Goede ervaring, op tijd geleverd en in goede staat.

Goede ervaring, de canon 1,4 extender werkt naar behoren en zag er prima uit. Geheel zoals in de site vermeld was. Prima dus!!!!

Nu al onmisbaar

Sinds kort een nieuwe ringflitser, uiteraard via Cameranu. De levering was, zoals gebruikelijk al de volgende dag. De eerste macrofoto's zijn inmiddels gemaakt, en de Meike ringflitser is nu al onmisbaar. Zoals ik al eerder zei, voor mij is Cameranu, Camera-altijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, superscherpe prijzen en kundig.

Voor niets geholpen met 10 jaar oude camera's. Ik kom er graag, prijzen zijn bijzonder scherp en er is een echte winkel met echte kundige mensen. Top.

Waanzinnig goede service

Laatst had ik mijn zinnen gezet op een prachtig objectief maar helaas was deze niet op voorraad. Bij een andere online shop kon ik deze de volgende dag al in huis hebben gehad maar het prijsverschil was zo groot dat ik voorzichtig informeerde naar de levertijden. Telefonisch contact met Camera.nu deed mij beslissen om bij Camera.nu te bestellen. Camera.nu bood aan wanneer zij het objectief in huis zouden hebben mij een betalingsvoorstel te doen waarbij de eigenlijke bestelling zou plaatsvinden. Zo gezegd, zo gedaan... Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levertijden. De ene keer zonder te vragen, de andere keer nadat ik ernaar informeerde. Ik moest best lang wachten en in de tussentijd was er een prijsverhoging doorgevoerd, welke nog steeds gunstiger was dan de concurrentie overigens, waarop ik voorzichtig informeerde wat ik zou gaan betalen. Ik had immers geen betaalverzoek ontvangen. Na wederom contact te hebben opgenomen werd ik gerustgesteld; ik zou het prachtig lichtsterke objectief waar ik zo mijn zinnen op had gezet voor de 'oude' prijs kunnen aanschaffen. Na een paar dagen wachten was het dan eindelijk zover; het objectief was binnen, ik kreeg een betaalverzoek en direct werd door mij het verschuldigde bedrag overgemaakt. De volgende dag kon ik mijn nieuwe objectief uitproberen. Dat noem ik nu goede service; meedenken met de klant en qua prijs niet het onderste uit de kan te willen halen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima en heel snelle levering

Lens was heel goed verpakt en de levering was echt heel snel; binnen 24 uur. Helaas geen aanvullende info ontvangen over de cashback actie. Ook het geld nog niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website winkel, en goed advies

Prima advies via de chat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super winkel ontzettend veel keus!

Camernu is mijn winkel voor mijn fotografie en film hobby. Ontzettend veel keus en scherpe prijzen. Ervaring online is super, in de winkel iets minder. Het apotheek concept trek maar een nummertje spreekt me niet aan. De aandacht en hulpvaardigheid van de medewerkers is top! Maar daarom zijn de wachtijden soms wat aan de lange kant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Deskundig, geduldig, vriendelijk en servicegericht

Opnieuw heb ik het bijzonder plezierig gevonden om een aanvulling op mijn fotoapparatuur bij CameraNu aan te schaffen. De website is goed ingedeeld en de artikelen zijn snel te vinden en worden getoond met een uitgebreide beschrijving. Wat ik erg prettig vind, is dat je zowel via internet als in de fysieke winkel terecht kan. Kleine artikelen, zoals een accu, koop ik via de website. Altijd de volgende dag geleverd. Grotere zaken, zoals een lens of camerabody, koop ik in de winkel waar ik goede informatie en advies krijg.

Heel goede ervaring

Ben zeer goed geholpen door CameraNU.nl had een objectief besteld maar die bleek niet te passen op mijn toestel. Had de lens heel snel in huis, heb deze gelijk retour gestuurd, en kreeg snel bericht. Ook het betaalde bedrag is netjes terug betaald. Zeer goede service en klantvriendelijkheid.

Mooie koop gedaan

Heb de lumix 13-32mm lens gekocht voor een Bulk prijs.met HoHoy37 mm uv filter. Maakt mijn lumix GH80h mooi en compact. Foto's zien er prima uit.Al met al een heel goede koop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service, niets op aan te merken. Ook de bezorging was op tijd. Erg prettig

Goede ervaring

Als cameraman voor lokale- en regionale televisie word je soms geconfronteerd met iets dat snel opgelost moet worden of waar plotseling behoefte aan ontstaat. CameraNU is voor mij één van de bedrijven waar ik graag zaken mee doe omdat het telkens weer een betrouwbare leverancier is gebleken. Ik heb nog geen slechte ervaring gehad. Als ik om advies word gevraagd dan komt het bedrijf steevast in mijn opsomming 'goede leveranciers' voor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke info op de website. Hele snelle levering.

CameraNU, Price King & snel bezorgd

Camera zoals beschreven en simpele installatie. Juiste prijs / kwaliteit verhouding via CameraNU.

Fantastische service

Snel geholpen tijdens de betaling die niet helemaal vlekkeloos verliep. Filter dag erna al in het bezit. Fantastische service dus.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke website en op tijd geleverd.

Dit is de tweede keer dat Ik bij jullie wat bestel en dat bevalt goed.

Zeer goed service

Allees is perfect

Goed ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en ook goede levering

Levering was goed optijd en de service ook super. We ontvingen een mail toen de camera verzonden werd en hoe laat deze geleverd zou worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pure klasse

Ik ben zeer tevreden over de drone die ik heb gekocht bij cameranu.nl. Optijd bezorgt, super kwaliteit en een lage prijs ten opzichte van andere sites.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ze namen de tijd voor mij.

Ze namen de tijd voor mij en we hebben samen de juiste keus gemaakt voor mijn nieuwe statief.

Erg goed

Mijn oude camera was aan vervanging toe en na zoeken kwam ik uit op de canon 80d. Alles wat je wilde weten stond op de site. En de camera werd de dag erna gelijk thuis bezorgt. Ik ben er heel blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke info op de website. Hele snelle levering ondanks late bestelling. Prima SD kaart. Heel fijn nog net op tijd binnen voor de vakantie.

top!

ik kon mijn DJI osmo action cam makkelijk bestellen en ik kon hem ook snel al ophalen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over CameraNU.nl