Slechte klantenservice

Ik bestelde een skibril. Toen ik het product uit de verpakking haalde bleek dit product al beschadigd te zijn. De verpakking was al een keer geopend, want de verzegeling was weg en het doosje was al ingescheurd. Uiteindelijk zaten er vingervlekken en krassen op de lens. Onbruikbaar dus! Deze bril was €40,- goedkoper dan alle andere uit dezelfde categorie. Ze wisten op voorhand dat dit product beschadigd was, maar daar werd niets van gezegd op de site. Zelfs niet toen ik op voorhand nog een informerende mail naar Herqua stuurde. Toen ik vroeg naar de opties om dit af te handelen kreeg ik het antwoord: “u kunt hem kosteloos retour sturen...” Ze hadden bijvoorbeeld een nieuwe lens kunnen opsturen of een aanbieding voor een ander product kunnen doen. Dit zat er blijkbaar niet in. Dit was mijn eerste en tevens laatste ervaring met dit bedrijf. Heel triest hoe je als klant aan de kant wordt gezet. Chapeau!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik kreeg een gebruikt product!
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Hallo Tom, Allereerst onze oprechte excuses dat wij de verwachting niet hebben kunnen waarmaken. Wij doen onze uiterste best om alles correct af te halen en hebben hier gefaald. Als ik nog iets voor je kan betekenen om alsnog een betere indruk achter te laten hoor ik het graag. Je kan mij bereiken via daniel@Herqua.nl. Nogmaals onze excuses mvg Daniel Herqua Sports.

Top service!

Snelle levering, 1 artikel zonder probleem retour gestuurd. Volgende dag al mail dat t verwerkt was en de betaling aangepast. Duidelijke site, fijne manier van bestellen, leveren en afhandeling. Top hoor!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Valt goed op maat.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik ben helemaal tevreden over Herqua sports. Personeel denkt mee. Absolute aanrader!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prachtige wintersport outfit van Goldbergh

Snel en goed bezorgd

Prima levering

Goede service, snelle levering

Uitstekende website en goede service in winkel

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Zeer snelle afhandeling , wat ook vermeld word bij het bestellen

• Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet gebruikt

Supernetjes

Snel geleverd tegen een mooie prijs. Verpakking was prima. De uitleg over het product en het eventueel retourneren stond goed verwoord in een bijgesloten folder.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

?

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede jas
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering alleen verkeerde levering. Jas besteld in zwart en stond ook op pakbon maar kwam in verkeerde kleur binnen...Gebeld en had de volgende dag de jas in de gewenste kleur..

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima geregeld vlotte levering. Verpakking had m.i. kleiner gekund maar dat terzijde.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima shirt zit als gegoten en vooreen hele aantrekkelijje prijs
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering. Snel antwoord op een vraag

Jas snel geleverd. Netjes verpakt. Vraag die ik had gesteld werd snel via mail beantwoord

Perfect!

Ik heb schoenen besteld, en ze werden snel geleverd. Ik werd tijdig geïnformeerd over wanneer het geleverd zou worden en hoe laat. Erg fijn!

• Beschrijf uw ervaring met het product Top schoenen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Handschoenen besteld, maar de verkeerde geleverd gekregen. Dat kan nou eenmaal gebeuren. Nieuwe besteld, de juiste ontvangen en ik krijg de betaling inclusief verzendkosten geretourneerd. Prima dus.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Zeer slecht

Ik heb een jas besteld maar naar 6 dagen nog niets ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Geen product ontvangen
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Goedendag, Bedankt voor uw review, Helaas is er iets niet goed gegaan met de bezorging. Ik heb zojuist alles even nagekeken en als het goed is zal het pakket inmiddels geleverd zijn. Ook zag ik in mijn mail dat wij tijdens de plaatsing van uw review contact hebben gehad over de levering en dat Herqua druk in contact is geweest met DPD over de levering. Nogmaals excuses voor de verlate levering en graag tot ziens op www.herqua.nl mvg Daniel

Goede service en prettig klantcontact

Bij Herqua een jas gekocht. Bij ontvangst bleek een rits niet goed te werken. Contact opgenomen en samen snel tot een goede oplossing gekomen. Bereid om hier ook creatief in mee te denken. Nu erg blij met mijn jas, die verder van een erg goede kwaliteit is.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Jas zit erg prettig, mooi model.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Fijn om te horen dat alles is goed gekomen! Veel plezier van de jas. mvg Daniel

Snelle service!

Artikelen heel snel verzonden, top! Ook goede retourservice.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Keurige service

Donderdag besteld, maandag in huis. Levering fantastisch! Ik was niet thuis maar kon aangeven dat het bij de buren geleverd mocht worden. Keurig een mailtje dat het inderdaad bij de buren was afgegeven.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Netjes, precies zoals ik had besteld
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Bezorging DPD onduidelijk, geen tracktrace nummer

Niet zoals belooft een tracktrace nummer ontvangen en daardoor geen idee wanneer zending geleverd ging worden. E-mail contact met Herqua slecht, ze gaven aan dat mijn zending woensdag afgeleverd was in Schiedam terwijl ik in Hoogerheide woon en zelfs voordat ik bestelling geplaatst had bij hen. Dit door gemaild en kreeg kort antwoord terug. Uiteindelijk naar winkel gebeld en kreeg toen wel duidelijk antwoord en werd ook net pakket geleverd door DPD.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Nette regenjas van The North face en voor lagere prijs.

Snelle levering, perfecte service

Mijn bestelling werd binnen 1 werkdag geleverd. Voldoende communicatie ontvangen via mail. Product voldeed aan de verwachtingen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Sneakers passen perfect
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Werd netjes gebeld dat het pakketje eraan kwam door de pakketbezorger. Nette service

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zoals beschreven stond klopte met het artikel

Keurig.. netjes.. superservice!

Alles netjes zoals je hoopt dat het moet gaan.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Supergaaf tennisrokje maar het model stond mij helaas niet! Zo jammer!

Snelle service!

Snelle levering!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede pasvorm

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering + prima kwaliteit artikel