Goed en breed aanbod, goed telefonisch bereikbaar. Goede en vriendelijke communicatie.
Door een tijdelijke aanbieding van Hähnel Capture producten, werd ik 'getriggerd' om eens te kijken of dat wat voor mij was, omdat ik nog op zoek was voor een externe afstandsbediening. Mijn oog viel op de Pro module, met meer mogelijkheden voor creatieve toepassingen in de toekomst. Het was echter moeilijk om goed uit te zoeken wat ik daar precies voor nodig had. Een vraag via de chat werd al snel beantwoord via de mail. Hoewel dat niet meteen het concrete antwoord was, zorgde de communicatie over en weer ervoor dat ik uiteindelijk de goede keus kon maken. Hoewel ik eerlijk aangeef dat, als ik zelf niet iets verder had gezocht, ik mogelijk niet de juiste bestelling had gedaan, moet ik wel zeggen dat er erg veel moeite werd gedaan om me van de juiste informatie te voorzien. Daarnaast kwam men nog met een handige link van de producten die ik zelf niet had gevonden. De aankoop zelf belooft veel voor de mogelijkheden in de toekomst en het product ziet er degelijk uit. De levering was bovendien ook erg vlot.
ruim assortiment, goed advies, met een occasion inlevering was het makkelijk om een ander artikel thuis te laten bezorgen.
Duidelijke site. Super snelle levering.
gemakkelijke dienstverlening en duidelijke uitleg
Prima bedrijf met een overzichtelijke website. Snelle levering conform wat er aangegeven werd. Top , ga zo door.
Of we nu in de winkel komen of digitaal...service is ALTIJD fantastisch
Ik ben zeer tevreden over de service echt goede hulp gekregen bij het vinden van de juiste camera. Uiteraard ook tevreden over mijn aankopen.
Sigma 150-600 sport besteld. Geweldige lens vlotte afhandeling en bezorging.
Vanaf de eerste aankoop van alles misgegaan. Er leek geen einde te komen aan de vergissingen en het verhaal is inmiddels te lang en te ingewikkeld om op te schrijven. Ik heb volgens mij het hele klantenservice team al aan de lijn gehad maar de interne communicatie is volgens mij niet helemaal op orde. Overigens wel hele aardige mensen en ik werd wel steeds vriendelijk geholpen. Dat dan weer wel!
Had in de avond iets besteld en de volgende dag had ik het in huis
Product snel geleverd en precies zoals omschreven. Heel blij mee!
Dag, mijn dochter heeft het voor me besteld, omdat winkels gesloten zijn. Dat was fijn, prima aangekomen via bezorgers. Heel tevreden!
Ik was blij verrast dat ik na te hebben gebeld over advies voor de aankoop van mijn dji mavic mini2 dat hij al op zo’n korte termijn werd geleverd en met compleet pakket ze waren zelfs bereid om het pakket in twee delen te versturen omdat de levertijd nog niet duidelijk was.. maar ik heb alles binnen een paar dagen binnen gekregen en ben er erg blij mee.. bedankt
Al jaren ben ik tevreden klant bij CameraNU.nl. Voor het hele crona gedoe kwam ik graag in de winkel waar de medewerkers graag meedenken met je. Nu vanuit huis is het bijna net zo makkelijk door de contactmogelijkheden. Zo blijft deze winkel mij helpen bij het uitvoeren van mijn hobby; fotograferen
Bijna 10 jaar geleden de gorillapod voor mijn compact camera aangeschaft en heel veel plezier van gehad. Nu in de huidige tijd de camera's van de smartphones ook zeer scherpe foto's kunnen maken, dacht ik weer aan de gorillapod en hoe handig het zou zijn als er extensie op kan voor de smartphone. En dat heb ik gevonden in de Joby GripTight One Mount. Superblij weer mee. En ook duurzaam dat ik mijn 'oude' gorillapod gewoon kan blijven gebruiken. Service van CameraNu is ook altijd goed. Net als dat afhalen bij de winkel ook mijn voorkeur heeft in plaats bezorging. Dubbel duurzaam dus.
CameraNU reageerde snel op mijn inruilverzoek. Dachten ook mee via e-mail en de chatfunctie. Het ontvangen van mijn ingeruilde apparatuur verliep(ondanks Corona) vlotjes.
Niets op aan te merken. Als Post NL wat had meegewerkt dan had ik 5 sterren gegeven.
Door hun Ecommerce team heb ik het verkeerde besteld omdat het verkeerd op de webshop stond. Maar wanneer ik de klacht stuur (die 15 uur later behandeld was dan aangegeven op hun website) mag ik zelf voor de verzendkosten betalen. Dit is eerder bij deze website voorgekomen en nu is de maat vol. Ik koop niks meer bij deze website en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.
Netjes geholpen door de klantenservice
Buitengewoon klantvriendelijk en servicegericht. Dat geldt voor alle 3 de medewerkers die ik heb gesproken. Denken met je mee. Echt heel fijn als je zelf niet alle technische kennis hebt. Thanks Tim, Tom & Albert!!
In de avond besteld de dag erop camera in huis. Duidelijke uitleg op de site over de camera die ik zocht, wat mij de doorslag gaf om de canon camera aan te schaffen.
Bijzonder prettige en professionele advisering vooraf en bij de afhandeling van mijn uiteindelijke aankoop. Prima terugkoppeling toen het artikel door weersomstandigheden vertraagd afgeleverd werd.
Ik heb precies ontvangen wat ik had besteld. De kwaliteit is goed en het werd snel verzonden.
The service is really great, I started my purchase by asking their customer service for advice and immediately received multiple recommendations within my price range, suiting my needs. I ordered an un-boxed item at a great discount. The only visible signs of use, was the broken seals on the box and at that, I received less than 24 hours after purchase - during a blizzard!
8 Het Spijk
Urk 8321WT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.