Makkelijk te bestellen en snelle levering

Duidelijke website met grote keuze uit artikelen. Levering zoals beloofd, volgende dag!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Duidelijk omschreven en goed product

Snel en betrouwbaar

Het product werd snel en goed geleverd

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product De schoen zit heel erg fijn
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Zeer nette en snelle levering goed product

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen, heel snel levering

Besteld voor de 2e keer bij Herqua via de online winkel. Goede keus van hardloop schoenen. Er was een 20% korting aktie ... dat helpt altijd. Super snel levering. Top service !

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product On Running schoenen zijn heel goed maar soms een beetje kwetsbaar in de kwaliteit rond de neus van de schoen. Maar super comfortable en deze schoenen zijn ook waterproof.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima service en snel geleverd

Alles prima voor elkaar

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima kwaliteit

Goede snelle service

Betrouwbaar bedrijf om te bestellen. Snelle levering tegen goede prijs en prima spullen. Vergeten kortingscode werd achteraf alsnog verzilverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede stevige rugzak.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Slechte ervaring met klantenservice die niet liet weten dat een product niet leverbaar is.

Moest zelf na enige tijd bellen met vraag waarom product niet geleverd werd. Bleek toen de komende 6 maanden totaal niet leverbaar. Op mijn vraag of ik een seintje kon krijgen wanneer product weer binnen zou zijn, werd negatief gereageerd. Uiteindelijk wel mijn geld teruggestort gekregen.

Duidelijk en snel

Goede communicatie, levering en product

Prima en vlotte service

• Beschrijf uw ervaring met het product Ok
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede en snelle informatie gekregen over het product voor de aankoop. Mooie promotie prijs en snelle levering.

• Beschrijf uw ervaring met het product Comfortabele golfschoenen
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Duidelijke webshop! Bestelling geplaatst volgende dag geleverd!

Goede service over een vraag over een product!

• Beschrijf uw ervaring met het product Perfect

Slecht

Had veldkorfbalschoenen gekocht voor mijn zoon, ik let tegenwoordig erop, dat de zolen eruit gehaald kunnen ivm steunzolen. We hebben vaker die merk schoenen gekocht, en dat ging prima. Deze paar niet, dat kan, gebeld en we kregen een rare reactie, kunt ook de zool helemaal verwijderen. Heb je een open schoen. We konden de schoenen op die reden niet terug sturen. We hebben het wel gedaan. Hopelijk krijgen we het geld terug.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Deed niet aan onze wensen
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Slecht

Ik had scheenbeschermers besteld en vervolgens krijg ik een mail dat ze er niet meer zijn.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heb niets ontvangen.
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zeer goed

Goed advies snelle levering

Ik zocht padelrackets voor een ander. Met de geringe informatie die ik had heb ik goed en gericht advies gekregen. De rackets werden snel geleverd. De rackets bevallen zeer goed.

Slechte service

Ik had een jurkje besteld. Toen ik het kreeg zat er geen centuur bij die er wel bij hoorde. Direct een mail gestuurd. Geen reactie! Gisteren dan toch zelf telefonisch contact gezocht. Contact gehad met Manouk excuses dat het fout was gegaan. Kwam doordat de inpakkers kleine plaatsjes hadden van het kledingstuk!!! Ik vraag me werkelijk af hoe er daar gewerkt wordt want dat is toch echt geen excuus. Maar ik mocht het terug sturen zonder retour kosten. Ik had een korting opgebouwd van vorige aankoop. Deze zou ik per mail opnieuw krijgen. Ook niet ontvangen. Wederom niet. Mijn ervaring met jullie is niet 1 maar gewoon 3x niet goed geweest. Slechte service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Nvt gaat retour
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Onze excuses! Soms duurt de verwerking van een kortingscode wat langer, maar deze hebben wij u gemaild twee dagen geleden. Hopelijk hebt u deze in goede orde ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat het zo gelopen is en dit is natuurlijk niet onze normale gang van zaken. Wij zijn bereid met u te zoeken naar een passende oplossing om het toch naar tevredenheid op te lossen. Hierover hebben wij u gemaild, dus wij horen graag van u mocht u hiervoor openstaan. Groet, Team Herqua.

geen ervaring

heb het product niet ontvangen omdat jullie het niet konden leveren. heb wel direct geld terug gestort gekregen, maar denk wel als het uitverkocht is haal het even van de site en laat mensen niet kunnen bestellen.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Onze excuses! Helaas komt het met hoge uitzondering soms voor dat een product in de winkel en webshop bijna tegelijk wordt verkocht en kunnen wij soms het product niet leveren. Groet, Elmar, Team Herqua.

Snel en top product, niks op aan te merken, blij mee!

Vv

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Snelle service en levering

Duidelijke website, met snelle levering en goede service. Helaas was het product te groot (heb je altijd met skeelers - of het is te klein/groot). Maar in de doos, was gelijk al aan gedacht om een retourlabel sticker bij te voegen. Dit was heel fijn, heb het gelijk terug in de doos gedaan en kunnen retourneren. Top service en winkel. Jammer dat het ver weg is, anders was ik in de winkel langs geweest om diverse skeelers te passen.

zeer goed

Correcte service

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Prima prijs. Goed verpakt. Top!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering en product voldoet aan verwachting

Leuke hippe schoenen besteld, levering ging snel en product voldoet aan de verwachting.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Schoenen voldoen aan verwachting, zien er leuk uit en zitten fijn.

Snelle levering. Goede communicatie hierover

Product ontvangen als omschreven. Maar past precies.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Eigen maat past precies

Nette levering

Beetje opdringerig met beoordelingen maar een mooi product die er snel is.