Wisselend

Ik heb cameracovers voor mijn laptop en voor mijn telefoon gekocht. Die op mijn laptop is geweldig. Makkelijk te monteren, en werkt daarna naar behoren. De camera covers voor mijn telefoon waren echt flut. Stuk bij het opplakken en zijn er binnen een uur weer afgevallen. Jammer.

handige gadget

Past goed op mijn laptop en telefoon. Jammer dat ik de achterkant van mijn telefoon niet kan afsluiten.

Prima product

Ben een terugkerend klant. Gebruik de covers nu al bijna 3 jaar. De covers gaan wisselend mee. Sommige vallen er na een half jaar af maar dit heeft te maken doordat ik mijn telefoon vaak in en uit mijn broekzak haal maar de laatste heb ik nu al een jaar op mijn telefoon zittten. Op mijn laptop zit nog steeds de cover van 3 jaar geleden.

Onbruikbaar

Bij de kleine cameracovers viel het schuifje direct eruit, nog voordat deze op de telefoon zat. Bij de grotere cameracovers zaten de schuifjes te vast, waardoor ze niet schuiven. Helaas, onbruikbaar...

Goed product en goede service, toppers.

Klein maar handig!

Simpele oplossing om binnengluren te voorkomen.

Past precies

Past netjes over de camera van mijn laptop, het is een kleine cover dus zou ook bij frontcamera van je telefoon passen.

1 te kort ontvangen, maar goed opgelost. Dank!

Bezorgd in een neutrale enveloppe

Prima oplossing

Dekt mooi de camera van mijn laptop en telefoon af

Veel verpakking, goed product

Twee losse camera covers besteld waar ik erg blij mee ben, eentje op de telefoon en eentje op de laptop. Die op de telefoon valt iets groot uit waardoor hij een klein beetje over de speaker valt. Is niet heel erg maar iets om op te letten. Wat ik vooral zuur vond, was dat ik twee losse zakjes met één cover kreeg. Die hadden prima in één zakje gekund met oog op verspilling en het milieu. Verder prima product, kleurt goed bij de Logitech K480 toetsenbord dus daar heb ik lol van.

Prima en snelle service

Bestelling was snel geplaatst en binnen 2 dagen waren ze in huis.

Goed product!

Goede klantenservice

Snelle service en goede kwaliteit.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

slechte kwaliteit

Je betaald ongelofelijk veel voor 1 cover van de telefoon en na een paar dagen valt hij er al weer af. Uit serviceoverweging had ik minimaal verwacht dat ze gezien de hoge verzendkosten wel een extra cover erbij hadden gedaan

werkt goed

Werkt goed en snel geleverd

Levering prima, productkwaliteit onvoldoende

Levering ging als gepland. Prima service. Helaas viel de schuif van de cover er al binnen een paar uur vanaf. Daarna de tweede cover van de drie geplaatst waarbij de schuif van de cover er ook direct van af viel. In de toekomst kies ik een ander type cover. Helaas duurkoop dus.

top

goede afsluiting van de camera en leuke kleurtjes

Matige kwaliteit, te duur

gaan snel stuk, goedkope chinese zooi!

Wat jammer dat de camera-covers niet naar wens zijn. U heeft verschillende soorten bij ons aangeschaft en u geeft aan dat ze snel stuk gaan. Wij zijn erg benieuwd wat het defect zou moeten zijn bij alle de 6 stuks. U kunt altijd contact met ons opnemen als de levering niet naar wens is en wij zorgen voor een adequate oplossing. Tevens wil ik u meegeven dat onze camera-covers hier in Nederland worden geproduceerd en niet in China.

privacy is weer up to date

Ben blij met dit camera cover schijfje, gebruik hem op mijn S20 past prima

Gewoon goed

Bestellen, betalen en op tijd bezorgd

Bestelling makkelijk, levering correct en op tijd

Blijven niet zitten

Eerst dacht ik wijs maar als je hem aanraakt verschuift hij dan is de functie weg of je bent hem kwijt