OPLICHTERS!!

Bestelling gedaan en meteen geannuleerd. Na een week krijg ik toch een bericht dat de bestelling verstuurd is. Ze moeten echt hun spullen verkopen en de klanten is ontevreden. Nooit bestellen bij dit bedrijf!!

Goedenavond, Bedankt voor uw review en uitleg. Wat vervelend om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad. Er is een melding gemaakt over uw pakket. Dat u graag een annulering wenst te hebben. Echter door de extreme drukte hebben deze hun paden gekruist en is deze melding niet goed verwerkt. De bestelling was al verwerkt toen u hem had geannuleerd, ook is er tijdens de chat niet toegezegd dat het daadwerkelijk ging lukken. U mag de zending altijd weigeren. Gelukkig hebben we de artikelen wel netjes geleverd en zijn we geen oplichters in niet leveren. Mocht u het pakketje weigeren. Gelieve dan even laten weten zodat er een correcte afhandeling kan plaats vinden in retour en u het geld terug ontvangt. Nogmaals onze excuses. en een hele fijne avond Met vriendelijke groetjes J-style-deco.nl

Na de eerste bestelling dat niet goed was geleverd goed geholpen. Vervolgens een nieuwe bestelling geplaats snel verstuurd en nog iets leuks erbij voor mijn dochter super lief! Mooie ruime assortiment genoeg spulletjes voor een feestje

Onprofessioneel en oplichter vibes

Na een loze leveringsbelofte de producten later binnen gehad. Derhalve had ik niks meer aan de versiering. Toen heb ik het pakket geretourneerd, maar nu krijg ik geen gehoor en heb ik ook niet mijn geld terug ontvangen. Onprofessioneel gedoe, want we zijn al twee maanden verder. Ik zou hier niet bestellen!!!!!

Goedenavond Sabrina Als het goed is, is dit in goede orde opgelost en zijn we er samen uitgekomen. Hartelijk dank voor uw review omtrent uw order. Wat ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service! Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen we via uw naam zo niet gelijk uw order inzien. Kunt u ons via de live chat of email een berichtje sturen met uw order nummer? Dan kunnen we u gelijk helpen en nakijken wat er mis is gegaan. En natuurlijk voor u oplossen! Alvast bedankt voor uw hulp! Een hele fijne avond. hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl

Super lieve eigenaresse die ook alles voor je wil doen buiten de kaders van haar bedrijf.

Leuke hippe site waar iedereen wel moet kunnen slagen. Vorig jaar een leuke hamburger zwemband besteld waarin ik goed kan zitten en van goede kwaliteit is(heb ik nog steeds). Nu zijn Jeanine(eigenaresse) en ik bezig met een ``Mesh float`` te verkrijgen via Engeland. Iets waar ze haar hand niet voor omdraait. Kortom, je kunt goede zaken doen met deze spontane eigenaresse, haast niks is te gek. Schroom a.u.b. niet om even de site te checken en stel haar die leuke, gekke, zeldzame vraag via de chat. #Vindzeheelergleuk.

Fijne service!

Helaas niet op tijd bezorgd door de pakketdiensten maar ik ben erg goed geholpen door jullie. Bedankt voor alle genomen moeite!

deel teruggestuurd, weg geld

Bestelling met o.a. ballongas voor een achttiende verjaardag kwam te laat toe. Levering dus geweigerd en teruggestuurd omdat ik er niets meer mee kon doen. Geen antwoord gekregen op ettelijke klachtenmails die ik stuurde. Geld van twee heliumtanks en andere attributen dus kwijt. Onbetrouwbare leverancier!

Bedankt voor uw review Wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met uw order. Wij lossen dit graag voor u op! En kijken graag met u mee wat er mis is gegaan. U kunt ons bereiken via de live chat. Zodat we samen kunnen kijken wat er mis is gegaan en dit natuurlijk voor u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Wij hopen snel van u te horen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl De live chat is via www.j-style-deco.nl rechts onderin. Hier staat op werkdagen iemand voor u klaar om u te woord te staan.

Leuke versiering voor het feest

De versiering was leuk zat goed verpakt. Enige was - misschien fout van ons - dat wij de avond ervoor de balonnen al hadden opgeblazen. Die bleken toch niet echt goed geschikt voor helium want de volgende dag lag een deel al op de grond. Dat was wel jammer. Na wat herstel werk zag het er weer top uit.

Bedankt Alfred voor uw review! Leuk dat u blij wat met de order die binnen kwam. Wat jammer om te lezen dat de ballonnen naar beneden waren gevallen. Dit komt vaker voor met latex, folie ballonnen gaat vaak beter. Daarvoor adviseren we high float. Dan blijven de ballonnen langer naar boven. Het kan zijn door temperatuur dat de ballonnen idd gaan hangen. Dit is erg vervelend! We hebben hier een blog over geschreven door tips en tricks om dit te voorkomen. Omdat het met latex ballonnen vaker voorkomt als met folie ballonnen. mocht u volgende keer willen bestellen, helpen we u graag via onze live chat om te voorkomen dat uw ballonnen gaan hangen! Met vriendelijke groetjes J-style-deco.nl

Goed geholpen

Snel geleverd bij mij thuis. en goed geholpen via de chat. Ik had enige paniek omdat een verzending bij een ander bedrijf niet aangekomen was. Ik werd direct geholpen via de chat en de verzending was snel geregeld. Bedankt voor jullie hulp.

Bedankt voor uw review, Leuk om te horen dat u tevreden was met de artikelen en onze hulp. We zijn u graag van dienst en staan graag voor u klaar Hopelijk tot de volgende keer Met vriendelijke groetjes, J-style-deco.nl

Slecht, de helft geleverd

Ik heb op 10 april een bestelling geplaatst voor de verjaardag van mijn dochter op 4 mei. Vrij snel was er een doos binnen, die ik pas openmaakte de dag dat we gingen versieren. Toen bleek er ongeveer de helft van het bestelde aanwezig te zijn. Dat was niet via de mail kenbaar gemaakt. Bij contact opnemen, heb ik 1 mail teruggekregen met de vraag of ik 1 of meerdere dozen heb ontvangen en na reactie daarop geen reactie meer terug gehad ondanks meerdere herinneringsmails... weg geld....

Bedankt voor uw review Wat vervelend om te horen dat u het tweede deel pakket niet ontvangen heeft. Wij kijken het graag voor u na en lossen het samen met u op! Als u via onze live chat uw ORD nummer door wilt geven, dan kunnen wij het gelijk voor u nakijken en oplossen. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl De live chat is via www.j-style-deco.nl rechts onderin. Hier staat op werkdagen iemand voor u klaar om u te woord te staan.

Valt erg tegen

Vlag 1 (sterretjes) los draaitje (waar je zelf de sterren nog aan moet rijgen) van 1,5 meter lang. Geen €4,99 waard Vlag 2 lila vlaggenlijn, zou een vlaggenlijn van 10 meter zijn. Zitten in werkelijkheid 14 vlaggetjes aan en aan beide zijden loopt de lijn 1 met 67 door zonder vlaggetjes. effectieve lengte met vlaggetjes dus slechts 6 meter 66. De beloofde gratis verzendkosten niet ontvangen.

Twee keer verkeerde leveringen gehad

De eerste keer dat ik hier bestelde kreeg ik een aantal producten niet van mijn bestellingen. Dit bedrag werd na contact wel gecrediteerd, maar goed ik baalde wel, aangezien ik iets bestel waarbij stond dat het op voorraad was. Ik heb vorige week nogmaals een bestelling gedaan, want fouten maken kan, dus dacht probeer het nogmaals. En wederom zijn er producten niet leverbaar. Tevens leveringen in delen ontvangen terwijl ik expres de producten koos 1-2 werkdagen. Alsnog bij de 2e levering 2 producten niet ontvangen. Wederom contact gehad blijkt het 1 niet op voorraad te zijn en het ander moet weer nagestuurd worden. Ik vind dit echt super vervelend. Zeker als je bestellingen doet juist rekening houdend met de genoemde levertijden die erbij staan. Ik reken er dan op dat ik die producten voor een bepaalde tijd in huis heb en dat is nu dus niet het geval. Daar baal ik ontzettend van! Ook vind ik het ronduit irritant als je continu overal achteraan moet zitten waar een bestelling blijft etc. Kortom ik zal hier nooit meer bestellen ben echt zeer ontevreden.

Super tevreden

Snelle levering, juiste hulp via chat Een hele fijne ervaring.

Dankbaar voor de super snelle levering en persoonlijke aandacht

Ik miste o.a. vlaggenlijnen in de juiste kleur en bestelde deze rond de feestdagen. Door mijn chatbericht of ze spoedig verstuurd mochten worden werd er persoonlijk contact met mij opgenomen dat het direct verzonden zou worden. Ik was erg dankbaar voor deze service. De dag erna, Oudjaarsdag werden de pakketten bezorgd. Opbouwende kritiek: Er kwamen 3 dozen. M.i. is 1 voldoende zodat het bedrijf ook maar 1 keer portokosten heeft en de pakketdienst meer ruimte in zijn bus houdt voor andere orders.

Geleverd volgens afspraak, prima in orde

Volledig geleverd zoals vermeld bij de bestelling, prima in orde

Helemaal naar verwachting

Besteld, op tijd ontvangen en blije kinderen. Daar ging het mij om en zo verliep het. Dus een tevreden oma!

keurig

Netjes afgehandeld van lever problemen.

Mooie spullen snelle levering

Alles top

Niet goed, slechte levering.

Drie dingen bestelt, één artikel te laat geleverd. Dus artikelen geretourneerd, maar niks van gehoord of de artikelen zijn ontvangen etc.

Goedenavond Bedankt voor uw review. Het spijt me enorm te zien dat u zo teleurgesteld bent. Wij hebben hier nog niks eerder van gehoord of vernomen en hebben deze artikelen nog niet retour ontvangen zover wij weten. Kunt u met ons contact zoeken via de email [email protected] Zodat we het op de juiste manier kunnen oppakken. Alvast bedankt Een fijne avond Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl

Geweldige webshop, fantastische service

Ook al waren er een paar vragen die ik had. Alles werd in een mum van tijd uitgelegd en geregeld. Ik waardeer ook de snelheid waarmee mijn vragen worden behandeld. Ik ben erg blij met de service en de items die ik heb ontvangen.

Bedankt voor uw review! Fijn dat u de service goed heeft ervaren. u bedankt voor uw vertrouwen!!

Ik ben tevreden over mijn bestelling zijn hele leuke bekertjes van paw patrol

Bedankt voor uw review Super om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling Veel plezier ermee :)

Voor ieder feestje wat wils!

Meerdere keren al bij J-Style-Deco besteld! Snelle service en netjes geleverd. Een super leuk, origineel en ruim assortiment. Voor ieder feestje wat wils!

Bedankt voor de leuke review:D Fijn om te horen dat u de service goed heeft ervaren. Graag tot ziens Met vriendelijke groeten, j-style-deco.nl

Uiteindelijk alles ontvangen

Een aantal artikelen besteld, alles m.u.v. 1 artikel werd geleverd snel na de bestelling. Het laatste artikel bleek echter apart geleverd te worden via DPD, maar is volgens de statuspagina van DPD daar nooit aangekomen. Via de chat gevraagd naar de status, en er zou een nieuwe worden verstuurd. Helaas na meerdere beloftes om het opnieuw te zenden en de status te controleren, nog steeds niets ontvangen. Uiteindelijk net op tijd de laatste zending binnengekregen nadat deze toch opnieuw waren verzonden.

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de artikelen niet allemaal heeft ontvangen. Ik heb het even voor u nagekeken en volgens onze verzend statussen is het nieuwe artikel wel bij u aangekomen. We hopen dat het op tijd was en dat u toch heeft kunnen genieten van een mooi feestje. Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl

Alles heel vlot gelevert en heel goed ingepakt

Mooie producten

De producten zijn prachtig. Mooi assortiment! Thema’s op de site zijn leuk en handig. Heb een bestelling gedaan met 5 verschillende artikelen. Waarbij na betaling het bericht kwam dat deze in meerdere pakketten zou komen. Qua grote kan ik dat mogelijk begrijpen. Naast dat ik het heel inefficiënt vindt en kosten technisch voor de winkel ook onnodig om meerdere keren een pakket te versturen. Na contact met de winkel. Heeft de winkel dit direct opgepakt en je kunt nu als klant opgeven dat je alle artikelen ineens geleverd krijgt. Onze dochter was overdonderd van alle mooie versiering in unicorn stijl! J style Deco zeker een aanrader!

Bedankt voor uw review Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de manier hoe het verzonden is. De artikelen geven de verschillende levertijden aan op de website. Dit wordt ook aangegeven op de website. Aan de rechterkant van het artikel. Helaas kwam het pakketje retour door een laadfout. Wij hebben hier de vlaggenlijn bij gevoegd die verkeerd geleverd was. Zodat u niet meerdere pakketten zou ontvangen. De artikelen die op 1 werkdag stonden zijn de volgende dag aan u uitgeleverd. We hopen dat u tevreden bent over de artikelen. Mocht u in het vervolg liever het pakket in 1x willen ontvangen. Kunt u dit altijd aangeven via opmerkingen. Dan maken we dit graag in orde. Een hele fijne avond Met vriendelijke groeten, J-style-deco.nl

Reageren zeer snel als je een mail stuurt en laten je ook weten dat het geregeld is. Hele fijne service.

Over J-Style-Deco

Voor elk feestje een thema! Groot aanbod