Zowel bij het adviesgesprek als bij levering uitstekend.

Wij hebben het adviesgesprek als heel eerlijk en deskundig ervaren. Het gaf ons vertrouwen op kwaliteit tegen een goede prijs. Leveringstijd was iets langer dan gehoopt, maar tegenwoordig is dat normaal. De mooie steen is geplaatst. Precies zoals wij hebben afgesproken.

Voldoende tijd voor uitleg en klant

Zeer positief

Alles prima geregeld

Na telefonisch contact afspraak geregeld en verder goed begeleid door Kor Postma

Alles is naar wens keurig uitgevoerd.

De levering van de gedenksteen is door de zomervakantie opgeschort, we werden hiervan keurig op de hoogte gehouden. We zijn uiterst vriendelijk geholpen en dik tevreden.

Alle ruimte om gezamenlijk tot een mooie keuze te komen, door Steenklip heel netjes is uitgevoerde

zeer positief

goed, behulpzaam, en gaan door tot het helemaal naar de zin is

In het verleden al eerder een grafmonument door de Steenklip laten maken. En nu weer hetzelfde grafmonument willen hebben waardoor de keus niet anders was dan de steenklip. Behulpzaam, en doorgaan en herstellen tot het helemaal naar zin is van cliënt. Bij het plaatsen ook heel netjes en schoon te werk, aandacht voor de nabestaanden op gepaste manier. Heel fijn , en bedankt

Alles goed geregeld

Vanaf het eerste contact tot het plaatsen van het gedenkteken van onze ouders is het op een mooie manier verlopen. Onze hartelijke dank hier voor

Waren meteen tevreden over hoe het geheel er uit zag

Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van de gedenksteen van onze broer, keurig en verzorgd afgeleverd. Met vr groet H Veenstra en J Iseger Veenstra.

Alles ging prima. Ze houden je goed op de hoogte.

Naar volle tevredenheid

Goede uitleg, alle tijd, heel fijn resultaat !!!!!!

Achteraf komt het goed

Jammer dat het zakelijk blijft en geen tegemoet komen.

Goed advies, prettig , correct. Keurige afhandeling

Voorheen ook al zaken gedaan. Prima bevallen .Adviseur gaf duidelijke omschrijvingen.

Communicatie per email was goed

Goed en duidelijk

Fijne betrokken en persoonlijke service!

Nu voor de tweede keer heb ik zaken gedaan met De Steenklip in Sneek. Beide keren deskundig en prettig geholpen door de heer Postma. Het resultaat is precies geworden zoals we graag wilden.

Bijzonder prettig en zeer kundig geholpen

Het plaatsen van een nieuwe letter op de grafsteen van mijn ouders is uitstekend en vakkundig gebeurd. Ik ben er erg blij van.

uitstekend

Prima bedrijf met veel keuze

Prima service.

Een bedrijf om aan te bevelen

De Steenklip bevelen wij van harte aan, wij schrijven dit uit ervaring. Niet van 1 x , maar 3 x Altijd heel correct, en komen hun afspraken nauwkeurig na. Dat waarderen wij enorm. Familie Bos uit Urk.

grafsteen A.J.Zijlma

zeer goed behandelt

Proces tot bijwerken grafsteen erg moeizaam, eindresultaat goed.

Geen actieve houding (na eerste afspraak is er 2 maanden niets gebeurd); communicatie over voortgang van grafsteen was er niet.

Beste Arnoud, Dank voor uw reactie op onze website hoewel wij deze niet geheel begrijpen. We hebben het grafmonument voor de afgesproken datum herplaatst op de begraafplaats. Nadat wij opdrachten verkrijgen wil het niet zeggen dat wij hier al die tijd mee bezig zijn. Opdrachten worden na een bepaalde periode ingepland voor uitvoering. Dit omdat we voor veel meer mensen werkzaamheden mogen uitvoeren. In de periode van opdrachtverkrijging tot aan het begin van de werkzaamheden zit daarom vaak een "gat". Het heeft op dat moment dan geen zin om mensen te gaan berichten. Dit staat ook in ons veel gestelde vragen formulier welke wij u hebben toegezonden na opdracht. Ook heeft onze adviseur u telkens geïnformeerd over de status van uw order wanneer u hem daarover had gebeld of een email gestuurd. Fijn dat het eindresultaat aan uw verwachting heeft voldaan

Herstel grafmonument keurig geregeld

Prettige service

Vakwerk !

Heldere communicatie, komen afspraken na. Inscriptie en figuratie op grafsteen opnieuw laten inlakken…. Vakwerk ! Als nieuw.

Goed foar Hollanders , min foar eigen ynwenners

Goede tsjinstferliening Goede fertsjintwurdiger Minpunt : Wannear't ik skilje nei in tillefoannûmer yn Snits bin ik wend om Frysk te praten . No blykte dejinge oan de tillefoan my net te ferstean ; mar hat dat net sein ! Ik fyn dat in minne saak .

Achte hear Huitema, Betanke foar jo reaksje. Wy dogge ús bêst om elkenien telefoanysk te beantwudzjen mar krije ek faak fan bûten Fryslan telefoantsjes sadat wy standart opnimme yn it Nederlânsk. Fanút it Haadkantoor wurde jo meastal troch ferbûn mei ús meiwurker yn Fryslan sadat jo fierder gewoan frysk prate kin. Wy hoopje dêryn op jo begryp.

goed en keurig afgeleverd

Goede ontvangst, en duidelijke uitleg. En ze nemen de tijd.

Over Steenklip gedenktekens

Nederland heeft al eeuwen een rijke traditie op het gebied van ambachtelijke steenhouwerijen. Bedrijven die gespecialiseerd zijn in het toepassen van natuursteen op een aantal uiteenlopende gebieden. De Steenklip Gedenktekens is zo’n bedrijf. Voortgekomen uit een steenhouwerij begonnen in 1840, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider op het gebied van gedenktekens voor begraven en cremeren. Of het nu gaat om de laatste rustplaats van een individueel persoon, of om een familiegraf. Om een eenvoudig gedenkteken, of om een exclusief monument waardoor het unieke karakter van de overledene wordt vormgegeven.