Mooi goed tesultaat

De steen die al ruim 20 jaar oud is. Is verandert wat moest ivm dat er een naam bij moest waar in het verleden niet goed rekening mee is gehouden en door de tijd waarin veel is verandert. Hij is erg mooi opgeknapt en naar ons idee nog mooier geworden.

In één keer goed, vriendelijk en geduldig

Fijn contact, deskundig en begripvol

goed geleverd werk.

De communicatie met de Steenklip was af en toe matig. Telefoon werd soms niet opgenomen. Op mail kwam een keer geen antwoord. Het werk, dat ze geleverd hebben is prima. ik had gehoopt op iets meer "begeleiding", temeer daar dit de eerste keer was, dat ik zoiets moest regelen. De aflevering was keurig en de bevestiging voorzien van foto's. Al met al ben ik tevreden.

Uitstekende kwaliteit en service.

In het verleden en nu in coronatijd zijn wij zeer goed geadviseerd en geholpen tegen een prettige prijs gezien wat er allemaal voor gedaan is.

gewoon goed

fijn telefonisch contact gehad. zeer vriendelijk te woord gestaan. keurig alles in orde gemaakt, de steen opgehaald van bestaand graf, netjes bijgewerkt en teruggeplaatst. ook de mail met foto van het gedane werk is goed geregeld.

Goede garantie

Nadat de vorige steen kapot was gevallen, kreeg ik snel een aanbod voor een nieuwe steen, van een steensoort naar keuze. Deze nieuwe steen is van goede kwaliteit en is zonder meerkosten geplaatst.

Onze vraag en afspraak/ afhandeling is prima

Betrouwbaar bedrijf dat meedenkt om tot goeie keuzes te komen

Betrokken personeel. Voldoende keuze in de showroom. Prettige benadering van de klant

Wij zijn b ij het uitzoeken van de steen voor mijn schoonmoeder heel plezierig geholpen.

We zijn netjes geholpen en de steen is netjes geplaatst.

Vakwerk

Vriendelijke ontvangst en goed meegedacht over het plaatsen van een asbus in bestaand familiegraf. Goed advies over het bijplaatsen van extra grafzerkje. Voor mij een mooi gevoel dat iedereen waar ik ooit veel van hield, mijn opa,oma, vader, moeder, broer en nu ook mijn man, bij elkaar in een plek zijn.

Goed.

Er werd aandacht gegeven aan de wensen en goede informatie over de mogelijkheden. Correct werden we geïnformeerd over gang van zaken. We kunnen zeggen dat we zeer te spreken zijn over het eind resultaat en de goede verzorging.

Goede communicatie met dhr Cor Postma Goed geholpen en voorgelicht, was voor ons 1e keer . Verdere stappen via Cor in het bedrijf de Steenklip naar alle tevredenheid uitgevoerd. Duidelijke stappen, zwart op wit via mail. Dank allemaal voor jullie zorg en aandacht. Jullie gevonden: 1e wat in mij opkwam Begrip in Sneek

Goede en attente service hoef zelf weinig tot niets te regelen.

Ervaring perfect

Ervaring perfect

Ik wil Steenklip (Sneek) bedanken voor hun uitstekende service bij het graveren van de grafsteen van mijn moeder. Ik kon maar een korte tijd in Friesland zijn om de uitvaartdienst van mijn moeder te regelen, dus ik was blij dat de staf van Steenklip mij in korte tijd kon opvangen. Iedereen met wie ik in contact was, was behulpzaam, erg zorgzaam ... te beginnen met meneer Postma. Ze hebben uitstekend werk geleverd voor de afgesproken prijs en maakten een foto van de steen van mijn vader en moeder toen deze klaar was en op het kerkhof in Sneek werd geplaatst, aangezien ik en mijn uitgebreide familie niet in Nederland wonen. Ik ontving ook persoonlijke condoleances van de heer Postma en zijn staf, wat zeer op prijs werd gesteld

zeer te vreden

veel keus in een zeer nette showroom waar we alle tijd kregen om een keuze te maken,ook de afspraak over het plaatsen van de steen keurig na gekomen.

Redelijk

Via de mail is het lastig om het goede lettertype en vormgeving te kiezen. We hebben hierdoor ook veel heen en weer gemaild. Had dit liever fysiek willen doen en opties willen bekijken. Op wit papier was het ook lastig te bedenken hoe het op de steen zou komen. Is daar geen programma voor? Het eindresultaat is wel goed

Het was in het verleden goed

De herplaatsing vond pas na 6 maanden plaats en bij het aangeven dat het monument totaal niet afwaterede was het antwoord dat het veel geregend had. Op de opmerking dat het voorheen niet het geval was werd niet gereageerd. Ik zal u ook niet meer aanbevelen en dit is ook het geval bij de kerk heb ik vernomen. En het is achterlijk dat je alleen maar positieve dingen kan aankruisen in de volgende beoordeling. De openingstijden interesseren mij dus niks maar ik moest iets invullen.

Geachte heer, Fijn dat u de moeite genomen heeft om ons te beoordelen. Jammer genoeg is de beoordeling niet heel goed en willen wij toch nog even inhoudelijk reageren op uw feedback. We hebben getracht dit telefonisch te doen maar helaas kunnen we u niet bereiken. U geeft namelijk aan dat de herplaatsing pas na 6 maanden plaats vond. U heeft van ons op 5 september een opdrachtbevestiging ontvangen waarop een indicatieve levertijd vermeld stond van ca. 8 tot 10 werk-weken. Op 22 december hebben wij het grafmonument herplaatst. Helaas zijn wij door de corona crisis en de enorme stijging van het aantal werkzaamheden enorm overvallen. Daarnaast waren er op verschillende begraafplaatsen beperkingen met betrekking tot de coronamaatregelen. De levertijd die wij als indicatie hebben opgegeven is daarmee weliswaar uitgelopen, waarvoor excuus, maar niet de 6 maanden die u noemt. Op uw klacht aangaande de afwatering het volgende; Hiervan heeft u op 13 januari melding gemaakt. Op 14 januari, een dag na uw melding hebben wij u een e-mail gestuurd waarin inhoudelijk is gereageerd op dit probleem. Hierna hebben wij van u geen bericht meer ontvangen waardoor wij er van uit zijn gegaan dat het probleem niet meer speelde. Uit uw recensie blijkt echter dat dit niet zo is maar is ook waar te nemen dat u onze email niet gezien of gelezen heeft. Het kan zijn dat deze in uw spam-mail is beland of aan uw aandacht ontsnapt. Wij proberen echter altijd oplossingsgericht te denken dus we zouden het waarderen als u nog even contact met ons op neemt.

Goede uitvoering conform het verzoek

Vriendelijk dank voor de moeite die u genomen heeft om ons te beoordelen. Bedankt voor de mooie recensie!

Prima, goede service!

Goed en meedenkend telefonisch contact en daarna goed werk geleverd.

Werkzaamheden uitstekend uitgevoerd

Opdracht verstrekt op basis van eerdere ervaringen met de Steenklip.

uitstekend

Hele prettige service

Over het plaatsen van de gedenksteen zijn we tevreden, maar over de communicatie niet.

De communicatie na het plaatsen van de opdracht ging niet goed, we kregen geen antwoorden op e-mail, dus overal zelf achteraan gebeld. Het plaatsen van de grafsteen en gedenksteen ging goed, daar zijn we erg tevreden over.

Prettige samenwerking

Wij willen bij deze Steenklip bedanken voor hun fantastische service. Wij zijn ontzettend blij dat wij voor Steenklip hebben gekozen. Gedurende het proces was de communicatie erg goed en was totaal geen sprake enig druk. Steenklip heeft ons goed geïnformeerd en geholpen. Wij konden altijd met ons vragen bij hun terecht. Het resultaat van ons afspraak is precies wat wij in gedachten hadden. Hierdoor zijn jullie een groter aanrader voor iedereen. Nogmaals bedankt.

Keurig

De steen is keurig geplaatst, dik tevreden

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.