Super snel geholpen in de winkel

Goed advies. Extra lang garantie erbij gekregen Goedkoopste ook nog !! Bedankt !!

• Kennis en Vakmanschap

Gekregen wat ik besteld heb en supersnel

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Bij een nieuwe aanschaf alles iig dik voor elkaar!

Het leuke van de CameraNU.nl site is dat deze ook nog eens zeer informatief is. Hieruit blijkt m.i. een passie voor het fotograferen en dat bevorderd het vertrouwen. Wat ik ook verrassend positief vond, was een handgeschreven briefje waarin mij succes met de camera gewenst werd! Voor de rest was alles dik voor elkaar: Camera op tijd binnen in een goed verpakt pakket en nog een aardigheidje in de vorm van 3 lollie's extra ;). Uiteraard toont een verkoper zijn echte gedrag pas wanneer er problemen ontstaan maar goed dat is bij mij (nog niet) het geval dus voorlopig 5 sterren.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Tevreden over toestel, maar misleidende prijs informatie

Het toestel werd aangeboden met een cash back van 30 euro onmiddellijk en nog eens 30 euro van Epson .Er werd niet bij vermeld dat de korting van Epson allen van toepassing was voor Nederland en niet voor België. Ik heb dus 149 betaald in plaats van 119 euro .

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Probleempje uitstekend opgelost

Ik had een statief gekocht bij CameraNu, bij ontvangst bleek dat een van de foto's op de website niet klopte waardoor ik niet het product had gekregen wat ik dacht. Heel makkelijk contact gehad met de klantenservice en ik kon het statief terugsturen en kreeg heel snel mijn geld terug. Foutje op de site kan gebeuren, maar de service was uitstekend.

• Kennis en Vakmanschap

Ik bestel nooit via internet iets, dit was mijn eerste keer dat ik iets gekocht heb bij CameraNU.nl., de volgende dag op een zaterdag kwamen zij bezorgen, ik was niet thuis, de volgende werkdag werd het weer netjes bezorgd, hierdoor krijg ik vertrouwen om via internet te bestellen, een tevreden klant van CameraNU.nl. Frank kanhai

• Communicatie N.v.t.

Top online winkel!

Al twee maal defect gehad met een bepaald type dashcam. Dit werd elke keer tot in de puntjes opgevolgd door CameraNu.nl. Uiteindelijk na twee jaar stelt de winkel een omruiling naar ander produkt en ander merk voor, met een kleine opleg. Ik zie dit niet veel andere online shops nadoen. De communicatie hierover, de aangepast factuur, de opvolging, zijn helemaal zoals het hoort. Ik ben uitermate tevreden van deze winkel. Top.

• Kennis en Vakmanschap

Uitstekende winkel, goed personeel, online prima communicatie!

Hoewel ik niet vaak bestel, ga ik voor mijn fotoapparatuur altijd naar CameraNU.nl. Voor de kleine aankopen vaak online en voor de grotere en duurdere aankopen reis ik graag naar Urk omdat er goed geïnformeerde personeelsleden staan met een hoge service graad. Kortom prima winkel om naar toe te gaan of om online te bestellen.

door bezorger verkeerd bezorgd

Mijn poloroidcassettes waren door de post op een verkeerd adres bezorgd en in ontvangst genomen. CameraNu heeft nieuwe cassettes gestuurd.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Zeer goed geholpen, producten snel in huis

Ik heb een telefonische bestelling gedaan. Ik had een paar vragen en ben erg goed, vriendelijk en deskundig geholpen. De volgende dag had ik netjes mijn producten in huis. Bij een vervolg bestelling duurde het iets langer voor ik geholpen werd en was het product niet op voorraad. Daarom voor die punten 4 i.p.v. 5 sterren. Terugkijkend ben ik erg tevreden en raad ik CameraNu aan.

• Kennis en Vakmanschap

Goede service, goede prijzen en ruim aanbod

Mijn eerste bestelling bij CameraNU is goed verlopen. Alles wat ik elders niet vond hebben ze wel, en zelfs op voorraad. Dus normaal zou ik het de volgende dag in huis hebben. Alleen heeft het wat langer geduurd, blijkbaar omdat er iets vanuit een andere winkel moest komen. Dit wordt echter niet gecommuniceerd, dus dat kan duidelijker. Maar eens dat product is gearriveerd werd de bestelling meteen verstuurd, en volgende dag geleverd. Alles werd keurig verpakt afgeleverd.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Geweldig bedrijf met zeer goed personeel en kundig.

Ik kom al ± 12 jaar bij hun. Ik ben begonnen met foto's maken en iemand gaf me de naam Camera Tools aan en ik ben er heen gegaan en nu kom ik er nog zelfs met de nieuwe naam Cameranu. Ik ben daar heel goed behandeld en ze hadden alle tijd voor me ik wist toch van niets alleen dat Nikon de beste camera was en is. Daar ben ik nog steeds van overtuigd ik was gevallen met mijn camera en die was dus helemaal stuk. Toch hebben ze alles nog geprobeerd om er iets van te maken dat lukte niet en zijn we gaan kijken naar een nieuwe en ze hebben alles laten zien wat voor mij het beste leek en daarna hebben we alles op een rijtje gezet en is er 1 uitgekomen maar we waren denk ik zeker 2 a 3 uur bezig geweest en ik heb denk ik wel een keer of drie het zelfde gevraagd en niemand die er kwaad om werd. Voor mij een geweldige zaak en geweldig personeel.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

CameraNu levert supersnel met scherpe prijzen en uitstekende informatie.

Al heel lang koop ik apparatuur bij CameraNu. Zonder ooit een tegenvaller en dan blijf je klant.

• Kennis en Vakmanschap

Prima bedrijf en snelle levering met kundige mensen

Ik twijfelde nog een beetje over mijn keuze, na een telefoontje wist ik zeker dat ik een goede keus had gemaakt. Zending was goed verpakt en keurig op tijd geleverd. Kortom als ik weer wat nog heb voor mijn camera dan is CameraNu de eerste waar ik ga kijken.

Super goede snelle service

Gister rond 23.40 een bestelling geplaatst kreeg binnen 5 minuten de bevestiging en iets over 00.00 wist ik al wanneer mijn pakketje binnen kwam (vandaag tussen 09.00 en 11.30) Levering was snel , product netjes verpakt ... ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Proffesionele site met uitstekende personeel/communicatie

Voor de aanschaf van een product heb ik gebeld om te informeren naar staffelkorting. Ben kort daarna teruggebeld met de reactie dat dit niet mogelijk is vanwege de hoge service en garanties die ze bieden. Dit vond ik erg leuk om te horen, alsnog een product besteld.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle corrective actie na foutive levering.

Na lang overwegen en een financiële meevaller, heb ik besloten dat mijn oude Nikon D300 back-up wordt en er een D500 body bij komt. Na een zoektocht, in zowel fysieke- als online winkels, ben ik weer bij CameraNu uitgekomen. Hier is alles onder 1 dak te vinden. Niet alleen de body maar ook de L-Bracket en de andere accessoires die er moesten komen. En tegen de laagste- of vergelijkbare prijzen. De vreugde bij het uitpakken wordt gedimd door de ontdekking van een missende afdekking. Hierop wordt tijdens een telefoontje naar de klantenservice goed en deskundig op gereageerd. Het is echter het begin van de ontdekking van meerdere gebreken. In een hier opvolgende E-mail wisseling wordt er zeer deskundig gereageerd, door verschillende mensen, maar ze zijn allemaal op de hoogte van wat er aan de hand is. De zelfde dag dat de body retour gaat wordt er een andere naar mij gestuurd. Het geheel is vriendelijk, snel en professioneel afgehandeld. Binnen een week is alles gecorrigeerd en heb ik een gloed nieuwe body in handen.

• Kennis en Vakmanschap

erg traag in reacties op mail en messenger

ik heb verschillende malen vragen gesteld, per mail en messenger. Beloofde korte termijn antwoord nooit gehaald. Antwoord op vragen bijna 24 uur op moeten wachten. Bestelling gedaan die bezorgd moest worden in andere winkel, kreeg ik nooit bericht dat het klaar lag, terwijl dit beloofd was. hierdoor bijna over gegaan op maar een extra bestelling die thuis bezorgd moest worden. voorraad in winkel (niet Urk) is zeer beperkt helaas. bij reserveer en haal de volgende dag op moet je ook eerst betalen. Dit is voor het testen van materiaal niet fijn in de winkel wel heel prima geholpen

• Kennis en Vakmanschap

Goedendag! We proberen tijdens onze openingstijden altijd binnen 24u op de mail te beantwoorden en de messenger berichten binnen een uur. Via de telefoon is het antwoord nog sneller. De winkels die niet op Urk liggen hebben een kleiner magazijn en hierdoor (helaas) ook niet alle voorraad even ruim liggen. Hierin moeten we een keuze maken en wij maken die door de meest voorkomende producten wel in onze winkels aan te vullen. Voor het reserveren in een winkel in bijvoorbeeld Apeldoorn is een vooruitbetaling niet vereist. Met vriendelijke groet, CameraNU.nl

Optimale service...het onmogelijke wordt mogelijk gemaakt!

De dag vóór een fotoshoot met een mooi Model waarmee al een afspraak was gemaakt zou ik moeten teleurstellen omdat 2 van de instel-lampen van mijn studioflitsers onverwachts stuk waren gegaan en een flashkaart die ik had uitgeleend had ik nog niet teruggehad. E.e.a besteld bij CameraNU.nl waar ik sinds 2013 tot nu toe hele goede service had gehad. Ik kreeg de middag van mijn bestelling een berichtje dat er maar één instellamp voorradig was en gaf een berichtje terug "jammer maar stuur het maar op". De volgende dag kreeg ik een pakket met de flashkaart en...2 instellampen..dus kon de shoot probleemloos doorgaan. Ik blij en het Model helemaal. Goede service CameraNU.nl

• Kennis en Vakmanschap

Professionele bediening, en antwoorden op vragen, snelle levering,Top

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Perfect product en uitstekende service, ook wanneer er iets mis gaat.

Na de online bestelling van mijn Sony 35 mm SEL 1.8 heeft Camera.nu snel kunnen leveren vanuit één van de andere locaties. Een ongelukkige samenloop opeenvolgende acties heeft Camera.nl snel en tevredenstellend opgelost.

Heel goede ervaring!!!

Had verkeerde besteld, zonder enig probleem retour. Blijf vaste klant!!!

• Prijs N.v.t.

perfect

Geweldige website, enorm aanbod, duidelijke taal, geweldige adviezen. En ditmaal een Sennheiser MKE400 microfoon gekocht voor mijn Sony DSC RX0 II. Prima geluid.

No nonsens bedrijf.

Een goede service zoals het hoort. Houden zo. Amazone komt er aan.

service een dikke 10

Onlangs een nieuwe Epson printer aangeschaft. Bij alle vragen die ik had uitstekend door het serviceteam geholpen. Printer functioneert volledig naar behoren. Thx!!!

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.