Product snel ontvangen en in top staat.
Retour Snerende opmerkingen van collega die een snder idee erover heeft
Een paar maanden geleden mijn camera gekocht in de winkel. En nu het 1 en ander online besteld en zelfs via de chat kwam ik eruit wat ik online kon kopen.
Prima service en superaardige en beleefde bezorger maar pakker was 2 dagen later dan beloofd was. Kan gebeuren maar pas dan de website aan en beloof niet dat het de andere dag in huis is.
Prachtige fototas gekocht. Goef verpakt top product
Vriendelijke, duidelijke uitleg en super behulpzaam
goed zo als altijd
Very helpful and knowledgeable staff, prices are also very competitive and the selection of products is very good. Will certainly visit the store again in the near future.
Elk bezoek is een goede ervaring. Fijne mensen, nette afhandeling en altijd goede projzen. Ik kom bijna altijd in Eindhoven en kom daar graag terug.
Caring the team was so caring to my needs. I felt cared for in my process of my photography needs.
Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. We zijn zeer goed geholpen ondanks dat we geen kennis hadden. Met veel geduld alles uitgelegd en hierdoor goede keuzes kunnen maken. We zijn zeer tevreden
Ik had online een filter gekocht. Alleen omdat cameranu 3 kwartier rijden is. Dit bleek echt een compleet fiasco te zijn . Vlak voor mn vakantie en die filter ging er nooit meer vanaf! Dus toch de 3 kwartier rit gemaakt, ze hebben de filter er van af gekregen, goed advies en met 2 mooie filters weer naar huis!
Een paar SD kaarten tegen scherpe prijs besteld. Snel geleverd en alles in orde!
Duurt lang voor er reactie komt op de e-mail. Vervolgens van verschillende medewerkers verschillende reacties. Uiteindelijk gekregen wat we nodig hadden, maar heeft lang geduurd.
Goed geholpen en geadviseerd
Het contact met de verkoopmedewerkers verliep goed en to the point.
Zeer grote winkel met vakkundig en eerlijk personeel die de voor en nadelen van in mijn geval een nachtkijker goed wisten aan te geven
Gewoon super goed en betrouwbaar en snel je word geholpen en ook goed uitgelegd wat het inhoud de camera en hoe die werkt gewoon super
De camera was nog beter dan omschreven - zo goed als nieuw, ik kon in feit geen onderscheid maken tussen en splinternieuw exemplaar en deze gebruikte camera. Alles voorbeeldig verpakt in niet alleen in de originele verpakking - met alle papieren en accessoires - maar met nog een overdoos zodat alle in tiptop conditie aankwam. Alles ook nog met garantie. Ik kan dit bedrijf alleen maar een ieder aanraden.
⭐☆☆☆☆ Zeer teleurstellende ervaring met zowel de levering als de klantenservice. Ik heb een bestelling geplaatst van ruim €1.000,- omdat op de website duidelijk stond: “Voor 23:59 besteld, morgen in huis”. Juist vanwege die belofte heb ik ervoor gekozen om hier te bestellen. De volgende dag bleek uit de track & trace echter dat de bestelling pas een dag later geleverd zou worden. Na contact met de klantenservice kreeg ik als verklaring dat het “door drukte” niet gelukt was om de bestelling op tijd te verwerken. Dat kan gebeuren, maar dit is niet de eerste keer dat ik bij Cameranu meemaak dat een levering met dezelfde belofte niet wordt nagekomen. Op een gegeven moment wordt “drukte” een excuus in plaats van een uitzondering. Wat mij nog meer tegenviel was de houding van de klantenservice. Toen ik aangaf dat ik hierdoor een geplande klus moest annuleren en dat ik erg teleurgesteld was, werd er niet uit zichzelf gezocht naar een oplossing of een tegemoetkoming. Sterker nog, toen ik aangaf dat ik het product wilde retourneren, werd direct een retourlabel aangeboden. Blijkbaar was het prima als een klant die ruim €1.000 uitgeeft afhaakt. Pas nadat ik expliciet aangaf dat ik meer klantgerichtheid had verwacht, werd er een cadeaubon van €15 aangeboden. Op dat moment voelde dat niet als service, maar als iets dat alleen werd gedaan omdat ik er zelf over begon. De vertraging zelf is vervelend, maar wat voor mij de doorslag geeft is het gebrek aan initiatief, empathie en klantgerichtheid. Een bedrijf kan fouten maken, maar de manier waarop ermee wordt omgegaan bepaalt uiteindelijk of je terugkomt als klant. Voor mij was dit de laatste bestelling bij Cameranu.
Canon EOS R10 is een lichte handzame camera. Als je al meerdere Canon camera's door de jaren heen gebruikt hebt is de bediening eenvoudig te doorgronden. Deze camera heeft een hoog instelbare ISO waarden en fotgrafeerd moeiteloos binnen in donkere vertrekken.
Ik heb een geheugenkaart gekocht van samsung! 128 GB. Volgende dag in huis, paste in camera en download fotos super snel naar de pc. Top ervaring!
Dat ik erg goed geholpen ben er blij mee
Al meerdere keren camera’s, objectieven en accessoires gekocht bij Cameranu en elke keer opnieuw zeer tevreden. De laatst keer heb ik mijn oude objectief in de winkel ingeruild, ik kreeg er een erg goede prijs voor en kocht direct een nieuwe via Cameranu. Vijf van de vijf sterren!
Heb mijn camera schoon gemaakt hoefde niet betalen. Een schouderband gekocht voor mijn camera werd er netjes voor niets aan mijn camera bevestigd. Zeer behulpzame personeel
8 Het Spijk
Urk 8321WT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas