Goed geregeld

Jullie hebben mij goed geïnformeerd wanneer de zending kwam, de transporteur hielp ons de spullen zo ver als hij kon naar binnen te zetten. Dat maken we ook wel eens anders mee. En snel geleverd. Service is prima.

Prima bedrijf waar je als particulier terrecht kunt voor professionele materialen.

Vriendelijke chauffeur. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen.

HET IS NIET GELEVERD

Heb een mail gestuurd maar er wordt NIET op gereageerd !!! Voor meer dan €100 besteld. Blijkbaar moet deze producten nog binnen komen bij de leverancier Sorry dan voor deze beoordeling

Super goed!

De bestelling was binnen 24 uur geleverd. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en een zeer tevreden klant.

Prima product en levering

De oprijplaten die ik heb besteld zijn prima! Levering door de chauffeur was uitstekend, de goede man was zeer behulpzaam om e.e.a. zo dicht mogelijk bij het project neer te zetten. FVR had een 10 kunnen krijgen, wanneer er iets eerder gecommuniceerd had geworden. Volgens de website zou product binnen 2-4 werkdagen worden verzonden, maar in mijn geval was dit 5-6 werkdagen. Ik heb zelf moeten bellen om dit te vernemen, dus vandaar niet de maximale score. In zijn algemeenheid kan ik echter zowel de firma als product van harte aanbevelen!

Netjes en correct snelle service

Eenvoudig spullen bestellen, snelle levering en netjes.

Snel en correct

Snelle levering, duidelijke mail

Snel en duidelijk

Snelle service Top levering

maten net

2 x zelfde net besteld : het laatste net is zeker geen 16 m breed !

Dit is de eerste en de laatste keer

Mijn bestelling zou er zaterdag zijn dat was niet het geval toen zou het er maandag zijn geen ene berichtgeving en pas toen ik had gebeld werd het bij mij bekend gemaakt dat er pas dinsdag geleverd werd zoals ik zei de eerste en de laatste keer

Komen afspraken niet na

Volgende dag levering dus niet ,dag erna gebeld zo onderweg zijn maar weer niet geleverd, wel beroerd dat ik het al betaald heb

top

vlugge levering

Besteld, bevestigd, gekeverd op afgesproken moment. Prima dus!

fantastisch

op het laatste moment een bestelling geplaatst, deze kon de volgende dag nog geleverd worden na telefonisch contact opgenomen te hebben. Echt top service.

uitstekende snelle levering

uitstekende snelle levering

Fantastische Service

Vlot verstuurd precies op Tijd om te gebruiken bedankt alvast.APKlijn

Snelle levering en een erg goed product

Ik vind de kwaliteit echt super. De site is duidelijk. Aan de hand van de beschrijving mijn keus kunnen maken en hetgeen wat ik besteld had was mooi op tijd geleverd.

Alles top!!!!!!

Het is alles perfekt gelopen, de communicatie en hulp was heel goed

Geweldig goede service

Spanbanden besteld en aan huis laten leveren, maar deze blijken veel te groot te zijn. Na telefonisch contact e.e.a. aangegeven en na overleg goede informatie ontvangen welke ik wel moet hebben. Gelijk afgesproken dat ik de spanbanden z.s.m. kom omruilen. ( FVR zit voor mij niet al te ver weg) Kortom geweldig en goed geregeld !!

Gewoon goed

Gewoon goed

Geleverd zoals aangegeven!!! Perfect!!

Mooie producten, snelle levering. Aardige mensen

Top service.

Bestelling gedaan, vlotte levering. Helaas niet alles gekregen, een mailtje gestuurd. Binnen een paar dagen was de rest van de bestelling ook binnen. Kortom de service is zeer goed.

Goede prijs, Duidelijk website, Levering volgende dag

Prijs voor worteldoek was de laagste die ik kon vinden. info op de website was duidelijk, en hoewel het al later op de dag was, werd mijn bestelling keurig de volgende dag geleverd

Zwolleweg 17

3771 NR Barneveld