• Beschrijf uw ervaring met het product Zoals omschreven

Onderdeel bestelling ontbrak

Paddel racket gekocht met tennisballen. Racket zat in de doos, de ballen niet. Gemaild en het contactformulier ingevuld maar helaas nog geen reactie. Je verwacht toch wel sneller een reactie te mogen krijgen tegenwoordig, max 3 werkdagen —- Na een 2 sterren review snel geholpen en kan inmiddels padel spelen.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Job, Mijn excuses voor de late reactie. Wij sturen vandaag nog de padelballen uw kant op. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed

Betaald maar artikel niet leverbaar

Mooie polo in de sale gekocht, was het laatste item. Ik heb het betaald, en twee dagen later het bericht dat het shirt niet meer leverbaar was. Ik kreeg wel een kortingscode voor een volgende aankoop. Wat denkt u, dat ik zo tevreden was dat ik er nogmaals iets ga kopen? Ook heb ik me nooit aangemeld voor de emails met verzoek om een review. Nu jullie er zo op aandringen, kan je de review ook krijgen.

18 dagen na garantie termijn

Via webshop vorig jaar juni Teva's gekocht voor 90 euro. Na twee weken dragen waren ze al kapot. Ik draag ze alleen op vakantie, daardoor vergeten dit direct te melden. Stom van mij natuurlijk. Helaas ben ik nu 18 dagen buiten de garantieperiode en wil Herqua geen service meer bieden. Niet echt klantvriendelijk. Wel krijg ik het advies om het voortaan eerder te melden. Super bedankt voor dit advies, Vijay van klantenservice. Maar ik koop voortaan liever bij een bedrijf die wel service biedt, meedenkt en kwalitatief goede sandalen verkoopt. Zelf na 18 dagen buiten de garantieperiode. Immers staat een goed bedrijf achter zijn producten

• Beschrijf uw ervaring met het product Ondeugdelijke sandalen

Beste Ed, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u zo'n slechte ervaring met ons heeft gehad. We hebben u een mailtje gestuurd en we hopen dat we met een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua

Besteld en de volgende dag weer aan de wandel!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mijn 5e paar!

Ik ben zeer tevreden over alles, incl de snelle service.Zeken aan te bevelen!!!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product zeer tevreden

Interessante prijzen

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Geweldige service en snelle levereing!

Geweldige service en snelle levereing! Leuke webwinkel!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product I love veja's!!!

Nachtmerrie

Ik persoonlijk heb een zeer slechte ervaring met het kopen bij deze webshop. Levertijd klopte al niet @ 1 dag op vrijdagochtend besteld en zaterdag niet binnen gekomen. Daar nog wel begrip voor maar aangezien we op vakantie gingen kon ik het pakketje niet thuis in ontvangst nemen. Hierover contact opgenomen met een medewerker, die ronduit zei u moet het maar verder zelf regelen met dpd, nadat hij niet, de door mij doorgeven ophaallocatie maar een andere had doorgegeven bij dpd. Ik vind dit alleen al een erg slechte service!! want ik was inmiddels al op vakantie. Na een aantal keren iemand naar de ophaallocatie gestuurd te hebben, talloze telefoontjes enz. vanuit onze vakantie bestemming kwamen ze bij dpd erachter dat het pakket kwijt was. Mijn badkleding had ik inmiddels al elders besteld dus ik belde dat ik toch graag mijn geld terug had. Dit zouden ze doen als ik het pakketje terug zou sturen. Moeilijk om iets terug te sturen als je het niet hebt ontvangen. Eindelijk iemand op de klantenservice die actie ondernam en ik kreeg het geld terug en eindelijk zouden het zelf op gaan lossen met dpd. Echter in de 3 weken dat wij weg waren is het pakketje thuis in onze brievenbus gestopt en niet bij de opgegeven ophaallocatie afgegeven. Deze fout ligt dan wel bij dpd maar de ergenis begon weer van voor af aan omdat het nu dus niet automatisch vanuit het servicepunt terug gaat naar deze winkel. Toch maar weer een mail gestuurd omdat ik niet op wilde draaien voor de kosten om het terug te sturen en ik kreeg een mail terug waar een retourlabel bij zou zitten in de bijlage. Nou mooi niet dus! Dit gestuurd in een nieuwe mail en daar werd niet op gereageerd Nu vandaag nog een laatste poging en weer een mail gestuurd want ik kan het pakketje inmiddels niet meer zien. Nu bijna een maand na dato hoop ik dit verhaal eindelijk af te kunnen sluiten !!! Dit was mijn slechtste ervaring ooit met een webwinkel!!

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste Thess, Wat vervelend om te horen dat u zoveel pech hebt gehad met uw bestelling. Het hoort natuurlijk niet dat mijn collega niet de service heeft verleend die je van ons kunt verwachten. Ik zie dat u inmiddels een retourlabel van ons heeft ontvangen en wij zullen het pakket dan weer met open armen ontvangen. Wij hopen dat u ondanks deze rompslomp wel heeft kunnen genieten van uw vakantie. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Ellen van Team Herqua

Mooie zwembroek, snel geleverd

Mooie zwembroek, goede service, snelle levering. Tevreden!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit en zit lekker

Snelle service, Doch geen cijfer 10 daar ik een verkeerde maat van broek gekregen heb.

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Ondanks slechte start alles door hun opgelost

De eerste bestelling was helaas foutief maar dat werd binnen de 48u opgelost waarvoor mijn dank . Kunnen vele een voorbeeld aan nemen .

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Pasvorm perfect en schokabsorberende zool

Slecht

Ik heb schoenen terug gestuurd een aantal weken geleden omdat ze te klein waren, maar tot op heden mijn geld nog niet terug gezien

• Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.

Beste William, Ik zie dat uw bestelling inmiddels weer is terug betaald. Onze oprechte excuses dat u hierop zolang heeft moeten wachten. Helaas hebben wij het niet altijd in de hand hoe snel een pakketje bij ons terug komt, maar zodra deze binnen is zorgen wij ervoor dat het bestelling binnen 5 werkdagen weer terug bij u op de rekening staat. Met vriendelijke groet, Ellen van Team Herqua

Snel geleverd, kwaliteit is prima

Super snel geleverd. Zocht een fietsbroek. Was overal uitverkocht maar hier nog op voorraad. Ook trainingsbroek besteld, prima kwaliteit.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit, goede prijs

Snelle levering, mooie top voor goede prijs

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Mooie top, netjes verpakt en snel geleverd

Snel en juiste prijs

Schoenen van Lowa snel geleverd voor een mooie prijs

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zitten goed, licht en kwalitatief altijd goed

Snelle levering!

• Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit

Snelle levering en een leuke prijs

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijne slippers

Beste Leon, Die slippers komen nu vast goed van pas tijdens dit warme weer. We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua Sports

Fijne site. Mooie producten.

Sweater besteld van In Goldie trust. Snel geleverd en een mooie aanbieding..

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kado gegeven. In dank aanvaard. Paste goed.

Beste Marguerite, Fijn om te horen! De sweater van In Gold We Trust wordt vast en zeker een favoriet ;) Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua Sports

Top producten voor een goede prijs

Prijs kwaliteit is heel netjes, leuke aanbieding voor zeer fijne kleding. Super snelle levering en fijn dat er geen verzendkosten werd gerekend vanaf een bepaalde prijs.

• Beschrijf uw ervaring met het product Top kwaliteit

Beste Anke, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Ellen van team Herqua Sports

Zeer goede en snelle afhandeling

Snel bestellen en goede verzending.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed product!

Prima.

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur omschrijving klopt niet

Gewoon goed.

Gewoon netjes thuis bezorgd. Het was een eenvoudig product zoals mij bekend was.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed zoals verwacht

Goede service snelle afhandeling een aanrader

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Hele goede en fijne sneakers

Schutstraat 79-81 7907 CB Hoogeveen