Mijn pakketje was zoek geraakt in de post. Geen enkel probleem en ontzettend hulpvaardig. Reageren meteen en hebben ook het bestand verbeterd. Pakket opnieuw verzonden, kosteloos! En ook nog eens iets extra meegezonden met de order! Een dikke aanrader!

• Prijs

Alleen maar lof voor deze drukkerij, je kunt merken dat iedereen hier met veel plezier en passie werkt. Mijn opdrachten zijn altijd op tijd en de kwaliteit is super. Top service!

Super service!

Ik ben hier terecht gekomen om meerdere proefdrukken van visitekaartjes te bestellen. Hierop direct een persoonlijke mail ontvangen en de mogelijkheden doorgesproken. Heel fijn en klantgericht.

• Prijs

Helemaal wat ik ervan verwacht had! Super mooi en goede kwaliteit.

• Prijs

Slecht, een product was niet geleverd.

Niet voed, er zijn een aantal dingen niet geleverd, waardoor een paar bestelling vertraging hebben opgelopen

• Prijs

Beste Matt, Ik zie tot mijn verbazing een negatieve beoordeling voorbij komen met betrekking tot uw bestelling. Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor het feit dat er weleens iets vergeten kan worden. Met name in een periode dat collega’s niet eens het werk kunnen bereiken vanwege de weersomstandigheden, leveranciers niet kunnen leveren en PostNL weinig tot geen pakketten komt ophalen. En dat is nog maar een greep uit de ellende waar wij vandaag de dag mee te kampen hebben als gevolg van het winterweer en de coronapandemie. Nota bene hebben wij u nog geholpen door het aangeleverde bestand dat niet aan de aanlevercondities voldeed, goed binnen het juiste formaat te plaatsen. Dergelijke service hoeft u van de doorsnee internetdrukker echt niet te verwachten en wij leveren deze service met veel plezier. U kunt zich wellicht voorstellen wat voor een impact een onterechte negatieve beoordeling dan kan hebben. Ik heb u via Kiyoh een verzoek gestuurd om u beoordeling nog eens te overwegen en hoop dat u dat in positieve zin zal doen. De hangtag koordjes worden vandaag direct naar u verzonden, zoals ik vanmorgen al naar u had gemaild. Het team van We Love To Print wenst u nog een fijne dag.

Na een verkeerde levering, gelijk goed opgelost. En vriendelijk aan de telefoon denken in oplossingen.

Toppers

Top kaartjes en service

• Prijs

Super fijne ondersteuning, mooi resultaat en snelle levering

Alles is helemaal goed! Labels zijn erg mooi. Ben heel erg blij. Ik raad We Love To Print aan iedereen aan.

fantastisch!

Denkt mee, wordt snel verwerkt en gemaakt

• Prijs

prettig contact en kwalitatief erg goed

Snel contact bij een vraag en drukwerk ook snel in huis. Erg fraai

Toppppp

Top service. Gr Abangane

• Prijs

Super snelle service en een prachtig eindresultaat!

Snel, deskundig en vriendelijk

Art print besteld, levertijd zou ong 4 dagen zijn volgens website. Ik kreeg vrijwel direct een e-mail terug dat deze met de opdracht van de dag erna mee zou gaan, dus dag erna klaar! En n.a.v. een foutje/miscommunicatie op de website (oplage en aantal ontwerpen enigszins verwarrend omschreven) direct een passende oplossing geboden.

• Prijs

Attente service en goed product!

Denken en werken goed mee!

• Prijs

Vlot geholpen, zelfs extra service!

Ik had mijn foto al geupload, toen ik erachter kwam dat het formaat niet klopte. Dag erna gebeld, kon gemakkelijk een nieuw bestand aanleveren en al snel was het order klaar! Ik heb er zelfs een extra print bijgekregen, fantastisch!

Super goed en snel!

Super snelle levering en service! Dezelfde dag nog opgehaald.

Snel en correct geleverd

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs

Prima product en service!

Makkelijk te gebruiken systeem voor de bestelling van drukwerk via de site. Overzichtelijke site. Goede service en snelle levering.

• Prijs

Prettig functionerende website, duidelijke communicatie en snel geleverd. En het ziet er ook nog eens gelikt uit. Dik tevreden!

Prachtig drukwerk

We Love To Print heeft weer prachtig drukwerk geleverd voor de Burgemeester van Buiten. Dankjewel en tot de volgende keer.

• Prijs

Zoals altijd heel erg tevreden over zowel de service, als het eindresultaat!

Belachelijke print prijs

Voor een zwart wit a-4tje moest ik 2,50 betalen, ik was heel erg verbaast, belachelijk dit.

• Prijs

Prima kwaliteit, vlotte levering!

Ik vond de snelle levering prima en er werd goed meegedacht.

Altijd goede service!

profesioneel

Zeer kundige en aardige mensen, voor wie niets teveel is. Uitstekend werk leveren ze altijd, denken mee en geven goede adviezen

Over Printmarkt.eu V.O.F.

We Love To Print is de online printshop van deze in Gennep gevestigde print-, design en communicatiestudio. Printmarkt ondersteunt al 25 jaar lang particulieren en bedrijven met het grafisch ontwerpen, printen en drukken van communicatie uitingen. Met een regionale focus. Op ons fysieke adres in Gennep kan men terecht voor alle vragen op het gebied print- en drukwerk. Van het ontwerpen van een geboortekaartje tot de opmaak en realisatie van een compleet verenigingsblad. Middels onze webshop We Love To Print willen wij graag onze passie voor print producten verder verspreiden.