Fantastische service !!!

Vandaag helemaal blij naar huis gegaan met een gereinigde sensor van mijn Sony. Kon ik op wachten onder het genot van een lekkere koffie. Daarbij nogmaals uitgebreide uitleg gekregen over mijn camera ( ik ben een hobbyfotograaf ) Uit de tweedehands hoek nog een flitser én een lens 75-300 mm voor héél weinig gekocht, waarvoor nogmaals dank. Meteen maar een nieuwe cameratas gekocht om alles in mee te kunnen nemen. (ruim assortiment) Vakkundig en vriendelijk personeel. Kan iedereen deze zaak aanbevelen !

Zeer teleurstellend.

Zeer misleidende verkoopacties en teleurstellende service.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Een winkel die het op orde heeft !

De cameravoorraden is Nederland hebben te lijden onder de aanvoer. Waar de grote concurrent van CameraNU nog geen voorraad heeft en toestellen in backorder heeft staan, prijkt de website van CameraNU met voorraad en levering een dag later. En dat maken ze ook echt waar. Keurig verpakt met alle bestelde accessoires is een dag later het pakket binnen. Super dat jullie de hele keten goed beheersen!

Service een dikke 10 met een griffel

Een prijzige camera en lens aangeschaft bij CameraNu.nl en wat gebeurt er.... tijdens vervoer blijkt dat pakket zo zwaar beschadigd raakt dat het niet meer uitgeleverd kan worden door transporteur. Ik moest maar contact opnemen met CameraNu.nl. Wel gebeld naar Urk en na verificatie van klantenservice met transporteur werd ik teruggebeld met de mededeling dat nog een exact dezelfde configuratie hadden liggen en die hebben de per omgaande via PostNL aangetekend naar ons verzonden en andere dag binnen. Dit noem ik service 1e klas!!

Vlotte bestelling en levering

Helemaal niets op aan te merken, vlotte bestelling online. Idem voor de levering. PS: ook zeer snelle levering, de dag erna hadden we de bestelling al thuis

• Kennis en Vakmanschap

Ik was op zoek naar een reflectiescherm met standaard. Na de producten online te hebben vergeleken kwam ik er achter dat ze bij cameranu.nl voor een eerlijke prijs worden verkocht. Omdat ik niet zeker wist of mijn gekozen artikelen op elkaar zouden passen heb ik contact gezocht met Cameranu.nl. Ik kreeg snel contact met een medewerker die mijn vragen kon beantwoorden. De artikelen zijn binnen 2 dagen geleverd en van zeer goede kwaliteit.

• Kennis en Vakmanschap

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd.

Fijne winkel

Ik vind het een fijne winkel met heel vriendelijk en kundig personeel. En een gratis bak koffie als je even moet wachten kan ik ook wel waarderen. Pluspunt groot assortiment. Sommige andere winkels kunnen aan deze winkel wel een voorbeeld nemen.

Super goed en snel!

Ik wilde een Fujifilm-lens die ik de volgende dag eigenlijk al wilde gebruiken. Door super snelle service ontving ik de lens via de post al de volgende dag rond 12:00 uur. Super goede en snelle service, bedankt!

Vandaag besteld = na 8 dagen teleurstelling

Het duurde 8 dagen voordat ik bericht kreeg dan mijn item nog eens 2 weken op zich zou laten wachten. Omdat ik met mijn tweede item onder de €50 zat mocht ik ook nog eens verzendkosten betalen. Shop toch lekker op bol.com

• Kennis en Vakmanschap

Goedendag, Zoals ik kan zien hebben we op 13 april laten weten dat de verwachte levertijd 5 werkdagen was. Op 19 april bleek dat dit niet haalbaar was en hebben we hierover nogmaals een mail gestuurd dat dit vertraagt is tot 1-2 weken. Vervolgens is het verzoek ingediend om dit onderdeel te annuleren, maar omdat de bestelling daardoor onder de 50 euro kwam worden er daarvoor verzendkosten in rekening gebracht. Hierover hebben we je ook op voorhand geïnformeerd en hierop heb je zelf akkoord gegeven. Het is uiteraard vervelend dat het artikel niet sneller geleverd kon worden. Indien je hierover ontevreden was hadden we het graag vernomen zodat we hierop konden inspelen. Met vriendelijke groet, CameraNU.nl

GOOD CAMERA AND GOOD SELLER!

Everything is good, delivery was really fast. The only thing that I ask the shop to do is to offer more accessories for one RS camera :) Thank you!

prettig geholpen

Op de website had ik een tas besteld en ben die op gaan halen. Ik ben heel prettig geholpen bij mijn aankoop bij Cameranu. Het is alleen jammer dat men het nummertjessysteem weer afgeschaft heeft. Ik heb het altijd als zeer prettig ervaren. Nu was het toch een beetje zoeken en afwachten of er iemand tijd voor je had. Maar als er dan iemand tijd voor je heeft, dan heeft die persoon echt alle tijd voor je. Heel plezierig. Ik ben ook erg blij met mijn mooie tas.

Perfecte service

De website haperde waardoor ik mijn bestelling niet kon plaatsen. Telefonisch contact opgenomen. Ik werd aangenaam verrast door de vriendelijke medewerkster die aanbood om mijn bestelling te noteren en ervoor te zorgen dat de zaak in orde kwam. Dat maak ik zelden mee. Levering verliep eveneens rimpelloos. Dus: perfecte service! Een aanrader dus, deze leverancier.

• Kennis en Vakmanschap

Helemaal naar wens zoals beloofd

Prime webwinkel. Bestelling was precies zoals beloofd afgeleverd. Het product waar prima verpakt zodat het zonder schade was gearriveerd.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Zoals het hoort.

Alles verliep zoals het hoort. Soepele betaling, snelle levering. Originele product.

Volledig naar wens

Artikel snel op website te vinden, eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering. Helemaal naar wens, en verwachting

• Kennis en Vakmanschap

Prima website, goede uitleg, heldere reviews en snel geleverd

Ik heb vroeger veel gefotografeerd en het begon ineens weer te knagen. Toen had ik een reeks aan lensen en een body, maar dat wilde ik niet meer. Ik zocht een compacte camera die iedereen in het gezin kan pakken, maar met voldoende instelmogelijkheden. De keuze viel op de Panasonic Lumix FZ300. Gisteren eens goed voor gezeten en de diverse mogelijkheden uitgetest. Ik moet zeggen dat de camera mooie scherpe foto's maakt met een fijn zoombereik. Een handzame camera die dus vanaf nu standaard meegaat richting de citytrips en vakanties. Dan kan hij pas echt aan het werk, ben benieuwd!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Sinds heel veel jaren mijn 5 sterrenwinkel met kundig, behulpzaam en vriendelijk personeel!

Ben al jarenlang klant bij Cameranu, dwz voorheen Cityfoto. Nooit klachten over deze zaak en ben niet van plan ooit elders een fotozaak te beklanten. Topwinkel!

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Fijne webshop

Steeds correcte prijzen. Snelle levering. Niks op aan te melden.

Zéér goede servise

Goede omschrijving van het product op de website. Snelle levering. Goed verpakt voor het vervoer. Prijs en kwaliteit is goed.

• Kennis en Vakmanschap

Mijn bestelling werd snel geleverd en dienst na verkoop bij problemen was oké.

• Kennis en Vakmanschap

Snelle levering van geweldige fotocamera

Op de site staan de producten duidelijk aangeprezen. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Levering ging vrij snel. De camera was goed verpakt.

Uitmuntend!

Allereerst een fantastische website en goede reviews all-over. Dat is mijn eerste selectie. Dan ook nog een goede prijs en snel leverbaar. De bestelling ging heel soepel. De betaling ook. Keurig een bevestiging en een factuur, waarna het item, de DJI Mini 2 drone, keurig op tijd en goed verpakt wordt geleverd. Over het item niks dan goeds en dat betekent, dat Cameranu.nl gewoon een goed assortiment heeft. Alleen maar lof dus. Dankjewel.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Goede service en goed product

Pakketje kwam op tijd, product goed verpakt en in perfecte staat

snel en betrouwbaar!

makkelijke website, prima prijs en snelle levering (ook al was de beste man er pas om 22 uur in de avond ;-)

Over CameraNU.nl

Om het maken van mooie beelden mogelijk te maken verkoopt CameraNU.nl alles wat je hiervoor nodig hebt, in alle prijscategorieën. Zo is het maken van bijzondere beelden voor iedereen toegankelijk. Professionele en semi-professionele beeldmakers en onze eigen experts kijken mee met jouw verhalen en geven tips hoe de beelden nóg beter gemaakt kunnen worden. We willen je inspireren, enthousiast maken en uitdagen. We doen dit met workshops, lezingen, blogs, social media, video's en adviezen op onze website. Zo kies jij zelf de manier waarop je deze kennis bij ons vergaart.