Supertrage verzending en geen communicatie

De verzending (NL) zou 1-2 werkdagen duren, maar we zijn inmiddels 8 dagen verder en het is nog steeds niet bezorgd. Op mijn mail van een paar dagen geleden is niet gereageerd. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.

Nice products, quickly delivered ! Thanks !

My husband is Dutch and he misses some typical Dutch products. So this is a good alternative to get a piece of the Netherlands at home ! :)

Makkelijk en snelle levertijd

Was binnen een week hier in praag

Ik ben zeer tevreden

Het is beslist niet de laatste keer dat ik bestel.

Heerlijk, weer eens drop, Hollandse kaas en pepernoten.

Fijn om Hollandse producten te kunnen bestellen. De levering is zeer correct en de verzending zeer zorgvuldig. Vriendelijke communicatie.

Allés is goed verpakt en komt Heel oover De relatie per mail snel en bevredend Levering snel Complimenten

Het is altijd prima

Ben zeer tevreden

Eerste keer, goede ervaring.. normaal zorgde mijn moeder voor een "kerstpakketje" voor mij en kleinkids, maar gezien de huidige situatie niet mogelijk..

Alles super

Wat een geweldige service! De bestelling wederom keurig geleverd. Alles weer zeer goed verpakt! Tot de volgende drop bestelling. Groetjes uit Berlijn.

hier klopt iets niet

wat mij opvalt dat een bestelling ergens onderweg schijnbaar zoek raakt. tel staat buiten bedrijf. facebook pagina blokkeert sinds 1 week

Goed geregeld!

Ik heb meerdere malen boodschappen besteld en alles is altijd prima aangekomen, goed ingepakt. Wanneer er ietd niet voorradig is wordt dat goed aangegeven. Bij vragen-via mail- wordt er ook direct gereageerd.

Niet in voorraad

Het artikel dat ik bestelde was niet in voorraad, maar ik heb een terugbetaling ontvangen.

Heel goed!

Alles krijg ik vlug, goed ingepakt en vers. Wel bedankt voor uw vriendelijke service en hopelijk tot gauw weer:)

Helemaal goedgekeurd en snel

Graag nog een keer! Als wij niet naar huis kunnen vanwege de COVID-19, komt de hagelslag bij ons;-).

De beschuiten van bolletje waren stuk Dat was jammer!!!!

Heel tevreden

Superr, jummiee

Om mijn familie niet iedere keer lastig te vallen met het opsturen van pakketjes, WWH geprobeerd: Was na 1,5 week sceptisch omdat ik nog geen bevestiging had, dat de bestelling "onderweg was" (levertijd 4-7 dagen) maar kan vertraging opleveren, vanwege diverse omstandigheden, wat ik begrijp: Maar veranderde snel: Ze houden je per email op de hoogte! Ik had een item besteld, wat niet leverbaar was in een bepaalde vorm: (6 zakjes favoriete Venco drop), die ze niet in die vorm konden leveren, maar als compensatie WEL het product in een kilozak, gratis/refund (voor het ongemak) leverden: Toppie!! Het feit, dat er een klein foutje was gemaakt met een van de bestellingen: Koopmans Citroencake mix , i.p.v Kwarktaart Mix vergeef ik jullie helemaal: Kleine foutjes in een proces zijn menselijk, maar jullie oplossingen voor een probleem heb ik heel veel vertrouwen in gekregen. Ook het "persoonlijke handgeschreven kaartje "met excuus voor de kruisdropjes" is absoluut gewaardeerd. Bedankt iedereen van WWH! TIP: Discount vouchers voor een gym als gesture zijn nu welkom, hihi!

Bedankt!! Alles is met zorg verpakt . Snelle levering . Super goede Nederlandse kwaliteit producten.

Uitstekende ervaring!

Via de Telegraaf eigenlijk op het idee gekomen om online drop te kopen. In eerste instantie op een andere site terecht gekomen, via via, bij WorldWideHolland aangekomen en de reviews samen met het uitgebreide assortiment hebben me overgehaald te bestellen. In eerste instantie zag ik geen update op mijn account, maar na een email vertuurd te hebben kreeg ik binnen een dag antwoord; de hele order was niet kompleet, maar zou in een paar dagen geregeld worden. Inderdaad kreeg ik een link via de email snel erna plus en kon ik met track en trace de order volgen. Al met al duurder het 2 weken voordat ik de bestelling in huis had, maar dat was ok. De order was uitstekend verpakt. En alles kompleet geleverd! Heerlijk om weer drop te hebben hier in Mexico!

Everything perfect

Great service and I love the way they packed all the items. So securely and even the potato chips were packed in a small box, so the other items would not crush them. Thank you very much, we will order from you again.

Super verpakt, goed assortiment

Super fijne webwinkel om te bestellen vanuit het buitenland. Het enige kleine nadeeltje vind ik dat het vrij lang duurt voordat het verstuurd wordt. Als het eenmaal onderweg is, is het er ook erg snel!

Goede prijzen, goed verpakt, levering niet heel snel

Zeer tevreden over de grote selectie aan alles wat we in het buitenland niet zo makkelijk kunnen vinden :) Alles prima verpakt, zelfs het beschuit overleeft het elke keer. Het enige minpuntje: de levering via DPD. Ik weet niet wat ze daar snuiven, maar ze kunnen het keer op keer niet vinden. Met andere bezorgers geen enkel probleem...

Perfect snelle levering

Bedankt voor de goede service en het heerlijke roggebrood van Van Dijk

Snelle goede service!

Na besteld te hebben , word je netjes op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling. Je pakket arriveerd alle spullen zijn supergoed verpakt om lekken of breken te verkomen. Kan deze website zeker aanbevelen!!!