Retourkosten toch belast ondanks foutieve verzending

Helaas foutief artikel ontvangen, kan gebeuren. Herqua doet niet aan ruilen en retourkosten zijn 3,95. Verzocht op retourformulier om retourkosten niet door te belasten omdat het in de basis niet mijn foutisdat ik retour moet sturen. Hen immers ander artikel ontvangen dan besteld. Niet vernomen dat artikel retour is gekomen en zie zojuist op afschrift dat retourkosten toch van te ontvangen bedrag af is getrokken. Jammer.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste, Vervelend om te horen dat het met de terugbetaling niet helemaal goed is gegaan. Ik heb de retourkosten inmiddels ook aan u terugbetaald. Met vriendelijke groet, Team Herqua

Zeer goede en snelle levering.

Het bestelde product werd snel geleverd. Via track en trace code goed te volgen en keurig op tijd. Top!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima kwaliteit

Broeken werden snel geleverd. Helaas waren de broeken niet mijn maat en retour. Geld snel terug

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Wilde voordat ik online bestelde nog iets weten en werd telefonisch heel prettig te woord gestaan Bij het ophalen van de bestelling alles meteen super geregeld , goed op de hoogte van alle afspraken

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Fijn om te horen dat het goed is bevallen. Veel plezier met uw bestelling! Team Herqua

Prima aanbod sportkleding

Leuk aanbod kleding en super snelle levering! Goed traceerbaar en op tijd geleverd.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima sport shirt

Goede website, snelle levering

Goede ervaring met Herqua sports Top!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product kleding

Snelle verzending zoals afspraak

Goede ervaring met een mooi afgeprijsd product.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie koop kunnen doen in de uitverkoop

Goede en snelle levering, netjes verpakt

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lekkere warme wind en waterdichte handschoenen

Perfecte service, perfect product

Steeds een goeie winkelervaring in de Herqua online shop. Producten tegen heel scherpe prijzen, vlotte verzending, top klantenservice! Aan deze (web)shop kunnen velen een voorbeeld nemen

• Beschrijf uw ervaring met het product 100% perfect

accuraat en zorgvuldig, ruim assortiment!

Prima bedrijf zowel fysiek als webwinkel. Ruim assortiment met mooie merken!

• Beschrijf uw ervaring met het product Duurzaam en professioneel

Verkeerde trui geleverd

Er werd een verkeerde trui geleverd, hierdoor een teleurgesteld kind bij het openen van de kado. Ik heb de trui nu teruggestuurd. Ik ben benieuwd of ik nu retourkosten dien te betalen. Het us de fout van de winkel, anders was er geen retourzending geweest.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Op zich wel een trui van goede kwaliteit, maar we hadden die trui niet gekozen/besteld.

Betrouwbare snelle service

Afgelopen week online ski’s gekocht. Keurig onderhouden en afgesteld. Na vriendelijk telefonisch contact aansluitend direct verstuurd. Ski’s kwamen overeen met de afgebeelde foto’s.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Overeenkomstig met online foto’s, prijs-kwaliteit in orde.

Snelle levering en gemakkelijk te bestellen

Na een lange zoektocht naar Lowa wandelschoenen. Meerdere keren te horen gekregen moeilijk leverbaar en productie problemen. Toch gevonden en met enkele dagen in huis. Mijn vorige Lowa wandelschoen had ik ondertussen alweer 10 jaar. Nu helemaal tevreden mijn nieuwe schoen aan het inlopen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer hoed

Slecht

Nooit iets geleverd gekregen en ook geen afzegging gekregen. Via Klarna een creditering gezien

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Joke, Vervelend om te horen dat het op die manier gelopen is. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Herqua Webshop@herqua.nl

snelle, correcte en vlotte levering

nog niet gebruikt wegens de thans te hoge temperaturen :-)

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Goede producten, snelle levering!

Fijne ervaring met bestellen bij Herqua Sports. Goede producten en snelle levering en snelle reactie op de mail. Dik tevreden, top!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ziet eruit als de beschrijving en zit prettig

Artikel bleek niet voorradig na bestelling

Ik bestelde een artikel dat nadien niet voorradig bleek te zijn. Spijtig, maar de terugbetaling gebeurde onmiddellijk.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Geweldige service. Een webshop die je daadwerkelijk nog kunt bellen, een unicum tegenwoordig.

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie, warme handschoenen

Perfect geregeld

Goed geregeld

Snel & goed

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Helaas te klein maar lag niet aan het product

Goede product geleverd en snel

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Goed product, goede prijs, goed geleverd.

Heb Hanwag schoenen gekocht. Wist wat ik wilde hebben. Hier het beste geprijsd. Goed geleverd met DPD. Alles precies in orde!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Degelijke schoen, zit goed

Waardeloos

Ik heb onlangs een product besteld en dat bleek niet op voorraad. Ik werk in de IT en vind het daarom sowieso al twijfelachtig dat dat tegenwoordig nog voor kan komen, maar de afhandeling van deze situatie door Herqua was ronduit slecht. Er is mij enkel verteld dat het product niet op voorraad was en ze boden 6% korting op de volgende aankoop. Ik zie u denken: 6%, is dat niet de korting die werkelijk overal wordt aangeboden en die je ook weer krijgt voor het schrijven van een review? Dat klopt! Op mijn mail waarin ik dit aankaartte en zei dat dit een rare korting is voor een spijtbetuiging is niet gereageerd.

• Beschrijf uw ervaring met het product Nooit gekregen

Beste, Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met uw bestelling. Helaas is het bij ons wat lastiger, omdat we een ook een winkel hebben waar spullen worden verkocht. Mocht u een goede oplossing hebben om dat te kunnen verkomen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Elmar elmar@herqua.nl

Gg

Vg

• Beschrijf uw ervaring met het product Vv

In orde

Vlotte bestelling en levering. Goede omschrijving van de producten op de site. Wat vertraging bij de levering naar BE, maar te verwachten met de drukte rond de feestdagen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Warm!