Professioneel, service gericht & snelle levering!

Al meerdere aankopen gedaan bij Cameranu! Goede en duidelijke adviezen van professionele medewerkers! Wat wil je nog meer?

• Kennis en Vakmanschap

Lange tijd vaste klant geweest bij de concurent kamera express. Sinds de kwaliteit van de winkel daar zeer achteruit gegaan is toch maar is gaan kijken bij cameranu. Nu meerdere bestellingen gedaan en ook vaste klant in de fillialen in Rotterdam waar het personeel zeer vriendelijk is, veel kennis heeft en zorgt voor een fijne ervaring. Al met al een dikke 10 en aan iedereen aan te raden!

• Kennis en Vakmanschap

Kindest and friendliest camera shop I've ever visited

I've been thinking about getting a mirrorless for awhile, so I went to the shop in Groningen to check some models. The employee that day showed me some models, put a request for a different one for me and even cracked some jokes. I came back a couple of days later, and the employees there were kind, friendly and very helpful. It is important to say that the employees are very skilled and informed in their craft. And when you ask them certain information they don't have the answer for, they research it for you. This has been the best experience I've ever had in a camera shop!

• Kennis en Vakmanschap

Eerste aankoop naar tevredenheid opgehaald!

Top, bestellen volgende dag ophalen!

• Kennis en Vakmanschap

Fantastische ervaring met de Olympus TG-7 bij CameraNU.nl!

Mijn ervaring met de aankoop van de Olympus TG-7 bij CameraNU.nl was absoluut geweldig! De website bood een duidelijk overzicht van de camera, en het bestelproces verliep vlekkeloos. Mijn Olympus TG-7 werd snel en veilig geleverd, en tot mijn verrassing ontving ik een prachtig fotografieboek als extra geschenk! Ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop en kan CameraNU.nl van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige camera-apparatuur. Bedankt, CameraNU.nl, voor een geweldige online winkelervaring!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle en correcte levering

Verbaasd over hun assortiment en snelle en correcte levering.

Blij met mijn keuze

Overstappen of niet? Ik fotografeer met een Canon Eos 5D mark IV en daarnaast heb ik mijn trouwe Canon EOS 6D maar helaas vertoonde die laatste na 10 jaar trouwe dienst wat keuren en vanwege mijn werk als fotograaf wil ik niet afhankelijk zijn van 1 camera. Maar wat doe je? Ga je naar een systeem camera of blijf je op de spiegelreflex, wat doe je met je lenzen? En voldoet een systeemcamera in combinatie met een lensadapter? Na dit alles flink onderzocht te hebben op het internet, heb ik besloten om voor de Canon EOS R6 mark II te gaan incl. lens adapter. Wow, wat een geweldige body is dit. De AV functie's zijn zo veel meer uitgebreid en daarnaast nog het uit kunnen zetten van het bekende fotoklikje. Maar dit alles is mede mogelijk gemaakt door een medewerker van Cameranu Wilfred. Wilfred bedankt voor je geduld, kennis maar vooral je klant gerichtheid en meedenken.

Ik koop er al jaren

De afgelopen jaren, zeg bijna vanaf het begin, koop ik veel apparatuur bij CameraNu. Eerst natuurlijk in Urk maar ook tegenwoordig in de winkel in Groningen. De kwaliteit die ik altijd in Urk heb ervaren krijg ik ook in Groningen, dus de locale winkel. Levering altijd vlot ook als het even niet op voorraad is. Dus top en zeer betrouwbaar.

Goede service en snelle levering

Erg blij met mijn nieuwe camera!

Gewoon goed

Na een inruil aanvraag te hebben gedaan voor een lens , en een nieuwe tweedehands lens te hebben uitgezocht deze ook besteld. En afgelopen vrijdag opgehaald in de winkel op Urk. Waar we super geholpen zijn en men alle tijd nam om te helpen. Kortom een goede ervaring dus waardoor we een volgende keer weer eerst bij deze zaak zullen gaan shoppen.

• Kennis en Vakmanschap

Beste prijs voor een GODOX softbox

Ik was al een tijde op zoek naar een goede softbox met bowens aansluiting. Uiteindelijk kwam ik zoals vaker bij Cameranu terecht. Het was definitief de beste prijs voor deze GODOX softbox en zoals altijd was het product de volgende dag binnen bij mij.

Grandioos geholpen.

Ik ben voor de eerste maal in contact gekomen met cameranu en ik moet eerlijk zeggen, het was een bijzonder fijn contact. Ik ben enorm fijn geholpen met mijn aankoop en ben er ook enorm blij mee. De verkoper had alle tijd voor ons om ons te adviseren met uitleg over toestel en lenzen en alle toebehoren!!

Gewoon prima!

Gebruikte lens gekocht waar niet alle onderdelen bij bleken te zitten. Prima te woord gestaan door klantenservice en nette oplosding aangeboden. Ben tevreden.

heel makkelijk

ik kon cokin filters bestellen die moeilijk te vinden zijn en snel daarna bij de winkel op de amstelveense weg ophalen de winkel zag er mooi uit en de bediening was van uitstekende kwaliteit het cijfer 10 is dus de juiste beoordeling ga zo door

• Kennis en Vakmanschap

Top service met een glimlach

5 sterren uit 5! Op de dag van de release van de Avata 2 stapte ik binnen bij Cameranu, vol met vragen. Het personeel was supervriendelijk en nam alle tijd om me te helpen. Ondanks dat er nog weinig bekend was over de drone, gingen ze geduldig met me op zoek naar antwoorden. Dankzij hun hulp en expertise heb ik nu een geweldige drone waar ik ontzettend veel plezier mee heb. Naast vakkundig advies, heeft Cameranu ook een ruim aanbod aan camera-apparatuur en accessoires. De prijzen zijn scherp en er zijn regelmatig leuke acties. Ik ben erg tevreden over Cameranu en zou deze winkel zeker aan iedereen aanbevelen. Of je nu een beginner bent of ervaren, hier vind je alles wat je nodig hebt. Pluspunten: Supervriendelijk en behulpzaam personeel Goede service en vakkundig advies Ruim aanbod camera-apparatuur en accessoires Scherpe prijzen en leuke acties Gezellige sfeer Minpunten: Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken. Conclusie: Ben je op zoek naar een camerazaak waar je goed geholpen wordt en waar je terecht kunt voor al je camera-apparatuur? Ga dan zeker naar Cameranu! Extra: Het was ook erg leuk om met de medewerkers te praten. Ze zijn duidelijk gepassioneerd over fotografie en videografie, en dat merk je!

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, ook als je net over de grens in Duitsland woont..

Ik ken camaranu al een hele tijd om diversen te bestellen toen ik destijds nog in Nederland woonde. Echter ik was wel een beetje kritisch of het ook goed gaat als je nu net over de grens woont. En... eerlijk waar.... binnen twee dagen al keurig bezorgd.

Goede service en snelle levering

Goede communicatie en advies via de telefoon over het aan te schaffen product. Bestelling werd op het afgesproken tijdstip bezorgd. Kortom weer tevreden over de service van Camera nu, net als alle andere bestellingen die ik eerder geplaatst heb. Fijne winkel.

• Kennis en Vakmanschap

Er wordt geleverd wat wordt getoond

Ik bestel vaker 2e hands artikelen omdat ik recent gestart ben met fotograferen. Was al in het bezit de Nikon 3200 body en nu een jonger model aangeschaft de Nikon D3500 kit. Er wordt netjes aangegeven de staat is van de camera. En dat komt helemaal overeen met wat geleverd wordt. Er zat zelfs nog een "oud" garantie bewijs bij. De status van de levertijd kwam ook netjes overeen. Ik zal zeker vaker bij Cameranu bestellen want ze hebben me wederom niet in de steek gelaten.

Top product en service!

De site is heel fijn om de juiste camera lens uit te zoeken. Vandaag besteld, morgen in huis. Heel fijn, dankjullie! Ik ben blij met mijn aankoop.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle bezorging van perfecte half cage (en voo

Half cage voor Sony A7IV snel en zonder problemen bezorgd. Tijdje geleden ook al Sony A7IV en Tamron 35-150 f/2.0-2.8 gekocht inclusief verzekering. Per ongeluk zakelijke verzekering als particuliere verzekering doorgegeven aan de verzekering, maar snel en zonder problemen opgelost. Tip: dezelfde verzekering is naar mijn ervaring scherper geprijsd bij Cameranu dan bij Kamera-Express voor dezelfde producten ;-) Voor mij de beslissende factor geweest om hier te bestellen.

Snel en goed geholpen!

Camera besteld maar al snel bedacht ik me dat ik iets vergeten was. Via de Whatsapp chat werd ik snel geholpen en werd het product alsnog toegevoegd aan mijn bestelling, waardoor ik geen extra verzendkosten hoefde te betalen. Top service! En was snel bezorgd.

Geweldig!!

Op Urk geweest om een lens in te ruilen en een nieuwe aan te kopen, soepele en eerlijke transactie, aardige gasten en een mooie zaak, ga binnenkort zeker nog een keer langs om even goed rond te kijken daar, heb ik laatst niet genoeg tijd voor genomen, tot dan!

Snelle levering, goede aftersales

De producten zijn zoals beschreven en goed verpakt. Het retourneren verloopt ook vlot en ze beantwoorden vragen snel. De kwaliteit van de caruba producten zijn wisselend.

• Kennis en Vakmanschap

Cameranu word te groot en verliest het overzicht op bestellingen!

Na een bestelling gedaan te hebben van een tweedehands sigma lens is de tijdsduur behoorlijk overschreden (Zaterdag besteld en woensdag gaan bellen en blijkt de lens nog in Urk te liggen, zou na bellen dan opgestuurd gaan worden en toen de order afgezegd daar ik afspraken had lopen). Zo jammer, dit ben ik niet gewend van cameranu. Heb het idee dat cameranu te groot is geworden en daardoor hier en daar steken laat vallen! Heb gevraagd om een bevestiging van de annulering over de mail wat ook is uitgebleven, dus wat vind ik van cameranu?

• Kennis en Vakmanschap

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ik heb het even teruggekeken en kan niet anders zeggen dan dat dit inderdaad mis is gegaan bij ons. Het systeem heeft deze niet goed weggezet waardoor deze geen opdracht kreeg om naar de winkel verscheept te worden. Hiervoor willen wij dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Een bevestiging van de annulering komt echter nooit meteen, deze ontvang je pas op het moment dat de retourbetaling in gang gezet is. Als het goed is heb je deze inmiddels ook ontvangen.

heel prettig geholpen

Bij de opening van het nieuwe pand in Rotterdam heel prettig geholpen. Goede adviezen, heel scherpe prijs.

Over Cameranu

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt Cameranu alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.