Prima ontvangst, op tijd en ruim de tijd genomen voor het doorspreken van de wensen. Tekening was redelijk snel doorgestuurd. De levertijd van het gedenkteken was iets langer dan afgesproken. Prima afgewerkt en mooi.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke informatie en goede service.

Wederom een kwalitatief uitstekend resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

fantastische service en steen weer als nieuw!!

Na restauratie is de Steen van onze vrouw, moeder en oma weer als 27 jaar geleden! Super service, zeer vriendelijk, duidelijk, nakomen van afspraken en uitstekend eindresultaat!!!

Vriendelijk

Je wordt hartelijk ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk bedrijf en komt de afspraken die gemaakt zijn keurig na.

Goede ervaring. Moest dit in opdracht van overleden tante bij jullie laten doen omdat de steen voor mijn oom ook bij jullie was gemaakt. Eind resultaat is top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

heel attent en al onze wensen , ook met diverse wijigingen, tot tevredenheid uittgevoerd

heel attent en al onze wensen uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en goed werk geleverd.

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige ontvangst. Duidelijke informatie over gedenkteken Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Was voor mij niet geheel duidelijk wanneer gedenkteken gemaakt en geplaatst kon worden. Wel werd er correct gereageerd op vraag hierover van mijn kant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede klantbeleving

ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

persoonlijke aanpak. Constructief overleg ten alle tijden mogelijk

transparantie over planning vooraf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We werden goed op de hoogte gehouden over vorderingen in klaarmaken Vd steen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reacties; voldoende informatie in offerte; goed uitgevoerd werk (nieuwe inscriptie in grafmonument en opknappen grafmonument, prima gedaan)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke omgamg, correct. Duidelijke afspraken waar men zich ook aan houdt. Prachtig eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling en een mooi resultaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Blijf communiseren met de klant, vanaf het moment van orderbevestiging tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlot, accuraat en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie. Vriendelijke medewerker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Attente ontvangst, goede adviezen

Gewenste steensoort bleek uiteindelijk niet leverbaar, waardoor nieuwe keuze gemaakt moest worden, wat een langere levertijd tot gevolg had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie stenen Duidelijke documentatie

De contactpersoon was erg indringend heb dat als zeer vervelend ervaren. Heb dit ook aan hem terug gegeven, toen bond hij in. Het is een bepaalde stijl due mij niet ligt Steen was geleverd ook mooi maar toen ik kwam kijken was er een hele richel lijm die niet weggehaald was. Het was prettig geweest als ze dit even verteld hadden en dat het later nog afgewerkt zou worden. Nu heb ik het alleen gezien omdat ik er heen ging. Alleen je krijgt wel direct de rekening dat het geleverd is.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Correct behandeld steeds op de hoogte gehouden van de werkzaam heden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- De bijzondere vriendelijke manier waarop ik diverse keren te woord werd gestaan. - De duidelijk manier van communiceren. - Bericht van plaatsing grafsteen met foto erbij !!

Het duurde nogal even voordat alles rond was (was me trouwesn van tevoren ook gemeld)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede informatie over de steen en wat gedaan moet worden is heel keurig en in goed overleg

zijn er niet ik vind het een goed bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed geregeld..en ook achteraf ook goede afhandeling

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.

Filter op Taal