Compleet, snel en goed geprijsd!

De selectie is erg goed, de service is snel en de verzendkosten betaalbaar!

De produkten waren goed ingepakt voor transport; in bubbelplastic of plastic zakken. Papier om de kaas in te bewaren was bijgesloten en mijn indruk was dat mijn bestelling met zorg was behandeld voor verzending.

Goede service en snelle afhandeling, ik ga eerdaags weer een bestelling plaatsen.

Goed verzorgd en snel bezorgd

Goed verzorgd en snel alleen ik mis de joppiesaus en de zoetzure saus in jullie assortiment

Goed, levering zou sneller kunnen

Nederlandse produkten op mijn doorstep

Beste Nederlandse online winkel

Ik heb verschillende sites gebruikt en op deze site krijg je de beste waar voor je geld. Een product wat niet beschikbaar was werd vervangen met twee stuks van een soortgelijk product, wat een service! Ondanks de Covid had ik het binnen een week in huis. Extra plus dat het uit mijn thuisprovincie komt

Dikke 10

Wonend in het buitenland heeft deze webshop mij een beetje "thuisgevoel" gegeven. De bestelling kwam goed verpakt en snel aan, zelfs tijdens deze virus situatie! Van mij krijgen ze een dik verdiende 10!

Grote keuze en snelle acurate verzending!!

Ik woon al 45 jaar in Cornwall/UK maar vind het erg fijn om af en toe wat Nederlandse artikelen te kunnen kopen! In het verleden stuurde mijn zus die in Amsterdam woonde veel dingetjes op maar helaas is zij vorig jaar overleden! Daarom ben ik blij World wide Holland te hebben gevonden!! Ik heb ook jullie web address doorgegeven an vrienden van mij Zij wonen in Plymouth en ik geloof dat zij al wat hebben besteld? Nogmaals reuze bedankt voor goede en vlugge service!! Regards, Marijke Vandervelde

Pakket correct opgestuurd, onbeschadigd en op tijd

Keurig verpakt, doos niet beschadigd, levering op tijd en in deadlines die waren gedefinieerd. Geen enkele klacht.

Het bestellen, het afwachten, de ontvangst en het pak uitpakken...het leek wel Sinterklaas!

Het was voor mij de eerste keer dat ik op een online winkel Nederlandse produkten bestelde. Ik heb ze latijd zèlf meegenomen na een verblijf in Nederland. Maar wie weet wanneer ik deze keer weeer in Nederland kom? Mijn ervaring is zeer goed. De site was duidelijk en eenvoudig te begrijpen. De prijzen duidelijk en goed. Ik heb de tracking iedere dag in de gaten gehouden. Het heeft al met al tweeeneenhalve week geduurd. Ik vraag me af hoe je dat doet met verse produkten zoals kaas....Maar die had ik bewust niet besteld. Alles was keurig verpakt en is heel aangekomen. Klasse! Enfin, het pak is er en ik loop al sinds gisteren te glimlachen.

Perfect.

Als altijd bereikte mn doos met boodschappen ons in perfecte staat, ondanks dat de bezorger de doos (met pindakaas èn duopenotti) zo over het hek heeft gegooid. Snelle service, ondanks corona en elke ramadanochtend mn lekkere broodje met hagelslag.

Quick and Easy

Ordering is simple and postage to Scotland was extremely quick. Would recommend anybody using this service..... well done.

Groot sortiment simpel uit te zoeken.

Groot sortiment. Snelle levering ook in Corona tijden.

Correct, beleefd en bijzonder klantvriendelijk!

In m'n eentje, ziek, wonend in het buitenland deze webshop heeft mij een beetje "thuisgevoel" gegeven, spullen komen goed verpakt aan en snel, zelfs tijdens deze gekke virus situatie! Van mij krijgen ze een dik verdiende 10!

Van A tot Z tevreden

Goede ruime keuze van produkten, correcte prijzen, snelle levering en correcte prijs voor het thuis bezorgen

Quick and accurate response as well as delivery!

Everything was professionally wrapped and packaged! Very pleased with your service!! Will certainly use your company in future! Thank you very much! Happy New Year! Marijke Vandervelde

De enige opmerking van mijn kant is dat, alhoewel ik expres aangegeven had dat de levering na 13 uur zou moeten plaatsvinden, de besteldienst ruim voor die tijd voor de deur stond. Gelukkig was mijn dochter net die dag 's morgens thuis. Het zou dubbel werk zijn geweest als ze op een later tijdstip of de volgende dag terug hadden moeten komen. Voor de rest was alles in orde, alles is in goede staat aangekomen.

Goede producten en snelle levering

Prima in orde

Alles keurig op tijd geleverd.

Prima Shop

Wir waren wirklich angenehm überrascht über das Angebot, den Versand und die Verpackungs- und Lebensmittelqualität. Wir kaufen gerne wieder.

Goede ervaring. Het enige nadeel is dat er onnodig veel plastic en ander verpakkings materiaal gebruikt is.

Goed sortiment, goeie prijzen. Snelle levering

Ik zal zeker vaker wat bestellen.

Pakket in goede staat ontvangen en zal zeer zeker weer gebruik maken in de toekomst van Uw produkten. Wel zou ik graag zien dat er wat meer keuze is in de kaas soorten.

Een Super Shop

Mijn eerste bestelling die ik ontvangen heb,kwam in perfecte staat aan. Zo zorgvuldig was alles netjes verpakt.Ben heel tevreden en is voor herhaling goed.Ik dank jullie.En de Hollandse producten smaken heel goed,vooral snert en Gelderse rookworst,my favorites.

Goed assortiment, goede prijzen en snelle verzending naar Zweden!