Super service snelle levering

Ik had wat paracetamol besteld maar te veel ontvangen. VSN gemaild om het te veel te retourneren. Kreeg bericht dat ik dit onder medemensen kon verdelen. Wat een super geste.

Super slecht. Eerst op voorraad toen gedeeltelijk en nu helemaal niet

Heel slecht. Het is op voorraadnstaat op site dan krikg je mail gedeeltelijk en niet wat wel en dan ineens niks meer op voorraad. Snap wel dat het nu lastige tijd is maar ik slik vit c al 2 jaar en geef dan niet aan dat je het hebt terwijl je het niet hebt

Het was lastig om ergens ander te verkrijgen, maar hier lukte het en zelfs de volgende dag in huis.

Prima site, snel besteld en nog vlugger afgeleverd.

Ik was blij verrast dat mijn bestelling ondanks de coronaperikelen de volgende dag al werd afgeleverd.

Keurige informatie voorziening over de leveringen tijdens de coronacris

Uitstekend!

Goede communicatie, snelle levering en gewoon alles op voorraad. Hier ga ik vaker bestellen.

Alert en eerlijk

Is iets er niet en je hebt betaald, dan krijg onmiddellijk respons. En als je annuleert je geld direct terug. EEN VOORBEELD VOOR ENKLE ANDERE BEDRIJVEN

Top!!!!!

Super service!!

Super snel ontvangen

Dinsdag avond besteld, volgende dag ontvangen. Zelfs in corona tijd.

Snelle levering, scherpe prijs

Besteld en de dag erna geleverd. Top!

uitstekend

5 sterren !!

Super snel en volledige levering

Prima product en zeer snel geleverd

Ondanks de schaarste op het gebied van bepaalde vitamines werd mijn bestelling zeer snel geleverd.

Goede producten en snelle bezorging

Goede vitamines, genoeg voorraad en scherpe prijs. Ook snelle levering. 100% betrouwbaar!

Hele snelle levering van goede produkten.

overzichtelijk en snel

zelfs in deze periode is de status actueel van de producten. Levering snel.

Duidelijke website en snel geleverd

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Met een betaalbare prijs.

Vlotte service, super!

Ondanks de drukte rondom het Corona word er alles aan gedaan om mijn bestelde producten vlot te leveren.

Snel en goec

Snelle levering en niet duur

Helder en duidelijk

Duidelijke en helder website, bezorging was zeer snel verzorgd ondanks de Corona perikelen. Dank u wel.

Snel en vlot geregeld, toegestuurd en bezorgd.

Eerste ervaring met voedingssuplementen. Zal hier zeker vaker gebruik van maken.

Goede service in een drukke tijd!

Goede service in een drukke tijd! Fijne webshop!

Alles uitgevoerd zoals afgesproken.

Ik ben blij met de wijze van het proces vanaf bestelling tot de aflevering.

Alles snel in huis, niets op aan te merken

snelle reactie

snelle reactie toen ik hen opbelde met een vraag over een bestelling ,vriendelijk en meteen een oplossing!