super service

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Mijn complimenten. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Super zaak! Kom er vaak en graag.

Ik haal al mijn camera-apparatuur hier. De prijzen zijn al scherp, maar de service is onbetaalbaar. Voor mij geen andere winkel meer.

Bestel bij Camera Nu met plezier

Gewoon bestellen of inruilen uit een enorm assortiment is altijd een prettige ervaring.

• Kennis en Vakmanschap

bestelling niet compleet, goed opgelost.

Mijn bestelling bleek niet compleet te zijn. zeer snel bericht van gekregen, en keurig opgelost.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede service en duidelijke toelichting.

Al verschillende producten gekocht zowel in de fysieke winkel als online. In de winkel nemen ze alle tijd en ze geven je duidelijke informatie over de artikelen. Online bestelling heb je de volgende dag al in huis.

Al meer dan 10 jaar een betrouwbare zaak

Altijd fijn zaken doen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede prijzen, goede service, snelle levering

Ik ben erg tevreden. Goede prijzen, goede service, snelle levering. Zou zo weer voor nog 'n tweede keer of meer bestellen!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zeer correct, beleefd en behulpzaam!

Van bij het prille begin van CAMERANU.nl ben ik steeds een trouwe klant gebleven. Ik heb persoonlijk Wilco de Vries, een van de zaakvoerders ontmoet, en er is altijd een vertrouwensband gebleven. Altijd vriendelijk en ook altijd stipte leveringen. Mijn eerste bestelling ging ik persoonlijk afhalen en was verbaasd dat ik met mijn bankkaart nog niet kon betalen. Wilco gaf mij de bestelling mee en ik mocht de overschrijving nadien doen. Dit was mijn eerste ervaring met Wilco, die ik voor eerst heb ontmoet. Sindsdien heb ik praktisch al mijn fotogear bij hem besteld. Vriendelijke groeten en dank voor het vertrouwen. Hugo Claus uit Bever, Vlaams-Brabant, België.

Bestelling snel geleverd

Verpakking was goed.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Snelle services en op tijd geleverd

Onlangs een Sony A6600 aangeschaft bij cameranu. Vooraf had ik was vragen over lenzen en sensors. Daarop heb ik snel en vakkundig antwoord gekregen.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende service voor de beste prijs

Algmeen: Mijn ervaring met cameranu.nl is zeer positief. Na mijn research gedaan te hebben naar een goede beginnersdrone kwam ik uit op het model dat ik wilde hebben. Zoekend naar een geschikte winkel om deze bij te bestellen kwam ik uit bij Cameranu. Ik had hier reeds in het verleden met goede ervaringen wat besteld. Zij bleken naast een goede service ook de beste prijs te bieden t.o.v. Concurrenten. Hierdoor was voor mij de keuze snel gemaakt. Site: Hierbij hielp het dat het een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site betreft. Verzending: het product heb ik keurig verpakt de volgende dag in huis ontvangen nadat ik die avond ervoor had besteld. Hetgeen ik overigens goed kon volgen door de directe verstuurde (en werkende) T&T code (hetgeen lang niet overal het geval is) Overal: Mijn ervaringen met Cameranu zijn uitsluitend zeer goed! Ik zou het een ieder aanbevelen!

• Kennis en Vakmanschap

Niet goedkoop, maar uiterst betrouwbaar en snel

Goed navolgbare service!

Heel goede ervaring

Heel goede informatie en en mijn bestelling geleverd op de afgesproken tijd mijn volgende aankoop is weer bij jullie met vriendelijke groeten Eddy Coenen

• Kennis en Vakmanschap

Op mijn chatvragen krijg ik snel en adequaat antwoord. Ook eerlijk als de betreffende persoon het niet precies weet!

• Kennis en Vakmanschap

Top product. Overbodig veel verzendmateriaal.

Het product dat ik gekocht heb is wat ik er van had verwacht. Goede stevige kwaliteit. Zeker een aanrader. Dat er om de doos waar het product in zit, nóg een doos zit, vind ik onzin. In de grote doos is zelfs extra plastic meegestuurd om de kleinere doos op zijn plaats te houden. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie handig is dat jullie naam op de buitenste doos staat. Hier is echter vast een zeker een milieuvriendelijker alternatief voor te vinden.

Gewoon een fijne webshop

Fijne webshop, bestellen is een fluitje van een cent. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Had aangegeven af te willen halen in één van de winkels en alles lag keurig klaar. Alleen geen bericht gehad van het moment dat de bestelling klaar lag, maar dat maakte voor mij niet omdat ik het pas een paar dagen later langs kwam.

Snel, duidelijk, betrouwbaar

Handige website, snel bereikbaar vanuit de email met aanbiedingen. Snelle levering ook, mooi produktaanbod.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering, goed verpakt, leuke camera

Camera vlot ontvangen. Gebruik deze vooral bij wandelingen. Standaard instelling voor foto's erg licht, moet dus nog even op zoek naar de ideale instellingen.

Betrouwbaar.

CameraNu is voor mij een zaak waar ik al mijn fotografie benodigdheden koop. De levering is uitstekend, en goed verzorgd. Heb je een vraag, gewoon even bellen en er wordt altijd een oplossing gezocht. Heb je vragen dan krijg je altijd een antwoord waar je verder mee kunt. Echt ik kan alleen maar positief zijn over CameraNu. Zelf woon ik in Roosendaal, winkels om mijn benodigdheden voor fotografie aan te schaffen zat. Maar toch bestel ik altijd mijn fotografie spullen bij CameraNu in Urk. De mensen die daar werken zijn kundig, weten waar ze het over hebben, en het belangrijkste ze zijn betrouwbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Prima organisatie, snel en efficiënt

Nadat ik per abuis de verkeerde zonnekap had besteld, werd ik zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan en had ik een dag later de goede kap in huis. De financiële afhandeling verliep ook vlot en efficiënt.

• Kennis en Vakmanschap

De website is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Makkelijk om iets te bestellen en te betalen. Alleen de productomschrijving en foto's mogen wat uitgebreider.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer snelle levering, netjes verpakt..

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle levering, perfect product

Windjammer besteld voor op de microfoon van mijn action cam. Veel plakkertjes erbij, iets minder covers helaas. Product een dag later al in huis.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Meerdere keren iets gekocht bij camernu.nl en telkens goed en correct geholpen. Ook als blijkt dat er iets defect is hebben ze een uitstekende service.

Leerzaam

Heb de masterclass sportfotografie van Paul van der Wal gevolgd. Vond het zeer leerzaam en voor herhaling vatbaar.

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.