Vriendelijke ontvangen door de Heer Postema Hij heeft al onze wensen vervuld Prachtig mooie letters in bladgoud Wij zijn jullie erg dankbaar voor alle zorg en moeite

Zoals afgesproken alles netjes geregeld. De steen keurig aangepast. Keurig werk geleverd. Wij zijn dankbaar voor de geleverde dienst.

Goed en vriendelijk

Vriendelijke bejegening en meedenkend. En een voldoende keuze .

Geweldige service

Uitstekend werk geleverd en klantenservice prima voor elkaar

Uitstekend werk

Je wordt keurig op de hoogte gehouden en de aflevering is uitstekend

Perfect vakmanschap.

Goede communicatie. Nette begeleiding met e.e.a.. Correcte afwikkeling.

Niet Wat ik gewend ben.

Lange wachttijd en slechte communicatie.

Vriendelijk en behulpzaam

Alles wordt keurig geregeld

Trage dienstverlening met moeizame opvolging.

De opdracht werd vlot en meelevend aangenomen. Er werd echter niet bijgezegd dat de opvolging en uitvoering lang zou gaan duren. Ook tussentijds op de hoogte gehouden worden gebeurde niet. Hierdoor voel ik me ‘aan het lijntje gehouden’. Op mijn eigen telefoontje naar de voortgang werd mijn inziens enigszins neerbuigend gereageerd. Niet de ervaring die ik in het verleden met de Steenklip heb gehad. (We hebben hier tot nu toe 3 grafmonumenten besteld). Ik hoop uiteraard voorlopig niet weer van uw diensten gebruik te hoeven maken. Het zal dan echter geen automatisme meer zijn om van de diensten uw bedrijf gebruik te maken.

Betrouwbaar

Betrouwbaar komt afspraken na. Tussentijds overleg,heel prettig.

Hele mooie steen

Verkoper neemt de tijd voor je.

De plaatsing heeft wat lang op zich laten wachten maar verder is het prima verlopen. Netjes op tijd laten weten wanneer en hoe laat ze zouden komen. De steen is heel mooi gerenoveerd. Kortom prima ervaring met De Steenklip.

een persoonlijke,vriendelijke, meelevende en meedenkende medewerker(s)

Top bedrijf, vanaf het begin denken ze mee en begeleiden ze je in je keuze. Het zijn soms lastige beslissingen maar daar is alle begrip voor. Ze luisteren naar je wensen en zoeken naar de uitvoering die je voor ogen staat. Wij wilden een bepaalde afbeelding die niet direct voor handen was maar die hebben ze gezocht en gevonden. Tijdens het gehele proces wordt je regelmatig geinformeerd. Informeren gebeurt tijdig, je staat niet voor verrassingen. Het eindresultaat was zo als we het ons voorgesteld hadden.

Het monument is mooi geworden.

Goede voorlichting veel keus en mogelijkheden..goed advies.het duurde alleen erg lang allemaal.reactie op mails oa.er is nog een kleine onvolkomenheid aan het monument.mail gestuurd geen reactie.

Correcte behandeling en begeleiding.

We hebben de grafsteen op het graf van mijn moeder en vader gezien. Ziet er netjes uit. Hopelijk gaat het met de grafsteen voor mijn broer ook allemaal goed.

Heel mooi geworden

Steenklip was duidelijk in contact. Heeft alles besproken en onze wens ingewilligd. De steen is bijgewerkt met de 2e naam en de steen gereinigd. Heeft hem keurig teruggeplaatst en ons een foto gestuurd. Inmiddels zijn we op de begraafplaats geweest. Ziet er mooi uit.

Fijne service

Vanwege overlijden van mijn moeder moest de steen worden bijgewerkt. Bestaande steen voor mijn vader was ook geplaatst door de Steenklip, dus deze opdracht ook aan hun gegund. Opdracht naar wens uitgevoerd, tevreden over afhandeling en communicatie.

Uitstekend werk

Communicatie goed.offerte en afrekening in overeenstemming. Degelihk werk afgegeven na vakkundig advies.

goed, je wordt netjes op de hoogte gehouden

Bij alles wat er gebeurd, stellen ze je op de hoogte. Dat is wel belangrijk, want dan kan je reclameren

top service

vriendelijke meedenkende medewerkers die service hoog in het vaandel hebben staan en kwalitatief hoogstaand werk leveren.

Goed en vakkundig

Mijn ervaringen waren zeer correct en prettig.

Ontvangst en advies zeer deskundig en prettig ervaren. Keuze letters enz. prima . Levertijd goed nagekomen en monument ziet er goed uit. Kortom; zeer tevreden over alles!

Waardevol

Steenklip heeft samen met mijn familie een mooie gedenksteen ontworpen voor onze overleden dierbare. Ook de plaatsing verliep prima en respectvol.

Zowel bij het adviesgesprek als bij levering uitstekend.

Wij hebben het adviesgesprek als heel eerlijk en deskundig ervaren. Het gaf ons vertrouwen op kwaliteit tegen een goede prijs. Leveringstijd was iets langer dan gehoopt, maar tegenwoordig is dat normaal. De mooie steen is geplaatst. Precies zoals wij hebben afgesproken.

Voldoende tijd voor uitleg en klant

Zeer positief

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.