Filters

10

Top service met snelle levering

Product snel ontvangen en in top staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
6

Ongeinteresseerd/omwelkom

Retour Snerende opmerkingen van collega die een snder idee erover heeft

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Top bedrijf

Een paar maanden geleden mijn camera gekocht in de winkel. En nu het 1 en ander online besteld en zelfs via de chat kwam ik eruit wat ik online kon kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
5

Goede ervaring

Prima service en superaardige en beleefde bezorger maar pakker was 2 dagen later dan beloofd was. Kan gebeuren maar pas dan de website aan en beloof niet dat het de andere dag in huis is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
10

Snelle levering

Prachtige fototas gekocht. Goef verpakt top product

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Geweldige service

Vriendelijke, duidelijke uitleg en super behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap
9

goed zo als altijd

goed zo als altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
9

Great prices and service

Very helpful and knowledgeable staff, prices are also very competitive and the selection of products is very good. Will certainly visit the store again in the near future.

  • Would you recommend us? Yes
10

Altijd top ervaring!

Elk bezoek is een goede ervaring. Fijne mensen, nette afhandeling en altijd goede projzen. Ik kom bijna altijd in Eindhoven en kom daar graag terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
9

Best team

Caring the team was so caring to my needs. I felt cared for in my process of my photography needs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Super goed en eerlijk voorgelicht.

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. We zijn zeer goed geholpen ondanks dat we geen kennis hadden. Met veel geduld alles uitgelegd en hierdoor goede keuzes kunnen maken. We zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap
10

Zo goed geholpen!!!

Ik had online een filter gekocht. Alleen omdat cameranu 3 kwartier rijden is. Dit bleek echt een compleet fiasco te zijn . Vlak voor mn vakantie en die filter ging er nooit meer vanaf! Dus toch de 3 kwartier rit gemaakt, ze hebben de filter er van af gekregen, goed advies en met 2 mooie filters weer naar huis!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Alles dik in orde

Een paar SD kaarten tegen scherpe prijs besteld. Snel geleverd en alles in orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
4

Slechte communicatie

Duurt lang voor er reactie komt op de e-mail. Vervolgens van verschillende medewerkers verschillende reacties. Uiteindelijk gekregen wat we nodig hadden, maar heeft lang geduurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap
10

Top

Goed geholpen en geadviseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
8

Goede service zonder omwegen

Het contact met de verkoopmedewerkers verliep goed en to the point.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
8

Bijzonder goede kennis over het product

Zeer grote winkel met vakkundig en eerlijk personeel die de voor en nadelen van in mijn geval een nachtkijker goed wisten aan te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs N.v.t.
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap
9

Gewoon super kan niks anders bedenken

Gewoon super goed en betrouwbaar en snel je word geholpen en ook goed uitgelegd wat het inhoud de camera en hoe die werkt gewoon super

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Exceptioneel!

De camera was nog beter dan omschreven - zo goed als nieuw, ik kon in feit geen onderscheid maken tussen en splinternieuw exemplaar en deze gebruikte camera. Alles voorbeeldig verpakt in niet alleen in de originele verpakking - met alle papieren en accessoires - maar met nog een overdoos zodat alle in tiptop conditie aankwam. Alles ook nog met garantie. Ik kan dit bedrijf alleen maar een ieder aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
1

Geen bestellingen van mij meer.

⭐☆☆☆☆ Zeer teleurstellende ervaring met zowel de levering als de klantenservice. Ik heb een bestelling geplaatst van ruim €1.000,- omdat op de website duidelijk stond: “Voor 23:59 besteld, morgen in huis”. Juist vanwege die belofte heb ik ervoor gekozen om hier te bestellen. De volgende dag bleek uit de track & trace echter dat de bestelling pas een dag later geleverd zou worden. Na contact met de klantenservice kreeg ik als verklaring dat het “door drukte” niet gelukt was om de bestelling op tijd te verwerken. Dat kan gebeuren, maar dit is niet de eerste keer dat ik bij Cameranu meemaak dat een levering met dezelfde belofte niet wordt nagekomen. Op een gegeven moment wordt “drukte” een excuus in plaats van een uitzondering. Wat mij nog meer tegenviel was de houding van de klantenservice. Toen ik aangaf dat ik hierdoor een geplande klus moest annuleren en dat ik erg teleurgesteld was, werd er niet uit zichzelf gezocht naar een oplossing of een tegemoetkoming. Sterker nog, toen ik aangaf dat ik het product wilde retourneren, werd direct een retourlabel aangeboden. Blijkbaar was het prima als een klant die ruim €1.000 uitgeeft afhaakt. Pas nadat ik expliciet aangaf dat ik meer klantgerichtheid had verwacht, werd er een cadeaubon van €15 aangeboden. Op dat moment voelde dat niet als service, maar als iets dat alleen werd gedaan omdat ik er zelf over begon. De vertraging zelf is vervelend, maar wat voor mij de doorslag geeft is het gebrek aan initiatief, empathie en klantgerichtheid. Een bedrijf kan fouten maken, maar de manier waarop ermee wordt omgegaan bepaalt uiteindelijk of je terugkomt als klant. Voor mij was dit de laatste bestelling bij Cameranu.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
9

Fijne camera binnen een paar dagen geleverd

Canon EOS R10 is een lichte handzame camera. Als je al meerdere Canon camera's door de jaren heen gebruikt hebt is de bediening eenvoudig te doorgronden. Deze camera heeft een hoog instelbare ISO waarden en fotgrafeerd moeiteloos binnen in donkere vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.
10

Goede kwaliteit snel geleverd!

Ik heb een geheugenkaart gekocht van samsung! 128 GB. Volgende dag in huis, paste in camera en download fotos super snel naar de pc. Top ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Erg goed geholpen

Dat ik erg goed geholpen ben er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

Heel erg tevreden met Cameranu

Al meerdere keren camera’s, objectieven en accessoires gekocht bij Cameranu en elke keer opnieuw zeer tevreden. De laatst keer heb ik mijn oude objectief in de winkel ingeruild, ik kreeg er een erg goede prijs voor en kocht direct een nieuwe via Cameranu. Vijf van de vijf sterren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
  • Kennis en Vakmanschap
10

goede service

Heb mijn camera schoon gemaakt hoefde niet betalen. Een schouderband gekocht voor mijn camera werd er netjes voor niets aan mijn camera bevestigd. Zeer behulpzame personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Company details

8 Het Spijk

Urk 8321WT

0527-690404

[email protected]

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas