Geen reactie

Altijd stipt geleverd echter de laatste bestelling betaald en niet geleverd Meerdere malen gemaild, geen reactie 10 keer gebeld , geen gehoor Lijkt wel of ze niet meer bestaan

Excellent communication and service

We had some issue with missed item in the package, but it was solved very quickly in the best way.

1 MONTH FOR 4 PRODUCT

6.7.2022 13:13 YOUR ORDER HAS BEEN SHIPPED ORDER VSN NL 15043249 - SHIPPED Your order with the reference VSN NL 15043249 has been shipped. Thank you for shopping with Voedingssupplementen Nederland! You can review your order and download your invoice from the "Order history" section of your customer account by clicking "My account" on our shop. 31.7.2022 20.000 STILL WAITING PEPOCLOWN

Gisteravond besteld, vanochtend ontvangen

Prima ervaring met deze site, nu voor de 2e keer snel geleverd.

Snelle levering!

Mijn aankoop was goed verpakt en een snelle levering.

Kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben, besteld om 18.00uur en volgende dag in huis!

Ik bestel regelmatig, altijd snel thuis bezorgd.

Slecht, geen reactie

Na ontvangst van de bestelling gelijk gemaild dat ik niet het juiste product qua inhoud heb ontvangen. Geen reactie, ook niet na nog een keer gemaild te hebben. Heel slordig.

Slecht!

Geen respons op telefoon. Nog steeds in afwachting van product.

Delayed order, no response from the seller

Order placed on Jan 22nd from Italy, paid 13€ for DHL shipping and no goods received as of Feb 8th. No response from customer support (two emails). Really bad.

• Ci consiglieresti? No

Goed advies

De vitamine die ik voorheen altijd bestelde is uit het assortiment gehaald door de fabrikant. Na mail contact met deze site heb ik een goed advies gekregen, nu kan ik gelukkig weer verder. Bestelling snel ontvangen.

Super snel geleverd

Super fijne en snelle service waarbij bestellen en de volgende dag in huis echt top is!!

Pakket snel ontvangen

Gisteren voor de 2e keer bij dit bedrijf besteld en vandaag al weer binnen. Ben er blij mee

Let op: oplichters!

Koop niks bij dit 'bedrijf', want je loopt grote kans dat je helemaal niets ontvangt en je geld kwijt bent. Geen reactie op e-mails, telefonisch niet bereikbaar. Oplichters!

Snelle levering en goed advies

Gisteren besteld en vandaag al in huis en goed ingepakt. Koop hier zeker weer. En oh ja. Prijs is ook nog eens heel goed

Super tevreden

Bestel hier vaker en altijd scherp geprijsd

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zeer tevreden van de snelle service!

Peter

Bestelling netjes de volgende dag ontvangen. Bedankt!

ruikt naar oplichting!!!!!!

Bestelling geplaatst en betaald.NIKS ontvangen.Op telefoon wordt niet gereageerd ("bezet") en op email geen antwoord Ruikt naar oplichting .Zie ook revieuws op Facebook....ben lang niet de enige!!!!

Goede ervaring!

Besteld en de volgende dag in huis.

PESIMO!!!

En Octubre de 2020 realicé un pedido de más de 150€ que nunca me llegó. He estado tratando por todos los medios de ponerme en contacto con la gente de este sitio y la única respuesta que obtuve fue hace más de tres meses donde me dijeron que estaba en Alemania y que cuando se los devolvieran me harian el reembolso. Esa es una falta de seriedad total de una empresa!!! Jamás volveré a comprarles!

• ¿Nos recomendarías? No

Top, betrouwbaar bedrijf

Ik had een vraag over een product en kreeg via de mail snel een reactie terug. Vervolgens besteld en de volgende dag al in huis.

Gewoon goed!

Netjes verpakt, snelle levering en nette prijzen.

Bestel regelmatig, snelle levering prima!

Bedrog en volgens mij fictief bedrijf

Heb bestelling geplaatst op 3 maart 2021 en nooit mijn bestelling gekregen. Communicatie met een zekere Manuela gehad met de melding dat één van mijn producten die ik besteld heb niet voorradig is momenteel en zullen alles doorsturen zodra deze terug beschikbaar is. Het gaat om gelaatsmaskers van Dermasel (Duits produkt). Ik denk dat Dermasel dit product de volgende dag zeker kan leveren. Indien dit bedrijf werkelijk bestaat dan is deze heel slecht - beschamelijk. Heb veschillende reviews gelezen en veel zeggen hetzelfde als ik - bestelling doorgestuurd - betaald en nooit ontvangen en het klopt dat zij op een bepaald moment niet meer antwoorden op mails. Ga klacht indienen bij de verantwoordelijke instanties. Althans, ik zal nooit meer een bestelling plaatsen en ik raad mensen aan dit zeker niet te doen want het is bedrog