Alles in orde!

Snelle levering, goed product!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima pasvorm, mooie kleur.

Probleemloze levering!

Goede website, snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met het product Top Schoen

Super snelle nette levering!

Zeer tevreden over de snelheid vd levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Functionele rugzak die erg lang mee gaat. En ver onder de prijs dan in fysieke winkels.

Beste Micah, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Zeer goede eerste ervaring. Mooie Brooks Adrenaline GT23 gekocht aan een mooie korting die ik nergens anders vond. Erg snelle verzending. Een aanrader.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super hardloopschoen welke ik al jaren gebruik.

Site is goed overzichtelijk. producten worden snel verzonden

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima trainingsbroek :-)

Beste Richard, We zijn blij om te horen dat alles naar wens is! We wens u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product Very good quality

Het was precies wat ik er van verwacht had.

Prima!! Ook heel snel geleverd. Alleen jammer dat er één artikel niet geleverd kon worden terwijl het wel gewoon te bestellen was. Wel heel snel het geld teruggestort gekregen.

Bizar snel

Op zondag besteld, op maandag binnen. Sneller kan niet. Goede service.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Laagste prijs en correcte bezorging

Bestelling gemakkelijk geplaatst en wordt snel en correct afgehandeld

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed racket

Snelle en correcte afhandeling bestelde producten

Bestelde racket was snel in huis. Echter op de snaren zat nog een beveiliging die ik niet zonder het doorknippen van de snaren kon verwijderen. Hierdoor heb ik zelf een nieuwe bespanning moeten aanschaffen. Na melding hiervan bij Herqua zijn de kosten hiervan volledig vergoed. Adequaat en correct afgehandeld !

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Prima racket l. Voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede prijs strakke service

Snelle service en geen verrassingen.

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijne schoenen

Uitstekende producten aan heel scherpe prijs

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Mooie sneakers erg blij mee en een super snelle levering.

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie sneakers

Snel geleverd, goeie opvolging, kwaliteit!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Zembril besteld die niet leverbaar bleek en nog steeds op de site staat

2x een zwembril in de sale besteld, beide blijken niet leverbaar, maar ze staan er nog steeds op.

• Beschrijf uw ervaring met het product Niet goed

Beste Monique, Ik zie dat de zwembrillen inmiddels van de site zijn gehaald. Nogmaals onze excuses van het niet kunnen leveren van de gewenste producten. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Mooi product

Maat past perfect

• Beschrijf uw ervaring met het product Comfortabel

Snel en mooie aankoop

Mooi aanbieding

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Uitstekend. Mooie prijs en snelle service

Helemaal tevreden!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Veerle, Fijn om te horen! We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Mooie schoenen

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product Super

Fijne schoenen, snel geleverd voor een mooie prijs

Top pasvorm. Snelle levering en de prijs was ook goed

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product fijne pasvorm

Beste Ruud, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle levering aan huis en goede kwaliteit voor een leuk prijsje..

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit

Beste Bjorn, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review voor ons te schrijven. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is! Maar een cijfer 2? Hier doen we het natuurlijk niet voor;).. Bedoelde u niet toevallig een 10? Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste André, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Prima.produkt en prima service .

Voor de eerste keer wandelschoenen besteld via Herqua. Het produkt voldeed helemaal aan de verwachting. Kawiliteit aan een correcte prijs. Ook service was prima. Een aanrader!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Beste Johan, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Erg mooi en ruim aanbod, eerlijke prijzen, vlotte bestelling, voldoende betaalmogelijkheden en snelle bezorging. Dus super!!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Erg goede loopschoenen. ben er erg blij mee

Beste Hilde, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua