Terrible company

I ordered Cream Symvita+Sympytium on 14/07/20 I paid £ 130:00 they are happy to take the money but don’t deliver. and today is 02/08/20 but have not received anything. Shame on you!!! I would not recommend this company. I shall contact PayPal in the next few days.

Doen wat ze beloven, snelle levering!

Donderdagavond om 19.45uur besteld en vrijdag al begin van de middag geleverd. Snelle levering, zie je andere webshops weleens anders. Bestel de volgende keer weer hier!

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Lekker snel geleverd

Prima, ga zo door

Bestelling niet geleverd

Bestelling geplaatst en betaald maar niet geleverd. Via mail of per telefoon onbeteikbaar

Dit bedrijf is zeer zwaar kut.

Heb dit bedrijf op internet geselecteerd omdat ze een bepaald product wel in voorraad hadden wat bij enkele andere bedrijven niet zo was. Het was verbazingwekkend hoe snel mijn geld was afgeschreven. Mijn complimenten. Maar na een week nog niks ontvangen. Email gestuurd en kreeg ten antwoord dat het gevraagde product niet in voorraad was geweest maar gisteren(?) was aangevuld en men had het inmiddels verzonden. Van excuses had men kennelijk nog nooit gehoord. Maar goed, het is nu op één dag na een week later en nog niks. Ik weet dat het versturen uit Nederland naar Frankrijk ongeveer 5 dagen duurt, maar die kleinigheid staat ook niet op de website. Eens maar nooit meer

9-6 besteld, 16-6 verzonden, 25-6 geleverd, niet echt snel...

weliswaar woon ik in Frankrijk, maar de beloofde redelijk snelle levering werd niet waargemaakt. Op het moment dat ik besloot contact te leggen met VN werd ik verrast door de postbode. De bestelling was wél zeer correct uitgevoerd. Aanbevelen ? Ja, maar met aangepaste leveringstijd voor het buitenland.

Geen bestelling, geen gehoor

Ik heb geruime tijd geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen (en gehoord). De telefoon is permanent in gesprek en op e-mails wordt niet gereageerd. Dit is absoluut onder de maat en riekt naar oplichting.

No response

I ordered medicines on the site and sent numerous emails to send them asap as we need them urgently offshore. I tried to call the number provided- it is permanently out of service. Nobody replies on emails, nobody replies on facebook messages, nor reply on tweeter. Basically I very regret I did not read previous comments and wasted my time. Hopefully I will get my money back. I am definitely will report them to NL Health authorities.

Er is hoop voor dit bedrijf.

Na Mucuna van Cellare in tabletvorm geleverd te hebben i.p.v. capsules, heeft Voedingssupplementen Nederland het verschil in prijs netjes terug betaald. Alleen de belofte de capsules niet meer aan te bieden, zijn ze nog niet nagekomen. Het gaat allemaal niet helemaal goed, maar ik geloof wel in hun oprechtheid/eerlijkheid.

Uitstekend!

Doen wat ze zeggen, laag in prijs en fijne service indien nodig. Als ik bestel doe ik het hier, prettige overzichtelijke site.

Uitstekende levering

Op een goede manier verpakt en geleverd zoals beloofd.

Goede service!

Ondanks de Corona snelle levering, mailcontact verliep vlotjes. Er bleek een product niet op voorraad, maar was al snel weer binnen. Zal de volgende keer hier weer bestellen.

Producten vandaag ontvangen, gisteravond besteld

Top, alles netjes geregeld

Waardeloos, geen contact, geen levering

Bestelling gedaan voor een product dat op voorraad zou zijn. Geen bevestigingsmail gehad, status van bestelling blijft staan op "Multisafepay completed". Verder niets. Op email wordt niet gereageerd, de telefoon is constant bezet en het klachtenformulier kan niet gebruikt worden omdat je dan een foutmelding krijgt. Niet echt professioneel. Geef dan duidelijker aan dat er leveringsproblemen zijn en reageer op emails. Dit schept zo weinig vertrouwen.

Valse voorraadinformatie

In plaats van de betaalde goederen ontving ik dit: Ten eerste bedankt voor uw bestelling. Afgelopen weekend hebben wij het drukste weekend ooit gehad nadat er in het programma Jinek het een en ander is gezegd over Resveratrol. Wij hebben ontzettend veel bestellingen ontvangen, helaas meer dan er daadwerkelijk op voorraad was door een fout in het voorraadsysteem. Wij zijn vandaag druk geweest om te kijken of er nog ergens voorraad is om elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dit heeft als resultaat gehad dat wij een deel van de bestellingen hebben kunnen versturen. Op dit moment is overal alles uitverkocht en staan wij in direct contact met fabrikanten om als eerste weer Resveratrol te kunnen afnemen. Resveratrol is een product dat tot op heden niet in hele grote hoeveelheden werd geproduceerd, daardoor was er niet heel veel voorraad en is op dit moment de productie capaciteit beperkt. Producenten die wij vandaag hebben gesproken zijn vanaf zaterdag druk met nieuwe productie maar dit zal enige tijd duren voordat het weer leverbaar is. Op dit moment kunnen wij uitsluitend de belofte maken dat wij er alles aan doen de door u bestelde producten zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. Er word geen levertijd door producenten opgegeven maar dit zal al snel enkele weken zijn is de verwachting. Als het weer beschikbaar komt zullen wij als eerste weer voorraad hebben. Bestellingen die uit meerdere producten bestaan kunnen wij helaas niet in delen versturen. Mocht u uw bestelling willen annuleren dan zou ik u willen vragen de mail te beantwoorden met uitsluitend de tekst ‘’Annuleren’’. Wij zullen dit direct in behandeling nemen en uw geld binnen 2 werkdagen terugstorten. Liever niet te bellen over de status van uw bestelling, wij kunnen helaas de grote drukte telefonisch niet aan.

Surprisingly with the current lockdown, they still manage great service.

Was expecting exasperation cause of the lockdown but surprisingly it was a very pleasant experience. Yes, there is a small delay which is expected. But items arrived correctly and in good condition. Kudos to the person that handled my order. Will love to reorder in future.

Order niet ontvangen besteld 20 maart

2 bestellingen gedaan op 20 maart. Eerste bestelling snel ontvangen. Tweede bestelling tot heden niet ontvangen. Helaas ook geen reactie gehad op mijn mail. Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar niet fijn om geen reactie te ontvangen.

Snelle levering, gewoon goed!

Niets op aan te merken, snelle levering en lage prijzen. bestel de volgende keer weer hier.

Super snel !

Ben zeer tevreden over de snelle levering ! Gisterenmiddag bestelling gedaan, vanmorgen om 11.45 uur is het pakket al bezorgd !! Super snel !!!! 👍👍👍👍👍

Twee weken geleden besteld en nog steeds niet mijn bestelling binnen. Ook geen communicatie hierover

Ik ben niet tevreden, 2 weken geleden alweer bestelling gedaan en nog steeds niet binnen. Ook geen communicatie hierover waarom het zo lang duurt.

Nog geen speur van pakketje

Op 25-3 heb ik wat besteld. Dit was op voorraad. We zijn nu 1 april ( precies een week verder) en ik heb nog niets vernomen van een evt verzending. Nu kan het aan liggen aan de situatie met coronavirus. Er werd mij gevraagd dit in te vullen..eerst niet gedaan omdat ik nog niets ontvangen had. Nu herinnering gekregen om in te vullen. Bij deze .. Ik kan verder nog helaas niets anders vertellen

Bestelde niet ontvangen

De bestelling niet ontvangen, geen bericht gehad. Na een paar dageb stond het door mij betaalde bedrag ineens weer op mijn rekening gestort . Vreemde gang van zaken

Wacht nog even

Op 23 maart bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen, zelf niet dat het verzonden is naar mij. Dus nog geen beoordeling J Fransen Dijkstraat 104A 3904 DJ Veenendaal

😞

Jammer dat de bestelde producten niet op voorraad waren... heb begrip hiervoor door de tijd van Corona, maar bij het bestellen zouden ze gelijk aan moeten geven dat het product niet voorradig was.Na een nette mail of wachten op hè product of geld terug toch besloten om het af te wachten... hopelijk snel de producten in huis.