Maken waar wat ze zeggen

Product goed netjes en vlot bezorgd.

Fijne mensen met verstand

Wordt altijd netjes geholpen

Kleine bestelling niet duur maar niet als verwacht

2e keer dat ik elastieken met S haaks bestelde, eerste keer mooie S hakken die vastzaten aan de elastieken. Nu kreek ik losse rustieke met een handvol S haken die los zijn. Oppassen geblazen.. als je een elastieken spant en hij schiet uit je handen werkt het als en katapult en oppassen dat je hem niet in je gezicht of erger in je ogen krijgt. Vrijdag besteld en beloofd dat het er zaterdag zou zijn, zondag nodig. Door een probleem bij DHL kwam het pas maandag.. prijs hoef je het niet voor te laten die is super aantrekkelijk.

Snelle levering en goede prijzen

Overzichtelijke website, snelle levering en goede prijzen. Prima kwaliteit.

Goed product, snelle levering

Zeer tevreden over mijn dekzeil

In alle opzichten uitstekend.

Vanaf bestelling, voortgang leverantie, aflevering, facturering en prijs/kwaliteit van de geleverde rijplaten is alles volledig naar wens verlopen. Complimenten.

snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hadden snel wat rijplaten nodig, we konden huren maar toch besloten 70 rijplaten te kopen. Dat konden ze bij FVR snel regelen, klasse.

snel, betrouwbaar, duidelijke website

Heb nu al een paar keer een bestelling geplaatst en dat verliep allemaal heel soepel. Bestellingen meestal binnen 2 a 3 werkdagen binnen. Ik ga zeker vaker bestellen bij FVR.

Keurig en snelle levering.

Keurige en snelle levering.

Afspraken worden waar gemaak.

zeer goed.

Goed advies, concurrerende prijzen en snelle levering

Goed advies, concurrerende prijzen en snelle levering

Prima service en materialen

Zowel de communicatie alsook de materialen zijn van een prima kwaliteit in verhouding tot de prijs en werden snel geleverd.

Keurig afgeleverd. Ga nog kijken hoe het past. Moet nog gemaakt worden.

Goed product, keurig geleverd.

Zie boven

Graag weer!

Goed en snel

altijd voorraad en topkwaliteit producten

Goeie webshop met duidelijke structuur. Ik kan goed vinden wat ik nodig heb en bij een belletje voor verduidelijking word ik vriendelijk gehopen en vakkundig te woord gestaan. Erg fijn.

afspraak nagekomen

na bestelling werd de overeengekomen levertijd keurig nagekomen; toe het onverhoopt uitgesteld moest worden was dat met een telefoontje geregeld

anti worteldoek, op de rol, goede kwaliteit.

kocht anti worteldoek vroeger bij een tuincentrum, later uitgezocht dat de kwaliteit matig was, waardoor na een paar jaar er weer onkruid door het doek groeit, nu ik het tuinieren wat groter aanpak, koop ik rollen, van hoger gewicht per m2, en heb looppaden tussen struiken allemaal afgedekt met gronddoek, hoop van het vele schoffelen af te zijn, en de prijs is redelijk, en die grondpennen handig.

Goedkoop en snel geleverd, duidelijke website

Eigenlijk zoals hierboven beschreven : goedkoop, snel geleverd en duidelijke website

Geleverd zoals gevraagd

Net van goede kwaliteit en werd 23 dagen na besteldatum geleverd. Goede kwaliteit.

top

goed geprijst

Volgens afspraak een goede kwaliteit leveren

Zwolleweg 17 3771 NR Barneveld

+31 (0)318 74 21 44