Keurig en geduldig

Wij waren zelf niet zo snel met reageren, omdat wij het heel druk hadden met alle andere zaken. Elke keer werd ik keurig gebeld en werd er geduldig op ons antwoord gewacht. Dank voor al het geduld en begrip.

Goed geholpen zijn wij

Goed geholpen zijn wij

Wat fijn dat u tevreden bent. Dank voor uw reactie!

Zeer vriendelijk geholpen in Sneek

Het is een heel mooie grafsteen geworden, die past bij wie en hoe mijn zus was. We zijn heel dankbaar hoe het eind resultaat geworden is.

Goed contact met Kor Postma

In het verleden ook een al bekend met De Steenklip

Dank voor uw reactie en fijn om te mogen vernemen dat u zo tevreden bent met onze adviseur meneer Postma.

De Steenklip levert professioneel advies en renoveert met prachtig resultaat.

Het contact met de Steenklip verloopt vlot, positief en adequaat.

Monument is goed het plaatsen niet

Kan nog niet een goede beoordeling geven, Dit monument is een vervanging van 2 oudere stenen. De het monument is netjes, maar het monument staat op de verkeerde plek, hangt achterover en niet op de rij. En oude steen is niet meegenomen. Als alles direct op de plaatst stond en netjes afgewerkt was was de beoordeling anders geweest

Dank voor uw reactie en u heeft helemaal gelijk dat het grafmonument niet op de juiste plaats stond en er is verzuimd het oude grafmonument mee te nemen. Dit is niet helemaal goed gegaan, excuus daarvoor. Wij hebben onze fout inmiddels hersteld en hopen dat e.e.a. naar wens is.

Dank voor uw reactie en fijn te mogen vernemen dat alles naar wens is uitgevoerd

We zijn erg tevreden met de mooie nieuwe gedenksteen

Na het verwijderen van de oude gedenksteen, konden we kiezen uit een ruim assortiment gedenkstenen. We zijn vriendelijk geholpen bij onze keuze, waarbij veel mogelijk was. Het heeft geresulteerd in een mooie gedenksteen, de blijvende herinnering aan onze dierbare familie.

Alles prima geregeld

Het grafmonument van onze ouders was verzakt ,en is prima opgelost

Dank voor uw reactie. Prettig te vernemen dat alles naar wens is uitgevoerd

Zoals Tante het gewild zou hebben

We zijn netjes en vriendelijk te woord gestaan. Ook toen het niet helemaal goed dreigde te gaan, werden we goed voorgelicht en zijn we tot is moois gekomen.

Dank voor uw reactie. Fijn dat we e.e.a. hebben weten te realiseren zoals tante het gewild zou hebben

Netjes uitgevoerd

Het gedenkteken is volgens afspraak uitgevoerd en netjes geplaatst.

Dank voor uw reactie en fijn dat u zo tevreden bent. Onze prijzen zijn marktconform voor het segment waar wij ons graag in willen profileren. We richting ons niet op werk zo goedkoop mogelijk willen uitvoeren maar oog voor detail, kwaliteit en omgeving staan voorop.

goede voorlichting.

De heer K Postma van de vesting uit Sneek heeft mij uitstekend geholpen! K van der Velde, Oppenuizen.

Alles begint met goede voorlichting. Fijn dat u zo tevreden over ons bent en dank voor uw beoordeling

We hebben de communicatie over, en de afhandeling van zaken als zeer correct ervaren. Daarnaast een nette oplevering van de werkzaamheden. Het fotootje om het eindresultaat te laten zien was attent,

Dank voor het nemen van de moeite om een review te schrijven. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Communicatie en uitvoering zijn uitstekend, wij zijn een zeer tevreden familie met het eindresultaat!

Wat fijn dat u ons zo'n mooi cijfer geeft. Dank hiervoor!

Alles op tijd volgens offerte

Wat fijn dat u tevreden bent. We proberen uiteraard onze levertijden zo kort als mogelijk te houden. Soms lukt dat minder goed in verband met drukte of personeelstekorten maar mocht de levertijd uitlopen communiceren we hier altijd open over.

Alles prima geregeld na volle tevredenheid

Na het bezoek aan de showroom en de gemaakte afspraken is de steen uiteindelijk eerder geplaatst dan verwacht en netjes geplaatst. Alles tot volle tevredenheid..

Dank voor uw reactie. Prettig om te lezen dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor!

top bedrijf.

aardige behulpzame medewerkers. denken mee met de opmaak van het monument. Hebben begrip voor de situatie. Het liep bij ons allemaal wat tegen en het was geen probleem om het plaatsen even uit te stellen. Wij mochten aanwezig zijn bij het plaatsen. Ze hebben dat keurig verzorgd.

Voor sommige mensen kan het aanwezig zijn bij de plaatsing erg prettig zijn en meewerken in het verwerkingsproces. Dit is altijd mogelijk.

Geleverd naar wens.

Goede uitleg. Goed onderzoek naar datums. Prima produkt.

Dank voor uw reactie. We doen altijd ons best voor een zo goed mogelijk resultaat

prima ervaring, snel en duidelijk en klantgericht

snel duidelijkheid over factuur, kosten, wijze van afhandelen, klant erbij betrekken en tijdig informeren. Grafsteen keurig aangepast en teruggeplaatst.

De klant staat altijd op nummer 1. Dank voor uw mooie reactie.

We zijn tevreden over het bedrijf.

We zijn goed geholpen in het gesprek waarbij we de opdracht hebben gegeven om de grafsteen aan te passen en te plaatsen. Het plaatsen ging sneller dan gedacht en de grafsteen is geplaatst en heel netjes op zijn plek gezet. Ook de afwerking met het plaatsen van het stekje en het tuintje afwerken met tuinaarde waren we tevreden over.

Fijn te horen dat u tevreden bent. Dank voor deze mooie 10!

Heel goed werk

Precies zoals we het graag zien. Mooi werk geleverd en voor een net bedrag

Klanttevredenheid is voor ons ontzettend belangrijk. Dank dat u ons waardeert met een 10!

Gewoon goed

Voor ons is het de 2 de keer dat wij van jullie diensten gebruik hebben gemaakt 2 keer zeer tevreden .

Jammer genoeg was de situatie zo dat u al 2 keer van onze diensten gebruik heeft moeten maken. Wel fijn dat we de verwachtingen ook 2 keer waar hebben weten te maken. Dank voor uw mooie beoordeling!

Monument prima, oplevering respectloos

Mooie monument overschaduwd door aangetroffen ravage. Geen bericht vooraf over plaatsing! Vrijdags geplaatst, maandag bericht ….Tussenliggende zondag was gedachtenis zondag, veel fam. aanwezig. Graf was om die reden netjes gemaakt met winterharde planten! Deze waren er uitgetrokken en op een hoop op het graf ´gekwakt’, evenals wat andere op graf geplaatste voorwerpen (vlinders. lantaarn…) We schaamden ons hoe het erbij lag, al konden we er niets aan doen. We zijn diep teleurgesteld, boos en vinden het onbegrijpelijk….Over de stand ook enige discussie…het monument staat nogal wat hoger dan het naastgelegen monument!

Geachte familie, Jammer dat het mooie grafmonument overschaduwd wordt door de door u geconstateerde situatie op zondag. Uiteraard betreuren we het dat we u eerder hadden moeten bellen dat het grafmonument was geplaatst. Door een miscommunicatie bij ons intern is dit niet op tijd gebeurd en daar bieden wij u onze welgemeende excuses voor aan. Dit neemt niet weg dat wij voor plaatsing de aanwezige planten en ornamenten met zorgvuldigheid en respect hebben verwijderd alvorens wij het grafmonument hebben geplaatst op de begraafplaats. Helaas heeft het onstuimige weer in het weekend er waarschijnlijk voor gezorgd dat u dit zondagmorgen anders aantrof dan dat het door onze medewerkers was achter gelaten. Dat het grafmonument iets hoger staat klopt inderdaad. Na plaatsing zakken monumenten altijd nog een stukje na en hier houden wij rekening mee. Wij hebben u echter toegezegd dat mocht u het monument toch lager geplaatst willen hebben we dit uiteraard kosteloos weer voor u verzorgen.

Ook mijn 2e ervaring met Steenklip is prima

De grafsteen ziet er na de behandeling weer erg mooi uit. Het afnemen, schoonmaken, aanvullend opschrift maken, opnieuw inlakken van bestaand opschrift, herplaatsen is erg soepel verlopen en dankzij de opgestuurde foto ook goed van afstand te beoordelen.

Fijn dat we ook de 2e keer aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dank voor de mooie reactie!

Snelle en laagdrempelig communicatie

Ze waren heel goed bereikbaar voor ons. We wilden wat vervangingen aan de gedenksteen en daar werden we goed doorheen geloosd. Voordat alles definitief is wordt er nog eens gecheckt en dubbelcheckt. Zeer klantvriendelijk Resultaat was prachtig.

Laagdrempeligheid is erg belangrijk. We willen voor iedereen goed toegankelijk zijn en zo foutloos als mogelijk te werk gaan. Dank voor uw beoordeling!

Wolkammersstraat 6

8601 VB Sneek

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.