Skibroek in grote maat

Een enorm aanbod in skibroeken in grote maten!. Gisteren om 23:00 besteld en al de volgende dag in huis. Hoe kunnen jullie zo snel leveren? heel bijzonder en een enorm aanbod. Zeker een aanrader voor de wintersport

• Beschrijf uw ervaring met het product Skibroek grote maat

Zeer slecht service, late levering geen communicatie

Heb op 18 december een racket besteld als kerstcadeau. Is blijven liggen in depot van dpd. Volgens dpd moet de leverancier dan een verzoek tot onderzoek starten. Volgens leverancier kon dit niet. Heb order herroepen aangezien er geen beweging in de zaak kwam noch een correcte communicatie. Racket op 4 januari! toegekomen. Geen aanrader om online te kopen. Heb via paypal een terugbetaling gevraagd en vandaag gekregen. Ook paypal heeft geen reactie van leverancier ontvangen...... Communicatie en service nihil

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Christa, Bedankt dat u de moeite heeft genomen op een review te plaatsen. Wat vervelend om te horen dat u de bestelling nooit heeft ontvangen. Wel vind ik het vreemd dat één van mijn collega's heeft aangegeven dat wij geen onderzoek starten aangezien we dat wel doen. Ik heb inmiddels het mail contact gezien en zie inderdaad dat er wel wat te verbeteren valt qua communicatie. Het klopt dat wij geen contact opnemen met de betaaldienst voordat wij het probleem hebben opgelost met de bezorgdienst. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Zeer slechte service, waardeloze product levering

Zeer slechte webshop service. Sturen snowboardschoenen maat 38 links en maat 40 rechts zonder orginele doos. Vervolgens mag je zelf alles terug sturen en opnieuw bestellen en wachten op je geld.

• Beschrijf uw ervaring met het product 2 verschillende maten geleverd

Beste Mark, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het is inderdaad niet heel erg handig dat wij twee verschillen maten hebben verstuurd. Wij bieden de mogelijkheid om de snowboardschoen kosteloos retour te doen. Ik snap dat het wat omslachtig klinkt om dan vervolgens weer opnieuw de schoenen te bestellen, maar op deze manier kunnen wij de fouten oplossen en voorkomen dat er nog meer problemen ontstaan. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle levering tegen scherpe prijs

Ik ben zeer tevreden en zalll zeker nog eens bij Herqua bestellen en aanbevelen bij vrienden

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede stevige Lisa schoenen

zoals de score

Ik had de goede maat besteld er werd echter twee maten kleiner geleverd ? Bij retour was mijn eerder bestelde maat er niet meer . Terugbetaling ging top waarvoor dank . Solden mislopen echter .

Super tevreden klant.

Het product werd snel geleverd. Prijs was volgens Google lager bij herqua dan ergens anders maar op de site van herqua was dit niet het geval. Ik heb contact opgenomen met herqua, ik heb de korting wel gekregen. Dus naast een ruime keuze aan kwaliteit bieden zij ook uitstekende service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer mooie kwaliteit

GEWELDIG

Geweldige service ook met telefonisch contact te hebben met deze firma. De jongeman Mathijs is echt een professionele persoon die ons keurig te woord stond. Wij zijn nog naar de zaak geweest en ook daar hielp Mathijs ons perfect. Deze jongen weet echt heel veel en is vooral klantvriendelijk. Voorts het personeel dat in de zaak werkt te Hoogeveen zijn allemaal top mensen en hebben echt verstand van zaken.

• Beschrijf uw ervaring met het product TOP

Beste Mieke, Wat super om te horen! Mathijs en het team werden er helemaal blij van. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle levering en nette service

Ik heb een jas besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. Helaas zat de jas te krap en heb ik geretourneerd. Het retourproces inclusief retourbetaling ging makkelijk en snel.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Jas valt erg klein.

Beste Sandra, Het klopt inderdaad dat de jassen van Goldbergh klein uitvallen. Ik heb het direct in de content vermeld zodat anderen in het vervolg hier bewust van zijn. Bedankt voor het plaatsen van deze review zodat we de kwaliteit op onze website op deze manier kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Heel goed

Beste Hje, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Die 2 moet daarom vast een 10 zijn ;) Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Top service!

Ik wilde een broek laten repareren, dit koste een klein bedragje. Maar wel super dat dit kan! Een winkel vol mooie nieuwe jassen en broeken, maar niet te min om mij te helpen met een reparatie! Zeker de moeite waard

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Een heerlijke winterjas gekocht die ervoor gaat zorgen dat ik het niet koud krijg. Vriendelijk personeel en in het weekend zijn er zelfs broodjes knakworst en bier!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super!

Beste Ellen, Fijn om te horen! Geniet van je winterse avonturen in je nieuwe winterjas. Helaas laat de echte winter nog wel op zich wachten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

2x 2linkerschoenen toegestuurd gekregen dus pech gehad..

Ik had mijn sneakers enkele weken geleden besteld, snel toegekregen maar bleken het 2 linkersschoenen te zijn, geen probleem (vergissen is menselijk) dus terug opgestuurd met een nota dat de linkerschoen perfect past maar dat ik graag ook een rechterschoen had. De sneakers direct terug besteld, geld ook snel teruggekregen. nu duurde het wat langer wanneer de opnieuw bestelde sneakers er waren, eens ze eindelijk aan mijn deur stonden, de doos opengedaan, zag ik WEER 2 linkerschoenen.. Gebeld naar klantenservice, omdat zij het te druk hadden moest ik mijn probleem doormailen (dit gedaan). Na enkele dagen kreeg ik een mail terug met de vraag naar het klantennummer (heb ik gegeven), 2 dagen later vroegen ze een foto van de 2 linkerschoenen (heb ik doorgemaild) en nog eens 2 dagen later mailde ze dat ze het jammer vonden en dat ik de sneakers terug kon sturen zonder retourkosten. Geen oplossing en dus ook geen sneakers (heb ze niet meer besteld, wel jammer want ik vond ze heel mooi)..

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Vanessa, Onze excuses dat er tot twee keer aan toe er twee linker schoenen naar u zijn opgestuurd. Dit is absoluut niet de bedoeling. We gaan in het vervolg hier beter op controleren zodat dit niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Zeer correct

Mooie site. Snel en correct geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie bloes. Mooie stof.

• Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet gebruikt

Mooie kledinglijnen, duidelijke website en snelle levering/bezorging

• Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijke winter/ski jas

Een paar wandelschoenen besteld, ik wist mijn maat en heb dan ook niet met retourzendingen en terugbetalingen te maken gehad, dat proces kan ik niet beoordelen Zeer snel geleverd, ik ben tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals verwacht

goede prijs, snel verstuurd

mooie korting op nieuwe jas

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product ok

Snelle nette ervaring met jullie webshop

De bestelling was snel binnen. Prijs/kwaliteit was goed. 1 artikel retour gedaan en ook het geld daarvan snel terug ontvangen. Super!

• Beschrijf uw ervaring met het product -

Top skateboard en snel geleverd

Supper zaak en goedkoper als bij decatlon

• Beschrijf uw ervaring met het product Supper

Leuke aanbiedingen

Goede webshop

Snelle levering en met vragen binnen 1 dag contact per mail

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Werd super goed geholpen door de klantenservice en de bestelling was snel in huis.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

vergissingen worden rechtgezet snel en correct

ik bestelde skistokken, ik verwachtte een paar (vooraf gecheckt). Toch kreeg ik maar één exemplaar. Uitgeklaard met de medewerker, korte tijd later werd nummer twee al bezorgd zonder verdere kosten. Enige opmerking: duidelijker op de site zetten of het al dan niet om een paar (of een set) gaat. Dat spaart mails en tijd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product prima kwaliteit

Goede ervaring

Wandelschoenen besteld. Even onduidelijkheid, maar snelle reactie op mijn vraag. Volgens afspraak de bestelling in goede staat ontvangen!! Hartelijk bedankt!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Meindl wandelschoenen, voldoen aan de beschrijving en verwachting!