reconnand!
Je kan voor alles terecht bij CameraNu. Ze stellen mij nooit teleur. Voorraad wordt goed aangeven en ook nog eens snelle levering. TOP service.
Ondanks het aangetekende versturen, heeft Postnl het met een eigengeplaatste handtekening bij buren afgegeven. Niks mis mee, maar ZONDER een bericht in mijn bus te doen DAT het ergens anders was afgeleverd. Pakketje 3 dagen spoorloos ( tot een oud omaatje kwam vragen wanneer ik het pakketje kwam ophalen ! ). Cameranu.nl heeft direct aangeboden om een vervangende zending te versturen. Deze heb ik ook weer gelijk netjes geretourneerd toen mijn 1e vermiste pakketje terecht was. Perfecte service dus. De prijs heeft wat minder sterren, maar eerlijkheidshalve is dat niet omdat cameranu.nl zo duur is, maar omdat het bestelde product zo duur is in het algemeen helaas, ook bij concurrenten.
Ik had een kleine 3 jaar geleden een Nikon objectief 70-300m gekocht. deze is onlangs defect geraakt. Ik was in de veronderstelling dat ik die besteld had bij Cameranu.nl. Ik wilde kijken of ik nog garantie had maar kon alleen de aankoopbon niet vinden. Bij Cameranu is de garantie op dit objectief 5 jaar. Zij hebben ook hun hele systeem nagezocht en konden niets vinden. Na lang zoeken bleek dat ik deze besteld had bij Coolblue omdat Cameranu deze op dat moment niet op voorraad had en ik i.v.m. vakantie de lens snel nodig had. Helaas geeft Coolblue maar de 2 jaar wettelijke garantie. Ik heb de lens nu maar bij Cameranu ter reparatie aangeboden. Ik zie dan wel wat de kosten zijn.
De bestelde producten zijn goed, stevig verpakt aangekomen en heel mooi op tijd.
Bij de levering van een scanner was geen handleiding aanwezig vanuit de fabriek. Het bedrijf heeft alles in het werk gesteld om een Nederlands talige handleiding te bemachtigen.
Goede ervaring.
Zeer goed
Zoals ik al aangaf : vanaf bestellen tot en met de levering en facturatie een prima afwikkeling.
Ik heb bij CameraNU.nl een nieuwe Canon Speedlite 430EX III-RT flitser gekocht. Deze zijn nieuw ongeveer overal even duur, maar ik heb gezocht naar een Nederlands bedrijf met goede recensies. Goede communicatie en snelle levering. Helemaal tevreden en het is een prima flitser.
Problemen met het betalingsplatform , perfect geholpen geweest. Tevreden klant gr.filip
DJi mini2 gekocht. Goed verpakt en snel geleverd. Duidelijke website met veel keuze. Volgende keer laat ik het door Trunkrs bezorgen. Ze geven je een bericht hoe laat ze komen.
Mijn variabele grijsfilter was weer snel en netjes geprijsd in huis
Al mijn bestellingen werden vlot geleverd.
Ik bestelde onlangs voor het eerst bij CameraNU.nl. De lens mount adapter EF -FX1 die ik kocht werkte niet naar behoren op m'n XT4 camera. Ik belde hierover met de service dienst van CamerNu.nl en werd vriendelijk en uitvoering bijgestaan door een medewerker. Toen ik besliste om het product terug te sturen werd dit snel en correct terugbetaald. Deze positieve ervaring geeft me vertrouwen in cameraNU.nl
Eigenlijk niks op aan te merken, dus 5 sterren. Erg snel verzonden, je word netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en het product is zoals verwacht. Zal er in de toekomst vaker bestellen!
Assortiment van de winkel is groot, bestelprocedure - duidelijk en levertijd erg kort. Dank u wel!
Als beginnend fotograaf ben ik nog volop aan het investeren, Cameranu.nl is erg scherp geprijsd, heeft goede, snelle en correcte levering en een aftersales!! Ik had een telelens aangeschaft en een paar dagen later kreeg ik tips voor gebruik in mijn email, heel fijn!!! Top service, 100 punten
Voor de fotocamera een topprijs. Er was vorige maand een actie van Sony op de camera maar die was gedaan toen ik bestelde en ik moest toch maar de actieprijs betalen van vorige maand. TOP.+ 5 jaar garantie! De levering de dag erna hier in het westen van Vlaanderen aan de kust van België
Na bestelling zeer corredte afhandeling en levertermijn perfect ingehouden inclusief trackingcode die klopt.
Wilde een wacom one tekentablet uitproberen bij het lesgeven. Dat hebben ze prima voor me geregeld. Ik weet nu dat het geven van wiskunde, mocht ik thuis komen te zitten vanwege Corona, toch door kan gaan.
Jaren en jaren en jaren geleden kocht ik mijn D70 op Urk, weer erg veel jaren jaren later de D7100 en dan nu de x-t3. Waarom op Urk? Is de service zo briljant? Echt geen idee want alles was perfect toen t binnenkwam en nooit gedoe gehad. Zoals altijd was ook de fuji erg snel in huis en keurig verpakt. Hoop dat ik bij deze camera ook geen gedoe geeft. Als het wel zo is: dan wordt het vast goed opgelost.
Ik werd goed op de hoogte gehouden omdat het product niet voorradig was. Maar met 3 dagen had ik het in huis.
Bestelling op professioneel wijze in doosje gepaalts en met zorg aangekomen. Ik vind de timing en monitoring waar je pakket zich bevindt bijzonder. Normaal gesproken ben ik niet iemand die snel een review schrijft, maar hier maak ik een uitzondering op. Bedankt voor je uitstekende service!
De ene dag besteld en binnen 24 uur hadden we onze Panasonic Lumix Dm-FZ82 camera. Enorm, wat een mogelijkheden heeft dit toestel. Je experimenteerd veel en telkens verrassende resultaten .
8 Het Spijk
Urk 8321WT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer