camperervaring was dit voor ons een toppertje!!!

Ondanks de kinderziektes van het oldtimer busje hebben wij een reuze weekendje Veluwe gehad. Het was onze eerste camperervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn er fan van,

Fantastisch.

De 2 zussen zijn heel aardig en netjes. Volgende keer bij hun weer huren.

Prima service, uitstekende afhandeling

Top, veel meer woorden zijn niet nodig. Van begin (je advertentie aanmaken) tot eind (de verhuur van je camper) levert Goboony een geweldige service. En als je ergens onderweg een vraag hebt geven ze snel en adequaat antwoord. Kortom, top!

Je kunt er niet omheen!!

Tot nu toe prima. We worden overstelpt met info en mails. Goed wat mij betreft.

Wij hebben voor het eerst dit jaar een camper gekocht en hadden gelijk besloten om deze te gaan verhuren om een beetje de kosten te dekken. we hebben de camper 4 keer verhuurd wat heel goed is gegaan we hebben 1 keer schade gehad maar dat is allemaal vergoed en gerepareerd vind de site overzichtelijk en goed in te vullen vond de bereikbaarheid in het hoogseizoen iets minder maar oke er was ook topdrukte ivm de corona dit jaar ik ben heel tevreden op naar volgend jaar.

Heerlijke vakantie gehad in deze Camper. aardig ontvangst door de eigenaar en duidelijke uitleg. Alles werkte en was zoals omschreven. Na de huur periode weer netjes ingeleverd voor eigenaar of volgende huurder.

Zeer matig

Goboony is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Een aantal keren heb ik geprobeerd contact met Goboony op te nemen. Dat heeft me bij elkaar misschien wel twee uur geduurd. Ook heb ik een week geleden gevraagd om de verzekeringsvoorwaarden. Deze zouden mij toegezonden worden maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook het reserveren van een camper verliep heel moeizaam, ook daarover heb ik moeten telefoneren om dat voor elkaar te krijgen. Al met al is mijn beoordeling van Goboony zeer matig.

Super vakantie

De ervaring met de mobilhome is goed meegevallen ,de vrijheid was top,je stopt met de mobilhome waar je zin hebt,je staat niet op uur en tijd ,echt genieten,top vakantie

Gemakkelijk en doeltreffend

Mijn ervaringen zijn op en top positief, het is een grote last van onze schouders omdat Goboony voor alles zorgt, wij hoeven enkel een boeking te accepteren en de nodige documenten uitprinten, zo makkelijk, ook de verzekering voor verhuur is een topper, zeker zo verder doen.

Duidelijke website, betrouwbaar, topvakantie

Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van het huren van een kampeerbus via goboony. Erg heldere website, duidelijk verhaal, geen verborgen kosten. En een topervaring qua vakantie. 1 tip; qua it securiteit; eisen stellen aan het wachtwoord dat ik maak. Dit is te makkelijk voor eventuele hackers van jullie site en slechte publiciteit zou erg vervelend voor jullie product!

Compacte camper met alle gemakken voorzien

De eigenaren geven uitgebreide uitleg voor de reis. De camper is schoon en goed in orde. Erg leuk dat er ook een gasaansluiting buiten gemaakt is zodat je buiten kunt koken. We hebben een super vakantie gehad mede door de gemakken van deze camper.

Overzichtelijk en duidelijk.

Helaas klopt soms de beschikbaarheid van de huur periode niet, waardoor je onnodig zit te wachten op reactie. Ook staan er campertjes op die niet meer actief zijn, dit is vervelend!

Aangenaam

alles verloopt hoe het moet

Onze camperervaring met goboony -grote keuze -transparante communicatie -goede verzekering -gedetailleerde omschrijving -prijs/kwaliteit is zeker ok -geen onvoorziene kosten -mogelijkheid tot feedback 100% tevreden

Top camper

Zeer aangename verhuurders. Mooie nieuwe camper.

geweldig

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De huur van de camper was een last minute beslissing. Wij waren dus ook heel blij dat wij nog een camper konden krijgen. We waren heel positief verrast met de geweldige uitleg die we van Peter kregen bij het ophalen van de camper. Het duurde wel even maar hij nam alle tijd en nam alles met ons door, vooral omdat het de eerste keer was. En ook bij het terug brengen verliep alles soepel. Of we deze camper indeling nog een keer nemen weet ik niet, maar dat zal zeker niet aan Peter en Tom liggen. Dank jullie wel en ook voor de snelle reacties als we een vraag stelden. :)

prima geregeld

Wij hebben geen enkele keer moeilijkheden gehad bij het zoeken en boeken van een camper. Ook het contact met de verhuurder verliep voorspoedig.

De contacten met Gonoony en de verhuurder verliepen gesmeerd. De camper die ik huurde was prima. Precies wat ik nodig had en niet al te luxueus zodat ik er met een gerust hart mee op stap ging. Het sturen was zwaar en de achteruit in het begin een puzzel.

Helemaal goed

Super snel en helemaal toppie

Camper geboekt via goboony Alles was goed geregeld Ook het contact via de eigenaar verliep prima Alles duidelijk terug te vinden in je account Verwerking van betaling en borg ook prima verlopen. Dik tevreden