Perfect, goeie service

Mooie producten kwaliteit-prijs verhouding goed. zeker komen we terug.

zeer tevreden

zeer goede afhandeling en snelle bezorging top

Zeer vlotte en keurige levering

Zeer vlotte en keurige levering

Goed product en snel geleverd

Prima. Snel en accuraat

Super!!

Binnen 2 dagen werd de bestelling keurig verpakt thuis afgeleverd. Via track en trace kon het pakket gevolgd worden. Prima doek voor een prima prijs. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader! .

Keurig bedrijf

Duidelijke afspraken en snel geleverd

Positief

Goed contact

Nette prijs voor een goed en gedegen product.

Levering op altijd op de vooraf afgesproken tijd dat is ook een compliment waard

top service snel en correct!

zeer correcte levering en vriendelijke chauffeur.

Prettig

Prima geholpen en bestelling is vlot en naar tevredenheid afgeleverd.

Er wordt snel gereageerd op een bestelling. Uitstekende productkwaliteit.

Mijn bestelling was binnen twee dagen op te halen. Gebruikte spoorbielzen van uitstekende kwaliteit. Mijn aanhanger werd netjes geladen.

Prima volgens afspraak

2e keer besteld. Na een paar keer contact geleverd zoals afgesproken. Vriendelijke chauffeur en de rest allemaal volgens verwachting.

Service ten top

Op vrijdag 40 spoorbielzen besteld en dinsdag ochtend stond de vrachtwagen al voor de deur te lossen......hoe snel wil je het hebben. Top service.

goede prijs/kwaliteit en snel opgestuurd

Prima ervaring! Is de eerste keer dat ik bestel bij FVR-Trading. Dit is goed bevallen. De prijzen lijken schappelijk en het materiaal wordt snel en goed verpakt opgestuurd. Als ik een kritiekpuntje zou mogen noemen; ik heb spanbanden besteld en gekregen, maar die lagen al langer in het magazijn (2014). Dat zou op de website vermeld mogen worden.

gewoon goed en snel !

ik ben dan wel geen landbouwer of iets in die richting, je kunt er toch meer kopen dan je zou verwachten, gewoon, goed ook voor in de bouw of wat dan anders ook! je wordt ook heel snel bij een vraag of onduidelijkheid door iemand van jullie gewoon goed geholpen, de meeste zaken is het niet mogelijk met iemand zo snel menselijk contact te hebben, Hiervoor dankbaarheid mijner zijde!

Scherpe prijzen en goede service.

Scherpe prijzen en goede service.

Op tijd geleverd

super snelle levering

super snel

Valt tegen

De zand- of grindslurven zijn behoorlijk doorlatend voor fijn zand. Ze zijn gespecificeerd als zijnde 1200 mm. lang. De eigenlijke zandslurf is 900 mm.

prima geregeld

Mijn vragen werden snel beantwoord en de productie op maat werd alsnog snel geleverd. Ook bij de levering super service!

Goed bereikbaar per telefoon.

Snelle levering ,als er vragen hebt dan word je goed te woord gestaan

Gewoon goed

Snel, goedkoop en goed.