Teleurstellend

Bestelling geplaatst die nooit naar mij verstuurd geweest is. Terugbetaling ontvangen, maar ze trekken eerst wel de "retourkosten" af !! Dus enkele euro's die ze gewoon onterecht aanrekenen! Na een klacht en enkele negatieve reviews heb ik wel de retourkosten ook teruggekregen. Jammer dat dit niet meteen gebeurde en jammer dat de website artikels verkoopt en laat betalen terwijl deze niet op stock blijken te zijn.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Dimitri, Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb daarom het overige bedrag ook terug naar u over gemaakt. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Schoenen van HUB waren snel geleverd!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik heb schoenen van HUB gekocht. Ik koop normaal nooit online schoenen.. maar deze schoenen heb ik al in twee andere kleuren (ook maat 40), dus vol goede moed kocht ik deze online, maat 40. Ze werden de volgende dag al geleverd, dus geen problemen gehad met de verzending. Toen ik ze paste dacht ik .. hmmm ze voelen toch wat kleiner, maar zal wel mijn verbeelding zijn. Dus uiteindelijk toch buiten mee gelopen, maar mijn linkerteen ging toch echt zeer doen.. maar nu kan ik ze dus ook niet meer terugsturen helaas.. Dus als er iemand geïnteresseerd is in superleuke HUB schoenen, dan kun je contact opnemen! 1 keer gedragen, echt nog heel netjes en in de doos. Maar dit ligt verder niet aan de service.. maar ik heb mijn lesje wel geleerd met online schoenen kopen... zelfs als het dezelfde maat is..

Beste Bianca, Wat vervelend om te horen dat toch de schoenen niet helemaal goed zaten. Online blijft altijd lastig. Misschien dat u uw aankoop kan verkopen via Vinted of een ander tweedehandsverkooppunt? Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Mooi assortiment met verrassende prijzen

Ik heb hier Veja schoenen besteld. Niet gelijk de goede maat, dus retour en een tweede bestelling. Alles liep vlot. Ik vond het eigenlijk wel goed dat er een kleine penalty stond op retourneren. Ga zo door.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Geen perfecte pasvorm, maar wel duurzaam

Tevreden over levering product en communicatie

Tevreden over levering product en communicatie

• Beschrijf uw ervaring met het product Naar verwachting

snelle service, goede kwaliteit

Een winterjas besteld. Deze werd netjes en snel verzonden. Goede kwaliteit. Aanrader!

• Beschrijf uw ervaring met het product Heerlijke dikke winterjas

Alles keurig verpakt en mooi op tijd geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lowa Renegade gtx mid: perfecte wandelschoenen, zitten direct goed. Reeds mijn 5de paar. Minpunt: zolen slijten tamelijk snel.

Rapide et efficace

Première commande et satisfait car bon prix et livraison rapide

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Na drie maanden al sandalen kapot en geen vergoeding

Ik mail Herqua Sports via Bol.com omdat na enkele maanden de aanhechting van de bandjes van mijn sandalen kapot gaat. Ze mailen terug dat ze naar aanleiding van de meegestuurde foto contact op gaan nemen met de leverancier. Vervolgens hoor ik niks meer. Ze sluiten wel de vraag op Bol terwijl mijn vraag niet is beantwoord.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Slechte service na defect

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Snelle levering en goede kwaliteit - prijs verhouding

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie voetbalschoen

Beste Maaike, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel voetbalplezier toe. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Prima hoor

Geen opmerkingen

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Snelle levering, product perfect zoals verwacht

Zie titel

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Hoge kwaliteit!

Alles in orde!

Snelle levering, goed product!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima pasvorm, mooie kleur.

Probleemloze levering!

Goede website, snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met het product Top Schoen

Super snelle nette levering!

Zeer tevreden over de snelheid vd levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Functionele rugzak die erg lang mee gaat. En ver onder de prijs dan in fysieke winkels.

Beste Micah, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Zeer goede eerste ervaring. Mooie Brooks Adrenaline GT23 gekocht aan een mooie korting die ik nergens anders vond. Erg snelle verzending. Een aanrader.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super hardloopschoen welke ik al jaren gebruik.

Site is goed overzichtelijk. producten worden snel verzonden

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima trainingsbroek :-)

Beste Richard, We zijn blij om te horen dat alles naar wens is! We wens u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Very good quality

Het was precies wat ik er van verwacht had.

Prima!! Ook heel snel geleverd. Alleen jammer dat er één artikel niet geleverd kon worden terwijl het wel gewoon te bestellen was. Wel heel snel het geld teruggestort gekregen.

Bizar snel

Op zondag besteld, op maandag binnen. Sneller kan niet. Goede service.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Laagste prijs en correcte bezorging

Bestelling gemakkelijk geplaatst en wordt snel en correct afgehandeld

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed racket

Snelle en correcte afhandeling bestelde producten

Bestelde racket was snel in huis. Echter op de snaren zat nog een beveiliging die ik niet zonder het doorknippen van de snaren kon verwijderen. Hierdoor heb ik zelf een nieuwe bespanning moeten aanschaffen. Na melding hiervan bij Herqua zijn de kosten hiervan volledig vergoed. Adequaat en correct afgehandeld !

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima racket l. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede prijs strakke service

Snelle service en geen verrassingen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijne schoenen

Schutstraat 79-81