In eerste instantie is er iets fout gegaan met de verwerking van het bestelde product maar dit werd goed en correct opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Mooi product, goede service en snelle levering.

Heel tevreden met Herqua Sports

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Heel tevreden met mijn aankoop.

Alles gewoon goed

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

2 items besteld maar konden niet geleverd worden.

Ik had 2 artikelen besteld maar beide konden niet geleverd worden. Kreeg wel keurig excuses en geld retour maar voor mij toch een reden om ergens anders te kopen.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product Het product is niet geleverd.

Snelle service,goede kwaliteit!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Beste Paula, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Goede levering.

Geen vertraging, netjes bezorgd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Voldeed aan verwachting.

Beste Marlieke, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Prima product en snelle levering

• Beschrijf uw ervaring met het product Zit perfect

Beste Christiane, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie schoenen voor een goede prijs

Snelle levering, scherpe prijzen!

Snelle levering, scherpe prijzen!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Alle jaren op On schoenen aan het lopen en bevallen perfect.

Niet goed

Product besteld die ze helemaal niet bleken te hebben. Dat communiceerden ze niet, maar er werd gewoon een compleet ander product verzonden. Heel vreemd! Gebeld met klantenservice en ik mocht de bestelling gelukkig retourneren zonder retourkosten te betalen (wat ook terecht is gezien het hun fout was). Na retournering hoorde ik dagen niks over het ontvangst ervan, daar moest ik weer zelf achteraan bellen. Klantenservice was weer vriendelijk, maar ondanks dat er werd gezegd dat het geld was teruggestort zag ik daar niks van terug. Uiteindelijk heb ik Paypal moeten vragen om het geld terug te storten. Deze ervaring maakt dat ik niet nog eens zal bestellen bij deze webshop. Edit: het bedrijf verzoekt mij om mijn beoordeling aan te passen. Waarom? Dit is hoe het gegaan is! Als jullie een betere beoordeling willen, zullen jullie het toch echt beter moeten doen als webshop. Ik snap dat het niet leuk is om een review (waar jullie zelf om gevraagd hebben) van 1 ster te krijgen, maar als klant vond ik het ook echt niet leuk om zoveel gedoe te hebben met een bestelling van een product wat jullie ten onrechte in de verkoop hebben.

• Beschrijf uw ervaring met het product Verkeerd product verzonden

Beste Sabina, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review over ons bedrijf te plaatsen. We balen er ontzettend van dat niet alles naar wens is gegaan. Er is waarschijnlijk een fout gemaakt bij het picken van de producten, waardoor u een verkeerd artikel heeft ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Zodra een product terug wordt gestuurd kan en het soms enkele dagen duren, voordat wij het product weer terug ontvangen. We kunnen zien dat het 14-7-2023 door ons is terugbetaald aan u. We nemen de reactie mee om ons communicatiebeleid te verbeteren. We zijn in ieder geval blij te lezen dat de klantenservice wel een goede service heeft verricht. Hopelijk krijgen we toch nog een keer een 2e kans, we sturen u een mailtje met een tegoedbon die u eventueel mag gebruiken. Nogmaals onze excuses en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Snelle bezorging goed product.

Helemaal top!!!

Goed product

Snelle levering, goed product. Spijtig dat we tegenwoordig voor alles dat we kopen een review moeten schrijven

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ik heb de schoenen nog niet aan gehad

Duidelijk en snel

Besteld en volgende dag al in huis. Dat had ik niet verwacht, dus dat was een fijne verrassing.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Vriendelijk personeel. Bestelling snel ontvangen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zoontje was zeer blij met zijn kadootje

Bij retour €8 kwijt aan verzendkosten.

Een kledingstuk besteld en retour verzonden en incl. 2x verzending, €8 extra kwijt. Dus niks gekocht maar wel €8 kwijt

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zag er anders uit als op de foto

Beste Dirk, Ik snap de frustratie, maar voor ons worden er ook kosten in rekening gebracht voor het verzenden van pakketten. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om zowel verzend en retourkosten in rekening te brengen. Bij aankoop vanaf € 50,- zijn de verzendkosten gratis. Mijn excuses voor het ongemak, maar kan het helaas niet mooier maken. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua Sports

Goede prijzen en goede service

Snel bezorgd en goed

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Ander materiaal dan verwacht maar ok

Twee verschillende schoenen ontvangen

Twee verschillende kleuren schoenen ontvangen. De juiste schoen was niet meer leverbaar, schoenen retour gestuurd en vervolgens niet het volledige bedrag terug gestort gekregen. De verzendkosten voor het retour storten zijn ingehouden. Zeer slechte service.

• Beschrijf uw ervaring met het product Slechte ervaring

Beste Anouk, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in de communicatie, omdat u uiteraard gewoon het volledige bedrag teruggestort hoort te krijgen. Ik stort het overige bedrag meteen terug bij u op de rekening. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Makkelijk kunnen bestellen en snel geleverd

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit

Klasse service, oplossend meedenken!

Samen met herqua het juiste product kunnen vinden

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Snelle bezorging en uitstekende klantenservice!

Dag na bestelling geleverd, product was te klein. Na nieuwe levering, retourbedrag snel overgemaakt. Fijne service, komen afspraken na.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals verwacht

Alles is vanaf de eerstestap tot en met de laatste prima verlopen.

Mijn eerste stap in dit geval was het omzetten van Sport & Fit Cadeaukaarten naar Herqua kadokaarten. Dit ging heel soepel. Daarna was het bestellen en de rest verliep allemaal vlot en probleemloos.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Na een aantal keren gebruikt is het allemaal nog uitstekend

Prijs-kwaliteit is goed

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goed

Heel snel correct verpakt en verzonden!!

Een bedrijf die staat voor wat er beloofd wordt! Keurig verpakt en op tijd verzonden!! Kortom: super!!

• Beschrijf uw ervaring met het product Passend

• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals omschreven

Onderdeel bestelling ontbrak

Paddel racket gekocht met tennisballen. Racket zat in de doos, de ballen niet. Gemaild en het contactformulier ingevuld maar helaas nog geen reactie. Je verwacht toch wel sneller een reactie te mogen krijgen tegenwoordig, max 3 werkdagen —- Na een 2 sterren review snel geholpen en kan inmiddels padel spelen.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Job, Mijn excuses voor de late reactie. Wij sturen vandaag nog de padelballen uw kant op. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua