Proces tot bijwerken grafsteen erg moeizaam, eindresultaat goed.

Geen actieve houding (na eerste afspraak is er 2 maanden niets gebeurd); communicatie over voortgang van grafsteen was er niet.

Beste Arnoud, Dank voor uw reactie op onze website hoewel wij deze niet geheel begrijpen. We hebben het grafmonument voor de afgesproken datum herplaatst op de begraafplaats. Nadat wij opdrachten verkrijgen wil het niet zeggen dat wij hier al die tijd mee bezig zijn. Opdrachten worden na een bepaalde periode ingepland voor uitvoering. Dit omdat we voor veel meer mensen werkzaamheden mogen uitvoeren. In de periode van opdrachtverkrijging tot aan het begin van de werkzaamheden zit daarom vaak een "gat". Het heeft op dat moment dan geen zin om mensen te gaan berichten. Dit staat ook in ons veel gestelde vragen formulier welke wij u hebben toegezonden na opdracht. Ook heeft onze adviseur u telkens geïnformeerd over de status van uw order wanneer u hem daarover had gebeld of een email gestuurd. Fijn dat het eindresultaat aan uw verwachting heeft voldaan

Herstel grafmonument keurig geregeld

Prettige service

Vakwerk !

Heldere communicatie, komen afspraken na. Inscriptie en figuratie op grafsteen opnieuw laten inlakken…. Vakwerk ! Als nieuw.

Goed foar Hollanders , min foar eigen ynwenners

Goede tsjinstferliening Goede fertsjintwurdiger Minpunt : Wannear't ik skilje nei in tillefoannûmer yn Snits bin ik wend om Frysk te praten . No blykte dejinge oan de tillefoan my net te ferstean ; mar hat dat net sein ! Ik fyn dat in minne saak .

Achte hear Huitema, Betanke foar jo reaksje. Wy dogge ús bêst om elkenien telefoanysk te beantwudzjen mar krije ek faak fan bûten Fryslan telefoantsjes sadat wy standart opnimme yn it Nederlânsk. Fanút it Haadkantoor wurde jo meastal troch ferbûn mei ús meiwurker yn Fryslan sadat jo fierder gewoan frysk prate kin. Wy hoopje dêryn op jo begryp.

goed en keurig afgeleverd

Goede ontvangst, en duidelijke uitleg. En ze nemen de tijd.

Afspraak is afspraak.

Vakmanschap in alle onderdelen.

Goede ervaring met het proces om duidelijk te krijgen wat er wel en niet kan, geen geduw en gehaast. Al onze wensen waren mogelijk, ze regelen vergunning, ophalen, graf weer opgepoetst. Echte ontzorging. En we hadden zelf een beetje gephotoshopt en het uiteindelijke resultaat op de steen was identiek. Echt fraai gemaakt.

Helemaal goed, niets op aan te merken.

Mensen met vakkennis van natuursteen. Konden de eerst geplande opleverdatum niet nakomen vanwege problemen met de aanvoer van het materiaal - moet uit India komen , en corona - maar toen dat eenmaal achter de rug was hebben ze de opdracht direct afgewerkt. En het grafmonument ziet er weer uit alsof het gister was geplaatst, alsof het "nieuw" is.

Keurig alles geregeld.

Goede afhandeling Goed te bereiken Goede prijs

Altijd positieve benadering en antwoord

Zeer correct bijna alles afgehandeld, maar de plaatsing van het monument heeft wel lang geduurd! Ongeveer 10 maanden. De heer Postma heeft ons prima geholpen, alle lof.

Zeer goede ervaring. Ook in 2001 al en nu in 2022 ook weer.

Keurig

Ja en nee is een strijd.

afspraak is afspraak.

tijdens het gehele aankoop proces zeer goed op de hoogte gehouden.

Grafmonument is prachtig opgeknapt.

Prettig contact met medewerker en correcte afhandeling van de opdracht.

keurig verzorgd

Na het overlijden van mijn vader moest het familiegraf worden opgeknapt. Nieuwe letters op de steen en alles weer netjes terug plaatsen. Gezien de slijtage van de de oude letters werd aangeraden de steen af te slijpen en van nieuwe letters te voorzien, uiteraard tegen een meerprijs. Dit alles is keurig uitgevoerd en het graf ziet er weer netjes uit. De communicatie over de voorgang was goed.

Wij zijn buitengewoon tevreden over De Steenklip.

Mijn ervaring is zeer positief.

Ik ben uitstekend geadviseerd bij mijn keuze. De gedenksteen is geheel naar mijn ontwerp en wens uitgevoerd.

Werd zeer goed op de hoogte gehouden in het hele proces vanaf ch het verwidjeren tot aan het terugllaatsen vd steen .. zeer klantgericht en klantvriendelijk

Van begin tot eind

Perfecte communicatie in alle opzichten.

Mooi werk geleverd

Er is mooi werk geleverd. Het contact per mail of telefoon was vriendelijk en professioneel.

Geweldige service!!

Super mooi

we wilden iets speciaals voor onze ouders en dat heeft de steenklip perfect uitgevoerd

prettig, persoonlijk en kundig advies. het bedrijf maakt waar wat het belooft.

Vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk en goed geholpen.

alles ging volgens afspraak

Prettige communicatie en afspraken kwamen helemaal na zoals afgesproken

Na een goed advies is alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Na een goed advies is alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.