Prima gedaan!

Mijn bestelling is goed verzorgd verstuurd en op tijd aangekomen. Ik ben er dan ook erg tevreden over. Jammer vind ik het wel dat ik niet alle dingen kon bestellen die op mijn verlanglijstje staan, zoals b.v. coctailworstjes, leverworst en nog een aantal dingen, maar ik begrijp, dat niet alles te leveren is. Al met al een dikke 5 sterren.

Qua service, aanbod, prijs en logistiek :super!

Een aanrader om bij deze firma te bestellen. Zeer royaal assortiment met concurrerende prijzen tov andere leveranciers van Nederlandse produkten. Snelle en persoonlijke reactie bij vragen. Snelle levertijd en goedkope transport kosten. Het pakket wordt verder met grote zorg samengesteld en ziet er perfect uit. Een dikke 10 voor het gehele proces

Kwaliteitsproducten, levering perfect op tijd

Nu een aantal malen bij WorldWideHolland Nederlandse producten besteld en tot volle tevredenheid. Ruime keus aan producten, inclusief biologisch. Levering perfect op tijd voor de feestdagen, zoals bij mijn bestelling gevraagd. Klasse! Producten zijn goed verpakt zodat er geen beschadiging kan optreden tijdens het transport van Nederland naar Polen. En openen van het pakket is altijd een feest, zeker als ik goede kwaliteit Nederlandse kazen heb besteld, die worden direct "aangevallen". :-)

Excellent online shop

Delicious product from this shop, it arrived very soon. I glad I tried it for the for time and I will order more.

OK

OK

geweldig,

Alles is zo netjes verpakt, dat ik me soms afvraag hoe ze dat voor elkaar krijgen. Ze zijn enorm behulpzaam. De artikelen zijn heel goed en vers. Ook een goede selectie. Contact is altijd vriendelijk en ze zijn zorgzaam. Ik heb niets te wensen en het is gewoon een prettige ervaring.

Kwaliteit in alle opzichten

Goed assortiment, goede communicatie, uitstekend verpakt en afgeleverd volgens belofte

Heerlijk Nederlandse Goederen

Efficient, behulpzaam en vriendelijk bedrijf en geweldig om de vertrouwdeNederlandse producten thuis bezorgd te krijgen

Uitzonderlijke service en zo vriendelijk !!

WWH is een -helaas steeds zeldzamer wordend- voorbeeld van perfecte en super-vriendelijke klantenservice. Waren alle web-winkels maar zo. WWH bedankt en tot gauw !

Mooie en goed overzichtelijke website.

Wat mij meteen al opviel toen ik mijn eerste pakketje ontving is dat het zeer goed verpakt is.

Na het bestellen van de producten is het bezorgen snel gegaan

Mijn ervaring met het bestellen van de nederlandsche producten is de afhandeling er van ging het vlug gegaan.

Goede Onlineshop

Goed assortiment, redelijke prijzen, snelle levering,

De producten zijn opmerkelijk goed verpakt en beschermd tegen breuk. De bestelling werd snel geleverd. De communicatie was zeer prettig. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Beneden alle peil

Allereerst duurde het weken voordat er werd geleverd. Vervolgens bleek de geleverde Bicky saus (grote voorraad flessen van 900 ml) nog maar krap drie weken houdbaar. Op protestmail geen enkele reactie.

Amazing

Order was shipped late so they added goodies to my order. Perfectly packed. Highly recommended for those who also miss dutch grocery!

Goede Selectie en een Snelle levering !!!

Ik heb nu al verschillende jaren met Worldwide Holland besteld en ben nog nooit teleurgesteld, en kijk vooruit op de toekomst, en misschien is er nog meer variatie onderweg ... Bedankt WorldwideHolland !!!

Zeer tevreden met de leverans

Winkelen op de website is makkelijk. De artikelen zijn zorgvuldig ingepakt en worden binnen een schappelijke tijd geleverd. Een ontzettende plus voor artikelen à la groothandel. Een kilo Venco drop of 150 st. Koffiekoekjes vind ik fijn om te bestellen. Helaas mis ik bepaalde merken maar ik denk niet dat het een probleem zou zijn als ik er om gevaagd had.

zeer tevreden

Ben zeer te vreden zijn wel een paar dingen die je niet kunt bestellen b.v krentebrood maar ben al erg blij met bepaalde produckten

Great. Fast delivery

All good. Delivery to Germany very fast.

slecht slecht slecht

Heb een week gelden een bestelling gedaan. Nog niets verzonden. Mail verstuurd of er iets niet in orden was met de bestelling? Geen reactie!!! Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij hen bestel!! Ga weer terug naar de hollandwebwinkel, snelle levering, goede communicatie....perfect. Ik ga ze maandag bellen grrrr

Zeer positief

Goed verpakt en snel geleverd

snel geleverd, goede produkten

Perfecte, attente en hartelijke service !

Prima website. Directe follow up bij vragen. Meedenken met de klant. Service, service, service. Als het niet op de website staat, doet WWH zijn best om aan de wens van de klant te voldoen.

De smaak van thuis vlot bezorgd!

Mijn Duitse partner en haar zoon heb ik, sinds we elkaar kennen, zo langzaam vertrouwd gemaakt met typisch Nederlandse producten. Vóór Corona was ik meermaals beroepshalve op reis - ook naar Nederland. En kon ik dus snel bij de supermarkt binnenwippen. Sinds maart 2020...... Ach, we kennen het allemaal. Dus daarom super dat jullie er zijn. Bestellingen lopen ongecompliceerd, er wordt helder gecommuniceerd over de voortgang van de bestelafwikkeling en er wordt vlot bezorgd. En goed verpakt ook nog!

Fantastische service

Prettig te weten dat je te maken hebt met mensen die nog service verlenen. Pakket was geweldig verpakt en een net persoonlijk bericht over het noodgedwongen vervangen van een item met de mogelijkheid om dat nog te veranderen. Dit bedrijf springt eruit door de persoonlijke benadering en dat is alles wat je toch wilt? Hartelijk dank voor de geweldige service.