Op tijd geleverd

super snelle levering

super snel

Valt tegen

De zand- of grindslurven zijn behoorlijk doorlatend voor fijn zand. Ze zijn gespecificeerd als zijnde 1200 mm. lang. De eigenlijke zandslurf is 900 mm.

prima geregeld

Mijn vragen werden snel beantwoord en de productie op maat werd alsnog snel geleverd. Ook bij de levering super service!

Goed bereikbaar per telefoon.

Snelle levering ,als er vragen hebt dan word je goed te woord gestaan

Gewoon goed

Snel, goedkoop en goed.

Ik koop al jaren vogelnetten. Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Goed ervaring van begin zoektocht tot levering

Heb alles gevonden wat ik zocht dankzij de webshop en voor de meer uitgebreide prijsaanvraag voor een 2de project is de offerte aanvraag zeer snel verlopen. btw Ook de transporteur was super vriendelijk en professioneel.

Goed product en snelle levering

Misschien een idee om het heet/warm af te snijden dan rafeld het niet voor als je het onze de voortent van de caravan gebruikt, zoals wij het gebruiken

Ze doen wat ze beloven

Op zich positief. Maar de reactie op mijn eerste email was traag. En de lengtes zijn niet heel nauwkeurig gezaagd. Verder wel sympathiek bedrijf.

Alles prima in orde!

Altijd telefonisch contact mogelijk voor info en advies. Alles exact volgens afspraak. Kwaliteit vogelnet uitstekend. Prijzig, maar dan heb je ook wat! Rob

Persoonlijke service en geweldige webshop!

Uitstekend telefonisch geholpen, FVR denkt altijd mee in oplossingen. Daarnaast goed bereikbaar en de webshop is qua interactie en gebruiksgemak van topkwaliteit. Hulde!

Wat een leuk personeel loopt daar rond!

Ben er laatst geweest voor wat spullen, en word altijd vriendelijk geholpen en sfeer is er goed. Kwaliteit van de spullen ook niet over te klagen. Kortom, ik beveel dit bedrijf u aan!

Geweldig alles naar wens

Super persoonlijke benadering en alles snel en correct ontvangen.

Uitstekende firma

Ook wat lastige verzendingen zijn prima te regelen. Hulde.

alles naar wens!

Snelle levering, goede communicatie

Levering volgens bevestiging, pakketbezorger belde toen er niemand thuis was voor instructies.

een goede ervaring

een goede ervaring

snel en goed

snelle levering van anti-worteldoek 6m breed, en dus ook op rol van 6m lang!!

gewoon goed en makkelijk

voor mij de eerste ervaring met dit bedrijf en alles ging vlot en goed

Duidelijke beschrijving wat kan worden besteld

Ontvangen product overeenkomstig de verwachtingen en een goede en hartelijke aflevering.

snelle verzending

goed product

Prima kwaliteit voor een goede prijs! Bedankt Maas.

Is in orde

Werkt zoals het moet, juiste bestelling met de afgesproken prijs en op tijd geleverd.