Alles wordt altijd keurig en netjes gedaan

wat een aardige mensen!

vriendelijk, rustig en betrouwbaar - daar kom je verder mee!

Uitstekend!!

Goede comminucatie en perfect werk geleverd !!!

Correct en de belangen en wensen van de klant toegewijd.

Zeer professioneel

Van begin tot eind persoonlijk en vakkundig advies en uitvoering.

een prima, zeer bevredigende begeleiding

Het hele proces van het grafmonument bespreken en plaatsen verliep uitstekend en respectvol. Niets anders dan lof voor alle medewerkers en voor de Steenklip,

Zeer goed, prettige samenwerking

Zeer goed, prettige samenwerking

afhandeling snel en correct uitgevoerd

De Steenklip en mijn moeder hebben in 2010 de grafsteen en de inscriptie voor mijn vader geregeld. Mijn moeder was hier tevreden over. Zij had dit dan eigenlijk ook al voor haarzelf geregeld. De inscriptie voor mijn moeder werd wederom uitstekend verzorgd in augustus van 2019. Daarnaast hebben zij een foto bijgevoegd van de werkzaamheden hoe het is opgeleverd. Een prima bedrijf.

Nette afhandeling.

Professioneel

Deskundige indruk en goed persoonlijk contact

Deskundig.

Veel ervaring. Vriendelijke mensen. Er word naar je geluister en meegedacht.

Goede Service

GOEDE SERVICE

Vriendelijk correct betrouwbaar

Goed contact en duidelijke afspraken een bedrijf die ik iedereen aan beveel bij mensen die waarschijnlijk een dierbare hebben verloren en dan samen met de steenklip hun wensen kunnen vervullen

Goed uitgevoerd

Goed uitgevoerd.

ziet er netjes uit

Mijn moeder heeft ten tijde van het overlijden van mijn vader uw bedrijf uitgekozen, ik ben bij haar overlijden haar voorbeeld gevolgd

Goede, nette communicatie

Goede correcte levering.

Goede correcte levering

Onze ervaring is uitermate positief.

Van begin tot eind zijn we vriendelijk en ter zake kundig ontvangen en begeleid. Over het resultaat zijn we meer dan tevreden. Ook het meeleven van dhr. Postma deed ons goed.

Goede uitleg, service en afhandeling

Een perfecte begeleiding en service

Wij werden op een mooie manier geholpen met een zaak, die ook emotioneel is. Prima service en goed overleg. Menselijk gedaan.

Gewoon perfect

Zonder dat wij er iets van gemerkt hebben is onze opdracht keurig uitgevoerd

Goede afhandeling

Goede afhandeling

De grafsteen zag er prachtig uit en is heel mooi geplaatst.

Mooie steen, netjes afgewerkt en mooi geplaatst. Goede service.

Het monument is uitstekend gemaakt

Correct

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.