maten net

2 x zelfde net besteld : het laatste net is zeker geen 16 m breed !

Dit is de eerste en de laatste keer

Mijn bestelling zou er zaterdag zijn dat was niet het geval toen zou het er maandag zijn geen ene berichtgeving en pas toen ik had gebeld werd het bij mij bekend gemaakt dat er pas dinsdag geleverd werd zoals ik zei de eerste en de laatste keer

Komen afspraken niet na

Volgende dag levering dus niet ,dag erna gebeld zo onderweg zijn maar weer niet geleverd, wel beroerd dat ik het al betaald heb

vlugge levering

Besteld, bevestigd, gekeverd op afgesproken moment. Prima dus!

fantastisch

op het laatste moment een bestelling geplaatst, deze kon de volgende dag nog geleverd worden na telefonisch contact opgenomen te hebben. Echt top service.

uitstekende snelle levering

uitstekende snelle levering

Fantastische Service

Vlot verstuurd precies op Tijd om te gebruiken bedankt alvast.APKlijn

Snelle levering en een erg goed product

Ik vind de kwaliteit echt super. De site is duidelijk. Aan de hand van de beschrijving mijn keus kunnen maken en hetgeen wat ik besteld had was mooi op tijd geleverd.

Alles top!!!!!!

Het is alles perfekt gelopen, de communicatie en hulp was heel goed

Geweldig goede service

Spanbanden besteld en aan huis laten leveren, maar deze blijken veel te groot te zijn. Na telefonisch contact e.e.a. aangegeven en na overleg goede informatie ontvangen welke ik wel moet hebben. Gelijk afgesproken dat ik de spanbanden z.s.m. kom omruilen. ( FVR zit voor mij niet al te ver weg) Kortom geweldig en goed geregeld !!

Gewoon goed

Gewoon goed

Geleverd zoals aangegeven!!! Perfect!!

Mooie producten, snelle levering. Aardige mensen

Top service.

Bestelling gedaan, vlotte levering. Helaas niet alles gekregen, een mailtje gestuurd. Binnen een paar dagen was de rest van de bestelling ook binnen. Kortom de service is zeer goed.

Goede prijs, Duidelijk website, Levering volgende dag

Prijs voor worteldoek was de laagste die ik kon vinden. info op de website was duidelijk, en hoewel het al later op de dag was, werd mijn bestelling keurig de volgende dag geleverd

geen product ontvangen

na meer dan 1 maand moeten vernemen dat het gekochte product niet geleverd kan worden. wel zelf contact moeten nemen. na slechte beoordeling meteen telefoon en is terugbetaling meteen gedaan.

Perfect, goeie service

Mooie producten kwaliteit-prijs verhouding goed. zeker komen we terug.

zeer tevreden

zeer goede afhandeling en snelle bezorging top

Zeer vlotte en keurige levering

Zeer vlotte en keurige levering

Goed product en snel geleverd

Prima. Snel en accuraat

Super!!

Binnen 2 dagen werd de bestelling keurig verpakt thuis afgeleverd. Via track en trace kon het pakket gevolgd worden. Prima doek voor een prima prijs. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader! .

Keurig bedrijf

Duidelijke afspraken en snel geleverd

Positief

Goed contact