Toooopers !

Super snelle en goedkope levering, top kwaliteit !

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Naar CameraNu in Groningen gegaan, om 2 nieuwe lenzen aan te schaffen en 2 oude in te ruilen. Vooraf via mail een prijsindicatie ontvangen, wat ik maximaal voor de lenzen zou kunnen krijgen. Dat bedrag is uiteindelijk ook toegekend. Bij de keuze van filters, zeer duidelijke informatie gekregen m.b.t. kwaliteit van het filterglas en het effect op foto's. Achteraf zeer tevreden met de gesloten deal en de nieuwe uitrusting.

Heel positieve ervaring.

Ik ben heel goed geholpen door Marc , dik tevreden.

• Kennis en Vakmanschap

Correcte prijzen, vlotte afhandeling, snelle levering

Zoals altijd: goede ervaring

Tot nog toe altijd een positief ervaren verkoop en goede service. Aanrader

• Kennis en Vakmanschap

Super snelle levering en goed verpakt

Savonds laat besteld en de volgende dag al in huis! Goed beschermd verpakt. Leuke combideals met korting. Zo heb ik een tasje, geheugenkaartje en extra accu bij de camera aanschaft.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat, wanneer je iets bestelt, je ook je bestelling snel in huis hebt.

Snelle bediening

• Kennis en Vakmanschap

Mensen met kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Bij het aanschaffen van een verrekijker veel informatie gekregen, men heeft veel tijd voor ons genomen. Daarnaast alle tijd gekregen om te beslissen en zeker geen druk om welke dan ook te kopen. Met daarbij de opmerking dat we binnen een maand terug konden komen op de beslissing. Later nog informatie over aanschaf van een extra lens voor de camera. Ook hier alle tijd en mogelijkheden aangereikt gekregen. Kortom, als zeer tevreden mensen de deur uit gegaan.

Zeer zeker een aanrader!

CameraNU.nl is een heel klantgericht bedrijf die veel kennis heeft met betrekking tot camera's. Eerst kocht ik altijd alle cameragerelateerde producten bij Bol.com, maar sinds ik mijn Canon EOS 80D bij CameraNU heb gekocht, ben ik nooit meer ervan weggegaan! Zeker een fijn bedrijf om spullen te kopen, of je nu een beginner, gevorderde of professional bent.

perfecte service

eerst een schriftelijk overleg over de wens mbt statief en statiefkop. Hierop een advies ontvangen en besteld. Helaas was men vergeten dat er een verloop nodig was tussen statief en de statiefkop. Kosten van het verloopstuk van € 4,95. Dit is direct gratis nagezonden. Geweldige service dus.

• Kennis en Vakmanschap

Mooie zaak, waar je je als klant nog echt koning bent!

Als beginnend hobby fotograaf, zie je al gauw tussen de bomen het bos niet meer. Maar bij Camera.nu in Groningen werd ik prima geholpen door een vriendelijke en geduldige jongeman. Door zijn gerichte vragen kwamen we al gauw op een mooie set waarmee ik als starter in de fotografie goed mee uit de voeten kan. Ook kun je er terecht voor cursussen en workshops (waar ik me zeker voor op ga geven), advies, reparatie, enz. of zoals de jongeman zei voor een kop koffie en een (foto) praatje! Dus ik er zeker nog terugkomen!

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Geweldige service/advies

Na de snelle levering van twee Hollyland Mars Video Transmitters, kon ik snel te woord gestaan worden door de vriendelijke klantenservice (Luite) van CameraNu. Dit voor advies voor accu's en overige accessoires. Ook dit was allemaal snel geregeld en de prijs is volgens mij nergens lager. Ik kom hier zeker vaker bestellen.

• Kennis en Vakmanschap

Aanbiedingen... service... levering... ALLEMAAL TOP!

Proficiat CameraNU.nl ... geweldige Sint-aanbiedingen (Ik kocht de Godox Daylight Macro Continue Light Kit)... met oog voor de amateur-fotograaf die met hart en ziel leeft voor zijn hobby. De levering kwam mooi op tijd en netjes verpakt aan. Kortom ... voor de zoveelste maal heel tevreden! KEEP UP THE GOOD WORK CAMERA.NU.NL P.S. Stiekem hoop ik wel om ook eens die 100 euro te winnen. ;-)

Klantgericht

Camera en lens op vrijdag besteld. De producten werden keurig, volgens afspraak, goed verpakt geleverd. Op een per mail gestelde vraag van mij inzake de sensorreiniging werd snel, deskundig en uitermate klsantvriendelijk gereageerd. Zo hoort het uiteindelijk ook!

• Kennis en Vakmanschap

Vervanging van lcd scherm van mijn foto toestel in garantie

Vlotte afwerking van het herstelproces ism met fabrikant Panasonic. Goede opvolging en communicatie van het verloop van het dossier door cameranu.nl. Terugbetaling van de portokosten nadien. Top!

• Prijs N.v.t.

Gewoon goed

Snelle levering en scherpe prijzen

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zeer goed afhandeling van mijn bestelling. Het zou volgende dag geleverd worden, maar er was vertraging. Dit werd echter zeer snel en transparant gecommuniceerd. Aangename ervaring, veel webshops schieten hier te kort. Het statief ziet er goed en betrouwbaar uit, maar niet echt uitgetest op uitstap

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Camera nu.nl, kwaliteit in alles: producten, verhouding prijs- product, advies en verzending

Eenmaal Cameranu.nl, altijd Cameranu.nl

• Kennis en Vakmanschap

Snelle bezorging en product precies zoals beschreven!

Uit nood moest ik heel snel een achtergrond systeem vinden en dankzij jullie snelle bezorging en duidelijke beschrijvingen heb ik de volgende dag mijn shoot perfect kunnen doen! Dank jullie wel x

Prima geholpen

Erg goed geholpen zowel telefonisch als in de winkel. Medewerker dacht mee aan alle mogelijkheden. Uitstekend service

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede service en ruim aanbod

CameraNu biedt een ruim assortiment waarin je flink kunt grasduinen. Ik had twee artikelen besteld en de levertijd van een van de twee was onbekend. Daarom had ik gekozen voor levering in delen. Ik ontving een e-mail met de bekend geworden levertijd van het betreffende artikel en die was een stuk korter dan verwacht. De vraag was of ik akkoord was met verzending in één keer. Ik vond dat heel netjes en het viel me alles mee. Beide artikelen netjes verpakt ontvangen in één pakket en ook met de artikelen zelf ben ik erg blij: een mooi objectief en een flexibele tripod. Voor de tripod blijk ik wel een adapter nodig te hebben om compatibel te zijn met mijn spiegelreflex, maar dat had ik zelf moeten opmerken.

ok

Alles goed geleverd, alleen een gevaarlijk punt: de bezorgdienst belde aan, ik nam de telefoon aan en zei dat ik naar beneden kwam, toen ik beneden kwam was de bezorger weg en stond het pakket aan de brievenbussen, niemand meer te zien. Ik kon voor hetzelfde melden dat ik niets gekregen had of dat er iemand anders mee weg was in die paar minuten, wij wonen in het centrum van een stad van 80.000 mensen en het is er druk. Maar alles is goed verlopen mvg Koen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goedemiddag Koen, Bedankt voor jou review en feedback. Fijn dat het pakket wel in goede orde is binnen gekomen. Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen, ik duim en hoop natuurlijk van niet. Neem dan alsjeblieft contact op met de verzender. In dit geval met ons wij gaan dan een klacht indienen naar de bezorgdienst. Wij zijn namelijk verantwoordelijk voor de zending. Nu heb ik na aanleiding van jou mail adres een zending bij ons gevonden en een klacht ingediend bij de vervoerder. Veel plezier met de Sony camera.

Transparante fotofilter van B&W besteld op woensdag en als aangetekende post zaterdag in huis, met specificaties precies als besteld. Dat is wat je verwacht van een betrouwbare webwinkel.

• Kennis en Vakmanschap

Mijn favoriete product weer in handen!

Een aantal jaren terug schafte ik een compacte Canon camera aan, voor fotografie en video op reis. Hierbij was ik op zoek naar een handig camera omhulsel om de camera gemakkelijk mee naar buiten te nemen. Deze vond ik voor een mooie prijs bij CameraNU.nl. Afgelopen week, na zo'n drie jaar intensief gebruik in weer en wind, kwam de cameratas aan zijn einde. Ik bestelde meteen een nieuwe bij de webshop en kon binnen no-time weer op pad met mijn camera! De snelle service was me al die tijd bijgebleven, maar ik was wel even verbaasd dat de prijs-kwaliteitverhouding ook zo goed was. Zeer tevreden mee dus!

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.