Keurige informatie voorziening over de leveringen tijdens de coronacris

Uitstekend!

Goede communicatie, snelle levering en gewoon alles op voorraad. Hier ga ik vaker bestellen.

Alert en eerlijk

Is iets er niet en je hebt betaald, dan krijg onmiddellijk respons. En als je annuleert je geld direct terug. EEN VOORBEELD VOOR ENKLE ANDERE BEDRIJVEN

Top!!!!!

Super service!!

Super snel ontvangen

Dinsdag avond besteld, volgende dag ontvangen. Zelfs in corona tijd.

Snelle levering, scherpe prijs

Besteld en de dag erna geleverd. Top!

uitstekend

5 sterren !!

Super snel en volledige levering

Prima product en zeer snel geleverd

Ondanks de schaarste op het gebied van bepaalde vitamines werd mijn bestelling zeer snel geleverd.

Goede producten en snelle bezorging

Goede vitamines, genoeg voorraad en scherpe prijs. Ook snelle levering. 100% betrouwbaar!

Hele snelle levering van goede produkten.

overzichtelijk en snel

zelfs in deze periode is de status actueel van de producten. Levering snel.

Duidelijke website en snel geleverd

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Met een betaalbare prijs.

Vlotte service, super!

Ondanks de drukte rondom het Corona word er alles aan gedaan om mijn bestelde producten vlot te leveren.

Snel en goec

Snelle levering en niet duur

Helder en duidelijk

Duidelijke en helder website, bezorging was zeer snel verzorgd ondanks de Corona perikelen. Dank u wel.

Snel en vlot geregeld, toegestuurd en bezorgd.

Eerste ervaring met voedingssuplementen. Zal hier zeker vaker gebruik van maken.

Goede service in een drukke tijd!

Goede service in een drukke tijd! Fijne webshop!

Alles uitgevoerd zoals afgesproken.

Ik ben blij met de wijze van het proces vanaf bestelling tot de aflevering.

Alles snel in huis, niets op aan te merken

snelle reactie

snelle reactie toen ik hen opbelde met een vraag over een bestelling ,vriendelijk en meteen een oplossing!

Topprestatie!

Op tijd geleverd!

Regular update on orders

Good to provide regular update on the orders but need more information eg arrival date, tracking number and name of delivery company

Snel geleverd. Super!

Op internet snel gevonden wat ik zoek, goede kwaliteit

Gevonden wat ik zocht!

Ik zocht hooikoortsmedicijnen en die waren niet heel gemakkelijk te vinden. Ik vond vooral de beschrijving op internet. De enige die rechtstreeks bij het medicijn kwam, was Voedingssupplementen Nederland dus daarom van mij een 9! En ik zag op de website meteen veel andere dingen die ik in de toekomst wil bestellen. Snelle levering!

Buitenvaart 2108

7905SX Hoogeveen

0528 273013

Over Voedingssupplementen Nederland

Voedingssupplementennederland (VSN) is een webshop die een zeer uitgebreid assortiment drogisterij producten verkoopt. De focus ligt op voedingssupplementen maar u kunt hier feitelijk alle producten van een drogisterij vinden. Wij staan voor goede kwaliteit van de data, zo zullen de voorraden en product informatie altij bijgewerkt zijn. Verzenden van uw pakketjes doen we vanuit ons magazijn in Ede. Wij versturen alles met DHL, waar u via een handige app van DHL zelf de bezorgtijd kan volgen en eventueel wijzigen.