snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hadden snel wat rijplaten nodig, we konden huren maar toch besloten 70 rijplaten te kopen. Dat konden ze bij FVR snel regelen, klasse.

snel, betrouwbaar, duidelijke website

Heb nu al een paar keer een bestelling geplaatst en dat verliep allemaal heel soepel. Bestellingen meestal binnen 2 a 3 werkdagen binnen. Ik ga zeker vaker bestellen bij FVR.

Keurig en snelle levering.

Keurige en snelle levering.

Afspraken worden waar gemaak.

zeer goed.

Goed advies, concurrerende prijzen en snelle levering

Goed advies, concurrerende prijzen en snelle levering

Prima service en materialen

Zowel de communicatie alsook de materialen zijn van een prima kwaliteit in verhouding tot de prijs en werden snel geleverd.

Keurig afgeleverd. Ga nog kijken hoe het past. Moet nog gemaakt worden.

Goed product, keurig geleverd.

Zie boven

Graag weer!

Goed en snel

altijd voorraad en topkwaliteit producten

Goeie webshop met duidelijke structuur. Ik kan goed vinden wat ik nodig heb en bij een belletje voor verduidelijking word ik vriendelijk gehopen en vakkundig te woord gestaan. Erg fijn.

afspraak nagekomen

na bestelling werd de overeengekomen levertijd keurig nagekomen; toe het onverhoopt uitgesteld moest worden was dat met een telefoontje geregeld

anti worteldoek, op de rol, goede kwaliteit.

kocht anti worteldoek vroeger bij een tuincentrum, later uitgezocht dat de kwaliteit matig was, waardoor na een paar jaar er weer onkruid door het doek groeit, nu ik het tuinieren wat groter aanpak, koop ik rollen, van hoger gewicht per m2, en heb looppaden tussen struiken allemaal afgedekt met gronddoek, hoop van het vele schoffelen af te zijn, en de prijs is redelijk, en die grondpennen handig.

Goedkoop en snel geleverd, duidelijke website

Eigenlijk zoals hierboven beschreven : goedkoop, snel geleverd en duidelijke website

Geleverd zoals gevraagd

Net van goede kwaliteit en werd 23 dagen na besteldatum geleverd. Goede kwaliteit.

goed geprijst

Volgens afspraak een goede kwaliteit leveren

Goed geregeld

Jullie hebben mij goed geïnformeerd wanneer de zending kwam, de transporteur hielp ons de spullen zo ver als hij kon naar binnen te zetten. Dat maken we ook wel eens anders mee. En snel geleverd. Service is prima.

Prima bedrijf waar je als particulier terrecht kunt voor professionele materialen.

Vriendelijke chauffeur. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen.

HET IS NIET GELEVERD

Heb een mail gestuurd maar er wordt NIET op gereageerd !!! Voor meer dan €100 besteld. Blijkbaar moet deze producten nog binnen komen bij de leverancier Sorry dan voor deze beoordeling

Super goed!

De bestelling was binnen 24 uur geleverd. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en een zeer tevreden klant.

Prima product en levering

De oprijplaten die ik heb besteld zijn prima! Levering door de chauffeur was uitstekend, de goede man was zeer behulpzaam om e.e.a. zo dicht mogelijk bij het project neer te zetten. FVR had een 10 kunnen krijgen, wanneer er iets eerder gecommuniceerd had geworden. Volgens de website zou product binnen 2-4 werkdagen worden verzonden, maar in mijn geval was dit 5-6 werkdagen. Ik heb zelf moeten bellen om dit te vernemen, dus vandaar niet de maximale score. In zijn algemeenheid kan ik echter zowel de firma als product van harte aanbevelen!