Klantvriendelijk, service gericht en altijd in oplossingen denken

Ja, helemaal goed Zeer tevreden over avprofshop Goed advies en snelle service!

Uitstekend geholpen!

Voor deskundig advies en service ben je hier aan het juiste adres!

Hele goede service en denken goed mee!

Bestel regelmatig producten, altijd is de levering snel en volgens afspraak. Bij specifieke vragen over een product zijn ze heel erg meedenkend. Mooi bedrijf waar ik graag m'n apparatuur blijf bestellen!

Top bedrijf!

Eergisteren mijn eerste bestelling geplaatst bij AVProfShop. Voorafgaand telefonisch contact gehad en daar ben ik zeer netjes geholpen :-)

Pluspunten

Naast een snelle levering heeft het bedrijf ook een goed advies gegeven over de apparatuur die ik heb aangeschaft. De klantenservice reageert snel, adequaat en duidelijk.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Goede service, goede producten en snel levering wat wil men nog meer.

Pluspunten

Duidelijk en snelle levering

Pluspunten

Met de diverse orders welke AVProfshop voor mij heeft afgehandeld heb ik werkelijk nog nooit 1 probleem gehad. Vorig jaar weet ik nog dat we vlak voor een livestream een convertor te kort hadden en ook dat werd door acceptatie van afhalen door een derde partij keurig opgelost. De kwaliteit van de geleverde goederen heeft ook nog nooit ter discussie gestaan en de levertermijn inclusief bijbehorende verzendkosten zijn allemaal zeer competatief.

Ik kan ze zo snel niet bedenken.

Pluspunten

Ik ontvang altijd goede service en kan hier met mijn technische vragen terecht. Er word goed en prettig meegedacht in oplossingen en mogelijkheden.

Pluspunten

Makkelijk besteld op een duidelijke en overzichtelijke site daarna keurig afgeleverd !

Pluspunten

Spullen worden netjes en goed afgeleverd. Zeer tevreden over AVprofshop.

Pluspunten

Gezellig, goede informatie, men neemt de tijd.

veel te gezellig :P

Pluspunten

Snelle levering. Netjes verstuurd.

Pluspunten

Snelle keurige aflevering Zeeer overzichtelijke web site. De info die je als consument over de producten belangrijk vindt zijn erg uitgebreid, keurig, duidelijk. ZEER TEVREDEN.

Geen,.

Pluspunten

Prima service; snelle levering.

Pluspunten

Prima service, antwoorden op mijn vragen waardoor ik goeie keuze kon maken uit verschillende modellen. Dag later in huis.

Pluspunten

Deskundig, vriendelijk en snel. Bij het zoeken naar een nieuwe setup voor livestreaming zijn de mensen van AVProfshop van grote waarde geweest. Prima advies, scherpe prijzen en goede aftersales.

Pluspunten

Telkens weer ben ik onder de indruk van de correcte en snelle werkwijze van uw bedrijf. Mede toen destijds mijn oude camera plotseling was overleden hebben jullie mij supersnel geholpen. Ook deze keer weer, was een tekort aan accu's ontstaan maar dit was binnen 2 dagen opgelost en kon ik weer draaien. Ook jullie vakkennis wordt zeer op prijs gesteld. In andere bedrijven lopen "verkopers", bij jullie adviseurs. Complimenten

Geen op of aanmerkingen

Pluspunten

Top product snel geleverd voor een prima prijs.

Geen idee

Pluspunten

-levering correct, -aanpassing bezorging verliep professioneel -het product voldoet aan de verwachtingen

Pluspunten

bij een probleem , snelle reactie, top begeleiding en ...... vriendelijk

geen

Pluspunten

Goede prijs, snel, goed assortiment.

Op de website stond niet vermeld dat bij de micro convertor van BlackMagic geen originele adapter geleverd werd, maar een vervanger. Geen probleem, maar zou wel gemeld moeten worden.

Pluspunten

Duidelijke website. Groot assortiment. Snelle levering.

Pluspunten

Goeie communicatie Goede oplossing voor een item wat nog niet beschikbaar is