Vriendelijk personeel

Goed geholpen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Speedo zwempak is altijd goed van vorm en blijft mooi.

Super.

Het artikel vandaag besteld en de volgende dag al in huis dat is super.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede pasvorm en bijna nergens te bestellen binnenschoenen.

Zeer goed geholpen

Snel en goed op de hoogte gehouden. Alleen de tijd en datum bezorgen niet gemels

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Niet reageren, niet leveren, spelfouten

Waardeloze club. Beloven direct te leveren maar leveren niet en sturen dan een belachelijke mail vol spelfouten dat ze niet kunnen leveren. Moet je zelf achteraan. Nu maar hopen dat ze het geld terugstorten.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Waardeloze club, leveren niet

Beste lezer, Onze oprechte excuses dat u niet het gewenste item in ontvangst hebt kunnen nemen. Net zoals mijn collega aangaf wil het af en toe zo zijn dat er op het moment van bestellen iemand in de winkel met het item vandoor gaat. Onze online winkelvoorraad is namelijk hetzelfde als onze winkelvoorraad. Ik zie dat de bestelling vanmiddag is terugbetaald dus die kan u binnen enkele dagen weer bij u op de rekening verwachten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

De bestelling werd binnen 1 dag netjes ingepakt afgeleverd. Top!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik ben blij met mijn jas.

Bij retour snelle terug gave van je geld

1 e keer besteld goeie ervaring ga zeker nog een keer bestellen

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Schoen voor mij te lomp

Online bestelling snel binnen gekregen. Helaas niet het juiste product voor mij en dus retour gebracht in de prachtige winkel! Retour afhandelingen creditering zeer snel geregeld!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur bleek toch iets anders tov digitale versie

Snelle verzending, mooi product

Snelle verzending en mooi product, precies zoals omschreven op de site

• Beschrijf uw ervaring met het product Top! Precies zoals omschreven

prima service, zoals je verwacht

wel te grote doos voor een paar handschoenen, zou dit niet in een zakje kunnen???

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product lekker warm, zeker bij mij vingertoppen

Beste Sylvie, Wij kiezen ervoor om de handsschoenen in een doos te versturen aangezien er een grotere kans is op beschadigingen wanneer wij dit in een zakje stoppen. Dat willen wij graag voorkomen. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Fijne service!

Skistokken besteld en was erg snel te leveren!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prachtige skistokken

Erg goed geholpen

Vandaag langs geweest voor verhuur van ski’s. erg snel en goed geholpen!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Wouter, Fijn om te horen! Team Herqua wenst jou veel ski-plezier toe. Break-a-leg Met vriendelijke groet, Ellen van Team Herqua

Ski handschoenen besteld, verkeerde maat geleverd.

Dure ski handschoenen besteld, maat precies uitgemeten via procedure op website. Volgende dag al levering, allemaal prima... Verkeerde maat geleverd. Echt een teleurstelling, het enige dat je moet doen is op de bestel bon kijken de juiste maat en merk van het schap halen en die in een doos doen en versturen. Onbegrijpelijk dat dit mis kan gaan. Bij telefonische navraag blijkt de goede maat niet meer aanwezig. Kortom: allemaal verloren energie, zonde en hierdoor verliezen jullie een klant.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u de verkeerde maat handschoenen heeft ontvangen. Ons team werkt ontzettend hard om bestellingen goed te verzamelen en te versturen. Zij werken zelfs met dubbele controles en helaas wil het dan zelfs nog eens zo zijn dat er per ongeluk een verkeerde maat de deur uitgaat. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Perfect geholpen perfect Advies

In de winkel geweest voor nieuwe skischoenen. Voeten werden gescand en daardoor een perfect zittende skischoen gevonden. Mocht de schoen toch niet lekker zitten dan kan er geruild worden of aanpassingen worden gedaan aan de schoen, net zolang totdat deze goed past. In de winkel neemt men ruim de tijd om je een paar goede skischoenen te verkopen.

Beste Robert, Super om te horen! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Skibroek in grote maat

Een enorm aanbod in skibroeken in grote maten!. Gisteren om 23:00 besteld en al de volgende dag in huis. Hoe kunnen jullie zo snel leveren? heel bijzonder en een enorm aanbod. Zeker een aanrader voor de wintersport

• Beschrijf uw ervaring met het product Skibroek grote maat

Zeer slecht service, late levering geen communicatie

Heb op 18 december een racket besteld als kerstcadeau. Is blijven liggen in depot van dpd. Volgens dpd moet de leverancier dan een verzoek tot onderzoek starten. Volgens leverancier kon dit niet. Heb order herroepen aangezien er geen beweging in de zaak kwam noch een correcte communicatie. Racket op 4 januari! toegekomen. Geen aanrader om online te kopen. Heb via paypal een terugbetaling gevraagd en vandaag gekregen. Ook paypal heeft geen reactie van leverancier ontvangen...... Communicatie en service nihil

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Christa, Bedankt dat u de moeite heeft genomen op een review te plaatsen. Wat vervelend om te horen dat u de bestelling nooit heeft ontvangen. Wel vind ik het vreemd dat één van mijn collega's heeft aangegeven dat wij geen onderzoek starten aangezien we dat wel doen. Ik heb inmiddels het mail contact gezien en zie inderdaad dat er wel wat te verbeteren valt qua communicatie. Het klopt dat wij geen contact opnemen met de betaaldienst voordat wij het probleem hebben opgelost met de bezorgdienst. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Zeer slechte service, waardeloze product levering

Zeer slechte webshop service. Sturen snowboardschoenen maat 38 links en maat 40 rechts zonder orginele doos. Vervolgens mag je zelf alles terug sturen en opnieuw bestellen en wachten op je geld.

• Beschrijf uw ervaring met het product 2 verschillende maten geleverd

Beste Mark, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het is inderdaad niet heel erg handig dat wij twee verschillen maten hebben verstuurd. Wij bieden de mogelijkheid om de snowboardschoen kosteloos retour te doen. Ik snap dat het wat omslachtig klinkt om dan vervolgens weer opnieuw de schoenen te bestellen, maar op deze manier kunnen wij de fouten oplossen en voorkomen dat er nog meer problemen ontstaan. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle levering tegen scherpe prijs

Ik ben zeer tevreden en zalll zeker nog eens bij Herqua bestellen en aanbevelen bij vrienden

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede stevige Lisa schoenen

zoals de score

Ik had de goede maat besteld er werd echter twee maten kleiner geleverd ? Bij retour was mijn eerder bestelde maat er niet meer . Terugbetaling ging top waarvoor dank . Solden mislopen echter .

Super tevreden klant.

Het product werd snel geleverd. Prijs was volgens Google lager bij herqua dan ergens anders maar op de site van herqua was dit niet het geval. Ik heb contact opgenomen met herqua, ik heb de korting wel gekregen. Dus naast een ruime keuze aan kwaliteit bieden zij ook uitstekende service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer mooie kwaliteit

GEWELDIG

Geweldige service ook met telefonisch contact te hebben met deze firma. De jongeman Mathijs is echt een professionele persoon die ons keurig te woord stond. Wij zijn nog naar de zaak geweest en ook daar hielp Mathijs ons perfect. Deze jongen weet echt heel veel en is vooral klantvriendelijk. Voorts het personeel dat in de zaak werkt te Hoogeveen zijn allemaal top mensen en hebben echt verstand van zaken.

• Beschrijf uw ervaring met het product TOP

Beste Mieke, Wat super om te horen! Mathijs en het team werden er helemaal blij van. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle levering en nette service

Ik heb een jas besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. Helaas zat de jas te krap en heb ik geretourneerd. Het retourproces inclusief retourbetaling ging makkelijk en snel.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Jas valt erg klein.

Beste Sandra, Het klopt inderdaad dat de jassen van Goldbergh klein uitvallen. Ik heb het direct in de content vermeld zodat anderen in het vervolg hier bewust van zijn. Bedankt voor het plaatsen van deze review zodat we de kwaliteit op onze website op deze manier kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Heel goed

Beste Hje, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Die 2 moet daarom vast een 10 zijn ;) Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Top service!

Ik wilde een broek laten repareren, dit koste een klein bedragje. Maar wel super dat dit kan! Een winkel vol mooie nieuwe jassen en broeken, maar niet te min om mij te helpen met een reparatie! Zeker de moeite waard

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Een heerlijke winterjas gekocht die ervoor gaat zorgen dat ik het niet koud krijg. Vriendelijk personeel en in het weekend zijn er zelfs broodjes knakworst en bier!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super!

Beste Ellen, Fijn om te horen! Geniet van je winterse avonturen in je nieuwe winterjas. Helaas laat de echte winter nog wel op zich wachten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

2x 2linkerschoenen toegestuurd gekregen dus pech gehad..

Ik had mijn sneakers enkele weken geleden besteld, snel toegekregen maar bleken het 2 linkersschoenen te zijn, geen probleem (vergissen is menselijk) dus terug opgestuurd met een nota dat de linkerschoen perfect past maar dat ik graag ook een rechterschoen had. De sneakers direct terug besteld, geld ook snel teruggekregen. nu duurde het wat langer wanneer de opnieuw bestelde sneakers er waren, eens ze eindelijk aan mijn deur stonden, de doos opengedaan, zag ik WEER 2 linkerschoenen.. Gebeld naar klantenservice, omdat zij het te druk hadden moest ik mijn probleem doormailen (dit gedaan). Na enkele dagen kreeg ik een mail terug met de vraag naar het klantennummer (heb ik gegeven), 2 dagen later vroegen ze een foto van de 2 linkerschoenen (heb ik doorgemaild) en nog eens 2 dagen later mailde ze dat ze het jammer vonden en dat ik de sneakers terug kon sturen zonder retourkosten. Geen oplossing en dus ook geen sneakers (heb ze niet meer besteld, wel jammer want ik vond ze heel mooi)..

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Vanessa, Onze excuses dat er tot twee keer aan toe er twee linker schoenen naar u zijn opgestuurd. Dit is absoluut niet de bedoeling. We gaan in het vervolg hier beter op controleren zodat dit niet nog een keer gebeurt. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Schutstraat 79-81

7907 CB Hoogeveen