Producten vandaag ontvangen, gisteravond besteld

Top, alles netjes geregeld

Waardeloos, geen contact, geen levering

Bestelling gedaan voor een product dat op voorraad zou zijn. Geen bevestigingsmail gehad, status van bestelling blijft staan op "Multisafepay completed". Verder niets. Op email wordt niet gereageerd, de telefoon is constant bezet en het klachtenformulier kan niet gebruikt worden omdat je dan een foutmelding krijgt. Niet echt professioneel. Geef dan duidelijker aan dat er leveringsproblemen zijn en reageer op emails. Dit schept zo weinig vertrouwen.

Valse voorraadinformatie

In plaats van de betaalde goederen ontving ik dit: Ten eerste bedankt voor uw bestelling. Afgelopen weekend hebben wij het drukste weekend ooit gehad nadat er in het programma Jinek het een en ander is gezegd over Resveratrol. Wij hebben ontzettend veel bestellingen ontvangen, helaas meer dan er daadwerkelijk op voorraad was door een fout in het voorraadsysteem. Wij zijn vandaag druk geweest om te kijken of er nog ergens voorraad is om elke bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dit heeft als resultaat gehad dat wij een deel van de bestellingen hebben kunnen versturen. Op dit moment is overal alles uitverkocht en staan wij in direct contact met fabrikanten om als eerste weer Resveratrol te kunnen afnemen. Resveratrol is een product dat tot op heden niet in hele grote hoeveelheden werd geproduceerd, daardoor was er niet heel veel voorraad en is op dit moment de productie capaciteit beperkt. Producenten die wij vandaag hebben gesproken zijn vanaf zaterdag druk met nieuwe productie maar dit zal enige tijd duren voordat het weer leverbaar is. Op dit moment kunnen wij uitsluitend de belofte maken dat wij er alles aan doen de door u bestelde producten zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. Er word geen levertijd door producenten opgegeven maar dit zal al snel enkele weken zijn is de verwachting. Als het weer beschikbaar komt zullen wij als eerste weer voorraad hebben. Bestellingen die uit meerdere producten bestaan kunnen wij helaas niet in delen versturen. Mocht u uw bestelling willen annuleren dan zou ik u willen vragen de mail te beantwoorden met uitsluitend de tekst ‘’Annuleren’’. Wij zullen dit direct in behandeling nemen en uw geld binnen 2 werkdagen terugstorten. Liever niet te bellen over de status van uw bestelling, wij kunnen helaas de grote drukte telefonisch niet aan.

Surprisingly with the current lockdown, they still manage great service.

Was expecting exasperation cause of the lockdown but surprisingly it was a very pleasant experience. Yes, there is a small delay which is expected. But items arrived correctly and in good condition. Kudos to the person that handled my order. Will love to reorder in future.

Order niet ontvangen besteld 20 maart

2 bestellingen gedaan op 20 maart. Eerste bestelling snel ontvangen. Tweede bestelling tot heden niet ontvangen. Helaas ook geen reactie gehad op mijn mail. Ik begrijp dat jullie het druk hebben, maar niet fijn om geen reactie te ontvangen.

Snelle levering, gewoon goed!

Niets op aan te merken, snelle levering en lage prijzen. bestel de volgende keer weer hier.

Super snel !

Ben zeer tevreden over de snelle levering ! Gisterenmiddag bestelling gedaan, vanmorgen om 11.45 uur is het pakket al bezorgd !! Super snel !!!! 👍👍👍👍👍

Twee weken geleden besteld en nog steeds niet mijn bestelling binnen. Ook geen communicatie hierover

Ik ben niet tevreden, 2 weken geleden alweer bestelling gedaan en nog steeds niet binnen. Ook geen communicatie hierover waarom het zo lang duurt.

Nog geen speur van pakketje

Op 25-3 heb ik wat besteld. Dit was op voorraad. We zijn nu 1 april ( precies een week verder) en ik heb nog niets vernomen van een evt verzending. Nu kan het aan liggen aan de situatie met coronavirus. Er werd mij gevraagd dit in te vullen..eerst niet gedaan omdat ik nog niets ontvangen had. Nu herinnering gekregen om in te vullen. Bij deze .. Ik kan verder nog helaas niets anders vertellen

Bestelde niet ontvangen

De bestelling niet ontvangen, geen bericht gehad. Na een paar dageb stond het door mij betaalde bedrag ineens weer op mijn rekening gestort . Vreemde gang van zaken

Wacht nog even

Op 23 maart bestelling geplaatst maar nog niks ontvangen, zelf niet dat het verzonden is naar mij. Dus nog geen beoordeling J Fransen Dijkstraat 104A 3904 DJ Veenendaal

😞

Jammer dat de bestelde producten niet op voorraad waren... heb begrip hiervoor door de tijd van Corona, maar bij het bestellen zouden ze gelijk aan moeten geven dat het product niet voorradig was.Na een nette mail of wachten op hè product of geld terug toch besloten om het af te wachten... hopelijk snel de producten in huis.

Levering zoals beloofd volgende dag in huis.

Zoals op de site was beloofd werd de bestelling de volgende dag keurig geleverd; jammer dat er niet op mijn e-mail gereageerd is.

valt tegen er is niet goed geleverd

valt tegen er is niet goed geleverd

nog geen levering!

Ik heb nog niets te beoordelen, aangezien ik nog zit te wachten op de levering!

Ik kan niet oordelen, zit nog steeds op goederen te wachten!

De door mij bestelde producten zijn nog niet geleverd dus kan geen beoordeling geven. Wel kan ik stellen dat de ‘vandaag besteld, morgen bezorgd’, niet klopt!

Snelle levering!

Snelle levering.

moeilijk

ik snap dat het stik druk is, mijn bestelling zou zaterdag verstuurd worden ik zie niets, op mail geen antwoord

Betaald geen spullen

Ik heb besteld en betaald. Geen ontvangstbevestiging, geen track en trace. Nu krijg ik de vraag of ik service wil beoordelen terwijl ik nog niets ontvangen heb. Als ik inlog staat er op mijn status afgeleverd maar ik heb niets ontvangen.

Ik kan nog niets beoordelen

Zondag besteld, woensdag nog niet ontvangen geen probleem want ivm corona duurt alles wat langer. Maar waarom dan een beoordeling nu al vragen?

Was op voorraad en dus besteld, en nu is het er niet

Ik heb dit product op voorraad gevonden en daarom hier voor het eerst besteld en ook betaald. De verzenddatum zou volgen. Vervolgens krijg ik dagen later bericht dat het er toch niet is. Dat begrijp ik niet. Het werkt bij mij niet veel vertrouwen om nog eens te bestellen helaas

Super service snelle levering

Ik had wat paracetamol besteld maar te veel ontvangen. VSN gemaild om het te veel te retourneren. Kreeg bericht dat ik dit onder medemensen kon verdelen. Wat een super geste.

Super slecht. Eerst op voorraad toen gedeeltelijk en nu helemaal niet

Heel slecht. Het is op voorraadnstaat op site dan krikg je mail gedeeltelijk en niet wat wel en dan ineens niks meer op voorraad. Snap wel dat het nu lastige tijd is maar ik slik vit c al 2 jaar en geef dan niet aan dat je het hebt terwijl je het niet hebt

Het was lastig om ergens ander te verkrijgen, maar hier lukte het en zelfs de volgende dag in huis.

Prima site, snel besteld en nog vlugger afgeleverd.

Ik was blij verrast dat mijn bestelling ondanks de coronaperikelen de volgende dag al werd afgeleverd.

Buitenvaart 2108 7905SX Hoogeveen

0528 273013

Over Voedingssupplementen Nederland

Voedingssupplementennederland (VSN) is een webshop die een zeer uitgebreid assortiment drogisterij producten verkoopt. De focus ligt op voedingssupplementen maar u kunt hier feitelijk alle producten van een drogisterij vinden. Wij staan voor goede kwaliteit van de data, zo zullen de voorraden en product informatie altij bijgewerkt zijn. Verzenden van uw pakketjes doen we vanuit ons magazijn in Ede. Wij versturen alles met DHL, waar u via een handige app van DHL zelf de bezorgtijd kan volgen en eventueel wijzigen.