Probleem met bestelling.

Jammer dat de bestelling gedaan op zaterdagmorgen pas bezorgt wordt op dinsdagmiddag terwijl bezorging op maandag was aangegeven. De bestelling werd pas op maandagmiddag bij Post NL aangemeld. Als er voor de bezorging getekend moet worden is dit niet zo handig!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Hoi Tineke, We hebben de bestelling van je ontvangen met het verzoek deze pas op maandag te versturen. Daarom hebben we gewacht. Als we de bestelling meteen hadden verwerkt was deze inderdaad op maandag bij je bezorgd. Hartelijke groeten, CameraNU.nl

Bij onjuiste specificaties op site alsnog betalen voor retourneren

Ik heb een flitser besteld, die volgens de site alles automatisch kan. In werkelijkheid bleek dat niet zo, ook niet volgens de handleiding. Geen probleem, de concurrentie had dezelfde omschrijving op de sites. Ik heb hierop gewezen, en de flitser retour gestuurd om hem te ruilen voor een andere. Reacties van de klantenservice komen pas na 4 dagen, en eind van het liedje is dat ik geen vergoeding krijg voor de retourzending van €7,50.

• Prijs N.v.t.

Kwalitatief goed spul

Snelle en goede levering

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Het was even druk in Urk maar toen ik aan de beurt was werd ik heel vriendelijk geholpen door William. Prima aandacht voor mijn verhaal en ze waren blij dat ik een artikel terug kwam brengen twv bijna €1000,00 , per ongeluk was me dat dubbel toegestuurd, een 2 bonnen gekregen om 3 jaar 2 cameraś te laten reinigen en ik ging ook nog met een mooie verrekijker naar huis tegen een mooi tarief. Ik en mijn schoondochter gaan zeker meer in de zaak op Urk komen John

• Kennis en Vakmanschap

De beste kwaliteit en top service met een snelle levering;dat is wat je als klant wenst.

Na veel zoeken bleek cameraNU.nl het voordeligst en had een top aanbieding incl. Cartrige en fotopapier. Snelle levering dus mijn vrouw kon ik op haar verjaardag gelukkig maken met dit mooie kado. Het product voldoet prima. En als je vrouw gelukkig is dan ben ik dat ook. Vanaf nu kijk ik als 1e op jullie site. Vr Gr jeroen hooghiemstra

Een zeer goede keus.

Hele correcte afhandeling en service. Voordat product werd besteld nagevraagd of dit de behoefte zou dekken. Nog dezelfde middag antwoord ontvangen en daarna bestelling geplaatst. Keurig verpakt verzonden, geen enkele aanmerking.

• Kennis en Vakmanschap

Prettige winkel, geen gedoe en alles is keurig voor elkaar

Na lang wikken en wegen werd het een 14 mm prime.... of nee... doe toch maar de zoomlens 12-24 mm. Geen probleem om mijn pre-order te cancellen en de andere lens te bestellen - die lag zoals beloofd de volgende dag in huis. Heel fijn!

• Kennis en Vakmanschap

Was vaste klant, ben vaste klant en blijf vaste klant!!

Deed al mijn bestellingen en inkopen bij Cameratools. Bij 'overname' door CameraNu was het voor mij even afwachten of het vertrouwen en de service zou blijven. En ........ daar ben ik niet in teleurgesteld!

Super handig apparaat

De dia negatief scanner is een apparaat wat makkelijk in het gebruik is. Op een simpele manier kun je de negatieven er in doen. En met 1 druk op de knop sla je een mooie afbeelding op. Super snelle levering. Goed verpakt! Super verkoper.

• Kennis en Vakmanschap

Goede klantenservice en snelle levering Eventuele garantie weet ik niet omdat alles goed functioneert

• Kennis en Vakmanschap

Heel jammer dat ze met PostNL werken. Vandaag besteld morgen in huis.

Jammer genoeg slecht

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Telefonisch contact gehad met meneer en excuses gemaakt voor de vertraging. Het is oprecht niet om ons te verschuilen maar alle koeriersdiensten hebben het extreem druk en ondervinden vertraging Veel pakketen komen op tijd helaas zit er soms een dag vertraging in. Vriendelijke groet team CameraNu.nl

Zeer tevreden.

Leuke prijzen, snelle levering.

Positief

Mijn bestelling kwam goed beschermd en snel binnen. Toen ik een paar weken geleden een vraag stelde via de mail kreeg ik zeer snel en duidelijk antwoord van een van de medewerkers.

• Kennis en Vakmanschap

Super leuk voor mooie herinneringen!

Ik vind het heel erg leuk om een camera te hebben waarbij je de foto’s niet kan bekijken totdat je ze hebt laten afdrukken

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

prima verrekijker, echter bezorging volstrekt onvoldoende.

Bij herhaling zat bezorger "vast in verkeer". 's avonds tussen 22.00 en 22.30? Dit terwijl levering aanvankelijk tussen 17.00 en 21.00 zou plaatsvinden. Pas derde poging afgeleverd om 22.30. Toen hele dag thuis gebleven omdat niet helder was wanneer geleverd zou worden. Bij vraag hierover middels mail was het antwoord: levering vandaag....... dat werd uiteindelijk dus 22.30. Pakje voor de voordeur, bezorger reed al weg.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor de feedback, Onze oprechte excuses voor de vertraging die is ontstaan door de vervoerder. Echter hebben wij het product op tijd meegegeven zodat het binnen de gestelde tijd geleverd kon worden. Er is een klacht gemaakt naar de vervoerder. Vriendelijke groet team CameraNu.nl

Super geholpen

Heb een 150-600 van sigma gekocht en een hele goede uitleg erbij gekregen naar de vraag die ik stelde. Deze verkoper had veel kennis.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Zeer tevreden !

De levering van mijn bestelde artikel was prima. Op de toegezegde datum en zeer zorgvuldig verpakt om beschadiging te voorkomen. Klasse!

Gastvrij, vriendelijk en deskundig

Bij de keuze van een nieuwe lens, kreeg deskundige uitleg over de modellen en de verschillen.

perfect

Goede ervaring, snelle levering.

Snel geleverd!

s'Avonds besteld, volgende dag al geleverd! Echt super!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed contact whats app

Goede service snelle levering.

Top Service

Very friendly staff and good help with the purchase!

Vlotte en goede levering

Het pakket werd goed en vlot afgeleverd. Goede informatie gekregen van de medewerker, die ik heb gebeld.

• Kennis en Vakmanschap

Eindelijk de statief besteld, een prachtig aanbieding Sirui Aluminium KTV1 statief +G-10KX balhoofd . Maar even een goed besluit genomen omdat ik hem graag mee wil nemen op vakantie, de Sirui Traveller 5AX statief + B-00K balhoofd besteld. Super service qua omruiling en hele snel alles af gewikkelt. Ik zeg top, groetjes Nel Olierook

super goed!

Ik heb online een lens besteld. Het invoeren van de kortingscode die ik had was makkelijk en de lens kwam, zoals beloofd, netjes de volgende dag al aan.

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.