Filters

8

Snelle levering! Leuke kleding!

Snelle levering en leuke kleding

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooi product
5

2x te grote schoenen gekregen.

Ik had 2x maat 39 besteld en elke keer kwamen ze als maat 39.5. Dit zat met te groot. De eerste keer dacht ik dat het een foutje was, de tweede keer heb ik gebeld. Ze zeiden dat het bij hun verkeerd binnen kwam als 39.5. Toen ging de vrienddlijke man die mij goed heeft geholpen, het voor mij navragen. Waaruit bleek dat de maat 39 uitverkocht was. Hierna heb ik de schoenen terug gestuurd en ergens anders besteld. Er was wel een hele snelle levertijd. Ze zeiden dat het 2- 3 dagen duurden maar hij werdt de dag erna al bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Te groot

Reactie van het bedrijf

Beste Manon, Wat vervelend om te horen dat u tot twee keer aan toe de verkeerde maat heeft ontvangen. Ik zie bij uw bestelling dat er maat 39,5 is besteld. Waarschijnlijk gaat dit naast dat de schoen niet leverbaar was ook nog eens om een systeemfoutje. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

10

Goede ervaring

Overzichtelijk website met veel keuze, prettig winkelen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede wandelschoenen van Meindl
10

Zeer tevreden

Ik heb woensdag bij Herqua Sports een erg mooie wandelrok gehaald. Erg goede kwaliteit en stond precies op de website zoals omschreven. Personeel is ook erg aardig! Ik kom vaker langs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Beste Nikki, Fijn om te horen! We wensen jou veel wandelplezier toe. Met vriendelijke groet, Ellen Blokzijl van team Herqua

10

Zeer tevreden.

Ik had nog niet eerder besteld bij Herqua maar ik ben zeer tevreden. Mooie website, veel aanbod en netjes verzonden en verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Tevreden over de producten
6

Dramatische bezorging door trunkrs

Webshop en bestelde artikel en prijs zijn prima. Echter de bezorging door trunkrs was heel slecht, na dagen wachten zonder bericht, werd het pakket om 22.45 uur geleverd op een doordeweekse dag. De bezorging maakt dat ik niet weer voor de webshop zou kiezen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima handschoenen, zoals verwacht

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet naar wens was. Normaal gesproken levert Trunkrs meteen de volgende dag. Bestellingen geplaats op vrijdag of zaterdag, worden maandag geleverd. Wel klopt het dat we avondleveringen aanbieden, maar deze bezorger genoot wel erg lang van zijn avond. Onze excuses voor het (late) ongemak. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed
8

Goed geholpen.

Na een klacht te hebben gestuurd over niet ontvangen schoenen waar ik wel voor moest betalen, is dit goed opgepakt door het bedrijf. Het probleem is opgelost. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Hilda, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal is gegaan zoals zou moeten. Zou u nogmaals het bewijsmateriaal van het filmpje en foto's willen sturen naar [email protected] dan kunnen wij er nog een keer naar kijken en komen met een passende oplossing. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

10

Super fijne website en medewerkers!

Snelle en goede levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Past goed, snelle levering, fijne medewerkers

Reactie van het bedrijf

Beste Sharon, Fijn om te horen! :) Met vriendelijke groet, Ellen van team herqua sports

10

Zeer goede service

Heel snelle service, product zoals omschreven, dankuwel

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product top
8

Snelle levering

Snelle levering en keurige verpakking!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
10

Ik ontvang wat ik wens

Voor de derde keer besteld. Perfect geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lowa perfecte pasvorm sterk, soepel geen stress
10

Perfect

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zoals verwacht
10

Snel geleverd mooi jas

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooi en netjes, de ritsen van de zakken gaan wat stroef. Maar bij mee.
8

Vriendelijk personeel

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Speedo zwempak is altijd goed van vorm en blijft mooi.
10

Super.

Het artikel vandaag besteld en de volgende dag al in huis dat is super.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede pasvorm en bijna nergens te bestellen binnenschoenen.
9

Zeer goed geholpen

Snel en goed op de hoogte gehouden. Alleen de tijd en datum bezorgen niet gemels

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
1

Niet reageren, niet leveren, spelfouten

Waardeloze club. Beloven direct te leveren maar leveren niet en sturen dan een belachelijke mail vol spelfouten dat ze niet kunnen leveren. Moet je zelf achteraan. Nu maar hopen dat ze het geld terugstorten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Waardeloze club, leveren niet

Reactie van het bedrijf

Beste lezer, Onze oprechte excuses dat u niet het gewenste item in ontvangst hebt kunnen nemen. Net zoals mijn collega aangaf wil het af en toe zo zijn dat er op het moment van bestellen iemand in de winkel met het item vandoor gaat. Onze online winkelvoorraad is namelijk hetzelfde als onze winkelvoorraad. Ik zie dat de bestelling vanmiddag is terugbetaald dus die kan u binnen enkele dagen weer bij u op de rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

10

Snelle levering

De bestelling werd binnen 1 dag netjes ingepakt afgeleverd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik ben blij met mijn jas.
10

Bij retour snelle terug gave van je geld

1 e keer besteld goeie ervaring ga zeker nog een keer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Schoen voor mij te lomp
10

Snel en goed

Online bestelling snel binnen gekregen. Helaas niet het juiste product voor mij en dus retour gebracht in de prachtige winkel! Retour afhandelingen creditering zeer snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur bleek toch iets anders tov digitale versie
10

Snelle verzending, mooi product

Snelle verzending en mooi product, precies zoals omschreven op de site

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Top! Precies zoals omschreven
8

prima service, zoals je verwacht

wel te grote doos voor een paar handschoenen, zou dit niet in een zakje kunnen???

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product lekker warm, zeker bij mij vingertoppen

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvie, Wij kiezen ervoor om de handsschoenen in een doos te versturen aangezien er een grotere kans is op beschadigingen wanneer wij dit in een zakje stoppen. Dat willen wij graag voorkomen. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

10

Fijne service!

Skistokken besteld en was erg snel te leveren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prachtige skistokken

Bedrijfsgegevens

Schutstraat 79-81

7907 CB Hoogeveen

0528 234 100

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.