Goed advies

De vitamine die ik voorheen altijd bestelde is uit het assortiment gehaald door de fabrikant. Na mail contact met deze site heb ik een goed advies gekregen, nu kan ik gelukkig weer verder. Bestelling snel ontvangen.

Super snel geleverd

Super fijne en snelle service waarbij bestellen en de volgende dag in huis echt top is!!

Pakket snel ontvangen

Gisteren voor de 2e keer bij dit bedrijf besteld en vandaag al weer binnen. Ben er blij mee

Let op: oplichters!

Koop niks bij dit 'bedrijf', want je loopt grote kans dat je helemaal niets ontvangt en je geld kwijt bent. Geen reactie op e-mails, telefonisch niet bereikbaar. Oplichters!

Snelle levering en goed advies

Gisteren besteld en vandaag al in huis en goed ingepakt. Koop hier zeker weer. En oh ja. Prijs is ook nog eens heel goed

Super tevreden

Bestel hier vaker en altijd scherp geprijsd

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zeer tevreden van de snelle service!

Peter

Bestelling netjes de volgende dag ontvangen. Bedankt!

ruikt naar oplichting!!!!!!

Bestelling geplaatst en betaald.NIKS ontvangen.Op telefoon wordt niet gereageerd ("bezet") en op email geen antwoord Ruikt naar oplichting .Zie ook revieuws op Facebook....ben lang niet de enige!!!!

Goede ervaring!

Besteld en de volgende dag in huis.

PESIMO!!!

En Octubre de 2020 realicé un pedido de más de 150€ que nunca me llegó. He estado tratando por todos los medios de ponerme en contacto con la gente de este sitio y la única respuesta que obtuve fue hace más de tres meses donde me dijeron que estaba en Alemania y que cuando se los devolvieran me harian el reembolso. Esa es una falta de seriedad total de una empresa!!! Jamás volveré a comprarles!

• ¿Nos recomendarías? No

Top, betrouwbaar bedrijf

Ik had een vraag over een product en kreeg via de mail snel een reactie terug. Vervolgens besteld en de volgende dag al in huis.

Gewoon goed!

Netjes verpakt, snelle levering en nette prijzen.

Bestel regelmatig, snelle levering prima!

Bedrog en volgens mij fictief bedrijf

Heb bestelling geplaatst op 3 maart 2021 en nooit mijn bestelling gekregen. Communicatie met een zekere Manuela gehad met de melding dat één van mijn producten die ik besteld heb niet voorradig is momenteel en zullen alles doorsturen zodra deze terug beschikbaar is. Het gaat om gelaatsmaskers van Dermasel (Duits produkt). Ik denk dat Dermasel dit product de volgende dag zeker kan leveren. Indien dit bedrijf werkelijk bestaat dan is deze heel slecht - beschamelijk. Heb veschillende reviews gelezen en veel zeggen hetzelfde als ik - bestelling doorgestuurd - betaald en nooit ontvangen en het klopt dat zij op een bepaald moment niet meer antwoorden op mails. Ga klacht indienen bij de verantwoordelijke instanties. Althans, ik zal nooit meer een bestelling plaatsen en ik raad mensen aan dit zeker niet te doen want het is bedrog

een woord slecht

Ik heb een bestelling geplaatst en geen enkel product of schrijven binnen gekregen. Wel de centen kwijt. never again.

Altijd snel en voordelig

Bestel al jaren bij voedingssuppllementennederland, bevalt goed en fijne service.

Prima levering, in de vooravond besteld de volgende dag al in huis.

Bestelling snel ontvangen

Volgende dag direct de bestelling ontvangen, gewoon netjes.

zeer slecht

Ik heb op 4 januari 2021 een bestelling geplaatst. Netjes betaald, maar helaas geen producten mogen ontvangen. Geen reacties op mails en telefoon is onbereikbaar. Zeer onfatsoenlijk.

Fijne site, snelle levering!

Ik had voor 18uur besteld en de volgende dag al in huis, fijn!

Wel betaald niets ontvangen

28-01 order geplaatst en betaald. Alleen track en tracé ontvangen echter het pakket is nooit bij Postnl afgeleverd. Klantenservice is onbereikbaar zowel via telefoon als e-mail.

Complimenten

Zelfs in deze drukke tijd de volgende dag mijn pakket al ontvangen. Top!

Reageren snel en vriendelijk als je vragen hebt

Snelle levering, goed en voordelig

Vaste klant en steeds goede ervaringen. Indien nodig mailcontact en zeer snel beantwoord en evt oplossingen.