Goede en snelle service

Kon makkelijk bestellen en is snel geleverd.

Tevreden met mijn aankoop. Snelle levering. Goede service

Tevreden met mijn aankoop. Snelle levering. Goede service.

Niet grappig zo

Op 4-12 een bestelling gedaan. 2 grote kerstzakken voor de cadeautjes met kerst en 2 rolletjes met etiketten om de cadeautjes te voorzien van naam. Levertijd 1 tot 2 dagen. Vrijdag 11-12 werd mijn bestelling bezorgt, wat dus wel een stuk later is. Geen probleem, ik snap volledig dat het in deze tijd wat langer kan duren. Als het maar komt, is mijn instelling. Maar als dan de bestelling totaal niet klopt... de 2 kerstzakken, zijn andere en veel kleiner... en ipv 2 rolletjes etiketten, krijg ik er 1 geleverd. Gelijk een mail gestuurd hierover en ook een ticket op de site ingevuld. Totaal geen reactie. Gister nog eens een reactie gedaan op de site, op het ticket en nog steeds geen reactie. Ik zou hier graag een oplossing voor zien, maar helaas... ik snap echt wel, dat het allemaal wat drukker is en heb ik alle begrip voor, maar ik vind de klantenservice toch echt behoorlijk slecht op deze manier. Eerste en laatste keer dus.

Bedankt voor uw berichtje, we hebben dit gelukkig samen op kunnen lossen :)

Super snelle service

Een heel groot assortiment , snelle service ! Hele goede klantenservice

Super goede service en fijn contact

Goede service en goede afspraken.

Goede product omschrijving. Wordt op de hoogte gehouden van order en bij vragen helpen ze je op weg! Aanrader. * grappig hoe je hieronder slechte reviews leest over mail contact. Ik had binnen 5 minuten reactie. Op elke mail die ik stuurde. Dat waren er nog al wat. Heb zelfs gebeld, werd niet meteen opgenomen maar binnen een kwartier terug gebeld. Dus begrijp niet helemaal dat er gesproken wordt over dat je iemand niet kunt bereiken. Ook wordt er alles aan gedaan om je te helpen. Ik waardeer dat in een mens. Jammer dat mensen zo snel achter een beeldscherm negatieve ervaringen delen. Maar de persoon niet even benaderen om het samen op te lossen. Dat is echt weer anno 2020. Niets is meer goed tegenwoordig. ik raad jullie zeker aan bij vrienden en familie! Bedankt

Kwart van de artikelen ontvangen. Zeer slecht!!!

Order begin juli 2020 geplaatst. Op de site stond levering 1 a 4 werkdagen. Na 2 weken mail gestuurd waar mijn pakket bleef, zou het die week moeten ontvangen. Week erop kreeg ik een pakket met een kwart wat de artikelen. Inmiddels wachten ik dus al 3 weken. Ik weer bellen en mailen reactie was: rest van het pakket komt deze week het is nu 10 augustus en heb nog niks. Krijg nu ook geen reactie op telefoon en mail meer. Zal hier nooit meer wat bestellen.

Bedankt voor uw Review. Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben alles eraan gedaan om uw artikelen bij u te krijgen. Uw geld is ook terug gestort op uw rekening. Wij hebben express meer terug gestort voor het ongemak. Nogmaals onze excuses. Voor nu een hele fijne dag. Met vriendelijke groeten, JSD

Slecht

Bestelling incompleet geleverd, hierover 2x gemaild maar totaal geen reactie ontvangen. In mijn mail terug gekeken en al eerder iets besteld hier. Bleek ook veel te laat en niet compleet. Volgende keer eerst even de reviews checken, zie dat meer mensen hier last van hebben. Erg jammer

Perfect!!!

Heel erg te vreden of dik te vreden. Klantvriendelijkheid, Top!! Jullie collega Jeanine en de team doen het echt perfect! Ik kreeg mijn bestelling echt optijd bezorgd thuis. Toen ik mijn vraag probeerde te stellen via email in de avond, kreeg ik gelijk antwoord. Dus ja, top service en producten zijn ook goed! Dankjulliewel! Een aanrader! Groetjes Gwendeline

Heel slecht!!

Ik heb hele mooie parelmoer roze snoepjes besteld via J Style Deco voor ons babyborrel en guest cadeautjes. De snoepjes zijn geleverd in een verpletterde doos en ook helemaal niet secuur verpakt. Helaas zijn er veel van gebroken. Ik heb meteen contact opgenomen met de klanten service (de chat werkt helaas niet) en dezelfde dag al antwoord ontvangen met de vraag voor foto’s. Ik heb foto’s opgestuurd, met 2 volgende emails hebben ze weer om foto’s gevraagd en helemaal niet verteld hoe ze dat gaan oplossen... Nu zijn we een week verder en ik heb nog steeds niets meer van gehoord! Inmiddels heb ik andere snoepjes ergens anders besteld en ons probleem opgelost maar kan bijna niet geloven dat ze niets mee gedaan hebben! Hier zal ik echt nooit meer bestellen!!!

Update: Helaas hebben we tot nu toe nog steeds niets van u vernomen. We willen het graag oplossen, maar zonder terugkoppeling of reactie kunnen wij niet ondernemen. We hebben u al gemaild, bericht verstuurd en hier gereageerd. Maar helaas ontvangen we geen enkele reactie. We hopen wat van u te horen! Met vriendelijke groeten, Jeanine Bedankt voor uw review. Wij Willen dit natuurlijk ook graag oplossen! Alleen hebben we nog geen foto’s ontvangen waar we al meerdere malen om gevraagd hebben. De foto’s die u heeft gestuurd kunnen we helaas niet gebruiken. Vandaar dat we het nog niet hebben kunnen oplossen. Ik heb u vanavond een mail gestuurd. Met de uitleg waarom we die foto’s nodig hebben en ook dat wij het graag met u willen oplossen! Op welke manier dan ook. We hebben op al uw mailtjes netjes gereageerd. Ook hebben we via de chat een berichtje terug verstuurd. We hopen u snel te horen. Met vriendelijke groeten, Jeanine

Perfecte service, snelle levering. En super leuke spullen!

bedankt voor de leuke review!

Fijne service

Hele fijne en goede service, snel ontvangen. Mooie artikelen voldoen helemaal aan de verwachting. Zal hier zeker nog vaker gaan bestellen!!

Goede service met snelle levering

Ik had met de verjaardag van mijn zoontje verschillende dingen besteld. De kwaliteit was goed en snel geleverd

Kwalitatief goed producten en snelle en goede service

Bestelling op tijd geleverd en netjes verpakt. Producten voldoen ook aan verwachting!

Fijn om te horen dat de producten naar verwachting zijn aangekomen :) Graag tot ziens

Geweldig leuke mooie dingen voor super prijsjes

Wat een leuke spullen heb ik gekocht Met een snelle en levering En zelfs retouren worden super goed geregeld Ik zal hier zeker vaker bestellen en aan iedereen vertellen !!!

Super!!

Snelle levering, goede service.

Prima service feest artikelen waren snel in huis!

Super bedrijf!!

Slechte communicatie & levering

Op de site staat dat het max. 48 uur na bestellen geleverd wordt, dit was echter later. Ook zat niet alles er bij & op de pakbon met pen geschreven ‘nalevering’. Hier niets over gehoord per mail bijvoorbeeld. Allemaal erg handig als de verjaardag al geweest is... Deze nalevering ook nog steeds niet ontvangen trouwens. Geen tevreden klant dus.

Beste Bianca, Ik heb u al een mail verstuurd, ik heb gereageerd op uw vorige review om het uit te leggen.. Ik heb uw geld terug gestort op uw rekening en ik heb u een cadeau bon toegestuurd. Waar ik geen reactie op heb ontvangen. Ook niet op de uitleg die ik u heb gegeven. Nu heeft u ook hier een berichtje geplaatst.. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet doen om het op te lossen. Zoals ik u al vertelde in de vorige review was het onmacht van onze kant. U heeft uw zending binnen de termijn van levering gehad. Dit gaf het artikel ook aan toen u het bestelde, u had de nalevering vandaag gehad. 1 werkdag na dat het verzonden is helaas was dit voor u te laat. De reden kunt u terug lezen in de vorige review. Ik hoop dat u de mail wil lezen die ik u heb gestuurd. Mijn excuses dat het zo gelopen is. Ik hoop dat ik het op de juiste manier heb opgelost. Een hele fijne avond! Met vriendelijke groeten, Jeanine

Pluspunten

-mijn pakketje kwam niet aan, ze gingen meteen op onderzoek uit bij DHL. Na een paar dagen hebben ze mij een nieuw pakketje op gestuurd zonder dat ik daar naar vroeg. Wauw top!

Pluspunten

Producten zien er goed uit en levering was erg snel!

Ik vond het wel een beetje raar dat ik 3,95 verzendkosten moest betalen terwijl het pakket gewoon door de brievenbus pastte.....

Pluspunten

Erg leuke site en er zijn mogelijkheden te over om je persoonlijke touch aan het cadeau te geven. En ook volop keuze in artikelen. Snelle levering en het boekje ziet er heel erg mooi uit. Netjes gedaan. TOP!!

Pluspunten

Snelle en kompetente service. Heel professioneel!

Pluspunten

Alles ..super goed geholpen ..denken met je mee ..en vooral leuke spontane mensen ...super gewoon ...

Geen ...

Pluspunten

Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam voor nette prijzen.

De website is soms wat lastig te doorzoeken en werkt niet altijd even snel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Wordt snel verzonden

Doos was helemaal ingedeukt. Niet goed dicht geplakt. Waardoor de staart van de pinata papegaai niet mooi meer was.

Over J-Style-Deco

Voor elk feestje een thema! Groot aanbod