Zoals Tante het gewild zou hebben

We zijn netjes en vriendelijk te woord gestaan. Ook toen het niet helemaal goed dreigde te gaan, werden we goed voorgelicht en zijn we tot is moois gekomen.

Netjes uitgevoerd

Het gedenkteken is volgens afspraak uitgevoerd en netjes geplaatst.

goede voorlichting.

De heer K Postma van de vesting uit Sneek heeft mij uitstekend geholpen! K van der Velde, Oppenuizen.

We hebben de communicatie over, en de afhandeling van zaken als zeer correct ervaren. Daarnaast een nette oplevering van de werkzaamheden. Het fotootje om het eindresultaat te laten zien was attent,

Communicatie en uitvoering zijn uitstekend, wij zijn een zeer tevreden familie met het eindresultaat!

Alles op tijd volgens offerte

Alles prima geregeld na volle tevredenheid

Na het bezoek aan de showroom en de gemaakte afspraken is de steen uiteindelijk eerder geplaatst dan verwacht en netjes geplaatst. Alles tot volle tevredenheid..

top bedrijf.

aardige behulpzame medewerkers. denken mee met de opmaak van het monument. Hebben begrip voor de situatie. Het liep bij ons allemaal wat tegen en het was geen probleem om het plaatsen even uit te stellen. Wij mochten aanwezig zijn bij het plaatsen. Ze hebben dat keurig verzorgd.

Geleverd naar wens.

Goede uitleg. Goed onderzoek naar datums. Prima produkt.

prima ervaring, snel en duidelijk en klantgericht

snel duidelijkheid over factuur, kosten, wijze van afhandelen, klant erbij betrekken en tijdig informeren. Grafsteen keurig aangepast en teruggeplaatst.

We zijn tevreden over het bedrijf.

We zijn goed geholpen in het gesprek waarbij we de opdracht hebben gegeven om de grafsteen aan te passen en te plaatsen. Het plaatsen ging sneller dan gedacht en de grafsteen is geplaatst en heel netjes op zijn plek gezet. Ook de afwerking met het plaatsen van het stekje en het tuintje afwerken met tuinaarde waren we tevreden over.

Heel goed werk

Precies zoals we het graag zien. Mooi werk geleverd en voor een net bedrag

Gewoon goed

Voor ons is het de 2 de keer dat wij van jullie diensten gebruik hebben gemaakt 2 keer zeer tevreden .

Monument prima, oplevering respectloos

Mooie monument overschaduwd door aangetroffen ravage. Geen bericht vooraf over plaatsing! Vrijdags geplaatst, maandag bericht ….Tussenliggende zondag was gedachtenis zondag, veel fam. aanwezig. Graf was om die reden netjes gemaakt met winterharde planten! Deze waren er uitgetrokken en op een hoop op het graf ´gekwakt’, evenals wat andere op graf geplaatste voorwerpen (vlinders. lantaarn…) We schaamden ons hoe het erbij lag, al konden we er niets aan doen. We zijn diep teleurgesteld, boos en vinden het onbegrijpelijk….Over de stand ook enige discussie…het monument staat nogal wat hoger dan het naastgelegen monument!

Geachte familie, Jammer dat het mooie grafmonument overschaduwd wordt door de door u geconstateerde situatie op zondag. Uiteraard betreuren we het dat we u eerder hadden moeten bellen dat het grafmonument was geplaatst. Door een miscommunicatie bij ons intern is dit niet op tijd gebeurd en daar bieden wij u onze welgemeende excuses voor aan. Dit neemt niet weg dat wij voor plaatsing de aanwezige planten en ornamenten met zorgvuldigheid en respect hebben verwijderd alvorens wij het grafmonument hebben geplaatst op de begraafplaats. Helaas heeft het onstuimige weer in het weekend er waarschijnlijk voor gezorgd dat u dit zondagmorgen anders aantrof dan dat het door onze medewerkers was achter gelaten. Dat het grafmonument iets hoger staat klopt inderdaad. Na plaatsing zakken monumenten altijd nog een stukje na en hier houden wij rekening mee. Wij hebben u echter toegezegd dat mocht u het monument toch lager geplaatst willen hebben we dit uiteraard kosteloos weer voor u verzorgen.

Ook mijn 2e ervaring met Steenklip is prima

De grafsteen ziet er na de behandeling weer erg mooi uit. Het afnemen, schoonmaken, aanvullend opschrift maken, opnieuw inlakken van bestaand opschrift, herplaatsen is erg soepel verlopen en dankzij de opgestuurde foto ook goed van afstand te beoordelen.

Snelle en laagdrempelig communicatie

Ze waren heel goed bereikbaar voor ons. We wilden wat vervangingen aan de gedenksteen en daar werden we goed doorheen geloosd. Voordat alles definitief is wordt er nog eens gecheckt en dubbelcheckt. Zeer klantvriendelijk Resultaat was prachtig.

Goed gevoel en goed advies.

Heel persoonlijk en goede aandachtspunten

Restauratie steen heel goed uitgevoerd

Zeer goed.

Heel goed verder alleen ik had graag vantevoren gehoord welke datum de steen op het graf kwam.maar verder super goed geholpen.

Goed geregeld

Goed geregeld

Uitvoering volgens afspraak.

Echter, de steen was geplaatst voor ik bericht kreeg, en er was afgesproken dat ik er bij aanwezig zou zijn. Enige minpunt. De steen moest dan ook verzet worden.

zeer prettig

Er wordt goed mee gedacht en als je toch nog een keer van mening wil veranderen is dat prima. Wij zijn zeer tevreden.

We hebben een prachtige gedenksteen!

Ja, iets ontwerpen onzeker of het allemaal wel goed komt. Mailen, netjes antwoord! Weer mailen toch andere tekst, geen probleem. Was zo blij dat alles zo mooi was geworden! Alle stress voor niets geweest. Bedankt voor de mooie steen. Denk dat ook mijn dochter er heel blij mee zou zijn.

Boven verachting in alle opzichten

Super vriendelijk ontvangen met een goed advies. Uiteindelijk alles perfect geregeld met een boven verwachting mooi grafmonument

Goed meegeholpen met het uitzoeken van de belettering van de steen

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.