Goed en snel

Aan te bevelen voor iedereen

Prima bedrijf waar je goed van op aan kunt

Ze hebben goede producten, tegen scherpe prijs, die snel afgeleverd worden.

Correct en snel

Duidelijke site. Vlotte en correcte levering.

Snelle levering en product is zoals gezegd

Snelle levering. Goed product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Product is zoals beschreven

Snelle levering en goed geprijsd

Fvr levert tegen zeer scherpe goede materialen en ook nog eens snel!

Vlotte opvolging van de bestelling. Aangename medewerk en daags nadien reeds geleverd

Netjes en goed geleverd

Spullen zijn goed, werkend en netjes geleverd.

Snelle levering en kwaliteit

Toppie

Het product voldoet aan alle alles wat omschreven stond!

Levering netjes op tijd

Goed geregeld

Koop hier graag goede materialen en snelle levering

Snelle levering, goed product

Snel geleverd. En voor een heel redelijke prijs een kwalitatief uitstekend groot formaat net gekregen.

Levering rioleringsbuis

Super snel geleverd, lage bezorgkosten en goede prijs van de artikelen. Eigenlijk in een woord SUPER

Snel en goed.

Keurig product

Vrij lange levertijd, maar ik had ook een zeil op maar besteld. Verder keurig verpakt en goede informatie mbt levering.

Top kwaliteit en lage prijzen

Ongelofelijk wat een prijs verschil met andere bedrijven, zeker het aanraden waard en vandaag besteld is morgen in huis!

Doen wat ze zeggen

Prima partij

Zeer aanbevolen.

Uitstekende service, goede kwaliteit en voor een aantrekkelijke prijs. Had nog wat over wat ook retour kon.

KLEINE TELEURSTELLING

volière-net op balkon In navolging van een buurman in hetzelfde woonblok heb ik de bestelling gedaan voor een volière-net op mijn balkon met exact dezelfde gegevens. (Bij de bestelling was geen vraag over de dikte vermeld) Helaas was mijn volière-net veel zwaarder en dikker, met hulp van de buurman is het bevestigd en ik ben er tevreden mee.

Goede correcte levering maar onmiddellijke prijsverhoging

Levering van onze rijplaten is correct verlopen. Voldoende kwaliteit. Spijtig genoeg worden de rijplaten geleverd en 3 werkdagen later een e-mail dat ik 1 dag heb om opnieuw te bestellen of de prijzen worden verhoogd. Dat is erover. Intermassa B.V. Heirweg 112 9190 Stekene Bestuurder Peter Willaert 0490 40 66 84

Netjes

Bestellen gaat simpel en overzichtelijk. Is wel even zoeken om van het ene naar het volgende product te switchen.

Prima prijs-kwaliteit, snelle en vriendelijke service

Prima prijs-kwaliteit, snelle en vriendelijke service

Goede firma met prima prijs en snelle levering!!

Snelle correcte levering en prima kwaliteit

Onderdelen op tijd verzonden

Goed geen enkele probleem