Heerlijke vakantie gehad in deze Camper. aardig ontvangst door de eigenaar en duidelijke uitleg. Alles werkte en was zoals omschreven. Na de huur periode weer netjes ingeleverd voor eigenaar of volgende huurder.

Zeer matig

Goboony is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Een aantal keren heb ik geprobeerd contact met Goboony op te nemen. Dat heeft me bij elkaar misschien wel twee uur geduurd. Ook heb ik een week geleden gevraagd om de verzekeringsvoorwaarden. Deze zouden mij toegezonden worden maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook het reserveren van een camper verliep heel moeizaam, ook daarover heb ik moeten telefoneren om dat voor elkaar te krijgen. Al met al is mijn beoordeling van Goboony zeer matig.

Super vakantie

De ervaring met de mobilhome is goed meegevallen ,de vrijheid was top,je stopt met de mobilhome waar je zin hebt,je staat niet op uur en tijd ,echt genieten,top vakantie

Gemakkelijk en doeltreffend

Mijn ervaringen zijn op en top positief, het is een grote last van onze schouders omdat Goboony voor alles zorgt, wij hoeven enkel een boeking te accepteren en de nodige documenten uitprinten, zo makkelijk, ook de verzekering voor verhuur is een topper, zeker zo verder doen.

Duidelijke website, betrouwbaar, topvakantie

Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van het huren van een kampeerbus via goboony. Erg heldere website, duidelijk verhaal, geen verborgen kosten. En een topervaring qua vakantie. 1 tip; qua it securiteit; eisen stellen aan het wachtwoord dat ik maak. Dit is te makkelijk voor eventuele hackers van jullie site en slechte publiciteit zou erg vervelend voor jullie product!

Compacte camper met alle gemakken voorzien

De eigenaren geven uitgebreide uitleg voor de reis. De camper is schoon en goed in orde. Erg leuk dat er ook een gasaansluiting buiten gemaakt is zodat je buiten kunt koken. We hebben een super vakantie gehad mede door de gemakken van deze camper.

Overzichtelijk en duidelijk.

Helaas klopt soms de beschikbaarheid van de huur periode niet, waardoor je onnodig zit te wachten op reactie. Ook staan er campertjes op die niet meer actief zijn, dit is vervelend!

Aangenaam

alles verloopt hoe het moet

Onze camperervaring met goboony -grote keuze -transparante communicatie -goede verzekering -gedetailleerde omschrijving -prijs/kwaliteit is zeker ok -geen onvoorziene kosten -mogelijkheid tot feedback 100% tevreden

Top camper

Zeer aangename verhuurders. Mooie nieuwe camper.

geweldig

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De huur van de camper was een last minute beslissing. Wij waren dus ook heel blij dat wij nog een camper konden krijgen. We waren heel positief verrast met de geweldige uitleg die we van Peter kregen bij het ophalen van de camper. Het duurde wel even maar hij nam alle tijd en nam alles met ons door, vooral omdat het de eerste keer was. En ook bij het terug brengen verliep alles soepel. Of we deze camper indeling nog een keer nemen weet ik niet, maar dat zal zeker niet aan Peter en Tom liggen. Dank jullie wel en ook voor de snelle reacties als we een vraag stelden. :)

prima geregeld

Wij hebben geen enkele keer moeilijkheden gehad bij het zoeken en boeken van een camper. Ook het contact met de verhuurder verliep voorspoedig.

De contacten met Gonoony en de verhuurder verliepen gesmeerd. De camper die ik huurde was prima. Precies wat ik nodig had en niet al te luxueus zodat ik er met een gerust hart mee op stap ging. Het sturen was zwaar en de achteruit in het begin een puzzel.

Helemaal goed

Super snel en helemaal toppie

Camper geboekt via goboony Alles was goed geregeld Ook het contact via de eigenaar verliep prima Alles duidelijk terug te vinden in je account Verwerking van betaling en borg ook prima verlopen. Dik tevreden

Camper voldeed volledig aan de verwachting

De kinderen vonden het stapelbed fantastisch en trokken zich ook regelmatig even terug in hun kamertje.

heel handig

Voor huurder en verhuurder een super duidelijk en makkelijke manier om in de buurt je camper te huren of verhuren echt top!

Prima geregeld

we hebben een top vakantie gehad

Slecht schoongemaakt

De camper was alles behalve schoon , de douch doet het niet , de wc was niet geleegd, de mattrasbeschermmer was zo vies daar leg je nog geen hond op , ik heb wel 35 euro schoonmaak kosten betaald ,maar heb zelf eerst schoongemaakt , il zou zoiets niet durven verhuren ,heb 1000 euro betaald ,maar was nog niet de helft waard , ik snap dan ook niet dat jullie zoiets durven te verhuren .

Fantastisch!

Wij hebben een prima vakantie gehad met de camper. Hebben voor de 2e keer bij deze eigenaar een camper gehuurd (dit jaar een andere dan vorig jaar). We zijn lekker in Nederland gebleven en wat hadden we het geluk dat wij prachtig weer hadden. Het was heerlijk om met de camper te reizen.

Fijne camper!

Mike is heel zuinig op de camper, en terecht. Fijne camper, we hebben er met plezier vakantie mee gevierd.

Perfect verhuren via Goboony

Fijne afhandeling van zaken. De dagverzekering via Goboony geeft een veilig gevoel.

Duidelijk

Onze eerste ervaringet Goboony zal zeker niet de laatste zijn.

Snel, eenvoudig en goed geregeld

Wij wilden op het laatste moment een camper huren en gelukkig is dat via Goboony gelukt. Het was een leuke ervaring en alles is snel en perfect geregeld. Ook de borg binnen enkele dagen retour!, netjes. Zeker voor herhaling vatbaar

Makkelijk en soepel verlopen

Het huren en de verdere afhandeling is heel soepel verlopen. We hebben met de camper een hele fijne vakantie gehad.