Product oké -advies : dringend veranderen van transportbedrijf

Ik las : vandaag besteld morgen geleverd maar daar ben ik toch in teleurgesteld. Besteld op zaterdag, dus dacht ik "dinsdag zal het er wel zijn". Dinsdag nog niet, woensdag Belgische feestdag dus hoopte ik op donderdag : niet dus. Dan meldt mijn zoon me op vrijdag (ikzelf was niet thuis) dat iemand van DPD aan de deur kwam, een pakketje van een andere leverancier voor hemzelf bezorgde en hem wel zei dat hij een pakketje voor mij bij had maar het niet terug vond in zijn bestelwagen. Onze zoon bleef thuis. 's Avonds kreeg ik via de "track en trace" bericht "dat men het pakket niet had kunnen leveren want niemand thuis " haha ... leuk was het al lang niet meer; uiteindelijk pas de maandag erna afgeleverd. Voor het schrijven van een review van dpd moet je een account aanmaken wat ik weiger te doen ... Het product is wel oké.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product gepast

Snelle levering, prima product

Wandelstokken had iets langer gemogen

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede snit

Snelle levering van mijn prachtige sup board

Snelle levering van mijn prachtige sup board

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Snel, goed en goedkoop.

Snelle levering, volgens afspraak en (veel) goedkoper dan bij andere webwinkels.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Fijne schoenen, al mijn tweede paar.

Goed product goede servise

Snelle levering. Mooie badpak

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooi en stevig materiaal

Niet echt geweldig

Levertijd was lang,en toen ik de bestelling kreeg stond er op het kartonnetjes dat het bestelde eigenlijk 2 euro goedkoper was als wat ik betaald had.Niet erg slim om de prijs erop te laten zitten.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Prima en betrouwbare webshop

Herwaardering heeft het allemaal goed op orde. Ik heb iets retour gestuurd wat voor mij te klein was, dat is keurig afgehandeld.

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijn Patagonia better vest

Mooi, duidelijk en snel

• Zou u het product aanbevelen? Ja

supersnelle levering van het juiste product

Ik heb een paar Teva sandalen besteld bij herqua sports en dat bleek een juiste beslissing te zijn. het bestellen ging supersnel, de prijs was goed en de afhandeling ging vlekkeloos. Ik ben zeer tevreden over herqua sports.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Teva sandalen zijn altijd goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Geweldige winkel, relevant aanbod, goede producten en eerlijke prijs

Aanrader. Heldere website, een relevant aanbod en overzichtelijk, voor prijzen die gewoon kloppen. In alles is zichtbaar en voelbaar dat er een echte winkel met echt advies achter zit. En zeker voor sportproducten van belang om te kunnen overleggen. Heel vlotte levering, dag na bestelling. Met daarbij weer een kortingsbon voor een volgende bestelling. Als kleine zelfstandige kies ik waar het maar even kan voor kleinschalige winkels, waar de advies en service hoog in het vandaal staan. Ik probeer weg te blijven bij het zgn. gemak van de Bol.com's en Amazons. Zij eisen immers altijd een deel van de winst op en die gaat in de zakken van de aandeelhouders (en die hebben al genoeg). Ik kies ervoor dat dat kleine beetje winst juist bij de winkel blijft. Zo probeer ik lokale ondernemers te blijven steunen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Geweldig
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle verzending, mooi badpak van Tweka.

• Beschrijf uw ervaring met het product Precies zoals omschreven

Snel en makkelijk

Ik had de bestelling een minuut voor de ‘deadline’ gedaan, maar keurig alles op tijd binnen. Kon t meteen mee op vakantie.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Fijn stevig broekje, had het bovenstukje rolders al gekocht.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Veel keuze,prettige prijzen en snelle service. Ga zeker vaker op de website kijken

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Snel en goed.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Alles naar wens

Geen klachten. Vlotte service.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik kende het product al, blijf er tevreden over.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede omschrijving product en snelle levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Loopt lekker en mooi om te zien
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen..zie mijn mail nasr jullie

Bestelling op 3 juli geplaatst en tot op heden 11 juli nog steeds niets ontvangen. Gaarne bericht van jullie

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Hallo Mariet, Excuses dat er nog niets geleverd is. Ik heb jou inmiddels een mail met uitleg gestuurd. mvg Daniel

Eerste bestelling, netjes verpakt en op de afgesproken tijd geleverd…super!

Niets op aan te merken…gewoon perfect!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heel stijlvol en perfect afgewerkt met goede materialen!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

K-Swiss schoenen gekocht die elders nergens in maat 43 voorradig waren. Snelle levering. Ik had mijn mailadres verkeerd opgegeven en dus geen bevestiging gekregen. Telefonisch netjes te woord gestaan en snel geholpen en alsnog een bevestiging gemaild gekregen. Onderwijl waren mijn schoenen al geleverd!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Gebruik dit type schoen al jaren naar voller tevredenheid.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering. Geen verzendkosten

Van bestelling tot levering duidelijk en goed.

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie bikini. Pasvorm goed

Geen goede ervaring

De broek werd bezorgd met 2 vlekken erin. Dan weet je dat je de bestelling terug krijgt.

• Zou u het product aanbevelen? Nee

Steef

Super snel geleverd zou zekker vaker daar bestellen

• Beschrijf uw ervaring met het product Alles zit goed

Omruilen omslachtig.

Omruilen van een artikel is omslachtig en tot op heden ook zonder succes. Artikel terug gestuurd met verzoek om alternatief. Alternatief niet ontvangen.

• Beschrijf uw ervaring met het product 1 goed, ander retour
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Duidelijke website, snelle levering!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Rokje en shirtje van Sjeng Sports. Maat is goed, kleur precies zoals op de website.