Mooi product !

İk heb mijn bestelling zeer snel en correct ontvangen. Mooi product! İk heb te veel besteld, mail verstuurd voor retour.( dit verloopt niet zo soepel) Tot heden nog altijds niets gehoord.

Snelle levering en goede bereikbaarheid van de klantenservice snel contact.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima. precies wat je mag verwachten van een webshop

Overzichtelijke website. Prima bestel proces en keurig afgeleverd.

Zeer goed .

Snel geleverd , naar dat ik de lampen binnen had , bellen ik dat de pitten er niet bij waren , ook die zijn daarna toch snel naar geleverd . Zeer vriendelijke aan de telefoon Super bedankt . Top

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket is nooit ontvangen.

Goed Bedrijf

Goed en snel geleverd Jammer dat ik verzendkosten moest betalen terwijl als ik het bij bol.com had Besteld er geen verzendkosten betaald hoefde te worden had dus toch 5€ gescheeld.

Zeer goede service, blij gekozen te hebben voor dit bedrijf.

Goede service, snel antwoord op vragen. Kwalitatief goede producten, snelle levering. Tot nu toe zeer tevreden.

Goede website, overzichtelijk, snelle verzending

Doos met bestelling van paar honderd euro kwam open aan

Doos was open, tape was los. Niet zo netjes voor een dure bestelling….

Top Webshop

Ik heb al diverse producten besteld bij deze webshop. Hier ben ik zeer tevreden over. -Telefonisch contact/communicatie: Geen wachttijd aan de telefoon en altijd direct een oplossing cq aanpassing in het voordeel van de klant - Producten: Worden bezorgd in prima verpakkingsmateriaal en tot nu toe altijd onbeschadigd en werkend geleverd -Levertijd: Doen wat ze beloven, vertraging bij bezorgingsdiensten is niet de schuld van DMQ. - Zeer klantvriendelijke opstelling van de medewerkers. - Nadeel: Wil meer aanschaffen dan mijn budget toelaat.

Mooi product, goede service!

Mooi product, degelijke en fijne uitstraling. En goede service nadat er problemen waren met de bezorging. Snel en adequaat opgelost.

Top !

De bestelling is simpel, de bezorging snel en dan krijg je ook nog eens een super mooie lamp van goede kwaliteit. Ik ben erg blij!

Goede prijs en prima service

Duidelijke website, prima prijs en snelle levering!

Blij dat ik mijn bestelling hier heb gedaan, zeer goede prijs en supersnelle levering, zeer vlotte reactie terug op mijn vragen

Alles perfect levering op tijd en keurig verpakt

Wij zijn zeer tevreden

Snel geleverd top kwaliteit

Super. Vandaag besteld morgen in huis. Mooie lamp van super kwal

Goede kwaliteit

De bestelling was goed verpakt en was snel geleverd.

Snelle levering.

Snelle levering, stevig verpakt. Juiste lampen gekregen voor een mooie prijs.

Zeer snel levering stevig mooi materiaal!

Zeer snelle levering mooie kwalitatieve lampen

TOP

Vlotte correcte levering

Gewoon goed!!!

Over en weer gemaild,snel en correct. Bestelling idd. volgende of daarop volgende dag in huis en voldoet aan mijn gestelde kwaliteit.

Nette site

Snel verzonden en goede prijs kwaliteit houding..

Product zoals verwacht

Snelle levering, TOP!