goede winkel

Tegelijk een echte winkel (meerdere locaties) maar ook online met een groot aanbod; advies kan worden gegeven en op vragen per mail wordt vlot gereageerd. Ze zijn niet de goedkoopste, de medewerkers zijn niet allemaal even goed, maar er is wel kennis in huis. Bezorgen gaat supersnel.

• Kennis en Vakmanschap

Goed geluisterd, goed advies, goed geleverd.

Na mijn contact voor een goede scanner voor oude foto's, dia's en negatieven is een juist advies gegeven. Uit dat advies heb ik een goede keuze kunnen maken, echter bleek het apparaat niet zomaar leverbaar. Met een koopopdracht is het gelukt om door CameraNU de bestelling te regelen en enkele weken later was het bericht daar dat het apparaat geleverd was, Ik kon het dus ophalen op Urk (zoals afgesproken). Keurig geholpen en de bijkomende spulletjes werden via de post later geleverd, Alles bij elkaar een prima service en goede aandacht voor de klant.

• Kennis en Vakmanschap

Op mijn vragen omtrent de aanschaf van een aantal toekomstbestendige lenzen kreeg ik een goed en uitgebreid advies van Iris. Mijn aankopen werden supersnel geleverd en ik ben erg blij met mijn nieuwe lenzen. De cameratas die ik aanschafte bleek wat te krap, maar retourneren verliep makkelijk en vlot.

geweldig

Geweldige service, snelle levering, snel deskundig advies. Al om al een top site!

Netjes geleverd en snel

Fijne winkel

Bij cameranu in Apeldoorn mijn camera ingeruild voor een andere. Ik ben fijn geholpen en blij met mijn camera.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Snelle service!

Na het plaatsen van m’n bestelling werd ik tijdig op se hoogte gehouden. De levering vond ook plaats binnen de 2 dagen! Na levering had ik een vraag waardoor ik even mailde, binnen het uur had ik antwoord en een oplossing!

• Kennis en Vakmanschap

Eerst wilde ik diverse filters en zonnekappen bestellen bij een andere website. Tot ik op cameranu.nl kwam. Dezelfde kwaliteit maar vele euro's goedkoper! Ondanks de corona crisis is de levering zeer snel. Na een paar dagen in huis.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Geven goede informatie en levering is snel

Het bestelde product was niet op voorraad maar ik kreeg voldoende informatie over wanneer ik het product mocht verwachten. Toen het eenmaal terug op voorraad was, had ik het snel in huis!

Super fijne service

Recent een mooie Canon 90D gekocht en super snel geleverd. De levertijd zou iets langer duren dan aangegeven op de site en werd hier gelijk netjes over gemaild. Camera was er echter al binnen de aangegeven tijd op de site haha. Afijn, wel fijn dat er goede communicatie was. Ook echt super blij met het toestel. Ga hier nog vele jaren plezier van hebben.

Mooie aanbieding Coolpix B500

Een demo model gekocht. Niks mis mee, gewoon als nieuw wel voordeliger.

Uitstekend!

Ben zeer goed geholpen in mijn zoektocht naar het juiste starterspakket. Heb er nog geen seconde spijt van gehad en kom zeker snel weer terug voor nieuwe gadgets.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle levering.

Snelle levering voordelige topkwaliteit

JJC lcd protector, lader en zonnekap gekocht voor Fujifilm x100v. Snelle levering. De kwaliteit is zeer goed. Prachtige massieve gegoten aluminium zonnekap. Zeer tevreden!

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goed product en een snelle levering

Ik had accu's nodig voor mijn GOPRO en deze waren hier op voorraad en konden de volgende werkdag worden bezorgd. Ik heb de accu's besteld en netjes ontvangen. Verder kan ik niks zeggen over de kwaliteit van de accu's, dit is even uittesten.

• Kennis en Vakmanschap

Zeer goed en snel geleverd!

Echt een goede website met goede service en super snelle levering. Raad echt iedereen aan om hier een camera te kopen.

Goede service en levering

Ik koop vaker bij Camera nu apeldoorn. Ze hebben deskundig personeel en zijn niet duur. ook leuke winkel om gewoon rond te kijken

Great service

The costumer service was very helpful with all my questions.

Prima advies!

Altijd een genot om in Urk de winkel te bezoeken, goede voorzorgsmaatregelen qua Corona. Deskundige hulp en snel met het goede materiaal weer op weg. Klasse!

• Kennis en Vakmanschap

Duidelijk, verzorgd en snel.

Na een zoektocht op internet voor een opvolger van mijn SX50 HS, diverse sites bezocht en uiteindelijk geëindigd bij CameraNu.nl. Uw aanbod voor een SX70 HS was voor mij de reden deze camera te kopen. Na betaling, snel antwoord en een voor mij nog snellere levering.

Snelle levering goede communicatie

Op de website staat duidelijke (achtergrond) informatie en de flitser die ik uiteindelijk bestelde kwam keurig op tijd aan. Top gewoon!

• Kennis en Vakmanschap

Altijd weer snel en goed

Vandaag besteld volgende dag in huis en erg goede prijs kwaliteit verhouding

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Eerlijk en doen wat beloofd is

• Kennis en Vakmanschap

CameraNu.nl geeft een super service en 5 jaar garantie op camera's!!!

Ik heb bij CameraNu.nl een Coolpix P1000 camera gekocht voor een zeer scherpe prijs. Deze Nikon camera voldoet zeer goed! Snelle levering en goede service en 5 jaar garantie. Dat vind je nergens! Ik ben zeer tevreden met CameraNu.nl en koop steeds meer bij deze goede winkel!

• Kennis en Vakmanschap

Ik had een Aputure MC besteld via CameraNu.nl en deze ging normaal geleverd worden op kantoor maar door verschillende omstandigheden is dit niet gelukt en ging het pakket retour terug naar het hoofdkantoor in Urk. Ik heb toen dus even contact moeten opnemen met CameraNu en zij hebben mij daarop telefonisch gecontacteerd en alvast een nieuwe Aputure MC opgestuurd zodat ik niet moest wachten op de retour teruggestuurde. Topservice en aldus toch nog een snelle levering!

• Prijs N.v.t.

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.