geweldige sneakers

Mooie sneakers gevonden in de sale. Snelle levering! Zeer tevreden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product geweldige sneakers

Beste Linda, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw nieuwe sneakers Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Nettte en goede afhandeling van bestelde artikelen.

North Face jas besteld, volgende dag netjes afgeleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Fijne jas, echt een aanrader.

Beste Reza, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw nieuwe jas. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Goede deal en snelle levering!

Goede ervaring met Herqua sports. Het artikel is perfect en de levering was erg snel.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Veerle, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Besteld en geleverd! Zonder problemen!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Luhta vest besteld! Top!

Beste Elles, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld met een 10! Daar worden wij blij van. Wij wensen u veel plezier met u nieuwe item. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Super snelle levering van top artikel tegen faire prijs

Nog nooit eerder besteld bij deze shop, maar ik kreeg al de volgende dag na mijn bestelling mijn pakket geleverd. Zeer tevreden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Paste perfect, uitstekende kwaliteit

Zeer goede service!

Product goed omschreven en snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met het product Super

Beste Mark, Fijn dat u zo tevreden bent, daar doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Goed.

Niet op de afgesproken dag geleverd. Maar verder prima. Snelle antwoorden op mijn vragen

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Super snelle levering! Product volledig naar tevredenheid.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer tevreden

Verwarrend

Online leek het gevraagde item beschikbaar, bij bestellen bij maat invoeren blijkbaar naar ander object over zonder dat ik het door had. Gelukkig voor ophalen gekozen zodat direct duidelijk was dat ik iets wilde hebben. Was op voorraad. Onder andere door alertheid van personeel perfecte aanschaf gedaan. Retour afhandeling webshop ging prima. Tip: naar de winkel gaan.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Perfecte kwaliteit.

Een prima eerste ervaring met Herqua Sports

Voor mij was Herqua Sports een onbekende online leverancier. Maar met mijn eerste bestelling kreeg ik direct de indruk: 'Dit zijn professionals.' De levering was correct en snel.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Han, Fijn om te horen dat alles naar wens is! Het doet ons goed dat u ons echte professionals noemt, want daar doen we het voor. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe item. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snel , betrouwbaar, duidelijke site. Top

Klantenservice top

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie deftige kwaliteit

Laatste een mooie skatehelm gekocht, van goede kwaliteit en tegen een zeer aantrekkelijk prijsaanbieding. Werd snel geleverd. Retourneren van een eerdere bestelling is ook helder en eenvoudig (zonder kosten). Ik geef geen 10 omdat ik graag de optie zou hebben via PostNL te retourneren, daarvoor hoef ik minder ver te reizen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit en pasvorm

Teleurstellend

Bestelling geplaatst die nooit naar mij verstuurd geweest is. Terugbetaling ontvangen, maar ze trekken eerst wel de "retourkosten" af !! Dus enkele euro's die ze gewoon onterecht aanrekenen! Na een klacht en enkele negatieve reviews heb ik wel de retourkosten ook teruggekregen. Jammer dat dit niet meteen gebeurde en jammer dat de website artikels verkoopt en laat betalen terwijl deze niet op stock blijken te zijn.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Dimitri, Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb daarom het overige bedrag ook terug naar u over gemaakt. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Schoenen van HUB waren snel geleverd!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik heb schoenen van HUB gekocht. Ik koop normaal nooit online schoenen.. maar deze schoenen heb ik al in twee andere kleuren (ook maat 40), dus vol goede moed kocht ik deze online, maat 40. Ze werden de volgende dag al geleverd, dus geen problemen gehad met de verzending. Toen ik ze paste dacht ik .. hmmm ze voelen toch wat kleiner, maar zal wel mijn verbeelding zijn. Dus uiteindelijk toch buiten mee gelopen, maar mijn linkerteen ging toch echt zeer doen.. maar nu kan ik ze dus ook niet meer terugsturen helaas.. Dus als er iemand geïnteresseerd is in superleuke HUB schoenen, dan kun je contact opnemen! 1 keer gedragen, echt nog heel netjes en in de doos. Maar dit ligt verder niet aan de service.. maar ik heb mijn lesje wel geleerd met online schoenen kopen... zelfs als het dezelfde maat is..

Beste Bianca, Wat vervelend om te horen dat toch de schoenen niet helemaal goed zaten. Online blijft altijd lastig. Misschien dat u uw aankoop kan verkopen via Vinted of een ander tweedehandsverkooppunt? Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Mooi assortiment met verrassende prijzen

Ik heb hier Veja schoenen besteld. Niet gelijk de goede maat, dus retour en een tweede bestelling. Alles liep vlot. Ik vond het eigenlijk wel goed dat er een kleine penalty stond op retourneren. Ga zo door.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Geen perfecte pasvorm, maar wel duurzaam

Tevreden over levering product en communicatie

Tevreden over levering product en communicatie

• Beschrijf uw ervaring met het product Naar verwachting

snelle service, goede kwaliteit

Een winterjas besteld. Deze werd netjes en snel verzonden. Goede kwaliteit. Aanrader!

• Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijke dikke winterjas

Alles keurig verpakt en mooi op tijd geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lowa Renegade gtx mid: perfecte wandelschoenen, zitten direct goed. Reeds mijn 5de paar. Minpunt: zolen slijten tamelijk snel.

Rapide et efficace

Première commande et satisfait car bon prix et livraison rapide

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Na drie maanden al sandalen kapot en geen vergoeding

Ik mail Herqua Sports via Bol.com omdat na enkele maanden de aanhechting van de bandjes van mijn sandalen kapot gaat. Ze mailen terug dat ze naar aanleiding van de meegestuurde foto contact op gaan nemen met de leverancier. Vervolgens hoor ik niks meer. Ze sluiten wel de vraag op Bol terwijl mijn vraag niet is beantwoord.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Slechte service na defect

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit - prijs verhouding

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie voetbalschoen

Beste Maaike, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel voetbalplezier toe. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Prima hoor

Geen opmerkingen

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Snelle levering, product perfect zoals verwacht

Zie titel

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Hoge kwaliteit!