Correct en snelle levering.

Prijs kwaliteit zit je goed en snelle levering.

Bedankt voor uw leuke review! We hopen u nog eens terug te zien!

Supersnelle verzending

Overzichtelijke website en supersnelle verzending. Professioneel!

Bedankt voor uw review! We hopen u nog eens terug te zien

Superrrr service!!!!

Zeker weten

Bedankt voor uw review! We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien

Hele leuke website

Leuke artikelen, volgende dag in huis. Ik was al enige tijd bezig voor een bestelling. Heel handig je kan een verlanglijst maken. Ik merkte op dat er veel nieuwe collectie dagelijks wordt toegevoegd. De leveringen verschillen. Dit kan je duidelijk zien op de website wanneer iets wordt verzonden. Super handig want je maakt zo zelf de keuze voor snelle levering of een wat langere levering. Bij vragen kan je de chat gebruiken, waar er snel wordt gereageerd op je berichtje en zelfs s'avonds. Ik had een deel pakket. De artikelen van snelle levering waren de volgende dag al binnen. In het pakket staat netjes aangegeven deel pakket. Dit was mij al bekend door de verschillende levertijden. Ook dit werd netjes na geleverd. Ik ben zeer tevreden en kom snel terug. Groetjes

Super bedankt voor de leuke review en uitleg. Worden we blij van :) We zijn idd druk bezig met een nieuwe collectie. De keuze ligt bij de klant. Kies je voor zelfde dag verzending of ga je voor langere verzending. Al onze artikelen geven dit aan in de webshop

Echt super

We kregen wat stress omdat helium ballonen niet bleven staan bij ander bedrijf. Om advies gevraagd, ze gaven heel eerlijk antwoord en ik ben gelijk goed geholpen, dachten heel fijn mee. Pak van mn hart dat ons idee toch nog gaat lukken... Ik ga jullie website niet meer vergeten, super bedankt.

Graag gedaan En bedankt voor de leuke review!

Op tijd en netjes bezorgd!!

Ondanks de corona is mijn bestelling op tijd en netjes bezorgd!

Heel fijn om te horen! Bedankt voor de review

Alles volgens afspraak ! Ik had paar vragen en ze bellen meteen terug , heel leuk persoonlijk contact en denkt heel goed mee!

Graag gedaan Fanny Jij ook bedankt voor de tips :):)

Snelle levering en duidelijk uitleg

De artikelen waren 1 werkdag na bestelling geleverd. En de uitleg bij het maken van de ballonnenboog was heel duidelijk

Hij is mooi geworden he! Haha gaaf plaatje Bedankt voor de review

Slecht

Ik ben eigenlijk niet een type die recensies plaatst. Echter, deze website maakt geen enkele belofte waar en de service is waardeloos. De levering is na 3 maanden nog steeds niet bezorgd en na meerdere keren contact over de mail, is de bezorging niet in orde gemaakt. Na verzoek is het bedrag ook niet teruggeboekt. Mijn advies is dan ook om niet via deze website te bestellen, hoe leuk en professioneel het eruit ziet. Niet doen!

Beste Loes wij lossen het graag voor u op, zou ik willen reageren mocht u dit lezen :) Helaas heb ik geen informatie waardoor ik het niet kan oplossen voor u. Goedenavond Loes Bedankt voor uw review, Wat vervelend om te horen dat u het artikel nog ontvangen heeft en uw geld ook nog niet retour heeft gekregen. We. lossen dit natuurlijk graag voor u op! Helaas kan ik op uw naam en woon plaats niets vinden van een email of order. We hopen natuurlijk dat u wilt reageren zodat we het samen kunnen oplossen en met u mee kunnen kijken wat er mis is gegaan! Alvast bedankt voor uw hulp en tijd. Een heel fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Jeanine

Niet tevreden

Mijn kleinkind was teleurgesteld met de knutselboek die ik had gekocht. Product kwam niet overeen met hetgeen dat werd geadverteerd op jullie website.

Goedenavond, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u het verkeerde product thuis heeft gekregen. En dat uw kleinkind teleurgesteld was. Dit is natuurlijk erg vervelend en dat willen we niet. We helpen u graag verder. Heeft u eventueel een order nummer waar het om gaat zodat we met u mee kunnen kijken en als nog een oplossing kunnen aanbieden. Alvast bedankt voor uw hulp en tijd Fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Jeanine

Een hele goede ervaringen

Bedankt voor uw reactie Waardering is groot! Met vriendelijke groeten, JSD

Voldoende keus, snelle levering en top service!

Bedankt voor uw leuke review! Waardering is groot Met vriendelijke groeten, JSD

Top artikelen goede service

Heb leuke versieringen kunnen krijgen voor mijn dochter dr verjaardag. Veel keuze, kleuren en alles wat er bij hoort voor een geslaagd feestje

Thnx voor je review Es leuk xx

Toegankelijk , goede service

Mijn bestelling was zoek. Na een week contact opgenomen. Meteen kreeg ik respons. Bestelde spullen niet meer op voorraad helaas. Werd meteen soort gelijke producten zelfde dag verstuurd. En daardoor op tijd in huis! Heel erg blij met de omgang. Vriendelijk te woord gestaan ook. Al met al.. uitstekend wat mij betreft ‼️

Bedankt voor je leuke review. Er gaat helaas wel eens iets mis. Ook in dat geval staan we voor u klaar! Fijn weekend

Top service!

Heel klantvriendelijk, ze dacht echt met me mee!

Dank u wel voor de leuke review Met vriendelijke groeten, JSD

Alleen 1 dag later geleverd was op de aangegeven datum de hele dag thuis gebleven

Wat vervelend om te horen dat ze een dag later als gepland kwamen! Helaas is het erg druk bij de koeriers diensten. Ik hoop dat u de artikelen als nog in goede orde heeft ontvangen Een hele fijn avond Met vriendelijke groeten, JSD

Prima spullen en snel bezorgd.

Ik had versiering besteld voor een 50e verjaardag. Leuke dingen van mooie kwaliteit. Alleen de ballonnen zijn een minpuntje. Daarom geen 5 sterren. De meeste mensen hangen ballonnen op en zullen thuis geen heliumtank hebben staan waardoor de ballonnen rechtop staan. Nu hangt de print op de ballonnen dus ondersteboven.

Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat u niet helemaal blij was met uw ballonnen. Al onze ballonnen geven dit ook aan. Ze staan met de foto afgedrukt met print naar boven. De gene die alleen met lucht kunnen worden gevuld staat met het tuutje naar boven. Helaas is dit niet altijd even duidelijk. Daarom hebben we door middel van onze ballonnen blog alles uit gelegd. Ook hoe u zonder helium toch de ballon nog omhoog kan krijgen. Wie weet een tip voor volgende keer. Ik hoop dat de rest van de versiering geslaagd was. Een fijne avond Met vriendelijke groeten, JSD

Goede en snelle service

Kon makkelijk bestellen en is snel geleverd.

Bedankt voor je review :D

Tevreden met mijn aankoop. Snelle levering. Goede service

Tevreden met mijn aankoop. Snelle levering. Goede service.

Bedankt voor uw review :D

Niet grappig zo

Op 4-12 een bestelling gedaan. 2 grote kerstzakken voor de cadeautjes met kerst en 2 rolletjes met etiketten om de cadeautjes te voorzien van naam. Levertijd 1 tot 2 dagen. Vrijdag 11-12 werd mijn bestelling bezorgt, wat dus wel een stuk later is. Geen probleem, ik snap volledig dat het in deze tijd wat langer kan duren. Als het maar komt, is mijn instelling. Maar als dan de bestelling totaal niet klopt... de 2 kerstzakken, zijn andere en veel kleiner... en ipv 2 rolletjes etiketten, krijg ik er 1 geleverd. Gelijk een mail gestuurd hierover en ook een ticket op de site ingevuld. Totaal geen reactie. Gister nog eens een reactie gedaan op de site, op het ticket en nog steeds geen reactie. Ik zou hier graag een oplossing voor zien, maar helaas... ik snap echt wel, dat het allemaal wat drukker is en heb ik alle begrip voor, maar ik vind de klantenservice toch echt behoorlijk slecht op deze manier. Eerste en laatste keer dus.

Bedankt voor uw berichtje, we hebben dit gelukkig samen op kunnen lossen :)

Super snelle service

Een heel groot assortiment , snelle service ! Hele goede klantenservice

Bedankt voor uw review leuk!

Super goede service en fijn contact

Goede service en goede afspraken.

Bedankt voor review top :D

Goede product omschrijving. Wordt op de hoogte gehouden van order en bij vragen helpen ze je op weg! Aanrader. * grappig hoe je hieronder slechte reviews leest over mail contact. Ik had binnen 5 minuten reactie. Op elke mail die ik stuurde. Dat waren er nog al wat. Heb zelfs gebeld, werd niet meteen opgenomen maar binnen een kwartier terug gebeld. Dus begrijp niet helemaal dat er gesproken wordt over dat je iemand niet kunt bereiken. Ook wordt er alles aan gedaan om je te helpen. Ik waardeer dat in een mens. Jammer dat mensen zo snel achter een beeldscherm negatieve ervaringen delen. Maar de persoon niet even benaderen om het samen op te lossen. Dat is echt weer anno 2020. Niets is meer goed tegenwoordig. ik raad jullie zeker aan bij vrienden en familie! Bedankt

Bedankt voor uw lieve review! helaas zijn wij ook mensen en maken we fouten. We zijn blij dat u de tijd heeft genomen om dit uit te leggen. In drukke periodes kan er wel iets mis gaan. We proberen dit altijd met de klant op te lossen. We zijn niet voor niks bereikbaar per chat, telefoon en mail. Helaas horen we vele positive klanten ook niet. We reageren altijd op reviews ook als ze niet leuk zijn voor ons! We proberen het op te lossen met de klant. Maar helaas na de oplossing blijven de reviews vaak staan en worden ze niet aangepast. Dit is jammer, maar kan gebeuren. We zijn allemaal mensen, met gebreken en fouten. Dat maakt ons allen zo mooi! Fouten mogen er ook gewoon zijn <3 als ze maar opgelost worden. Een fijne avond!

Kwart van de artikelen ontvangen. Zeer slecht!!!

Order begin juli 2020 geplaatst. Op de site stond levering 1 a 4 werkdagen. Na 2 weken mail gestuurd waar mijn pakket bleef, zou het die week moeten ontvangen. Week erop kreeg ik een pakket met een kwart wat de artikelen. Inmiddels wachten ik dus al 3 weken. Ik weer bellen en mailen reactie was: rest van het pakket komt deze week het is nu 10 augustus en heb nog niks. Krijg nu ook geen reactie op telefoon en mail meer. Zal hier nooit meer wat bestellen.

Bedankt voor uw Review. Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben alles eraan gedaan om uw artikelen bij u te krijgen. Uw geld is ook terug gestort op uw rekening. Wij hebben express meer terug gestort voor het ongemak. Nogmaals onze excuses. Voor nu een hele fijne dag. Met vriendelijke groeten, JSD

Slecht

Bestelling incompleet geleverd, hierover 2x gemaild maar totaal geen reactie ontvangen. In mijn mail terug gekeken en al eerder iets besteld hier. Bleek ook veel te laat en niet compleet. Volgende keer eerst even de reviews checken, zie dat meer mensen hier last van hebben. Erg jammer

Over J-Style-Deco

Voor elk feestje een thema! Groot aanbod