Duidelijke site.

Behoorlijk prijzig.

• Kwaliteit N.v.t.

Kwaliteit

Precies zoals ik wou hebben de kleur en de kwaliteit verhouding was perfect

• Prijs

Snelle levering, veel keuze, goede communicatie en een supermooi product. En ook nog mooie prijzen.

• Prijs

Snelle service, goede kwaliteit en goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is me niet duidelijk of je een reeds eerder bestelde opdracht, nogmaals kan bestellen zonder alle keuzes te hoeven invullen, maar gewoon kan herhalen.

Snelle service!

Snelle service en prachtige kwaliteit materiaal en bedrukking.

Snel en kwaliteit

Zeer goed kwaliteit stoepbordposters en snel geleverd!

Super Service @FortChanzes

Top Kwaliteit❤️

Uitstekende kwaliteit

Wij hebben onze geboortekaartjes hier laten printen. Met behulp van een mooi papier sample boekje hebben we een prachtig soort kunnen uitzoeken en daarna proefkaartjes besteld. We zijn erg tevreden met het resultaat.

• Prijs

Geweldig, graag had ik nog de mogelijkheid gehad op zwaarder karton te drukken. Verder helemaal top

• Prijs

Wel mijn bestelling ontvangen maar de gratis poster die ik erbij zou krijgen zat er niet bij. Na invullen van beoordeling is er direct gereageerd en zenden ze het na. Dat is dan toch een goede service. Product wat ik besteld had, ziet er netjes uit en ben er zeker tevreden over.

• Prijs

Hoi Inez, Hartelijk dank voor het tijd nemen voor het plaatsen van een beoordeling. Onze excuses voor het ontbreken van de gratis A4 posters. Deze zijn waarschijnlijk vergeten door de persoon die ons tijdelijk uit de brand hielp om uw bestelling te verwerken. Uw bestelling is overigens netjes op tijd geleverd zie ik aan de order geschiedenis terug. De verzenddatum die u namelijk aantreft op uw bestelling is de datum waarop het pakket verzonden wordt in de plaats van de datum waarop het pakket bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, We Love To Print

Zeer snel en mooie kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

• Prijs

perfecte service en mooie kwaliteit!

aanrader voornzowel particulier als zakelijk

• Prijs

Vlotte communicatie, kwaliteitsvol en snelle service!

Opvolging van de bestelling via vlotte communicatie, stijlvol en kwaliteitsvol papier, duidelijke druk en snelle levering aan huis.

• Prijs

Goede service en vriendelijk en mooie kwaliteit

• Prijs

Goede en snelle service!!

Ze hebben meegedacht om de button zo mooi mogelijk te maken. Snelle levering.

Mooie geboortekaartjes

Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit van drukken en de keuze van papiersoorten.

• Prijs

Top geregeld, denken mee. Dit is klantvriendelijk.

1. Bestand na een jaar kwijt 2. Even een belletje 3. Hebben een database. 4. Bestand is nog aanwezig 5. Mailtje en je kan weer je bestelling plaatsen. 6. Snel nodig - geen probleem. 7. Twee dagen later de order binnen. Wat willen wij nog meer. Top geregeld. Gr NaturalSkor

Mooie kwaliteit.

Het kaartje is van mooie kwaliteit, alleen staat ons merkje er niet mooi recht op. Jammer dat dit niet eerst nog gecommuniceerd wordt voordat jullie afdrukken. Wellicht een tip!

Correcte en snelle service

Correcte en snelle service

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

• Prijs

Goede service en mooie kwaliteit

Helemaal top!

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service!

• Prijs

Great service and great delivery time!

Marc is very patient and makes sure he gets all the details right. He also provides test prints to make sure I am happy with the quality before he proceeds with the actual printing. As well as providing guidance with preparing the files before printing. I totally recommend their printing service.

• Accessibility
  • Delivery time
  • Quality
  • Price

Goede kwaliteit en snelle service.

Ik vind We love to print een prima bedrijf om afdrukken bij te bestellen. De website is duidelijke en de afdrukken worden redelijk snel geleverd. De kwaliteit is erg goed.

• Prijs

Geweldig, zeer goede en snelle service

Zou het iedereen aanbevelen via deze webshop te bestellen. Ik heb in de ochtend besteld en de volgende dag had ik de posters al in huis. De door mijn gekozen papiersoort was achteraf gezien niet geschikt om mijn upload op te printen, dit is door welovetoprint zelf super opgelost! Heb 2 stuks posters extra mogen ontvangen op een ander soort papier. Nogmaals, zeer goede service!

Over Printmarkt.eu V.O.F.

We Love To Print is de online printshop van deze in Gennep gevestigde print-, design en communicatiestudio. Printmarkt ondersteunt al 25 jaar lang particulieren en bedrijven met het grafisch ontwerpen, printen en drukken van communicatie uitingen. Met een regionale focus. Op ons fysieke adres in Gennep kan men terecht voor alle vragen op het gebied print- en drukwerk. Van het ontwerpen van een geboortekaartje tot de opmaak en realisatie van een compleet verenigingsblad. Middels onze webshop We Love To Print willen wij graag onze passie voor print producten verder verspreiden.