Ik heb woensdag bij Herqua Sports een erg mooie wandelrok gehaald. Erg goede kwaliteit en stond precies op de website zoals omschreven. Personeel is ook erg aardig! Ik kom vaker langs!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit

Zeer tevreden.

Ik had nog niet eerder besteld bij Herqua maar ik ben zeer tevreden. Mooie website, veel aanbod en netjes verzonden en verpakt.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Tevreden over de producten

Dramatische bezorging door trunkrs

Webshop en bestelde artikel en prijs zijn prima. Echter de bezorging door trunkrs was heel slecht, na dagen wachten zonder bericht, werd het pakket om 22.45 uur geleverd op een doordeweekse dag. De bezorging maakt dat ik niet weer voor de webshop zou kiezen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima handschoenen, zoals verwacht

Beste Jeroen, Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet naar wens was. Normaal gesproken levert Trunkrs meteen de volgende dag. Bestellingen geplaats op vrijdag of zaterdag, worden maandag geleverd. Wel klopt het dat we avondleveringen aanbieden, maar deze bezorger genoot wel erg lang van zijn avond. Onze excuses voor het (late) ongemak. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Geld betalen voor niet ontvangen bestelling via Zalando.

Via Zalando twee paar schoenen besteld via jullie bedrijf. Maar 1 paar schoenen ontvangen. Er is onderzoek gedaan via Zalando en daaruit blijkt dat er twee paar schoenen bezorgd zijn. Als bewijsmateriaal heb ik een foto en filmpje gestuurd waaruit blijkt dat er echt maar 1 schoenendoos in de verpakkingsdoos van Herqia zit en ook maar 1 in past. Ik vraag me af of hier iets mee is gedaan. Gevolg is nu dat ik moet betalen voor schoenen die ik niet heb gekregen. Het tweede paar heb ik terug gestuurd omdat ze niet passen. Is er via DPD ook gevraagd naar gewicht van het pakket? Dat zou ook nog bewijs kunnen zijn. Erg teleurgesteld in Zalando en Herqua. Ik zou heel graag mijn bewijsmateriaal willen delen met de controleurs van het bedrijf, maar dit blijkt lastig.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Hilda, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal is gegaan zoals zou moeten. Zou u nogmaals het bewijsmateriaal van het filmpje en foto's willen sturen naar [email protected] dan kunnen wij er nog een keer naar kijken en komen met een passende oplossing. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Super fijne website en medewerkers!

Snelle en goede levering.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Past goed, snelle levering, fijne medewerkers

Beste Sharon, Fijn om te horen! :) Met vriendelijke groet, Ellen van team herqua sports

Zeer goede service

Heel snelle service, product zoals omschreven, dankuwel

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product top

Snelle levering en keurige verpakking!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Ik ontvang wat ik wens

Voor de derde keer besteld. Perfect geleverd

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lowa perfecte pasvorm sterk, soepel geen stress

• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals verwacht

Snel geleverd mooi jas

Snelle levering.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooi en netjes, de ritsen van de zakken gaan wat stroef. Maar bij mee.

Vriendelijk personeel

Goed geholpen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Speedo zwempak is altijd goed van vorm en blijft mooi.

Super.

Het artikel vandaag besteld en de volgende dag al in huis dat is super.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede pasvorm en bijna nergens te bestellen binnenschoenen.

Zeer goed geholpen

Snel en goed op de hoogte gehouden. Alleen de tijd en datum bezorgen niet gemels

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Niet reageren, niet leveren, spelfouten

Waardeloze club. Beloven direct te leveren maar leveren niet en sturen dan een belachelijke mail vol spelfouten dat ze niet kunnen leveren. Moet je zelf achteraan. Nu maar hopen dat ze het geld terugstorten.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Waardeloze club, leveren niet

Beste lezer, Onze oprechte excuses dat u niet het gewenste item in ontvangst hebt kunnen nemen. Net zoals mijn collega aangaf wil het af en toe zo zijn dat er op het moment van bestellen iemand in de winkel met het item vandoor gaat. Onze online winkelvoorraad is namelijk hetzelfde als onze winkelvoorraad. Ik zie dat de bestelling vanmiddag is terugbetaald dus die kan u binnen enkele dagen weer bij u op de rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

De bestelling werd binnen 1 dag netjes ingepakt afgeleverd. Top!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik ben blij met mijn jas.

Bij retour snelle terug gave van je geld

1 e keer besteld goeie ervaring ga zeker nog een keer bestellen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Schoen voor mij te lomp

Online bestelling snel binnen gekregen. Helaas niet het juiste product voor mij en dus retour gebracht in de prachtige winkel! Retour afhandelingen creditering zeer snel geregeld!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur bleek toch iets anders tov digitale versie

Snelle verzending, mooi product

Snelle verzending en mooi product, precies zoals omschreven op de site

• Beschrijf uw ervaring met het product Top! Precies zoals omschreven

prima service, zoals je verwacht

wel te grote doos voor een paar handschoenen, zou dit niet in een zakje kunnen???

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product lekker warm, zeker bij mij vingertoppen

Beste Sylvie, Wij kiezen ervoor om de handsschoenen in een doos te versturen aangezien er een grotere kans is op beschadigingen wanneer wij dit in een zakje stoppen. Dat willen wij graag voorkomen. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Fijne service!

Skistokken besteld en was erg snel te leveren!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prachtige skistokken

Erg goed geholpen

Vandaag langs geweest voor verhuur van ski’s. erg snel en goed geholpen!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Wouter, Fijn om te horen! Team Herqua wenst jou veel ski-plezier toe. Break-a-leg Met vriendelijke groet, Ellen van Team Herqua

Ski handschoenen besteld, verkeerde maat geleverd.

Dure ski handschoenen besteld, maat precies uitgemeten via procedure op website. Volgende dag al levering, allemaal prima... Verkeerde maat geleverd. Echt een teleurstelling, het enige dat je moet doen is op de bestel bon kijken de juiste maat en merk van het schap halen en die in een doos doen en versturen. Onbegrijpelijk dat dit mis kan gaan. Bij telefonische navraag blijkt de goede maat niet meer aanwezig. Kortom: allemaal verloren energie, zonde en hierdoor verliezen jullie een klant.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde maat handschoenen heeft ontvangen. Ons team werkt ontzettend hard om bestellingen goed te verzamelen en te versturen. Zij werken zelfs met dubbele controles en helaas wil het dan zelfs nog eens zo zijn dat er per ongeluk een verkeerde maat de deur uitgaat. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Perfect geholpen perfect Advies

In de winkel geweest voor nieuwe skischoenen. Voeten werden gescand en daardoor een perfect zittende skischoen gevonden. Mocht de schoen toch niet lekker zitten dan kan er geruild worden of aanpassingen worden gedaan aan de schoen, net zolang totdat deze goed past. In de winkel neemt men ruim de tijd om je een paar goede skischoenen te verkopen.

Beste Robert, Super om te horen! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua