Vlotte opvolging van de bestelling. Aangename medewerk en daags nadien reeds geleverd

Netjes en goed geleverd

Spullen zijn goed, werkend en netjes geleverd.

Snelle levering en kwaliteit

Toppie

Het product voldoet aan alle alles wat omschreven stond!

Levering netjes op tijd

Goed geregeld

Koop hier graag goede materialen en snelle levering

Snelle levering, goed product

Snel geleverd. En voor een heel redelijke prijs een kwalitatief uitstekend groot formaat net gekregen.

Levering rioleringsbuis

Super snel geleverd, lage bezorgkosten en goede prijs van de artikelen. Eigenlijk in een woord SUPER

Snel en goed.

Keurig product

Vrij lange levertijd, maar ik had ook een zeil op maar besteld. Verder keurig verpakt en goede informatie mbt levering.

Top kwaliteit en lage prijzen

Ongelofelijk wat een prijs verschil met andere bedrijven, zeker het aanraden waard en vandaag besteld is morgen in huis!

Doen wat ze zeggen

Prima partij

Zeer aanbevolen.

Uitstekende service, goede kwaliteit en voor een aantrekkelijke prijs. Had nog wat over wat ook retour kon.

KLEINE TELEURSTELLING

volière-net op balkon In navolging van een buurman in hetzelfde woonblok heb ik de bestelling gedaan voor een volière-net op mijn balkon met exact dezelfde gegevens. (Bij de bestelling was geen vraag over de dikte vermeld) Helaas was mijn volière-net veel zwaarder en dikker, met hulp van de buurman is het bevestigd en ik ben er tevreden mee.

Goede correcte levering maar onmiddellijke prijsverhoging

Levering van onze rijplaten is correct verlopen. Voldoende kwaliteit. Spijtig genoeg worden de rijplaten geleverd en 3 werkdagen later een e-mail dat ik 1 dag heb om opnieuw te bestellen of de prijzen worden verhoogd. Dat is erover. Intermassa B.V. Heirweg 112 9190 Stekene Bestuurder Peter Willaert 0490 40 66 84

Netjes

Bestellen gaat simpel en overzichtelijk. Is wel even zoeken om van het ene naar het volgende product te switchen.

Prima prijs-kwaliteit, snelle en vriendelijke service

Prima prijs-kwaliteit, snelle en vriendelijke service

Goede firma met prima prijs en snelle levering!!

Snelle correcte levering en prima kwaliteit

Onderdelen op tijd verzonden

Goed geen enkele probleem

Maken waar wat ze zeggen

Product goed netjes en vlot bezorgd.

Fijne mensen met verstand

Wordt altijd netjes geholpen

Kleine bestelling niet duur maar niet als verwacht

2e keer dat ik elastieken met S haaks bestelde, eerste keer mooie S hakken die vastzaten aan de elastieken. Nu kreek ik losse rustieke met een handvol S haken die los zijn. Oppassen geblazen.. als je een elastieken spant en hij schiet uit je handen werkt het als en katapult en oppassen dat je hem niet in je gezicht of erger in je ogen krijgt. Vrijdag besteld en beloofd dat het er zaterdag zou zijn, zondag nodig. Door een probleem bij DHL kwam het pas maandag.. prijs hoef je het niet voor te laten die is super aantrekkelijk.

Snelle levering en goede prijzen

Overzichtelijke website, snelle levering en goede prijzen. Prima kwaliteit.

Goed product, snelle levering

Zeer tevreden over mijn dekzeil