Goede ervaring!

Besteld en de volgende dag in huis.

PESIMO!!!

En Octubre de 2020 realicé un pedido de más de 150€ que nunca me llegó. He estado tratando por todos los medios de ponerme en contacto con la gente de este sitio y la única respuesta que obtuve fue hace más de tres meses donde me dijeron que estaba en Alemania y que cuando se los devolvieran me harian el reembolso. Esa es una falta de seriedad total de una empresa!!! Jamás volveré a comprarles!

• ¿Nos recomendarías? No

Top, betrouwbaar bedrijf

Ik had een vraag over een product en kreeg via de mail snel een reactie terug. Vervolgens besteld en de volgende dag al in huis.

Gewoon goed!

Netjes verpakt, snelle levering en nette prijzen.

Bestel regelmatig, snelle levering prima!

Bedrog en volgens mij fictief bedrijf

Heb bestelling geplaatst op 3 maart 2021 en nooit mijn bestelling gekregen. Communicatie met een zekere Manuela gehad met de melding dat één van mijn producten die ik besteld heb niet voorradig is momenteel en zullen alles doorsturen zodra deze terug beschikbaar is. Het gaat om gelaatsmaskers van Dermasel (Duits produkt). Ik denk dat Dermasel dit product de volgende dag zeker kan leveren. Indien dit bedrijf werkelijk bestaat dan is deze heel slecht - beschamelijk. Heb veschillende reviews gelezen en veel zeggen hetzelfde als ik - bestelling doorgestuurd - betaald en nooit ontvangen en het klopt dat zij op een bepaald moment niet meer antwoorden op mails. Ga klacht indienen bij de verantwoordelijke instanties. Althans, ik zal nooit meer een bestelling plaatsen en ik raad mensen aan dit zeker niet te doen want het is bedrog

een woord slecht

Ik heb een bestelling geplaatst en geen enkel product of schrijven binnen gekregen. Wel de centen kwijt. never again.

Altijd snel en voordelig

Bestel al jaren bij voedingssuppllementennederland, bevalt goed en fijne service.

Prima levering, in de vooravond besteld de volgende dag al in huis.

Bestelling snel ontvangen

Volgende dag direct de bestelling ontvangen, gewoon netjes.

zeer slecht

Ik heb op 4 januari 2021 een bestelling geplaatst. Netjes betaald, maar helaas geen producten mogen ontvangen. Geen reacties op mails en telefoon is onbereikbaar. Zeer onfatsoenlijk.

Fijne site, snelle levering!

Ik had voor 18uur besteld en de volgende dag al in huis, fijn!

Wel betaald niets ontvangen

28-01 order geplaatst en betaald. Alleen track en tracé ontvangen echter het pakket is nooit bij Postnl afgeleverd. Klantenservice is onbereikbaar zowel via telefoon als e-mail.

Complimenten

Zelfs in deze drukke tijd de volgende dag mijn pakket al ontvangen. Top!

Reageren snel en vriendelijk als je vragen hebt

Snelle levering, goed en voordelig

Vaste klant en steeds goede ervaringen. Indien nodig mailcontact en zeer snel beantwoord en evt oplossingen.

Geweldige service

Altijd snel geleverd ondanks de Corona en producten zijn uitstekend!

Ruime keuze aan producten.

Ik heb verschillende producten besteld, er was 1 product niet op voorraad. Hier kreeg ik netjes bericht over, paar dagen later alles keurig bezorgd. Fijne service en communicatie, nette prijzen.

Snel

De bestelling was snel geleverd (de volgende dag reeds) en ook via Post.nl zoals door mij gewenst i.v.m. een postbusadres. Alleen de prijs zou van mij iets lager mogen, ook omdat de verzendkosten er nog bovenop komen.

Goede ervaring

Uitgebreid assortiment, fijne productkeuze en prijzen. Levering snel, zal zeker aanbevelen!

Tevreden, snelle levering.

1e keer besteld, volgende dag al in huis. Netjes verpakt en lage prijzen, zal volgende keer weer bestellen.

Excellent delivery and service.

Fast delivery, despite the Corona, you now it will take a little longer now, but satisfied despite that! I was informed about any questions about track and trace. Order is well packed!

Positief, heel goed!

Bestellen gaat erg makkelijk, snelle levering. Ook bij een extra vraag wordt er snel en duidelijk geantwoord, heel fijn!

Next day delivery. Prompt and accurate customer support.

Always next day delivery. Once there was a mistake and there was an immediate response and refund.

Hier kan je prima kopen

Over Voedingssupplementen Nederland

Voedingssupplementennederland (VSN) is een webshop die een zeer uitgebreid assortiment drogisterij producten verkoopt. De focus ligt op voedingssupplementen maar u kunt hier feitelijk alle producten van een drogisterij vinden. Wij staan voor goede kwaliteit van de data, zo zullen de voorraden en product informatie altij bijgewerkt zijn. Verzenden van uw pakketjes doen we vanuit ons magazijn in Ede. Wij versturen alles met DHL, waar u via een handige app van DHL zelf de bezorgtijd kan volgen en eventueel wijzigen.