Vanaf startvraag tot en met uitvoering zeer tevreden.

Geweldig .

Met heel veel aandacht en geduld alle vragen beantwoord . En een prachtig resultaat met nieuwe , diepliggende letters en cijfers .

prima bedrijf

vakmensen en vriendelijk, om mee samen te werken

Volgens afspraak netjes geregeld

Professioneel, met grote klantvriendelijkheid

heel erg goed.

ik ben erg tevreden over het bedrijf de steenklip erg klant vriendelijk. de begeleiding en uitleg over de gang van zaken is duidelijk en begripvol.

prima uitstekend

Wij zijn zeer tevreden de Steenklip ... vriendelijk en alle begrip wat ons is overkomen.. Wensen werden uit gevoerd en inmiddels is het grafmonument geplaatst,, prachtig mooi geworden zoals we het wilden is het ook geworden.. zeer emotioneel toen wij het voor het eerst zagen. .inmiddels zijn er bloemen geplaatst het geheel is nu af.. We missen onze ouders heel erg maar ze zijn nu weer samen..

Een goede voorlichting en adviezen van dhr. Postma

De steen is kortgeleden geplaatst en wij zijn er heel blij mee. De wijzigingen op de bestaande steen zijn prachtig uitgevoerd, Veel dank hiervoor,

Onze wens voor de grafsteen is precies zoals we wilden.

We zijn goed geholpen, met elkaar hebben we uitgezocht wat we graag wilden. En het is geworden wat we voor ogen hadden.

Vakwerk zonder meer

Vriendelijke ontvangst en behulpzaam

Behulpzaam en goede service

We werden prima geholpen, goede service, geen moeite teveel om alles te laten zien, terwijl het bedrijf midden in een verbouwing zat. Er werden allerlei mogelijkheden aangedragen. Wij zijn zeer tevreden.

Nette afhandeling

Keurig en netjes afgeleverd.

We zijn goed geholpen en het werk is netjes uitgevoerd.

We zijn erg blij met het uitgevoerde werk. Een klein verbeterpuntje is dat er weinig werd gecommuniceerd over de voortgang.

Mooi werk

We hebben goed contact met de medewerkers gehad, hetgeen wij als heel prettig hebben ervaren! Het graveerwerk was keurig, en de steen is netjes teruggeplaatst. Al met al, een positieve ervaring en beoordeling!

Duidelijke informatie en fijne afhandeling.

Mijn ervaring is zeer goed geweest. Fijne telefonische afhandeling. Netjes gebeld over de afhandeling en zeer tevreden over het resultaat.

Prima geholpen

Fijn ontvangen, snel een order gemaakt, communicatie kon beter om de klant up to date te houden. Enorm blij met het gedenkteken, omschrijving van wensen goed ingevuld.

Wij zijn goed geholpen en voor gelicht.

Er is een prachtige gedenk steen op het graf gezet. Met al onze wensen.

net werk en alles keurig volgens afspraak

persoonlijke benadering, goed overleg

Netjes geholpen

De steen van mijn broers opnieuw geplaatst, wij zijn weer zeer tevreden. Met vr. Groet Jannie iseger Veenstra

Keurig verzorgd.

Geheel volgens afspraak uitgevoerd.

wij zijn zeer tevreden.

het ziet er heel netjes en verzorgd uit.

Persoonlijke benadering

Prettige benadering bij de koop van de grafsteen. De tekst op de steen aan kunnen passen tot het door ons gewenste eindresultaat. Wij zijn tevreden. Door onvoorziene omstandigheden duurde de levering wel lang.

Goede, prettige communicatie en zorgvuldig werk

De communicatie was prettig. De informatie met de duur en kosten van de werkzaaamheden was helder. Alle werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak uitgevoerd. Ook veel waardering voor het nabellen na terugplaatsing van de gedenksteen. Dit was aangename extra aandacht.

Zeer goed geregeld...

4 sterren, 5 sterren als we bij beide plaatsingen van het grafmonument even een bericht hadden gekregen. Voor de rest top!

Een betrouwbaar bedrijf met vakmensen!

Er werd altijd prima en respectvol gecommuniceerd en dat is belangrijk in zo'n verdrietige situatie!

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.