Goede Zaak

Vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen van de steen. Alle tijd voor ons nemen,en goed uitleggen.

Alles prima gedaan en een prettige geholpen!!

Vakbekwaam en persoonlijk

In moeilijke tijden helpt de Steenklip je de goede keuzes te maken voor het grafmonument. Wij hebben ervoor gekozen een 45 jaar oude grafsteen opnieuw te gebruiken. De Steenklip heeft hier uitstekend bij geadviseerd. De heer Kor Postma verdient een dikke pluim voor de persoonlijke manier waarop het contact verloopt. Wij wonen niet meer in Friesland. En dan is het erg fijn dat na het plaatsen van de grafsteen een foto wordt toegestuurd.

Prima werk en naar tevredenheid afgehandeld.

Op alle punten prima.

Vriendelijk en correct

Wij zijn vriendelijk en correct ontvangen en de steen is snel, vakkundig en volgens opdracht geplaatst.

Correcte behandeling.

Vriendelijke vlotte behandeling, de steen is erg mooi geworden.

Ondanks Corona tijd, toch vlot en vriendelijk geholpen.en helemaal naar mijn wens uitgevoerd. Alleen bij aflevering is er een misverstand ontstaan maar ik heb er vertrouwen in dat dit nog word opgelost.

Snel en netjes gedaan.

Het reinigen, rechtzetten en opnieuw inlakken van de letters van de gedenksteen van onze ouders is zeer snel opgepakt en naar volle tevredenheid gerealiseerd. Wij zijn zeer tevreden over de Steenklip.

Goed en vriendelijk geholpen

in deze tijd met beperkingen, als zeer prettig ervaren

Geheel volgens onze wens naar volle tevredenheid uitgevoerd

Zie boven.

Heel goede ervaring

Goede samenwerking, vlotte aanbieding met foto's en snelle aanpassing aan de grafsteen. De levering was mooi binnen te afgesproken tijd.

Goede begeleiding bij uitzoeken van een grafsteen. Ook de plaatsing van de steen is goed verlopen.

Houd een goed gevoel over aan dit bedrijf. Tussentijdse contacten via telefoon of mail verliepen naar wens.

Duidelijke afspraken, keurig uitgevoerd.

Mooie grafsteen.

Prettig en snel overleg. Goed resultaat. Tevreden.

Vakbekwaam en discreet

Na het overlijden van onze moeder moest de grafsteen aangepast worden. Alles ging in goed overleg en met duidelijke opties waarvoor we de tijd konden nemen. We zijn steeds goed geïnformeerd en bij het terugplaatsen werd er een foto gemaild. Heel fijn omdat de begraafplaats niet in onze directe omgeving is.

Mooi goed tesultaat

De steen die al ruim 20 jaar oud is. Is verandert wat moest ivm dat er een naam bij moest waar in het verleden niet goed rekening mee is gehouden en door de tijd waarin veel is verandert. Hij is erg mooi opgeknapt en naar ons idee nog mooier geworden.

In één keer goed, vriendelijk en geduldig

Fijn contact, deskundig en begripvol

goed geleverd werk.

De communicatie met de Steenklip was af en toe matig. Telefoon werd soms niet opgenomen. Op mail kwam een keer geen antwoord. Het werk, dat ze geleverd hebben is prima. ik had gehoopt op iets meer "begeleiding", temeer daar dit de eerste keer was, dat ik zoiets moest regelen. De aflevering was keurig en de bevestiging voorzien van foto's. Al met al ben ik tevreden.

Uitstekende kwaliteit en service.

In het verleden en nu in coronatijd zijn wij zeer goed geadviseerd en geholpen tegen een prettige prijs gezien wat er allemaal voor gedaan is.

gewoon goed

fijn telefonisch contact gehad. zeer vriendelijk te woord gestaan. keurig alles in orde gemaakt, de steen opgehaald van bestaand graf, netjes bijgewerkt en teruggeplaatst. ook de mail met foto van het gedane werk is goed geregeld.

Goede garantie

Nadat de vorige steen kapot was gevallen, kreeg ik snel een aanbod voor een nieuwe steen, van een steensoort naar keuze. Deze nieuwe steen is van goede kwaliteit en is zonder meerkosten geplaatst.

Onze vraag en afspraak/ afhandeling is prima

Betrouwbaar bedrijf dat meedenkt om tot goeie keuzes te komen

Betrokken personeel. Voldoende keuze in de showroom. Prettige benadering van de klant

Wij zijn b ij het uitzoeken van de steen voor mijn schoonmoeder heel plezierig geholpen.

We zijn netjes geholpen en de steen is netjes geplaatst.

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.